PDA

Volledige versie bekijken : nieuw en meteen een vraag



doordekker
15 maart 2015, 20:27
hoi

Ik ben Alex, 35 jaar en nieuw op het forum, ik heb al aardig wat ervaring met dames in de Rosse buurten van Nederland, maar ben nog nooit over de grens geweest.

wie lijkt het leuk gewoon eens af te spreken in Duitsland, die een beetje de weg weet in 1 van de steden? in welke stad heb je het meeste aanbod qua raamdames?

Ik heb echt zin om eens te gaan kijken daar


reactie mag ook via DM, (ik ben trouwens beste een aardige gozer hoor)

Groet
Alex

T&A Addict
15 maart 2015, 21:28
Raamdames: Duisburg, of verder van huis: Frankfurt. Zorg wel dat je in goede conditie bent en zeker als het wat warmer is voor een flesje water. Het is zeker in Frankfurt behoorlijk wat trappen lopen. Het is voor mij al een paar jaar geleden dat ik er ben geweest. Ik zag er wel veel dames, maar heel weinig aantrekkelijk. De buurt in Frankfurt, Bahnhofsviertel is niet de meest fijne buurt. maar geloof niet echt onveilig. Het ziet er zeg maar uit zoals de Wallen 20/30 jaar geleden dus veel junks en zwervers. In Duisburg vind je altijd wel wat aantrekkelijke dames, veel Oosteuropees natuurlijk, maar ook Afrikaansen en Latinas, jong, oud van alles wat. Zeker omdat het veel dichterbij is, zou ik daar voor gaan. De buurten in Oberhausen, Dusseldorf, Keulen en Essen zijn veel kleiner. Maar als je speciale voorkeuren hebt zoals oud en sm kun je waarschijnlijk beter naar Essen.

Big30
15 maart 2015, 21:38
Als je nog nooit in Duitsland bent geweest ligt een bezoek aan Duisburg in eerste instantie voor de hand. Let wel in D heb je veelal Laufhausen en geen ramenbuurten. Ook Bochum iets verder is een bezoek waard, daar heb je wel een soort van ramen.
Essen, Oberhausen en Dortmund zijn ook niet al te ver weg, allen wat kleiner dan Duisburg en je hoeft daar ook (bijna) geen trappen te klimmen. Duisburg is op 1 hal na veel trappen klimmen. Is niet meer wat het geweest is maar daar vind je nog wel de meeste dames.

T&A Addict
15 maart 2015, 21:43
Bochum, helemaal vergeten. Is inderdaad kleiner. Maar Big30 heeft helemaal gelijk. Ik vind dat ook een wel aardige h.buurt. Rustige sfeer waar je van alles wat hebt en je ook eet- en drinkmogelijkheid hebt.

Eddy_V
15 maart 2015, 22:12
wie lijkt het leuk gewoon eens af te spreken in Duitsland, die een beetje de weg weet in 1 van de steden? in welke stad heb je het meeste aanbod qua raamdames?

Lijkt mij een uitgesproken klus voor de Duisburgspesjialist en/of Wijze Grijze !

doordekker
15 maart 2015, 23:53
wow bedankt voor jullie snelle reacties,

ik ga me eens verdiepen in de materie :)

misschien leuk om te combineren met mijn andere hobby : wielrennen

Willi69
16 maart 2015, 00:19
Let wel in D heb je veelal Laufhausen...
Hier irrt der Experte, es heißt "Laufhäuser" (Singular: "Laufhaus"). ;)

Peperduur
16 maart 2015, 00:23
Hier irrt der Experte, es heißt "Laufhäuser" (Singular: "Laufhaus"). ;)

Besser er kauft mahl die Deutsche ausgabe von Dicke VonDale :freu:

Big30
16 maart 2015, 00:45
Hier irrt der Experte, es heißt "Laufhäuser" (Singular: "Laufhaus"). ;)
Dat heet in correct Nederduits dus Laufhausen en niet Laufhäuser! Laufhäuser dat bekt gewoon niet voor een Nederlander ;). Aachen bestaat trouwens ook niet, dat is gewoon Achen. Die Umlaut moet ook verboden worden, heb al zo vaak op een terras een Küchen gekregen terwijl ik gewoon Kuchen bestelde, o o o wat lachen deden ze toen die Duitsers die anders geen gevoel voor humor hebben. Maar liet me niet kennen en heb betaald en heb mijn Küchen meegenomen, was wat passen maar het lukte.



misschien leuk om te combineren met mijn andere hobby : wielrennen
Voor de Laufhausen in Duisburg hoop ik dat je hobby veldrijden is!
nb ben je wielerfan vind je hier ook nog een leuk topic:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?4759-De-mooiste-sport-blijft-wielrennen!!!

Het bezoeken van een RLD in Duitsland per fiets raad ik af, zeker als je gebruik maakt van zo'n typische Roemeense Fietsenstalling :tongue:.

Peperduur
16 maart 2015, 01:14
Laufhäuser dat bekt gewoon niet voor een Nederlander ;)

Niet voor elke...


Die Umlaut moet ook verboden worden,
heb al zo vaak op een terras een Küchen gekregen terwijl ik gewoon Kuchen bestelde,
o o o wat lachen deden ze toen die Duitsers

Ik moet zeggen, ik vind het ook wel lachen...


Die Umlaut moet ook verboden worden

Komm, komm junge, das ist ja so schön um zu sehen,
dann kan man güt den unterschied erkennen schwissen Hollandisch und Deutsch

Maar misschien iets voor scrabble: L2 – A1 – U1 – F4 – H2 – Ä6 – U1 – S1 – E1 – R1

de duisburg spesjalist
16 maart 2015, 08:51
hoi

Ik ben Alex, 35 jaar en nieuw op het forum, ik heb al aardig wat ervaring met dames in de Rosse buurten van Nederland, maar ben nog nooit over de grens geweest.

wie lijkt het leuk gewoon eens af te spreken in Duitsland, die een beetje de weg weet in 1 van de steden? in welke stad heb je het meeste aanbod qua raamdames?

Ik heb echt zin om eens te gaan kijken daar


reactie mag ook via DM, (ik ben trouwens beste een aardige gozer hoor)

Groet
Alex

je mag mijn altijd een pm sturen als je een rondje duisburg wil maken je tref voldoende dames daar kan geen een sauna club tegen op :biggrin:

Willi69
16 maart 2015, 14:33
Laufhäuser dat bekt gewoon niet voor een Nederlander ;).
Das sind doch Holländer. :tongue:


Aachen bestaat trouwens ook niet, dat is gewoon Achen.
Nee, das heißt Aix-de-la-Chapelle. :biggrin:

Peperduur
16 maart 2015, 16:05
Dat heet in correct Nederduits dus Laufhausen en niet Laufhäuser! Laufhäuser dat bekt gewoon niet voor een Nederlander

Aachen bestaat trouwens niet, dat is gewoon Achen


Nee, das heißt Aix-de-la-Chapelle. :biggrin:

Dan kan je nog wat van die Hollandse Duitser leren hè!!! ;)