PDA

Volledige versie bekijken : Adelina (Roemeense)



Piet Plezier
6 maart 2015, 07:25
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Adelina (Roemeense)
Leeftijd:18 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:90 euroTijdsduur:60 minuten
Service:PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Vingeren
Extra info:nieuw in het vak. ze valt op door haar knalrode lippenstift. gewoon een leuke meid.

lange plank
6 maart 2015, 14:24
18 jaar pff

Piet Plezier
6 maart 2015, 14:58
18 jaar ja en superknap vind ik.

fervent
6 maart 2015, 15:12
Vandaag met deze meid op de kamer geweest. Ik vind het ook een knappe verschijning. Communicatie gaat nog moeilijk. Haar engels is niet al te goed, maar gezegd moet worden dat de muziek ook erg hard stond vandaag en dat maakt het niet makkelijker. Ik ben ook met haar naar de kamer geweest. Ze is er nog maar kort, maar wist de sleutelvraag al na twee minuten te stellen. Zo snel wil ik dat niet.

Het is mij nog niet helemaal meegevallen op de kamer. Ze is echt nog hel erg onervaren. Dat zal in de loop van de tijd wel beter worden denk ik. Na een beetje zoenen, pakte ze gelijk een condoom. Hoho, dat gaat mij iets te snel: eerst maar eens een beetje pijpen. Dat pijpen hoort nog niet echt tot haar kerncompententies: nog veel te leren. IK heb haar uitgelegd dat er vele beren zijn die niet teveel handinzet prettiger vinden.
Neuken was ook erg onervaren: ze ging er wel lekker voor liggen, maar een beetje met een houding van: ik hoop dat het snel voorbij is. en dan na een paar minuten gaat ze het toch opeens lekker vinden en meer meewerken.
Kortom: leuke meid waar ik het vast nog eens mee ga doen als ze ingewerkt is.

Eddy_V
6 maart 2015, 15:38
Kortom: leuke meid waar ik het vast nog eens mee ga doen als ze ingewerkt is.

Ja ja ja.... En wie kan dat vuile werk weer gaan opknappen ?!?!
Ik ben weer de klos komende week...��

Piet Plezier
6 maart 2015, 16:23
Ja ja ja.... En wie kan dat vuile werk weer gaan opknappen ?!?!
Ik ben weer de klos komende week...��

ik ben je straks en morgen voor Eddy_V :biggrin:

licky luke
6 maart 2015, 16:42
Mmmhhh...

A - DE - LI - NA ...

Staat genoteerd....

Heb ik vrijdag de 27e tenminste wat te doen als Knaktuut weer eens niet aanspreekbaar is omdat ie met Olivia ligt te vozen... ;) :biggrin:

Piet Plezier
6 maart 2015, 17:16
licky luke ik hoop voor jou dat ze er dan nog islam.
Is echt een hele leuke meid in de omgang.
Ik probeer ook te komen de 27ste.

hansdordt
6 maart 2015, 18:50
ik ben je straks en morgen voor Eddy_V :biggrin:

Jaag ze nou niet meteen weg piet :biggrin:

licky luke
6 maart 2015, 18:58
licky luke ik hoop voor jou dat ze er dan nog islam.
Is echt een hele leuke meid in de omgang.
Ik probeer ook te komen de 27ste.

Tsss... ik probeer de 27e wel vaker dan 1 keer te komen...

Eddy_V
6 maart 2015, 19:35
Mmmhhh...

A - DE - LI - NA ...

Staat genoteerd....

Heb ik vrijdag de 27e tenminste wat te doen als Knaktuut weer eens niet aanspreekbaar is omdat ie met Olivia ligt te vozen... ;) :biggrin:
Van mij zul je geen last hebben..zit dan 900 km verder op 3 km hoogte...een heel ander hoogtepunt als het ware!

Eddy_V
6 maart 2015, 19:36
ik ben je straks en morgen voor Eddy_V :biggrin:

Heel goed, dan kan ik komende week controleren of je een beetje je best hebt gedaan!

Piet Plezier
8 maart 2015, 18:01
is afgelopen nacht vertrokken en komt er niet meer in.

fervent
8 maart 2015, 20:21
Heb ik er toch maar mooi een keer mee gekamerd voor haar vertrek. Het zal haar niet meevallen: vertrokken naar Duitsland om haar familie te ondersteunen als dvp. En haar familie weet ook wat voor werk ze daarvoor doet. En dan ben je 18. Hoop dat het goedkomt met haar en dat ze ergens een beetje beschermde werkomgeving vindt.

Big30
8 maart 2015, 21:08
NB laten we ons hier beperken tot het feit dat de dame vertrokken is. Privé details horen mbt deze niet op het forum thuis :wink:.

Piet Plezier
8 maart 2015, 21:15
dit kan verplaatst worden Big.