PDA

Volledige versie bekijken : Hester (Nigeriaanse) Julius Weberstraße 38 Sexpalace, kamer 10

Kloothommel
21 maart 2015, 01:26
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Nigeria.gif

Hester (Nigeriaanse)

Leeftijd
:
22-25 jaar
Taal
:
Engels (goed)

Haarkleur
:
Zwart
Haarlengte
:
Halflang

Lengte
:
1.55 m - 1.60 m
Postuur
:
Slank

Tatoeage
:
Nee
Lichaamsdeel
:

Piercing
:
Nee
Lichaamsdeel
:

Cup-maat
:
B
Siliconen
:
Nee

Kleur ogen
:
Bruin

Prijs
:
30 euro
Tijdsduur
:
20 minuten

Service
:
NMC, PMC

Extra info
:

Kloothommel
21 maart 2015, 01:34
Ik ben enige tijd geleden bij deze dame geweest, na wat te hebben rondgekeken en wat te zijn opgewarmd (letterlijk want in het Sex XX Palace is het echt bloedheet) besloot ik eens een Afrikaanse schone te proberen. Er zaten deze zaterdag redelijk wat donkere dames aan de Julius Weberstrasse en mijn keuze ging tussen een kleine Nigeriaanse dame op de 2e verdieping en een iets grotere dame uit Gambia op de 3e. De kleine Nigeriaanse dame met een heel knap gezichtje en een soort gebeeldhouwd kapsel was mijn eerste keuze tijdens mijn kennismakingsronde, dus er op af gestapt. Standaardtarief afgesproken en naar binnen gegaan. Aan het begin werd mijn jongeheer nog even grondig schoongepoetst met een stuk keukenpapier waarna het rubber werd aangebracht en het orale gedeelte kon beginnen. Dit deed ze lang niet slecht en mijn leuter in dat knappe smoeltje bood ook een bijzonder geile aanblik . Na enige tijd stopte ze met pijpen waarna ze wat in het kastje begon te rommelen, waarbij ik van de gelegenheid gebruik maakte om met mijn vingers haar kutje aan beetje te verkennen. Nadat ze de tube glijmiddel te pakken had en dit op mijn stijve had aangebracht begon ze me in cowgirl te berijden. Ze deed dit heel voorzichtig en ze ging er niet diep over heen. Na een tijdje besloot ik dat het wel wat dieper kon dus haar billetjes maar een flink vastgepakt en naar beneden geduwd, maar echt van harte leek het nog niet te gaan. Daarom maar besloten om haar op haar rug te leggen met haar benen over mijn schouders zodat ik haar eens goed kon penetreren. Dit ging zonder problemen en zo hebben we nog een tijdje in een rustig tempo geneukt waarbij ik haar kusjes in haar nek mocht geven waarbij ze zachtjes kreunde. Tenslotte toch wel lekker klaargekomen. Pluspunten: knap gezichtje, beeldig figuurtje en ze ruikt heel lekker. Minpuntjes: ze zegt niet zoveel en komt een beetje timide over. Ik mocht wel aan haar borstjes en tepels komen, maar niet met mijn mond. Aan het eind van de sessie nog even samen gewassen waarbij ik haar nog eens goed kon bekijken bij het betere licht in de badkamer en dat was zeker de moeite waard want het is echt een snoepje om te zien. Herhalingsgevaar niet ondenkbaar, maar ook weer niet heel groot want de concurrentie is groot in Duisburg...

Round-up
21 maart 2015, 17:02
Heeft ze een nu een vaste kamer?