PDA

Volledige versie bekijken : Heerenveen club 88 Lorena kamer 12

latinalover
15 maart 2015, 22:53
Vanavond weer eens bij Lorena binnen gewipt :-)
Tjesus wat een lekkere latina is dit toch.
Alhoewel ze al een jaar werkzaam is in Heerenveen is hier nog nooit een woord over gerept hier.
Ook op het,,andere'' forum is er minimaal iets.
Bij deze dan: Lorena is klein van stuk, ca. 1,60m dikke cup C, lief rond koppie met prachtige blondachtige kleine krulletjes.
Die krulletjes en grote tieten maken het echt.
Ze heeft ook wel een leuke lach, al is deze vaak gefaked.
Bij Lorena geen echte gfe, ze is zeker niet slecht maar laat zich niet zo gaan, als ik wel gewent ben bij andere latina's.
Haar lichaam is heerlijk strak en dito gleufje.
Dit gleufje is zo strak dat ik hier en daar voorzichtig het tempo eruit nam, om niet voortijdig te komen.
Hier heb ik bij andere dames nooit last van en win ik het meestal, maar bij Lorena...... inhouden!
De normale standjes zijn standaard, waarbij girl on top toch wel heerlijk is om met die volle C cup te spelen.
Hierbij zwellen haar tepels bij de geringste aanraking heerlijk op tot sabbelspenen.
Ook in doggy geen verkeerd uitzicht, je kan haar lekker naar je toe trekken, voor de maximale penetratie.
Afgemaakt over haar buikje, die de volle lading ontving.
De dekbed hoes bleek ook niet gespaard, ik zag dat deze ook flink onder gekliederd was.
De hoes lag al omgekeerd op het bed, en Lorena haalde de hoes van bed om deze definitief in de was te doen.
Bij een eerder bezoek had ik ook al haar C cup ondergespoten.
Resume, Lorena, geen eenzame topper, maar heel goed te doen.
De tieten, strakke doos en krulletjes doen het hem.
Ze is toch wel een van de knapste/lekkerste latina's die ik ken.
Als ik in Heerenveen ben is Lorena van mij,, en ze blijft nog wel een poosje.