PDA

Volledige versie bekijken : Elten, Casa Rossa, Vivian



Nachtloper83
5 maart 2015, 19:31
Zo! Het was alweer een tijdje geleden, maar eindelijk heb ik CR weer eens met mijn aanwezigheid vereerd. Na een aantal Vulkaan bezoekjes van de afgelopen weekenden en maanden daarvoor, had ik ff geen zin om die eindeloze trappen, gangen en deuren door te worstelen en (bijna) overal zowat naar binnen te worden getrokken ''schatzi hier, schatzi daar, schatzi hast du lust''. :hammer: Nee, gewoon ouderwets naar CR dus . En dat is mij uitstekend bevallen.

De line up was in aantal en diversiteit groot. De keuze was moeilijk, er waren veel lekkere dames aanwezig naar mijn zin ! Uiteindelijk een gokje gewaagd en gekozen voor de aangekondigde nieuweling: Vivian. Deze dames is een wat schriel gebouwd, kleine, maar vooral van het soort schattige girl-next-door type Roemeense van 20 jaar oud (volgens haar eigen zegge). Wat mij de doorslag gaf zijn haar heerlijk gespierde strakke kontje . Op de kamer aangekomen bleek de Duitse en Engelse communicatie van haar en mijn Roemeense ''tongval'' nog een paar losse eindjes te hebben. Maar goed, dit mag voor mij de pret niet drukken, ik ''wijs'' het anders wel aan :rolleyes:. Na de vaste voorafgaande rituelen, heerlijk elkaar staand lopen opgegeilen, waarbij ze heerlijk zoent en kroelt, vervolgens verder op bed waar ik ook van haar orale kwaliteiten mocht genieten. Daarna kwam ze lekker met haar strakke poesje op mijn paal rijden, om het feest af te maken nog een paar andere posities de revue laten passeren. Tot slot heb ik me ZC de hemel in laten aftrekken met een lekker uitzichtje erbij natuurlijk.

Ondanks haar geringe afmetingen en jonge leeftijd weet deze Vivian er dus wel raad mee ! Lekker ding ! voor een evt. gewenste social talk wellicht geen aanrader, maar wel de moeite waard wanneer je van het eerder genoemde type dame houdt. Ik ga snel weer naar CR, zag nog genoeg lekkers daar ! En dat ondanks dat het weer jeukt, om naar de Vulkaan te gaan. Wordt vervolgd.

Nachtloper83 :teuflisch: