Rudiderbumzer
19 maart 2015, 21:13
Deze week nog eens in de Finca beland en in de smoking-lounge al snel contact gemaakt met Maira.
Kleine Roemeense met lang haar en een heel lief gezicht.
Na wat small talk een kamer opgezocht en dit was werkelijk hemels.
Eerst heerlijk zoenen en dan daalt ze af voor overheerlijk pijpwerk. Langzaam, boterzacht, diep en ondertussen
de ballen wat geolied zodat ze die heerlijk masseerde tijdens het pijpen. Af en toe stopt ze, komt op je liggen voor
te zoenen (en lekker met haar kutje langs langs je eikel), om daarna weer terug af te dalen en weer langzaam
verder te gaan met de orale verwenning.
Tot neuken is het niet gekomen ... ik heb mij laten gaan en dit was echt een van de beste orale verwenbeurten
die ik al meegemaakt had. Dit is topliga.
Het mooiste is, na het klaarkomen blijft ze nog zeker een a twee minuten langzaam en diep doorpijpen.
Op een gegeven moment is het genoeg .. ze maakt haar mond schoon en komt lekker tegen je aanliggen voor
nog een paar minuten zoenen en strelen.
Ik ben bang dat ik snel weer terug moet ....
Kleine Roemeense met lang haar en een heel lief gezicht.
Na wat small talk een kamer opgezocht en dit was werkelijk hemels.
Eerst heerlijk zoenen en dan daalt ze af voor overheerlijk pijpwerk. Langzaam, boterzacht, diep en ondertussen
de ballen wat geolied zodat ze die heerlijk masseerde tijdens het pijpen. Af en toe stopt ze, komt op je liggen voor
te zoenen (en lekker met haar kutje langs langs je eikel), om daarna weer terug af te dalen en weer langzaam
verder te gaan met de orale verwenning.
Tot neuken is het niet gekomen ... ik heb mij laten gaan en dit was echt een van de beste orale verwenbeurten
die ik al meegemaakt had. Dit is topliga.
Het mooiste is, na het klaarkomen blijft ze nog zeker een a twee minuten langzaam en diep doorpijpen.
Op een gegeven moment is het genoeg .. ze maakt haar mond schoon en komt lekker tegen je aanliggen voor
nog een paar minuten zoenen en strelen.
Ik ben bang dat ik snel weer terug moet ....