PDA

Volledige versie bekijken : Krefeld, oppumerstraße 1, Carmen



Krefelder
16 maart 2015, 23:01
Ik had al een paar keer op Sexdo met buitengewone belangstelling naar Carmen gekeken, op de foto's helemaal mijn type :tongue:.
Had ook al een keer eerder geprobeerd haar te bezoeken, maar toen was ze niet aanwezig.
Afgelopen zaterdag was ze er wel. Eerst even gebeld, om te informeren naar diensten en prijzen (doe ik eigenlijk tegenwoordig bijna altijd bij een, voor mij, nieuw meisje, dat levert vaak een betere deal dan in het pand zelf onderhandelen). Zoenen en anaal was geen probleem, prijs 50 euro voor een half uurtje, 100 euro voor een uurtje, 20 euro extra voor de in Krefeld zo gewoon geworden extra service.
Nog een heel gedoe, om een parkeerplek te vinden in de Oppumerstraße, uiteindelijk maar bij de McDonalds in de Dießemer Bruch geparkeerd en de hele Oppumerstraße afgewandeld.
Carmen is een mooie meid, foto's van sexdo kloppen, behalve dat ze haar haar iets minder verzorgd heeft dan op de foto's.
Half uurtje met haar afgesproken. Het beloofde zoenen viel nogal tegen, voorzichtige kusjes, klein beetje tong, maar zeker geen intens zoenen, zoals in de betere saunaclubs. Jammer, want ik zoen graag. Al vrij snel begon ze me te pijpen en dat doet ze aardig goed, ik draaide daarbij haar kont naar mij toe en begon haar lekker te rimmen. De hygiëne, was prima, ze rook en smaakte gewoon fris. Ze vond het rimmen duidelijk wel aangenaam.
Na een vijftal minuten het pijpen moet onderbreken, ze deed het zo goed, dat ik bijna kwam en dat was niet mijn bedoeling. Ik heb haar daarna lekker anaal genomen, waarbij ik stevig haar lekker volle C-cup kon kneden. Ook dat was erg goed, ik heb haar stevig kunnen nemen, zonder gepiep, zoals zo vaak het geval is bij anaal, met een prettig uitzicht in de spiegel. Ook optisch, heeft ze trouwens een geweldige kont.
Ik ben vervolgens relatief snel klaar gekomen en toen was het ook afgelopen (wat natuurlijk ook redelijk normaal is, als je voor een half uur hebt betaald).
Jammer dat er geen echt goede wasgelegenheid was, ik kon alleen mijn pik afspoelen aan de wasbak, maar goed, ook dat is vrij standaard in het betreffende pand.
Uiteindelijk voldaan weer terug gewandeld naar de auto.
Samenvattend: Mooie meid, zoenen waardeloos, maar verder goede sex, hard anaal geen probleem, wel redelijk "afwerkwerk", het is geen meisje waar je na de sex nog even een gezellige babbel mee maakt, daarvoor zijn trouwens ook haar Duits en mijn Spaans te slecht.
Herhalingsgevaar 70% (en dan vooral omdat ze optisch helemaal mijn type is).

potentebeer
17 maart 2015, 00:04
Die Carmen ziet er inderdaad wel lekker uit. Ga haar ook maar eens een keertje langs. Is AV standaard MC?

Verzonden met tapatalk

Krefelder
17 maart 2015, 00:26
Ja, voor het standaard bedrag (50/100) is alles, behalve het pijpen, MC.

Big spender
13 mei 2015, 10:45
Dus voor € 20,- extra blank inloggen. ( z.c. )