PDA

Volledige versie bekijken : Naya (Roemeense)

mechelen
6 maart 2015, 01:08
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Naya (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE
Extra info:

vrije jongen
6 maart 2015, 10:49
Geknipt uit een verslag uit mei:smoke::

Als ik wat beter mijn tijd gemanaged had, zouden er waarschijnlijk nog wat meer kamergangen zijn geweest… maar dat heb je soms, dus tijd verdreven met rondhangen, hapje eten (matig) en dames pijlen… waarbij het irritant is dat ik inmiddels begrepen heb een paar toppers door mijn vingers te hebben laten glippen. Met een paar meisjes geprobeerd tot een kamergang te komen, zonder succes… zoals het lekkere wijf Mia, dat een paar minuten kletsen al te veel gevraagd vond; ik had al geen zin meer en de vraag over zoenen bood uitkomst om haar van de bank af te krijgen, want voor ‘a little bit’ doe ik het niet.

Uiteindelijk plaatsgenomen naast de 27 jarige Naja, die al een paar keer lang weggeweest was. Mooi slank, met kleine a-cupjes en een mooi koppie (wel een vrouw en geen meisje), voorgeschiedenis in Sakura en ook weer op de uitkijk naar groenere weides. Leuk een tijdje bankgehangen, terwijl er een poging werd gedaan wat sfeer te scheppen met manele en van die Samya kontschudsjaaltjes; die sfeer duurde precies 7 minuten.

Op de kamer was het best ok, maar ik had eigenlijk wat meer verwacht. Zoenen veel en op haar initiatief, maar een behoorlijk terughoudend tongetje…niet slecht, maar ook niet geweldig. Pijpen een absolute highlight en een beetje voorzichtig vingeren werd toegestaan (anders zou ik het niet willen formuleren). Een paar hele voorzichtige en droge pussyslides en madam vond dat we wel heel ‘naughty’ bezig waren; ze zou de gunk die andere meiden soms op mijn zak achterlaten eens moeten zien. Dus maar naar neuken wat ook heel behoorlijke was… maar na een half uurtje was het wel best (dus snel een popje geforceerd). Allemaal best goed, maar gezien haar lange boekingen had ik op wat meer gehoopt.

mechelen
18 oktober 2015, 20:27
Naar verluidt heeft deze dame de pijp aan Maarten gegeven...

mechelen
25 januari 2016, 12:26
Topic mag teruggeplaatst worden : dame is weer in Sharks.