PDA

Volledige versie bekijken : Leeuwarden Moulin rouge 13 Karla



latinalover
15 maart 2015, 22:38
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Dominican_Republic.gif




Karla (Dominicaanse)
Leeftijd:22 jaarTaal:Onbekend
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Stevig
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ESiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:30 euroTijdsduur:25 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Vingeren
Extra info:

latinalover
16 maart 2015, 23:08
Daar gaan we weer !
Nadat ik helemaal kapot uit het kamertje van Sara kwam, liep ik nieuwsgierig even MR binnen.
Op de bovenverdieping zat op de kamer 14 (van die lelijke latina) een volupteuze goedlachse latina.
Zij trok heel erg mijn aandacht, lachte zeer veel (echt), en gedroeg zich of ze me al jaren kende.
Nu kan ik niet alles meer onthouden wat ik in de loop der jaren gepakt heb, maar de naam Katie zegde mij niets.
De naam kan nog iets aangepast worden, omdat als ik overdwelmd met geilheid ben de naam nog wel eens vergeet.
Ok, een rondborstige goedlachse latina.
Maar even de handopdekontbijdedeur test gedaan, en daar slaagde ze met vlag en wimpel voor.
Het was bij de deur al betasten en zoenen, zelfs bijna tongzoenen.
Maarja, ik was lamgeneukt en geen geld meer op zak, ben toen huiswaards gegaan.
Eenmaal thuis kon ik het beeld van deze latina niet meer loslaten ,schraapte weer wat eurootjes tevoorschijn en heb de stoute wandelschoenen weer aangetrokken.
Toen ik voor haar kamertje stond weer die herkenning, haast even hartelijk als Millie.
30 euro afgesproken (het was de eerste keer ,dus voorzichtig inzetten) en naar binnen gewipt.
Jahoor,hartstochtelijk zoenen en betasten, ze ging op bed liggen, en al zoenend en likkend ben ik via die mega tieten naar beneden afgedwaald.
Een ding is zeker, Katie houdt van beffen, ze kronkelde en steunde alsof ze jaren niet meer beroerd was.
Ze trok haar schaamlipjes uit elkaar zodat ik goed bij haar klit kon.
Heerlijk liggen likken als Lassie, en ze werdt drijfnat.
Daarna neuken in missio en doggy, maar ik was al zo lamgeneukt dat bij mij de meeste passie al weggevloeid was (letterlijk en figuurlijk).
Katie kan er niet genoeg van krijgen en gaat tekeer als een beest.
Je kan met haar alle kanten op, deze bloedhete latina.
Afgemaakt over haar venus heuvel,,ook wel eens lekker!
Katie, een superhete latina,ca 1.60 hoog, mega grote tieten en dito kont.
Ze heeft best een knap koppie en is super gemotiveerd en goedlachs.
Die Dominicaanse lach... alleen daar smelt ik al voor.
Katie,,ja kan zo in de lijst met toppers.
Wees zuinig op haar :-)

latinalover
17 maart 2015, 21:53
Kan een moderator de naam veranderen in ,,Karla''
Ik had het gisteren natuurlijk weer eens niet goed verstaan.
Ze is 22 jaar jong,herkenbaar aan een enorme bos blonde krulletjes en een halsketting met een grote K.
Omdat ze mijn hartje verovert heeft maar weer een sessie gedaan.
Na een nachtje slapen was pielemans er weer helemaal bij :-)
Dus lekker liggen beuken als een gek.
Bij Karla, hoe harder ,hoe beter, en weer likken als Lassie.
Dit is voor even mijn laatse recentie over haar, anders wordt het te eentonig, en schrijf alleen ik haar de hemel in.
Ben benieuwd naar andere wandelaars hun ervaring.
Ik als latinalover kan haar van harte aanbevelen,, je moet wel van grote tieten en kontje houden, en van die stralende Dominicaanse lach :-)

Big30
17 maart 2015, 21:57
NB probeer voor deze dame ook een paspoort aan te maken. Mag in een ander topic dat ik dan later verplaats.

fr_loper
30 maart 2015, 21:03
Vorige week een bezoekje aan Karla gebracht, probeerde een grapje te maken,
maar dit werd helaas niet opgepikt, waarna ze me een beetje aankeek of ik gek was,
dit heeft haar waarschijnlijk wat terug houdend gemaakt, want was net of ze niet los kwam,
Waarschijnlijk kan ze veel beter, leer momentje, geen grapjes maken tijdens eerste bezoek aan een dame.
persoonlijk wacht ik andere recensies even af, voor ik haar weer bezoek.

latinalover
2 april 2015, 19:38
Geen probleem met Karla,, weer liggen likken als Lassie ! En neuken als een beest.
Maarja ze schijnt mij te kennen van een jaar of 4 geleden.
Ik niet, maar dat is weer een behoorlijk aantal dames geleden ☺
Ik zeg, Karla ,,doen !

RoboCock
3 april 2015, 08:37
Heb haar woensdag bezocht en het is mij ook lichtelijk tegengevallen, er valt niet mee te communiceren en nadat ze je met die stralende glimlach naar binnen heeft gelokt, valt het eenmaal binnen een beetje tegen omdat er niet mee te praten is.
pijpen en neuken was ok, maar miste een beetje de passie...

latinalover
15 april 2015, 20:06
Gisteren en vandaag Karla weer bezocht, en was erg passioneel !
De hele sessie lang heftig tongzoenen, en haar weer even met mijn tong verwend ☺
Het was erg warm in het kamertje, dus ik dreef er uit.
Misschien heb ik een speciale klik met haar, want ik kan helemaal los met haar.

latinalover
12 mei 2015, 22:02
Vandaag dus Karla !
Ze was erg aanhankelijk en knuffelde erop los.
Knuffelen en tongzoenen dus :-)
Het leek wel een vaste vriendin.
Ik vind het toch wel een lekker ding met haar wulpse rondingen.
We hebben zelfs samen aan een tepel liggen sabbelen, zeg nou zelf, waar kan dat !! (misschien Millie :-) )
Afgemaakt op haar licht kroesende venusheuvel.
Ja ik heb een klik met haar,ze laat me helemaal gaan en kan alles doen (wel alles met condoom).

Zo dat was de laatse deze week,,even bijkomen na 3 hete latina's ,,volgende week weer verder met andere toppers.
Ik verveel me niet op de Weaze.
Laterrrrrr !

Arnold1975
16 oktober 2015, 17:24
Hallo heb haar ook een paar keer bezocht en ze is voor mij de reden dat ik helemaal naar Leeuwarden rij.

Ik herken wat jullie beschrijven ze lacht lief en communiceren is lastig (misschien moet ik spaans gaan leren).

Maar verder is ze precies type waar ik op geil (donker, enorme dikke reed en brede heupen) dikke borsten zijn leuk meegenomen. Zodra ik binnenkom en haar billen vast pak en ze naar me toe trek is mijn pik er al klaar voor. Lekker tong zoenen en ik ben niet meer te stoppen (vindt ik ook heel belangrijk).

Lekker verschillende standjes tot ik vooral na doggy niet meer te houden ben heeeeerlijk ben klaar gekomen.

Ze is voor mij een vaste dame alleen weet ik niet wanneer ze werkt (aantal keren was ze er niet :frown:).

Reden waarom ze voor mij een topper is:

Arnold1975
16 oktober 2015, 21:58
Weet iemand de werktijden van Karla of is ze misschien ff terug naar de Dominicaanse rebl??

Groetjes

Arnold

Arnold1975
7 december 2015, 21:27
Afgelopen woensdag zag ik iemand anders op haar kamer Moulan Rouge 13? Is ze verhuist of werkt zee niet meer in Leeuwarden???

Valk
8 december 2015, 19:07
Zag Karla 2 weken geleden in de Hoekstraat nummer 10 in Groningen. Hier is ze al enige tijd. Maag gezien de datum van 1-1-2016 nu wel erg snel daar is, zal ze binnenkort wel verhuizen .

Arnold1975
6 augustus 2016, 11:27
Heb Karla nog niet meer in Groningen kunnen vinden werkt ze nu ergens anders. Weet iemand waar ze nu werkt??

Moontanner
6 augustus 2016, 12:14
Heb Karla nog niet meer in Groningen kunnen vinden werkt ze nu ergens anders. Weet iemand waar ze nu werkt??

Karla is al vrij lang geleden gestopt. Zie haar af en toe nog wel eens in haar woonplaats Leeuwarden lopen.

fr_loper
6 augustus 2016, 12:16
Het antwoord staat in het bericht van moontanner (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40572-Leeuwarden-aanwezig-afwezig-lijst&p=486826#post486826) van 22 mei 2016, 19:35




NB Ik zag jou opmerking dat je Karla had gezien maar niet kon koppelen aan een kamer. Klopt want Karla (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41069-Leeuwarden-Moulin-rouge-13-Karla) is gestopt en komt nog slechts af en toe even bij een collega van vroeger 'buurten'



Ik moet sneller tikken, want Moontanner had al antwoord gegeven... :)

fr_loper
4 januari 2017, 17:04
Dame deed me gelijk aan Karla denken.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37809-Once-you-go-black-you-never-go-back&p=531287#post531287