PDA

Volledige versie bekijken : Vicky (voorheen Nici)



Tiga
27 oktober 2005, 06:58
Iemand ervaring met deze dame?

Haarkleur/-lengte : blond, lang
Lengte dame : 175 cm
Postuur/Cupmaat : slank, 75 DD niet echt
Nationaliteit/Taal : Duitse
Leeftijd : 26
Tatoeages/Piercings : o.a. prikkeldraad op linker bovenarm
Service: Uitgebreid en goed volgens eigen opgave
Foto's: www.sexrelax.de/nici
http://www.parksauna.info/nici_bizarre/base0.html

koekoek
27 oktober 2005, 16:53
Deze werkt ook in PSW Wildenrath - vroeger slechts enkele dagen in de week maar laatste tijd praktisch de ganse week. Staat ook uitvoerig op wesbsite van PSW beschreven. Is volgens mij zeker ouder dan 26 j.
Vroeger moest je lang van tevoren reserveren, zij kwamen van ver door deze meid - laatste tijd blijkbaar wat minder. Waarom weet ik ook niet.

The Big Boss
28 oktober 2005, 00:46
Na een slopend half uurtje met de drie dames (Bea, Jeanet en kleine Monica) eerst rustig wat gegeten en gedronken en daarna op jacht gegaan naar iemand met wie ik me nog een half uurtje zou kunnen vermaken.
Dat werd Nicky. Een geblondeerde dames, die half Slowaaks en half Hongaars is en die een soort Dolly Parton look-a-like is. Met enorme borsten dus.
Ze heeft een lief gezichtje en een heerlijk strak en lenig lichaam.
Op de kamer moest ik eerst gaan staan en begon ze met mij te strelen en te zoenen op mijn tepels. Daarna ging ze langzaam naar beneden en zorgde ze ervoor dat junior op oorlogssterkte kwam.
Daarna het bed opgezocht. Eerst lekker gepijpt en daarna mocht ik mijn pikkie langs een viertal clitpiercingen loodsen om hem in haar genotsgrotje te stoppen.
Ze kan heerlijk neuken en weet precies wat lekker is daarbij. Soms met het koppie vooraan bij de deur en soms tot aan de wortel erin. Heerlijk.
Daarna maakte ze het heerlijk af met een FT en een vinger in mijn achterste. Een zalig gevoel.

F

Rob10
4 november 2005, 22:47
Dinsdag 1-11 naar PSW afgereisd na een bezoek aan het Philips stadion. Helaas was het Feiertag in Dld en waren er maar 5 dames aanwezig, waaronder Nicci. Lieve meid die eerst een act voor de spiegel op de kamer opvoerde en daarna in bed ook niet te stuiten was. Een topact!:thefinger

woods25
11 december 2005, 08:54
Nici gaat morgen eerst met Vakantie voor 4-6 Weeken.Ze wil medio of eind Jan 06 weer terug zijn:)
woods25:wink:

Willi69
11 december 2005, 15:13
Bei SexRelax sind derzeit neue Fotos von Nici zu sehen, als Weihnachtsmann, äh -frau: :p

http://www.sexrelax.de/nici/nici/b+.jpg

Willem2
11 december 2005, 22:31
Gelukkig gaat ze op vakantie en nu heeft Tiga een lam handje :rofl:

W2:wink:

Tiga
12 december 2005, 06:46
Gelukkig gaat ze op vakantie en nu heeft Tiga een lam handje :rofl:

W2:wink:

Nee hoor, ze is de ultieme natte droom dus geen handje nodig :lostit:

Damn eind januari is ze toch het haasje...

Dennis
21 december 2005, 08:49
Nee hoor, ze is de ultieme natte droom dus geen handje nodig :lostit:

Damn eind januari is ze toch het haasje...

Helaas, op Rheinforum valt te lezen dat Barbie :ignore: , sorry Nici, tot september 2006 :eek: niet in PSW zal zijn...

Hoe staat het met het aanbod in PSW? Las dat Naomi serieus ziek is :heul: en grote Monika :luvlove: haar werkterrein naar Zwitserland heeft verlegd...??

The Big Boss
22 december 2005, 22:49
Hoe staat het met het aanbod in PSW? Las dat Naomi serieus ziek is :heul: en grote Monika :luvlove: haar werkterrein naar Zwitserland heeft verlegd...??

Volgende week ga ik weer eens een keertje naar Wildenrath om zelf de stand van zaken te checken, dus dan kan ik je meer vertellen.

F

The Big Boss
7 januari 2006, 15:02
Naomi is nog steeds niet terug en men wist ook nog niet wanneer ze weer terug zou komen. Ik hoop snel, zodat deze blasekoningin mij weer snel kan verwennen.
De andere blaashaas , Violetta, is momenteel haar geld aan het verdienen in Zwitserland en dat is ook afwachten en uit betrouwbare bron (haarzelf) hoorde ik dat Marli uit Brazilie begin februari een aantal weken weer in PSW zal schitteren.
Nici zal de komende tijd helaas niet meer aanwezig zijn. Als ze weer terug is laat ik het hier wel weten.

F

The Big Boss
9 januari 2006, 23:58
Wat ik gehoord heb, is Nici heel erg ziek en zal ze pas tegen september weer terug zijn bij PSW. Ook bij andere clubs, zal ze niet gaan werken.

F

woods25
13 januari 2006, 06:55
Klopt,Nici ist sehr Ziek en kommt erst in Sept 06 terug.
Gute Besserung Nici!
Groetjes
woods25:wink:

Hollandmale
20 november 2006, 06:59
Zojuist op RF gelezen:
Nici ist (noch) nicht wieder aktiv. Sie wird ihr Comeback irgendwann im ersten Quartal 07 starten.

Willi69
23 november 2006, 21:18
Laut WUT-Forum (Werbung, Umfragen, Tippspiele) ist Nici ab sofort wieder in Wildenrath tätig:

Nach langer Zeit habe ich endlich Nici wieder getroffen! Sie war einige Monate "von der Bildfläche verschwunden". Jedenfalls ist Sie wieder da. Ich weiß manche "Stammies" haben auf diese Nachricht gewartet... sie hat es mir erzählt.

Ich soll ausrichten das ihr sie ab sofort wieder in Wildenrath (Park Sauna, ihr wisst schon) findet und ist auch telefonisch wie üblich für nette Stunden zu erreichen.

Rob10
24 november 2006, 00:54
Nici ist wieder da, maar dan wel zonder haar sili's dit keer:green_smi

Hollandmale
24 november 2006, 01:25
Nici ist wieder da, maar dan wel zonder haar sili's dit keer :green_smiAndere RF-berichten duiden daar inderdaad ook op:
Nici ist wieder aktiv, allerdings nur nachmittags für ein paar Stunden und auch sehr unregelmäßig. Also: vorher in der PSW nachfragen oder Nici unter Ihrer damaligen Handy-Nr. direkt anrufen.

Ich habe sie diese Woche wieder genießen dürfen. Nici-Fans sollten wissen, daß sie jetzt ein anderes Outfit hat (ohne Sillis, kurze blonde Haare). Damit sieht sie deutlich anders als mit ihren Wahrzeichen vorher :D und natürlich ist sie auch so eine servicetechnische Empfehlung :rolleyes:

Eintritt ist bis 18.00 frei, ab 18.00 Uhr beträgt der Eintritt 50€.
Zimmer (ersten 30 Minuten) kostet unabhängig von der Uhrzeit 50 €.De laatste alinea doet ook nog terzake, over entree en prijzen :smile2:.

The Big Boss
25 november 2006, 16:55
Nici was gisteren (vrijdagavond) ook weer aanwezig in PSW. Inderdaad zonder haar handelsmerk; de siliconen. In plaats daarvan zijn het nu twee kleine b cupjes geworden. Haar haren zijn nog steeds blond en over haar schouder. Maar ik neem aan, dat de service nog steeds als vanouds is.

jeepie
4 februari 2007, 18:29
ja en ik kan het weten want ik heb van haar op za 3-2 een fantatische pijpbeurt gehad met mondwater coolmint blauw. daar word je pik lekker heet en hard van en vooral als je word gepijpt

bref-jefke
4 februari 2007, 18:49
Klopt... ze was blijkbaar onder de indruk...Voor diegene die ze kennen, misschien dan geen siliconen borsten, maar de service die ja van haar krijgt, grenst aan het ongelooflijke. Het is één van de weinige vrouwen, waar je niet genoeg kunt van krijgen. Ze doet nog altijd sm behandelingen, maar op een manier dat het leuk is, met veel erotische uitstraling eigenlijk kun je niet genoeg van haar krijgen en het blijft en leuke verschijning.

blauwebeer
10 februari 2007, 09:42
Een kwartiertje aan de bar, komt Nici binnen, samen koffietje drinken, bijpraten over allerlei
zaken om uiteindelijk terug naar favoriete kamer 6 af te zakken. Weeral een heerlijk erotisch uurtje met deze intelligente dame, waarbij de wederzijdse orale verwenning op bijzonder veel bijval kan rekenen; ook tijdens het neuken valt het op hoe natuurgeil, gedreven en bijzonder lenig zij is.
Na een uur stoeien met Nici is het aangewezen wat op de bank na te kletsen, zij lekker onderuitgezakt en meer zin om een dutje te doen, maar ja, het werk gaat voor …

:wink:

Randy
15 februari 2007, 12:28
De verhalen over deze dame op dit forum intrigeerden me. Ik had met Ace2 afgesproken in GT voor later in de middag, en ik besloot eerst eens naar Wildenrath te gaan. Het aardige is dat deze club overdag geen entree rekent (tot 18u), en een kwartiertje van GT afligt, dus als het niks zou zijn kon ik zo weer naar mijn vertrouwde club. De club is fraai, wel wat donker binnen, en de Theke vrouw is heel aardig en enthousiast, echt een gezellige kletskous.

Nici is een hele aardige dame, ik schat zo 32-35, met een prachtig koppie, een mooi lijf en een sex appeal waar mijn hormonen direct van op hol sloegen. Eerst wat gebabbeld aan de bar, waar ze me ook haar werkwijze uitlegde. Ik zeg daar verder niets over, dat neemt de verrassing weg. Ik vond alles prima, als ik maar met haar de kamer op kon.

Naar kamer 6 vertrokken en ons geinstalleerd. Ik mocht niets doen, behalve gaan liggen en genieten. Er hangt ook een spiegel waarin alle actie goed te volgen is. Zij ging op onderzoek uit en deed dat grondig. Toen ze kleine Randy gevonden had, liet ze 'm niet meer gaan. Haar mond verwende hem heel goed, en haar handjes en lijf deden dingen met me die ik niet meer vergeet. Door een bovenmenselijke inspanning van mijn kant kon ik deze verwennerij lang volhouden, subtiel ondersteund door de vederlichte maar o zo lekkere strelingen van Nici. De ontlading was dan ook heel heftig, super!

Lekker tegen elkaar gelegen en geknuffeld. Een beetje gekletst, en toen begonnen we met de 2e ronde. Eerst wat orale verwennerij door haar, maar toen was het mijn beurt vond ik. Ik legde haar op haar rug, en begon mijn eigen onderzoek. Dat kon ze zeer waarderen, gezien de feedback van haar lichaam. Ze beloonde me daarna met een heerlijke neukpartij, waarbij we verschillende standjes doornamen, en ik heerlijk van haar genoot. Vervolgens nog eens elkaar lekker in 69 verwend, wat in mijn beleving uren duurde, heerlijk, en het ook in deze positie afgerond.

Lekker naknuffelen, en wat gekletst. Ze heeft een moeilijke tijd achter de rug, en sindsdien heeft ze besloten alleen nog te werken zoals zij het graag heeft: zonder stress. Dat uit zich ook na het kamerbezoek: eerst nog even gezellig wat drinken en nakletsen, allemaal zonder enige haast van haar kant, en dan pas betalen.

Conclusie: topdame, en eentje waar ik graag nog eens heen ga!

blauwebeer
16 februari 2007, 08:14
Ik zeg daar verder niets over, dat neemt de verrassing weg.
Conclusie: topdame, en eentje waar ik graag nog eens heen ga!
Effectief, Nici is een dame die goed weet waar ze mee bezig is, en de sex op een zeer doordachte manier beleeft. Het is beter niet te diepgaand over haar te schrijven, dit zou de magie van het geheel teveel ontsluieren. Laat ons het erbij houden dat zij gewoon een lieve meesteres is die bij de ervaren ijsbeer probeert uit te vinden wat deze het lekkerste vindt om dan steeds een stapje verder te zetten.

Krimson was gisteren nog maar eens in Wildenrath en is, bij wijze van uitzondering, niet met Nici op de kamer geweest, kwestie van het erotische spanningsveld intact te houden.

:wink:

Randy
16 februari 2007, 10:39
...
die bij de ervaren ijsbeer probeert uit te vinden wat deze het lekkerste vindt om dan steeds een stapje verder te zetten.
...


Oei, dat wordt een heel leuk bezoekje de volgende keer... Inderdaad maar niet veel over schrijven ;)

blauwebeer
8 april 2007, 18:17
Heeft er iemand recentelijk deze uitzonderlijke vrouw nog gezien?

:wink:

The Big Boss
8 april 2007, 21:42
Ik ga morgen richting Wildenrath en zal dan eens kijken of deze heerlijke schoonheid aanwezig is. En natuurlijk welke andere schoonheden mijn paaseieren willen aanpakken:D .

F

Horny_one
8 april 2007, 23:09
Ik ga morgen richting Wildenrath en zal dan eens kijken of deze heerlijke schoonheid aanwezig is. En natuurlijk welke andere schoonheden mijn paaseieren willen aanpakken:D .

F

Ben benieuwd want op Rheinforum is te lezen dat ze weer (tijdelijk) gestopt is... Keep us posted, please...

bref-jefke
9 april 2007, 02:28
volgens Victoria (haar vriendin) zou ze tijdelijk al dan niet defenitief gestopt zijn. En volgens Sara het meisje met oogtatoe in haar nek, die beweert dat er zelfs niet meer zou werken. Dit heb ik op 22/03/07 vernomen.
De reden zou zijn omdat ze het psychologisch niet aankan ten gevolge van haar ziekte, ze wil goed werk leveren en dat schijnt zich te wreken.

woods25
12 april 2007, 14:14
habe gehört daß Nici irgendwo anders arbeitet,wenn das 100% bestätigen kann werde ich hier posten
Gruß
woods25:wink:

Women Lover
1 mei 2007, 21:08
hmm, volgens mij is deze info geld waard:D

Ik ken haar persoonlijk niet, maar het kan bijna niet missen als ik haar foto's bekijk. Ze viel wel een beetje uit de boot in de kinderspeeltuin.

ps. LR

blauwebeer
3 mei 2007, 21:49
hmm, volgens mij is deze info geld waard:D


Tja, het wordt interessant. Hoeveel schuift deze info? :D :D :D

:wink:

Women Lover
4 mei 2007, 22:26
Tja, het wordt interessant. Hoeveel schuift deze info? :D :D :D

:wink:

een mooi herenigingsverhaal in de volgende post?

blauwebeer
6 mei 2007, 21:00
een mooi herenigingsverhaal in de volgende post?

Zal er eens over nadenken ... :teuflisch

:wink:

Forza...germania
8 mei 2007, 22:59
Mooie foto's zijn dat. Loopt ze het hele jaar rond in die kerst-outfit :confused:

blauwebeer
9 mei 2007, 07:12
Mooie foto's zijn dat. Loopt ze het hele jaar rond in die kerst-outfit :confused:

Zeker niet, je zou haar bijna niet herkennen als je ze ziet. :cool:

:wink:

blauwebeer
20 mei 2007, 07:07
Nici werkt niet meer in PSW en zal er voorlopig niet meer terugkomen. Het werk werd haar fysiek te zwaar.

Nochtans zou zij zeer geschikt geweest zijn om deze tent te leiden.
Een klassevrouw met oog voor detail, met een zakelijk en menselijk inzicht dat nodig is om deze club naar een hoger niveau te tillen en continuïteit op langere termijn te verzekeren.

:wink:

math
20 mei 2007, 17:19
Sie arbeitet als Vicky im http://www.traum-paradies.de/

woods25
20 mei 2007, 20:39
Sie arbeitet als Vicky im http://www.traum-paradies.de/

Sie arbeitet dort seit ca 2 monaten, Sie wollte zuerst nicht daß es im Forum bekannt gegeben wird,aber wenn das hier steht kann ich das bestätigen.
Gruß
woods25:wink:

blauwebeer
20 mei 2007, 21:40
Sie arbeitet dort seit ca 2 monaten, Sie wollte zuerst nicht daß es im Forum bekannt gegeben wird,aber wenn das hier steht kann ich das bestätigen.


... zo is het. :o

:wink:

Tiga
21 mei 2007, 06:54
Nou poehpoeh, de kogel is door de kerk :D. Dan zullen we haar binnenkort maar es verplaatsen...

bref-jefke
21 mei 2007, 23:59
Weet iemand van jullie daar de prijzen, want als je hun site bekijkt heb je wel een ezeltje nodig dat goudstukken schijt. Trouwens ik begrijp niet dat ze in zulke chique zaak zou werken, aangezien ze de maanden dat ze als meesteres bezig geweest de prijzen te hoog vond. En zo te zien zul je hier wel prijzen moeten betalen zoals bv in Romerbad in Keulen of misschien nog meer.

Jack42
22 mei 2007, 02:56
Weet iemand van jullie daar de prijzen, want als je hun site bekijkt heb je wel een ezeltje nodig dat goudstukken schijt. Trouwens ik begrijp niet dat ze in zulke chique zaak zou werken, aangezien ze de maanden dat ze als meesteres bezig geweest de prijzen te hoog vond. En zo te zien zul je hier wel prijzen moeten betalen zoals bv in Romerbad in Keulen of misschien nog meer.

Wel wat off-topic maar toch maar even antwoord geven.

Prijzen Traumparadies:

50 € = Quickie (20min) = FM + NMC

80 € = half uurtje met FZ + NMC

100 € = 'das Schnäppchen' (45min) Met FZ en NMC

150 € = 1 uur met FZ en NMC (evt. 2 keer klaarkomen)

FT en anaal kosten extra, te overleggen met de dame van keuze.

Bubbelbad is ook mogelijk en kost 50 euro extra.

Wel wat duurder als in de bekende sauna/FKK clubs maar ook weer niet duurder als in Nederlanse privehuizen.

bref-jefke
22 mei 2007, 20:41
bedankt voor de info, doch de vraag blijft of het nog de moeite loont het zo ver gaan te zoeken, voor die 150 euro heb je tenslotte 2 uur "pret" in een fkk club en soms kom je toch nog andere "Nici's" tegen. Zoals Layla of Leila in samya-club keulen.

Jack42
23 mei 2007, 04:51
bedankt voor de info, doch de vraag blijft of het nog de moeite loont het zo ver gaan te zoeken, voor die 150 euro heb je tenslotte 2 uur "pret" in een fkk club en soms kom je toch nog andere "Nici's" tegen. Zoals Layla of Leila in samya-club keulen.

Tja, het is maar hoe gek :luvlove: je bent met Nici of een andere dame die eerst in een saunaclub werkte en nu in een privehuis (Janice).
Ik kan me wel voorstellen dat er toch wel beren heengaan om de dame nog eens te zien, ook al is het dan maar voor een uurtje spass.

blauwebeer
23 mei 2007, 07:11
bedankt voor de info, doch de vraag blijft of het nog de moeite loont het zo ver gaan te zoeken, voor die 150 euro heb je tenslotte 2 uur "pret" in een fkk club en soms kom je toch nog andere "Nici's" tegen. Zoals Layla of Leila in samya-club keulen.

Meestal is de herinnering beter dan de realiteit. :o

:wink:

Willi69
23 mei 2007, 18:21
Tja, het is maar hoe gek :luvlove: je bent met Nici of een andere dame die eerst in een saunaclub werkte en nu in een privehuis (Janice).
Nadja auch, Wildenrath => Traumparadies ;)

Willem2
19 juni 2007, 01:54
Nu onder de naam Vicky en er zijn foto's gemaakt : http://www.traum-paradies.de/traum-paradies-girls/Vicky/index_.html

http://www.traum-paradies.de/traum-paradies-girls/Vicky/vicky.html

:wink:

bref-jefke
26 september 2007, 00:06
Ze is nog steeds geweldig, werkt er slechts 4 dagen in de week, waaronder de vrijdag. Best even eerst bellen en een "termine" regelen, anders zou je van een kale kermis kunnen thuiskomen.
Haar vriendin Victoria werkt er ook maar slechts 2 dagen in de week.
Nadeel aan de zaak vrij duur 150 euro /uur doch in een fkk betaal je ook 50 inkom + 50 voor het eerste 1/2 uur + ...
Ander nadeel een uur is een uur en er wordt steeds volgens een zelfde systeem gewerkt.
Je kunt er trouwens twee na elkaar boeken en dan kun je het ritueel doorbreken.

Tiga
17 februari 2008, 13:18
Vicky is tot medio maart met vakantie...

dream68
25 maart 2008, 10:38
Weet iemand of Vicky all terug is?
Zou dan eens naar Troisdorf rijden en ze bezoeken...

Graag een antwoord :loud:

bref-jefke
26 maart 2008, 21:11
Weet iemand of Vicky all terug is?
Zou dan eens naar Troisdorf rijden en ze bezoeken...

Graag een antwoord :loud:

simpel ga naar de site van traum-paradies.de, daar zie je een telefoonnummer staan...maak gewoon een afspraak en als ze nog niet terug is of niet beschikbaar dan zullen ze je dat wel zeggen.
Makkellijk toch ...of niet soms

Tiga
29 maart 2008, 09:51
Ze is er weer maar ik zou niet op de gok gaan... Ik ben zelf niet met haar geweest maar heb haar wel gezien, prachtig lichaam, mooie bos haar maar haar gezicht vond ik iets te zeer opgemaakt...

bref-jefke
29 maart 2008, 18:30
Ze is er weer maar ik zou niet op de gok gaan... Ik ben zelf niet met haar geweest maar heb haar wel gezien, prachtig lichaam, mooie bos haar maar haar gezicht vond ik iets te zeer opgemaakt...

weet ik, ze werkt normaal 4 dagen per week van 12 tot 24 u
maan-dins-donder-en vrijdag doch zoals je zelf opmerkt het is geen garantie en ze heeft veel afspraken dus...(maar je kunt het iets groffer spelen, als zij niet beschikbaar is, zeg dan gewoon dat je terug weg bent dan lukt het wel....) met dienen verstande dat ze aanwezig moet zijn.

The good and the Bad
11 juni 2008, 14:28
Beste Neukers.

Nu ben ik op een addres geweest van wereld klasse En dat is:

www.traum-paradies.de

Dit is echt een suppper tent zeer discreet dus perfect om met klanten te bezoeken.

Bij binnen komst wordt je gelijk naar een kamer gebracht een gastvrouw(deze was voor €1000,-nog niet mee naar de kamer te krijgen echt zoon geil duids vroutje)Maar goed deze legde alle spelregels uit en stelde de dames voor.

Prijzen vanaf €200,- per uur.

Ik koos Viky een rijpere ervaren blondine.In een woord een super neukertje die kon kunsjes die had ik nog nooit mee gemaakt.Het lekkerste vond ze zoals ze in mun oren fluisterde om in de spreidstand supper hard geneukt te worden(alleen bij de gedachte kwam ik al bijna.Deze super babe heb ik 2x mogen berijden als een dolle dekhengst.Na een uur kwam ik helemaal voldaan en uitgeput van de kamer.

Daar na kun je nog iets drinken en wordt er gevraagt of alles naar wens is geweest en of je nog krachten over hebt voor nog een ronde.

Wat wel jammer is dat je niet gezellig aan de bar kunt pimpelen zoals in de Duidse Sauna Clubs.Maar dit moet je gewoon mee gemaakt hebben.

gr the good and the bad.

bref-jefke
16 juli 2008, 00:13
Beste Neukers.

Nu ben ik op een addres geweest van wereld klasse En dat is:

www.traum-paradies.de

Dit is echt een suppper tent zeer discreet dus perfect om met klanten te bezoeken.

Bij binnen komst wordt je gelijk naar een kamer gebracht een gastvrouw(deze was voor €1000,-nog niet mee naar de kamer te krijgen echt zoon geil duids vroutje)Maar goed deze legde alle spelregels uit en stelde de dames voor.

Prijzen vanaf €200,- per uur.

Ik koos Viky een rijpere ervaren blondine.In een woord een super neukertje die kon kunsjes die had ik nog nooit mee gemaakt.Het lekkerste vond ze zoals ze in mun oren fluisterde om in de spreidstand supper hard geneukt te worden(alleen bij de gedachte kwam ik al bijna.Deze super babe heb ik 2x mogen berijden als een dolle dekhengst.Na een uur kwam ik helemaal voldaan en uitgeput van de kamer.

Daar na kun je nog iets drinken en wordt er gevraagt of alles naar wens is geweest en of je nog krachten over hebt voor nog een ronde.

Wat wel jammer is dat je niet gezellig aan de bar kunt pimpelen zoals in de Duidse Sauna Clubs.Maar dit moet je gewoon mee gemaakt hebben.

gr the good and the bad.

Vicky verdwijnt voor een tweetal maanden uit het circuit, deze periode gaat ze gebruiken om terug te worden zoals voor 2 jaar dus de liefhebbers van grote borsten zijn gewaarschuwd. Persoonlijk had ik liever dat ze de oude bleef, maar wie zijn wij om daar over te oordelen.
PS voor de liefhebbers Viktoria werkt er nog steeds onder de naam Valeria.

blauwebeer
16 juli 2008, 05:01
PS voor de liefhebbers Viktoria werkt er nog steeds onder de naam Valeria.

En of er liefhebbers zijn, Viktoria, Viktoriaaaaaaaa ... :freu::freu::freu:

Blauwebeer :wink:

bref-jefke
23 januari 2012, 20:04
iemand een idee waar Vicky naartoe is, daar ze niet meer op de site staat...

Tiga
11 september 2013, 14:17
Wieder da!

http://www.traum-paradies.de/girls/vicky-4485.html