PDA

Volledige versie bekijken : Elly, Roemeense, Leeuwarden (Hofje 24)



DeDon
8 maart 2015, 15:07
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Elly (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:35 euroTijdsduur:25 minuten
Service:NMC, PMC, Zoenen, Beffen
Extra info:Diensten standaard, alles safe ! Spontaan en relaxed meisje. zeer mooi lichaam en prachtig volle B-cup

Lwd0588
17 mei 2015, 13:35
Na de prijsafspraak en zakelijke afwerking lekker op het bed plaats genomen. Hier begon ze me op te warmen met een b2b met haar heerlijke lichaam. Ondertussen mocht ik haar poesje ook voorzichtig verkennen met mijn vingers. Ze was al snel lekker nat. Na de heerlijke pijpsessie stelde zij voor om bovenop te gaan. Hierbij kon ik ook lekker met haar borsten spelen! Uiteindelijk een heerlijk hoogtepunt bereikt. Hiervan hebben we samen nog even liggen nagenieten. Ze gaat me zeker binnenkort weer terug zien!

jope
23 juni 2016, 08:05
Bezoekje aan Elly.

Ik ben al aantal keren bij haar geweest, ze is lief en correct
Ik vind haar ook erg mooi en vertederend. Ze wist mij nog (goed) te herinneren van de vorige keren, ik ga er maar van uit dat dit een goed teken is :hah:
De reden dat ik haar niet vaker bezoek is dat ik haar pijp kunsten mij niet kunnen bekoren.
De reden om wel heen te gaan is dat ze zo lief en mooi is, ik zou haar eigenlijk gewoon moeten inhuren om een uurtje te knuffelen. :smoke:
Vandaag erg prettige behandeling gehad, beetje zoenen beetje voelen, beetje sabbelen, afgemaakt met zij bovenop mij zittend, alles erg oké behalve het pijpen.

jope
28 januari 2020, 15:20
Het is tegen mijn principes om 2 reacties achterelkaar te plaatsen maar aangezien de vorige recensie 3,5 jaar geleden is geef ik toch maar een nieuwe.

Elly is erg lang weg geweest 1,5 jaar volgens haar, ze werkt tegen hetzelfde tarief als toen....
Ik heb haar sindsdien regelmatig naar alle tevredenheid bezocht.

ik ben binnen gegaan en heb wat extra gegeven alleen haar dienstverlening is naar mijn mening wel achteruit gegaan,
zoenen of zoentjes wilde ze niet (meer)
Het ging ondanks dat ik haar eerste bezoeker was later op de middag toch in een beetje hoog tempo van hoe sneller hoe beter (voor haar).

qua uiterlijk kan ik geen commentaar geven ze ziet er nog steeds fantastisch uit,wat dat betreft hebben de jaren geen vat op haar gehad.
Zoals ik mag verwachten heeft ze mij wel klaar gereden alleen naar mijn gevoel stond ik na c.a. 10 minuten weer buiten haar deur.
Misschien had ze haar dag niet vandaag.

Al met al zeg ik dat ik (voorlopig) haar niet meer zal bezoeken, ik zeg niet dat ik haar nooit meer zal bezoeken…..
Er is in Leeuwarden op dit moment ook andere leuke keuze.