Wentelt Eefje
6 maart 2015, 12:08
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Russia.gif
Karolina (Carolina?) (Russische)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Rimmen bij haar
Extra info:Je zou haar puur op het oog in eerste instantie, zeker door dat lijfje jonger inschatten. Maar wie goed kijkt naar die geamuseerde soms zelfs ironische grijns weet dat midden 20 juist is
Wentelt Eefje
6 maart 2015, 12:16
Karolina
Ik dompel me nog een paar keer uitgebreid onder in de wellness en ben eigenlijk elke keer als ik tussendoor iets drinken haal aan de bar op zoek naar Olga. Maar ik zie haar niet. De shows zijn vanavond overigens weer uitermate de moeite waard, maar als ik op een barkruk zit in de buurt van de ingang, zit er naast me een onvoorstelbare beauty, die me zo intrigeert dat ik meer naar haar rug kijk dan naar de show die daarachter plaatsheeft. Ze voelt kennelijk de ogen in haar rug en draait driekwart met haar kruk, grijnst en de kruk draait automatisch weer naar de beginstand, dit herhaalt ze een aantal keren en onze blikken worden steeds geamuseerder.
Ze stapt even van haar kruk af en vraagt of ze zich voor mag stellen. Karolina, een Russische die prima Engels spreekt maar eigenlijk geen woord Duits. Ravenzwart haar met een blauwe streng aan de linkerkant van haar gezicht, hele grote donkere kijkers met een betoverende lach in een grote mond met witte tanden die echter een beetje (maar dan ook juist ontwapenend een beetje) scheef staan. We hebben lol en ineens zomaar uit het niets komt te snel de kamervraag.
Ze slaat een hand voor haar mond en zegt sorry. Ik zeg haar dat dat stom was, maar dat ze dan "in vredesnaam" maar een sleutel moet halen... En zij vraagt 3(!!!) keer na of ik dat meen. Ik ben volgens haar niet het type dat een te snelle kamervraag kan waarderen en gaat honoreren, maar echt, het schoot haar er zomaar uit...
Ze heeft een opvallend grote navelpiercing, die had ik op die kruk al opgemerkt, maar is, alweer eentje hier in Oceans, geheel tatoeagevrij, ook onder haar rode BH en string. En ze is heel mooi. Bijna mijn lengte, a-cupjes, heel mooi kutje, maar vooral dat koppie met die mooie ogen en die fantastische mond. Als we op bed liggen heeft ze nog wel een mededeling: "Do NOT finish in my mouth. If you do so, I'll have to finish you, you will not leave the room alive. I'm serious, if you finish in my mouth, I will kill you."
Ik heb door de manier waarop ze het brengt een grote grijns op mijn gezicht en ze zegt "I do realize you are crazy, but tell me you are not suicidal... I would first have your come that I don't want in my mouth and then have commit murder. Please tell me you're just smiling because you are crazy... "
Karolina pijpt heerlijk maar toch onderbreek ik haar omdat ik dat mooie kutje wil likken. Hoewel mijn beheersing van het Russisch nihil is, ben ik er toch van overtuigd dat ze tussen het zachte steunen door dingen gromt die een uiting zijn van een combinatie van verbazing en waardering. Oscar-waardig of heftig, je weet het niet, maar ze vraagt me: "I know what was smashing about this for me, but for you? You must just have twisted your tongue, is that your secret crazy pleasure?"
Ze pijpt me heerlijk, zo nu en dan op het randje van te ruig, maar nooit over dat randje heen, tot aan de rand van mijn hoogtepunt. Nog niet levensmoe geworden laat ik haar op tijd naar een heerlijke handfinish overschakelen, die zo snel komt dat Karolina vindt dat ze maar net "de dans" ontsprongen is. Ze gebruikt vervolgens een halve rol keukenpapier en zegt dan dat ik misschien zelf nog even moet nadeppen en geeft me ook nog een paar vochtige doekjes aan. "If I were you, I would still shower twice... hahaha!"
Een heerlijk uurtje voor €100 dat ongetwijfeld nog wel eens een (langer) vervolg gaat krijgen. Of ze wel tongzoent met niet-rokers weet ik niet, maar als roker ben je kansloos...
PPZ: 8,7 (8,0 / 9,5 / 8,5)