Volledige versie bekijken : Dorothea (Bulgaarse)
Wat een heerlijk snoepje:betrunken:
Zeer lief, of ze smoor verliefd op je is , tongzoenen zo heerlijk.:baby2:
Ze is mooi van buiten en nog mooier van binnen:smkiss:
Wat een aanwinst voor onze stam ....... Sauna
Ben ik verliefd........ ???....... Pffffff :hammer:
Als vrijdag weer......
Tjeppah
1 mei 2015, 21:33
Dorothea is 26 jaar,Bulgaars, beetje hangende cup b. Ze heeft middellang zwart haar en draagt vaak nepwimpers met glitters erin. Ze heeft tattoos maar geen piercings. Ze zag dat ik nieuw was en vertelde me hoe dat ik eten kon bestellen terwijl ze zelf zat te eten en omringt door Belgische stammisch die een verjaardag aan het vieren waren. Tevens wilde ze, toen ik met eten kreeg, haar kruk opgeven zodat ik aan de tafel kon eten. Erg lieve meid. Na elkaar niet meer uit het oog verloren te hebben raakte ik met haar in gesprek. Het duurde niet lang voordat we aan het TZ waren. Man man zeg wat is het heerlijk TZ met die meid. Je krijgt het gevoel dat je met je nieuwe vriendin voor het eerst TZ. Het PZC en NMC was goed maar niet buitensporig goed. Daarentegen TZ is hemels met haar.
licky luke
1 mei 2015, 22:18
Man man zeg wat is het heerlijk TZ met die meid. Je krijgt het gevoel dat je met je nieuwe vriendin voor het eerst TZ.
Tjonge jonge jonge, jij hebt wel vaak een nieuwe vriendin... ;) :biggrin:
Tjeppah
2 mei 2015, 06:29
Tjonge jonge jonge, jij hebt wel vaak een nieuwe vriendin... ;) :biggrin:
Het voordeel van een vriendin hier is dat je gelijk weet wat ze kost en bij een vrouw wanneer je getrouwd bent nooit. ;-)
Naam: Dorothea
Nationaliteit/Taal : Bulgaars
Leeftijd : 26
Haarkleur/-lengte : Zwart, lang, golvend
Lengte dame : 1m60
Postuur/Kont/Cupmaat : slank / kleine kont / C-cup (niet heel stevig)
Tatoeages/Piercings : Paar kleintjes op arm en onderrug
Roken: ja
Voordelen: TZ zeer goed, Anaal, lief, joviaal, klantgericht, niet te opdringerig
Nadelen: tieten ietwat slap, neuken in kut was voor verbetering vatbaar
Prijs : 50/halfuur + 50/kontridderen
Rapport: op uiterlijk 6/10, op technische vaardigheden 7/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 8.2/10
PSE, GFE, combinatie of neutraal? Combi
Service: TZ, PZC, NMC, FT, anaal, beffen, vingeren…etc.
Meer info: http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/426.php
Presales:
Dit mokkel weet wat klantenbinding is. Meteen bij binnenkomst verwelkomt ze me en stelt me meteen op mijn gemak. Met haar niets-moet-alles-mag-aanpak laat ze meteen al een vette indruk op me na. Wanneer ze zich later aan de bar weer bij mij meldt en ik mag kennismaken met haar uitmuntende manier van tongzoenen, wist ik meteen dat ze ook voor de rest niet zou tegenvallen op de kamer. Ik liet haar nog een beetje met me spelen in de bar… Maar ik was behoorlijk geil. Met de geilheid waarmee in Babylon arriveerde, zou je eigenlijk niet naar een club mogen gaan… Zij deed er dus nog een schepje boven op en nog voor ik een halfuur binnen was, lag ik al met haar op de kamer!
De betaalde tijd:
De aanvang geschiedde iets te overhaast… Geen knuffel, streeltjes of TZ… Ze ging verdomme meteen pijpen. In andere omstandigheden zou ik dat erg vinden, maar nu was ik zo geil dat het me geen barst kon schelen. Het pijpen was goed tot zeer goed. Uiteindelijk kwam het TZ, knuffelen en ander GFE-gezwets toch nog aan bod. Zij het op ingekorte wijze. Kon me die dag verder ook niets schelen, want ik wou zo rap mogelijk neuken met dat kleine breekbare lijfje. Het neuken verliep stroef… Het leek wel alsof ze mijn piemel te dik vond… Ondanks een massa glijmiddel, leek ze er met moeite over te zakken. Pas toen we wisselden en in voor doggy ging, ging mijn pik er helemaal in. De techniek was niet echt verfijnd te noemen… Na 5minuten neuken wist ik het even niet meer. Toen kwam ze met het idee om anaal te doen. OK, dacht ik… Maar als je al zoveel moeite hebt om me vaginaal te laten enteren, dan ga ik er bij jou anaal voor zorgen dat je 5 dagen bloed schijt… Niets was minder waar… Zonder glijmiddel en enkel met speeksel en rochel masseerde ze haar kakker in en liet zich gehurkt over mijn snikkel glijden… Eerst langzaam en daarna heel vlot. Bij anale seks dient niet veel techniek te komen kijken… Vanwege het strakke aspect van de sluitspier en de spasmen die daarmee gepaard gaan… Hield ik het maar juist 5minuten vol. Uiteindelijk het halfuur nodig gehad.
Aftersales:
Dorothy from the wizzard of Oz was maar moeilijk bij me weg te slaan. En dat gaf niets… Ik genoot van haar gezelschap en nog vele aanrakingen en tongzoenen volgden gratis gedurende heel de avond. Zelfs toen ik nog met andere mokkels was gaan stengelen, kwam ze steeds terug. Ik wist haar uiteindelijk kwijt te spelen aan mijn makker Badslippers… Al heeft die zijn verwoede pogingen om in haar kakholletje te buffelen snel opgegeven.
Verdere opmerkingen:
Zoals hierboven beschreven wordt… Deze meid is mooi vanbinnen en vanbuiten. Een wijf waar je verliefd op kan worden. Ze heeft zo’n trashy kantje waar ik wel een zwak voor heb… Maar bovenal is ze aangenaam gezelschap, een heerlijke stoot en topspetter op vlak van anale seks. Zeker voor herhaling vatbaar… Zeer zeker een aanrader. The entertainer from Babylon, als je het mij vraagt.
Badslippers
13 mei 2015, 20:02
Maar even wat tegenwicht bieden aan de lovende woorden van SFL over deze dame. Niet om haar neer te sabelen maar gewoon om te laten zien hoe verschillend zaken ervaren kunnen worden.
Na mijn sessie met Tania besloot ik mijn luie kloten te rusten te leggen in de Jacuzzi. SFL zat daar ook en liet de aangekoekte strontresten van zijn klepel borrelen. Hij had immers een vluggertje gedaan met Dorothea maar die perverse vetklep had haar tevens in haar kakgat geneukt.
Nou wilde dat wicht tegelijk met mij maar ik had geen zin om in zijn drek te gaan roeren. Dus eerst maar bubbelen en alle kontjes schoon laten blazen door de "Jetstream". Nog even de sauna gepakt maar daar kreeg ik een slappe pik van de hitte. Dus weer Jacuzzi. Dorothea kwam weer polsen en ze kroop bovenop me als een parende kikker om een potje te droogneuken (hoewel dat in een Jacuzzi schier onmogelijk is). Toen mijn lul op oorlogssterkte was naar de kamer gegaan. Daar ervoer ik toch weinig klik met haar. Ze had ook van die maniertjes die me niet aanstonden zoals telkens weer vragen of ik haar voor €50 in haar gat wou neuken. Nou, dat wou ik niet want ik had de hele tijd van die visioenen dat SFL vantervoren al in haar satepot had zitten roeren.
Ze pijpte redelijk maar niet meer dan dat. Ik mag graag de haren van de chick tijdens het pijpen boven haar hoofd bundelen en dan vasthouden om zodoende wat extra geilheid te creëren maar daar was mevrouw niet van gediend. Dat vond ik vreemd. Wel haar kakgat uitboren maar niet aan de haren komen. Ik dacht, "bekijk het maar, pijp het half uur maar vol op mijn slappe lul." want ik werd niet echt geil van haar aanpak. En zo geschiedde.
Nou had ik ook wel erg weinig tijd genomen tussen de eerste en tweede sessie. Een kwartiertje of zo. Dat was iets te kort en het siert haar dat ze mijn pik nog zo stijf kreeg dat er een condoom omheen kon. Maar ook hier was het meer om de bonus van haar endeldarm eventueel te kunnen binnenhalen. Het werd niks. Tijdens het afrekenen stond ook SFL weer naast me. Hij had een volvette Poolse aan zijn lans geregen. Toen hij me zag vroeg hij: "En Badslippers, wat een wijf is me dat toch. Heb je haar kakgat uitgeboord net als ik?". Ik brieste dat het een kut-sessie was en dat mijn leuter te verschrompeld was om haar anaal te penetreren.
Conclusie: Deze dame animeert prettig en is niet vies van wat publieke actie. Ze heeft een vriendelijk gezicht maar is absoluut geen schoonheid. Haar slappe tieten bungelen er maar wat bij. Op de kamer te gericht op het binnen hengelen van extra's. Maar laat me duidelijk zijn, haar servicepakket is uitgebreid (zie de lijst bij de recensie van SFL) en ik was niet in vorm.
hasta la pasta
14 november 2015, 23:16
Al sinds de zomer heb ik een oogje op Dorothea. Door weet ik wat voor omstandigheden was het er nooit van gekomen om met haar te kameren. Toen ik met de auto de parkeerplaats op reed zag ik die onwijze stoere bak van haar staan en nam ik mezelf voor om haar eindelijk op te zoeken voor iets anders dan een gezellig praatje. Ik ging naast haar staan en vroeg haar waarom ze haar Toyota Swift niet netjes in het parkeervak had neergezet. En lach en een kletsnatte tongzoen was haar reaktie op m'n toch wat flauwe grap.
Door mijn eerdere twee kamergangen was de fut er bij mij wel uit en had ik eigenlijk best zin in slow mo seks. De goden waren blijkbaar gehoord. Ik kan niets anders zeggen dat het een zeer aangename dame is om heel rustig en erg lief mee te seksen. Doordat ze maar bleef kijken en ook heel subtiel bleef uitdagen, ontstond er een heel gemoedelijk en best geil sfeertje. Toen ze bovenop zat en ik het gaspedaal toch iets open zette, werd me duidelijk gemaakt dat vandaag alleen GFE gewenst was. Ik vond het uiteindelijk allemaal meer dan best en heb me meer dan prima met haar vermaakt.
Na de kamergang is ze me meerdere malen kort wezen opzoeken voor een knuffel, wat aandacht, een zoen en een praatje. Als ze er de volgende keer er weer is (en ik ook trouwens) is een herhaling vanzelfsprekend. Een schatje!
Laatbloeier
16 januari 2016, 00:35
Dorothea is een slank, bijna skinny meisje. Ze kwam naar me toegelopen met een uitnodigende smile op haar gezicht. Ik wist meteen dat ik haar niet zou kunnen weerstaan. Ze nam direct in haar al haar naakte schoonheid op me plaats. Een heel leuk gezichtje keek me aan. De eerste zin in dit topic (van ijsbeer ggd) is meteen raak: ''wat een heerlijk snoepje''. De Bulgaarse is 22 jaar vertelde ze - ik zie in het topic 26 staan - maar of dat nou wel of niet waar is, bij haar heb je het gevoel alsof er een verliefde tiener om je hals hangt. Op de kamer ontpopte Dorothea zich als een bijzonder geile meid. Wat een opwinding met haar. Ze pijpt je met haar ogen voortdurend op je gericht, ze drapeert haar lichaam zo dat je overal lekker bij kunt en alles goed kunt zien. Ze vindt het prima om stevig vast gegrepen te worden. Haar ietwat slappe b-tieten voelen lekker aan, haar kontje is een genot, haar kutje laat zich heerlijk strelen. Ik til haar bij kop, kont en kut op en leg haar naast me neer. Vrijen, voelen, mijn pik wordt door haar stevig vast gehouden. Neuken is een feestje, in doggy met die slanke, ronde billen, in cowgirl slow en fast, in missio heel rustig en wild. Uiteindelijk afgemaakt met haar mond en mijn en haar hand. We hebben bijna geen woord gesproken, zo kan het ook. Een topkamer.
Deantje
25 januari 2016, 17:34
Na de sessie met Jessica en de sauna vervolgens even nog heerlijk relaxed in de Whirlpool en toen naar boven om wat te eten. Uitstekend buffet met heerlijk vers gemaakte kippensoep. Niets mis mee. Er werd volop 'Geklingelt', maar er kwamen net zo veel dames als beren binnen. De line up begon te groeien richting 14 dames zoals op de aanwezigheidslijst. Zat lekker te eten en toen kwam een heel mooie slanke dame naast me zitten, die had ik nog niet gezien. Ze zei 'Mahlzeit' en liet me rustig uit eten. Toen ik klaar was bracht ze netjes mijn leeg bordje en bestek naar de keuken en kwam weer terug naast me zitten. Kwamen uiteraard aan de praat, ze heette Dorothea. Daar kon ik me goede recensies van herinneren. Maar de eerste kamergang was nog niet zo lang geleden. Dat zei ik haar ook gelijk, wat ze zeer op prijs stelde. Ze verliet de kruk naast me en maakte een rondje, maar aantal beren was zwaar in de minderheid ten opzichte van aantal dames. Dus geen 10 minuten later zat ze weer naast me.
Wederom wat gekeuveld en ze bleef me maar aan kijken met die ontzettend mooie ree bruine bambi ogen. Die ogen van haar, dat is echt een van haar sterkste punten. Ze kroop wat dichter op me en begon me te zoenen. En ook onder de handdoek wat te friemelen. En ondanks de zeer recente kamergang nummer 1, kwam Deantje junior al vlug op oorlogssterkte. Ze legde de handdoek wat verder omhoog, begon wat te trekken en me te tongzoenen. Dat duurde een 5 a 10 minuten. Toen dacht ik: nu wordt het tijd voor een kamer. Ze vroeg of ik een voorkeur had qua kamer, had ik niet. Dus zij mocht bepalen. Hadden we een kamer achter in de cinema. Weliswaar met een deur, maar is geen geheel qua geluid afgesloten ruimte. Maar dat boeide me niet, leek me zelfs beetje geil als wij mensen zouden horen of mensen ons zouden horen.
Het werd een top halfuurtje met Dorothea, terwijl ondertussen ook in de cinema een beer met dame waren gearriveerd hoorden wij, die in de cinema vol op aan het neuken gingen als ik de geluiden mocht geloven. Dorothea deed erg haar best, uitstekend pijpen. en daarna Cowgirl. Ik lag echter me de rug, hoofd naar de spiegel, terwijl zij onder het rijden zichzelf helemaal geil aan bekijken was in de spiegel. Nou, dat wilde ik ook wel zien, zij zag dat ook en stelde gelijk voor kwartslag op bed te draaien. Manmanman, wat een geil aanzicht was dat. Wat een lekkere geile meid. Normaal kom ik bij een 2e kamergang niet makkelijk met pijpen en/of neuken, dan moet vaak een helpend handje worden toegestoken. Maar ze maakte me helemaal wild. En maar Geil kijken met die fantastische ogen en wimpers. Ik hield het ook niet lang meer uit en spoot het rubbertje vol. Daarna nog even gekeuveld en vervolgens af gaan rekenen. Alles netjes van haar en overhandigde de 50 euro, kreeg er gelijk een tongzoen over heen.
Kwakje
6 maart 2016, 18:32
Al vroeg was ik aanwezig in Babylon. Enkele dames zaten nog aan het ontbijt.
Eentje ervan trok mijn aandacht, date op het eerste gezicht, vraag me niet waarom.
Was het haar manier van doen, haar fysieke vormen of dan toch het flitsende oogcontact vanonder dat sexy brilletje.
Haar grootste minpuntjes zijn onmiddellijk zichtbaar, 2 hangende B cupjes. In een FKK club zijn deze dingen onmiddellijk zichtbaar maar het stoorde me niet.
In liet haar rustig ontbijten, veel oogcontact was er niet geweest maar nadat ze haar bordje weg zette ging ze recht op doel af.
Dat doel was ik dus. Een omhelzing, een zoen en het skinny lijfje vleide zich tegen me aan. Het voelde goed en we hadden nog geeneens kennisgemaakt.
In plaats van ons in een zeteltje te vleien slenteren we wat door de club als een dartel stelletje. Dorothea heet dit knappe prettig gestoorde grietje.
We slenteren dan naar de balie waar we samen even het kamerrooster invullen en ik laat haar een kamer uitkiezen.
Het wordt een kamer op -1. Bedje wordt opgemaakt en ik kleed me uit, zij legt enkel haar bril opzij.
Rechtstaand beginnen we te zoenen, teder zacht het lijkt op echte liefde. Ze kijkt me ontdeugend aan en zakt naar beneden.
Al rechtstaand krijgt piemelmans een blowjob, dit terwijl ze me geil aankijkt. Na wat opwarming zie ik nog enkel 2 grote ogen me aankijken en piemelmans die tot de stam is verdwenen.
Ik kroel door haar haren welke in kleine indianen vlechtjes zijn geweven. Op haar schouders en nek heeft ze ook een tatoe, lijken wel indianen veren of zo.
Haar strakke lijfje en het indianen ideetje doet me besluiten dat zij van het stamhoofd vermoedelijk "DeepThroat met 3 veren" als naam zou toegekend krijgen.
Ze haalt me uit mijn droom en diregeert me op bed, knuffelen, zoenen heerlijk. Nog wat meer blowjob en ze positioneert zich dat ik met alles lekker kan spelen. Ik wil ook en we veranderen van positie zodat ik haar lekkere grotje kan proeven.
Heerlijk, ze beweegt zacht en wat later beeft ze lichtjes. Altijd heerlijk als een meid haar poes harder in je mond drukt. Wat later liggen we weer te zoenen en piemelmans staat nog steeds strak gespannen. Daar moeten we iets aan doen beslist ze.
Condoompje erover en haar poesje is nat genoeg zodat ze er in één keer helemaal overschuift. Langzaam in en uit want ik wil het nog even rekken.
Cowboy op alle wijzen en dan missio waarbij het zoenen er voor zorgt dat piemelmans ontploft en een hele kwak aflevert.
Ze kijkt naar de condoom en zegt met ongeloof, "wow full". "Special for you baby" reply ik, ze giechelt ontdeugend.
25 minuutjes zegt ze en we knuffelen nog een paar minuutjes, ook hier blijft ze zoenen.
De volle 30 minuten top service van deze lieve meid. Het ging van lief naar uitdagend om dan weer van romantisch over te gaan naar sexy en ontdeugend.
Herhalingsgevaar absoluut.
Rest van de dag kreeg ik hier en daar nog een knuffel en zoen van haar.