PDA

Volledige versie bekijken : Roemeense dames ... . Mijden of .... ??

Big30
11 december 2006, 16:58
Eigentlich gehe ich ja mit keiner der im PHG arbeitenden Rumäninnen aufs Zimmer, insbesondere mit niemandem aus dem Clan um Louisa, Lavinia & Co, aber bei Delia habe ich mal eine Ausnahme gemacht, weil sie solo werkelt.

Ik herken veel in wat Willi69 zegt, sterker nog ik ben het "in principe" ook helemaal met hem eens. Maar toch ... .

Zonder hier nu in detail in te gaan op de vraag hoe zo'n lief Roemeens meisje in Gt/PHG of waar dan ook terecht kun je toch afvragen waarom je Roemeense dames waarvan je donders goed weet hoe en door wie ze in een club terecht zijn gekomen moet mijden?

De meeste Roemeense dames zijn ook niet op hun achterhoofd gevallen en weten ook wel wat er voor nodig is om i.p.v. 100 Euro/maand een veelvoud daarvan te gaan verdienen in een Duitse club.

Om nu alle Roemeense dames te zien als de bekende slachtoffers te zien is denk iets te kort door de bocht (en ja er zijn natuurlijk wel degelijk schrijnende gevallen waar je grote vraagtekens bij kunt en moet zetten).

Natuurlijk is elk geval weer een op zich zelf staand geval en mag je niet generaliseren, ik weet het.

Toch ben ik er nog niet uit d.i. alleen met een Roemeense dame gaan waarvan je denkt dat ze helemaal zelfstandig is en ja hoe weet ik dat dan zeker?

Oja 2 weken geleden ondanks mijn principes met Diana een jonge Roemeense van 21j die amper 1 maand in PHG bivakkeert op de kamer geweest en gisteravond kon ik met moeite het woord sleutel onderdrukken toen ze naast me zat samen met bijna een compleet "giebel klasje" van Roemeense dames.

Kortom: hoe principieel moet je en kun je redelijkerwijs zijn als het gaat om de vraag: "Roemeense dames JA of NEE"?

Groet,
big30

(Oja het probleem is natuurlijk niet exclusief voor Roemeense dames, hoewel daar wel de meeste problemen zijn ...)

TT Man
11 december 2006, 17:20
Je kunt de vraag ook anders stellen en het woord 'Roemeense' weglaten. Blijft een zeer moeilijk dilemma.

Big30
11 december 2006, 17:23
Je kunt de vraag ook anders stellen en het woord 'Roemeense' weglaten. Blijft een zeer moeilijk dilemma.

Tsja klopt wat je zegt, die opmerking heb ik net toen jij reageerde ook toegevoegd, helemaal gelijk!

Bulgarije en noem maar een arme voormalige Russische deelrepubliek ... .

Gustomass
12 december 2006, 01:09
Vrijdagavond een klein, onschuldig lijkend tafereeltje aanschouwd, met grote gevolgen.
Zoals gebruikelijk zit een lieftallige Poolse op de krukken in GT, want animeren doet ze niet.
Komt er een "ijsbeer" even een praatje met haar maken en loopt weer door. Het leek meer op , even iets aan die dame vertellen en weg was ie weer.
Gezien de gelaatsuitdrukking van deze Poolse schone was mij snel duidelijk dat mijn gevoel waarschijnlijk klopte. Dit was gewoon een wolf in schaapskleren, gewoon de "vriend van" . Of dit werkelijk haar pooier was weet ik niet en zal ik ook nooit weten. is ook niet belangrijk. Zodra de indruk gewekt wordt dat iemand een pooier is, is het al ver genoeg.
DAN HOEFT HET VAN MIJ NIET MEER MET DEZE DAME, HOE MOOI HET ENKELE WEKEN TERUG OOK WAS. TEVENS GAAT DE ZIN IN ANDERE DAMES OOK(ZIJ HET TIJDELIJK) OMLAAG.
In GT was tot september ook elke dag een "ijsbeer"te gast, elke dag die volgens dames zeggen een pooier was. Heb hem gelukkig al maanden niet meer gezien en ook niet zijn stal aan dames.....Ik mis ze niks...

Natuurlijk zijn er nu weer nieuwe binnen, die ook hún vriendjes hebben.
Natuurlijk weten wij dat het zo is in bijna alle gevallen, meer dan 75% ben ik bang.
Natuurlijk is een van de negatieve zaken in YinYang dat daar overduidelijk enkele uren voor sluitingstijd de vriendjes zich even komen opwarmen.
Natuurlijk is het onbegrijpelijk dat clubhouders niet snappen dat wij niet loco zijn.
Natuurlijk is het onbegrijpelijk dat clubeigenaren deze gasten nog binnen laten...
Natuurlijk snappen wij dat clubeigenaren lang niet altijd kunnen beslissen wie ze wel of niet binnen laten.
Natuurlijk snappen wij nog veel niet maar ook heel veel wél,
natuurlijk zou iedereen moeten beseffen dat dit een illusiewereldje is,
natuurlijk snap iedereen dat die illusiebalon heel snel is doorgeprikt.......
natuurlijk weet iedereen wat er van een lekgeprikte illusiebalon overblijft....
natuurlijk is het ongebrijpelijk dat dit alles wetende dat we toch nog steeds pooiers incognito tussen onze ijsberenclan hebben rondlopen als we gezellig in de bar met "onze dames"aan het praten zijn.....
natuurlijk moet je hier niet aan denken als je lekker aan het saunaclubben bent....

Gustomass.

paul22
12 december 2006, 10:50
Natuurlijk weten wij dat het zo is in bijna alle gevallen, meer dan 75% ben ik bang.

Natuurlijk is het onbegrijpelijk dat clubeigenaren deze gasten nog binnen laten...
dat clubeigenaren lang niet altijd kunnen beslissen wie ze wel of niet binnen laten.
.

Heb je een eigen bedrijf? Als je voor meer dan 75% afhankelijk bent van een toeleverancier is eigenlijk je hele bedrijf hiervan afhankelijk.

Die toeleverancier kan "zijn produkt" aanpassen aan jouw wensen op een manier die de club nooit kan.

En laten nou met name de ijsberen hiermee heel blij mee zijn.:wand: :wand:

Vooral niet aan denken:ranting2:

Flipper
12 december 2006, 11:36
Roemeense dames mijden is onzin. Dan moet je alles mijden wat niet uit de EU komt en aaneengesloten langer dan 3 maanden ofzo in duitsland is. En na een Razzia nog aanwezig is. De kans is nl 100% dat die dames "getrouwd" zijn voor de papieren. Dit duurt als het een duitser is 2 jaar. Dan kom je in aanmerking voor een onbeperkte verblijfsvergunning, werken doen ze toch al niet. :cool:

Als je meiden mijd, mijd ze dan om de juiste redennen. De reden dat ze zogenaamd een pooier zou hebben is toch wel de allerdomste. (Kom maar met je commentaar willem!!) Dan werk je alleen maar situaties in de hand die de nette ijsberen onder ons niet willen hebben!! En dat is dat een dame toe moet geven aan haar normen! Waarmee ze dan slachtoffer word van ijsberen die het b.v. zonder condoom doen!! De FOUTE ijsberen!! :kotz:

Ik vind dat een groter gevaar dan dames met een pooier! kijk eerst eens in de spiegel voor je anderen gaat veroordelen. Ik weet nog vorige week werd ik geflamed, omdat ik mensen als groep beoordeelde. Waar zijn al die rechtschapen beertjes nou? Of bespeur ik hier een dubbele moraal? (nee hoor ik WEET dat er een dubbele moraal is, vandaar de stelling ijsberen zijn niet te vertrouwen, net als de dames, want ook van hen doet niemand het zonder .......toch?)

Modjes, van mij mogen jullie de hele discussie vegen. Of onder pooier/zuhalter plaatsen, het heeft geen zin 10x dezelfde discussie te hebben.

My 2 cents!!!

Azrael
12 december 2006, 11:47
Ik weet nog vorige week werd ik geflamed, omdat ik mensen als groep beoordeelde. Waar zijn al die rechtschapen beertjes nou? Of bespeur ik hier een dubbele moraal? (nee hoor ik WEET dat er een dubbele moraal is, vandaar de stelling ijsberen zijn niet te vertrouwen, net als de dames, want ook van hen doet niemand het zonder .......toch?)

Weet je wat? Ik zal er verder eens niet op reageren omdat ik het met een aantal van je punten wel eens ben. :rolleyes:

Flipper
12 december 2006, 11:59
:D dank je.. Het wordt gewaardeerd (en dat meen ik). Ik snap "het vertouwen hebben in" punt ook goed hoor. Maar daar was het generaliseren juist bedoelt om een discussie op gang te brengen. Om te kijken wat anderen van dat standpunt vonden.

In dit geval, vind ik de discussie overbodig.

En wel omdat er :

A) Reeds een thread over is waar dit onderwerp behandelt wordt en ik het focussen op een bepaalde groep onnodig acht.
B) Je dan best een trend analyse mag doen. Maar focus je dan op b.v. de plotselinge toename van hongaarse dames en afname van roemeense? Dat is iets actueels!
C) je beter andere zaken kunt mijden die veel relevanter zijn zoals b.v. onveilig gelachtsverkeer.

Willem2
12 december 2006, 12:12
:D dank je.. Het wordt gewaardeerd (en dat meen ik).

Volgens mij heb jij last van je periode :D.

Je hoeft niet mee te doen aan allerlei activiteiten indien je zo goed op de hoogte bent als nkg. Er lopen namelijk genoeg andere dames rond en na verloop van tijd zie jij heus wel het onderscheid in hoe de dames werken en neemt de kans op een rotte appel alleen maar af.

En het verplaatsen naar de reeds bestaande topic doen wij om marketingtechnische redenen even niet.

Willem2 :wink:

PS Daarna gaat de heer nkg zijn hele bericht aanpassen :( dus ik zal wel even afwachten :)

Willem2
12 december 2006, 13:09
Na de aanpassingen van nkg kan ik weer reageren. Dat waardeer ik wel en heb ik altijd gewaardeerd.

B) Je dan best een trend analyse mag doen. Maar focus je dan op b.v. de plotselinge toename van hongaarse dames en afname van roemeense? Dat is iets actueels!

Ja er is een toename van Hongaarse dames en hoe komt dat nou ? Er leven in Roemenië heel veel hongaren en die kunnen in sommige gevallen wel een hongaars papoort aanvragen. Tevens zijn er heel wat Roma die ook over een hongaars paspoort beschikken. En veel van de nieuwe hongaarse dames komen dus uit de randen van Hongarije :cool:

Toen ik begon in de PHG waren er helemaal geen Roemeense dames :eek: . Dus dat is pas een trend.

C) je beter andere zaken kunt mijden die veel relevanter zijn zoals b.v. onveilig gelachtsverkeer.

Daarvoor is dus een andere topic want dat gaat daadwerkelijk over iets anders ;) . Dat is appels met peren vergelijken :roll:

Big30
12 december 2006, 18:09
Het gaat me er absoluut niet om de "bekende dicussie" weer op te rakelen dat geloof ik wel. En daar heb ik een beetje genoeg van.

Ik werd getriggerd door de opmerking van Willi69 die (hij is geen uitzondering) simpel zegt "Roemeense dames? No Thank you!".
(nou ja alleen als ze "solo" werkt dan kan het klaarbijkelijk weer wel)

Dat vind ik eerlijk gezegd een beetje kort door de bocht -> dan zijn er nog wel meer uitsluitingsgevallen ... .

Gustomass geeft nog eens goed aan wat we allemaal weten maar misschien niet zo expliciet uitspreken. Maar ja en toen denk ik dan wel eens ...

In YY loopt het momenteel met te nadrukkelijk aanwezige managers de spuigaten uit, een dame die op de schoot van haar pooier in YY zit daar moet je meelij mee hebben, maar het gebeurt wel open en bloot :eek:.

Ik denk dat de opmerking dat een topic als dit niet zo relevant is een niet relevante opmerking is ;)!

Ik herken overigens wel veel in de misschien wat geagiteerde reactie van nkg.

- 2 weken geleden legde een jong bepaald niet Roemeens meisje me uit wat ze voor haar schijnhuwelijk moest betalen en wat de afdraag regeling was.
- Het is een gedurfde stelling van nkg, maar door bepaalde dames (zeker die met een pooier) te negeren werk je in de hand dat ze tegen een klant die veel geld aanbiedt geneigd is ja te zeggen op de vraag of nzc wil doen.
Word je niet ook niet vrolijk van natuurlijk.

Een trend analyse is leuk maar is geen antwoord op de de vraag.

Het is inderdaad opvallend dat de focus in een discussie als deze heel vaak op "Roemeense" dames ligt.

Dat is natuurlijk ook weer niet zo vreemd denk ik ... .

Groet,
big30

Flipper
12 december 2006, 20:01
Jij noemt het marketing technisch ..... ik noem het eerder preken in eigen kerk.

Randy
12 december 2006, 20:30
...
kijk eerst eens in de spiegel voor je anderen gaat veroordelen. Ik weet nog vorige week werd ik geflamed, omdat ik mensen als groep beoordeelde. Waar zijn al die rechtschapen beertjes nou?
...

Mijn beeld is iets anders. Je werd niet zozeer geflamed (hoe dan?), maar op wat je schreef kreeg je een reactie. Niet meer of minder. Net zoals jij reageerde op wat anderen schreven. Actie is reactie, leerden ze me vroeger in de natuurkundeles. En een retorische vraag stellen zoals bovenstaand is voor je argumentatie niet zo effectief.

If you can't stand the heat stay out of the kitchen.

Een al dan niet rechtschapen beertje ;)

PS ik ben het overigens met verschillende argumenten van jou het wel eens.

Mauriceyep
12 december 2006, 23:57
Zodra de indruk gewekt wordt dat iemand een pooier is, is het al ver genoeg.
DAN HOEFT HET VAN MIJ NIET MEER MET DEZE DAME, HOE MOOI HET ENKELE WEKEN TERUG OOK WAS. TEVENS GAAT DE ZIN IN ANDERE DAMES OOK(ZIJ HET TIJDELIJK) OMLAAG..

Dan zijn er dames in GT die jij en ik goed kennen waarmee je nooit meer mee naar de kamer moet gaan:D :o ! Overigens blijft er dan zelfs weinig over binnen totaal GT!

De dames die ik gesproken heb (met 100% zeker een pooier op de achtergrond), vinden het fijn dat jij en ik naar GT gaan, want wij zijn aardige kerels (toch?) en een alternatief in het thuisland is er niet (of nauwelijks).

Als ik hier meer aan toevoeg dan val ik in de herhaling, laat ik dat maar niet doen:smile: .

Big30
13 december 2006, 00:29
Als ik hier meer aan toevoeg dan val ik in de herhaling, laat ik dat maar niet doen:smile: .

Dat doe ik bijna elke week d.i. in herhaling vallen en zie niet in waarom je dat niet zou doen ;)!

(beetje flauw grapje in een toch eigenlijk wel serieus topic, maar kon het niet laten :p)

Overigens behalve de noodzakelijke steun aan de managers, weet je wel hoe duur een goede kindergarten kost/maand of een luxe klimpaal voor de kat of een nieuwe Audi A3 met die nieuwe diesel motor!? Sorry geen idee waarom ik met deze voorbeelden kom :eek: :rolleyes: :sleep:!

:wink: :wink:

Flipper
13 december 2006, 09:42
Jij noemt het marketing technisch ..... ik noem het eerder preken in eigen kerk.

Willem, Als je de discussie wil voeren dan voer hem hier maar. Je hoeft me niet te im'men. Je kent mijn standpunt.

Als jij deze opmerking belachelijk vind prima. Maar het is wel erg opvallend dat veel mensen meteen weten wat ik bedoel. Je bent moderator en je hoort objectief te zijn. Meer discussie is er niet! Ik vind je reactie naar mij toe op MSN niet objectief. Dat is natuurlijk mijn mening en niet meer dan dat.

Ik heb ook gezegt dat het van mij zo niet meer hoeft en dat de reacties in deze thread de laatste bijdrage van mij zijn aan dit forum. Ik hoef hier op deze manier geen deel meer aan wil hebben.

............

:mad:

Azrael
13 december 2006, 09:55
Willem, Als je de discussie wil voeren dan voer hem hier maar. Je hoeft me niet te im'men. Je kent mijn standpunt.

Als jij deze opmerking belachelijk vind prima. Maar het is wel erg opvallend dat veel mensen meteen weten wat ik bedoel. Je bent moderator en je hoort objectief te zijn. Meer discussie is er niet! Ik vind je reactie naar mij toe op MSN niet objectief. Dat is natuurlijk mijn mening en niet meer dan dat.

Ik heb ook gezegt dat het van mij zo niet meer hoeft en dat de reacties in deze thread de laatste bijdrage van mij zijn aan dit forum. Ik hoef hier op deze manier geen deel meer aan wil hebben.

............

Ok, hier is iets voorgevallen wat ik eigenlijk niet had zien aankomen. :confused:

Saruman
13 december 2006, 12:37
Soms is het vlees te zwak om Roemeense dames te ontwijken. Zo deelde ik onlangs een tuinhuisje met de mooie Loredana aka Shakira. Een wel ZEER mooie dame.

En of ze nu een manager heeft of niet, dat maakt me eigenlijk weinig uit. Ik hoop alleen dat anderen haar met evenveel respect behandelen als ik de dames behandel.

Wat is het alternatief voor zo`n dame?
In Roemenie verdien je misschien 100 EUR per maand
Een zelfstandige Belgische of Nederlandse hardwerkende dame kan misschien 8.000 EUR per maand oprapen. Stel dat die Roemeense dame 50% moet efgeven, dan houdt ze nog iedere maand genoeg over om in Roemenie de ganse familie te onderhouden. En vaak is dat ook de echte reden waarom deze dames in West-Europa werken. De afdracht aan de manager is dan de `opportuniteitskost` zoals economen dat mooi kunnen verwoorden.

Ik heb enorm veel bewondering voor deze dames, die in een vreemd land werken, soms al op jonge leeftijd, die de taal amper spreken, die alleen op een kamer met mannen zijn die ze in het echte leven niet zouden aanraken, enz, enz.
Misschien is het wel fijn voor zo`n dame om te weten dat ze niet alleen is, dat er collega`s en managers zijn uit hun thuisland in de buurt zijn.
Ik weet het allemaal niet, maar ik probeer me even in te leven in situatie van zo`n jong meisje.

Misschien rust de hoop van een ganse familie wel op die frele schouders, als enige manier om een beetje welvaart op te bouwen in eigen land. En die verantwoordelijkheid weegt wellicht veel zwaarder dan werken voor een manager.

Ik zie het een beetje als ontwikkelingshulp. Je moest eens weten hoeveel gled er richting die landen gaat om daar andere mensen een beter bestaan te geven. Dat gaat om enorme bedragen, in totaal.

Dit gezegd zijnde, is mijn bescheiden mening overigens wel dat deze managers veel te veel geld aanrekenen en zich ongetwijfeld bezondigen aan nog meerduistere zaakjes. Laat duidelijk zijn dat ik dat absoluut afkeur.
Maar anderzijds doen clubs beroep op deze jongens om ons, ijsberen, te voorzien van constante stromen jonge, frisse en mooie meisjes. Onze vraag bepaalt hun aanbod, niet? We hebben dus zelf ook boter op ons hoofd, willen of niet.

Trouwens, ik geef ook meer dan de helft van mijn inkomen af. Aan Guy Verhofstadt, Yves Leterme, Elio di Rupo. Dat zijn dan mijn p****rs. En wat krijg ik daarvoor terug? Een frauderend koningshuis, awel merci.

Saruman, die af en toe probeert om de zaken vanuit een ander standpunt te zien.

Big30
13 december 2006, 15:55

............

Beste nkg,

In vind het jammer dat je in dit topic een beetje overdreven reageert, alsof jij je persoonlijk aangevallen zou moeten voelen. Dat is natuurlijk onzin en daar is totaal geen reden voor.

De reden dat ik dit topic opende wat juist niet om moraliserend te zijn en met een vingertje te gaan wijzen, ik ben de laatste om dat te doen, het afgelopen half jaar ben ik zonder enige gewetens wroeging met Roemeense dame(s) de kamer op geweest.

Het ging me alleen om deze vraag:

Kortom: hoe principieel moet je en kun je redelijkerwijs zijn als het gaat om de vraag: "Roemeense dames JA of NEE"?

meteen heb ik daar ook al aan toegevoegd:

Oja het probleem is natuurlijk niet exclusief voor Roemeense dames!

Een voorlopige conclusie, dit topic doorlezende lijkt me dat het een illusie is in een Sauna/Fkk principieel te kunnen zijn ... .

- Achter elke dame steekt weer een verhaal wat we niet altijd kennen en wat voor de meeste dames weer uniek is, generaliseren is fout en alleen de Roemeense dames er uit lichten is dat ook.
- Een ieder maakt zijn eigen persoonlijke afweging als het er om gaat wat hij vindt wat wel en niet kan, we moeten elkaar daar niet om aanvallen maar mogen het wel benoemen.

Lang geleden sprak een Duitse filosoof deze woorden:

"Jede Konsequenz führt zum Teufel"

Misschien is dat samengevat wel het dilemma waarmee althans een aantal onder ons soms een beetje mee zitten ... .

Ik kan je reactie overigens wel begrijpen en als gezegd ben ik het op een aantal punten ook met je eens, maar niet als je zegt dat het voor jou op deze manier niet meer hoeft.

Zo'n reactie had ik als aanstichter van dit topic eerlijk gezegd niet voorzien en dat stemt me toch een beetje droevig.
Ik hoop dan ook dat je jouw mening na lezing van deze reactie zou willen heroverwegen!

Groet,
big30

Flipper
13 december 2006, 16:35
Beste big30,

Het gaat niet over jou, je hoeft je niet bedroeft te voelen. Zelfs mijn commentaar geld niet naar jou. Ik ben het met jullie allen eens. Het is niet dat ik er een andere mening op nahoud. Het gaat zich om een discussie die Willem en ik hebben gehad op MSN. Zonder die nu publiekelijk te willen maken.

Hij weigert actie te ondernemen. Tja en ik trek dan maar mijn conclusies. Ik kan hier wederom zeggen, wat ik daar nu weer van vind. maar daar zit niemand op te wachten.

Dus.

Scoobert
13 december 2006, 17:51
Ik wilde iets gaan schrijven, maar doe het gewoon niet :rolleyes:

Mauriceyep
13 december 2006, 19:10
Pompiedompiedoepieloeroepiekoejosofiadenegropaya

Big30
13 december 2006, 19:15
Beste big30,

Het gaat niet over jou, je hoeft je niet bedroeft te voelen. Zelfs mijn commentaar geld niet naar jou. Ik ben het met jullie allen eens. Het is niet dat ik er een andere mening op nahoud. Het gaat zich om een discussie die Willem en ik hebben gehad op MSN. Zonder die nu publiekelijk te willen maken.

Hij weigert actie te ondernemen. Tja en ik trek dan maar mijn conclusies. Ik kan hier wederom zeggen, wat ik daar nu weer van vind. maar daar zit niemand op te wachten.

Dus.

Beste nkg,

Het doet me goed te horen dat ik geen reden heb langer bedroefd te zijn en ook dat de meningen in dit topic klaarblijkelijk niet zo ver uit elkaar liggen en jij je daar ook voor een gedeelte in kunt vinden!

Nochthans blijft nog wel het punt dat je een verschil van mening en inzicht hebt met Willem.

Nu begeef ik me op glad ijs maar ik doe het toch ... .

IJsbeertjes hoeven het onderling niet altijd eens te zijn, dat kan gaan om de mening over een bepaalde dame, maar evengoed om veel wezenlijkere zaken.

Als het gaat om meer wezenlijkere zaken, dan moet je die inderdaad niet in een topic "uitvechten" dat doe je via IM/MSN/ICQ. Zonder een garantie overigens dat je het dan 100 % met elkaar eens zult worden.

Zo'n discussie gaat de rest van de ijsbeertjes ook niet veel aan.

Probeer er gewoon op een volwassen manier met Willem eerst uit te komen en mocht dat niet lukken en jullie blijven een verschil van inzicht houden laat dat dan ook niet te zwaar wegen. Ga zeker geen voorbarige en overhaaste conclusies trekken.

Het is een illusie te denken dat alle ijsbeertjes zeker over wat gevoeligere onderwerpen dezelfde mening zijn toegedaan.

Dat er zo af en toe een kleine uitbarsting plaats vindt is ook niet zo vreemd als je elkaar bijna wekelijks ziet en bijna dagelijks op dit forum weer virtueel tegenkomt.

Groet,
big30

Flipper
13 december 2006, 19:43
Hoi,

Nu lijkt het net of ik Willem eronderuit wil schoffelen en dat is nou ook weer niet zo. Dan duw ik hem nog eerder van een trapje.

:D

Maar goed hou er maar over op allemaal des te eerder is dit topic oud en vergeten.

Big30
13 december 2006, 20:09
Hoi,

Nu lijkt het net of ik Willem eronderuit wil schoffelen en dat is nou ook weer niet zo. Dan duw ik hem nog eerder van een trapje.

Maar goed hou er maar over op allemaal des te eerder is dit topic oud en vergeten.

Ben het helemaal met je eens! Wou niet meer reageren maar kan me er wel in vinden Willem gewoon voor de lol in de vrieskou na dattie uit de Sauna komt van het zwembad te laten genieten, gewoon voor de lol :D :p!

Tralalapompeidiehompiediehatsjiekadee!

Stiffmaster
14 december 2006, 11:47
Ik wist wel dat er verstandige mensen bestonden, blij dat jij er ook bij hoort :freu: :freu: :freu:

Hoi,

neukie
15 december 2006, 20:53
Voor me is de momenteele style of discussie totaal (!!) over de grens, te heated en niet de gewoone style in dit forum.

Cool down! Dat draadje gaat aan zondag in de morgen weer op on.

neukie

neukie
16 december 2006, 23:29
Ik zet dit draadje testwijze (!) weer op on. :) Als je beleefd en met respect verder discusseren wilt is dat geen prob voor me.

Wat hebt je in deze totaal onnodige discussie bereikt? Is nu een gedwongen romeense meid weiniger daar? Je had alleen groote stress met deze topic.

Als je eerlijk wat doen wilt tegen "gedwongenheid", dan ga in de organisaties en werk daar "behind the lines". Zo hoe dat sommige van mijn duitse admin-vrienden doen. Leize en met groote effectiviteit.

Het is zonder belang wie van je de betere argumenten in de discussie heeft. Voor me is het enige argument de effectiviteit, dat wat je bereikt.
En alleen praten en discusseren in een forum, daarmee bereikt je in het reallife niets !! Alleen dijn zenuwen gaan kapot!!

Misschien is het een sign van grootere intelligentie, als we dit draadje nu slapen laten. :D

Greets neukie
zonder illusies

Big30
17 december 2006, 03:12
Bijzonder verstandige woorden van Neukie!

Overigens ik opende dit topic niet zo zeer om een discussie te beginnen maar stelde gewoon een hele eenvoudige vraag.
Het is me wel duidelijk geworden dat het onderwerp klaarblijkelijk bij sommige leden een gevoelige snaar raakt en dat dan helaas als gevolg daarvan bepaalde reacties niet meer zakelijk zijn maar iets te veel op de man gespeeld zijn.
Dat vond/vind ik wel jammer, maar het zij zo ... .

Ik laat het hier maar bij ... Roemeense dames tsja ;), maar beter dat ik nu niet in detail ga treden ... wat ik van bepaalde Roemeense dames vind!

Groet,
big30

JackD
17 december 2006, 04:11
Bijzonder verstandige woorden van Neukie!
Echt??? :confused: :confused: :confused:

Big30
17 december 2006, 04:21

Lijkt me niet verstandig als ik inhoudelijk in dit topic nog reageer .... .

Ligt iets te gecompliceerd en gevoelig ... .

These are my famous last words ;)!

Groet,
big30

Jack42
17 december 2006, 09:00

Ja echt, er zijn andere fora om deze problematiek aan de kaak te stellen. (die fora zijn wel te vinden op IJBF)
De ijsberen weten over het algemeen best wel hoe de vork in de steel zit. Laat iedereen er op zijn eigen manier mee om gaan.
En :motz: dat is niet leuk, dat zoeken we op dit forum niet.

Groeten Jack42 (die andere Jack;) )

Randy
18 december 2006, 13:30
Roemeense dames tsja ;), maar beter dat ik nu niet in detail ga treden ... wat ik van bepaalde Roemeense dames vind!

Daar hebben we ook de recensies voor :D .

Ach, Roemeense dames... Louisa, Lavinja en Susan uit PHG... Emma, Sandra, Sabrina, Mona, Irina, Corina, Carina, (ex) GT... :smkiss: :luvlove: :smkiss: Say no more......

JackD
18 december 2006, 20:00
Wat hebt je in deze totaal onnodige discussie bereikt? Is nu een gedwongen romeense meid weiniger daar? Je had alleen groote stress met deze topic.Ik vind deze discussie helemaal niet onnodig! En misschien levert het wel iets op in de vorm van net iets meer begrip of respect ...

Als je eerlijk wat doen wilt tegen "gedwongenheid", dan ga in de organisaties en werk daar "behind the lines"... Een punt!

Ik denk dat dit soort onderwerpen hier op een normale manier besproken moet kunnen worden.
Big30 stelde goed onderbouwd en beargumenteerd een vraag; ook dat moet m.i. altijd kunnen.
We zijn IJsberen, geen struisvogels ...

Overigens denk ik persoonlijk dat "mijden" ook geen oplossing brengt.

Take it easy!
Groeten JackD (die ene Jack :wink: )

Big30
21 december 2006, 23:24
Ik vind deze discussie helemaal niet onnodig! En misschien levert het wel iets op in de vorm van net iets meer begrip of respect ...

Een punt!

Ik denk dat dit soort onderwerpen hier op een normale manier besproken moet kunnen worden.

We zijn IJsberen, geen struisvogels ...

Overigens denk ik persoonlijk dat "mijden" ook geen oplossing brengt.

Take it easy!
Groeten JackD (die ene Jack :wink: )

Inhoudelijk zou en zal ik niet in dit topic te reageren, dat zal ik nu ook niet doen.

Wel moet me van het hart dat ik de opmerking van neukie niet begrijp dat het hier een onnodige discussie zou betreffen die beter op andere fora gevoerd kan worden.

De reden voor mij om dit topic te beginnen was een hele simpele, ik ben nog maar een "beginnend relatief onervaren ijsbeertje" die pas zeer recent in Duitsland actief is en graag wat feedback wil hebben van andere ijsbeertjes over vragen waar ik, nou ja mee worstel is zwaar aangezet maar waar ik wel graag van andere ijsbeertjes hun mening over hoor.

Klaarblijkelijk is dat not-done en dat vind ik wel jammer.

Aan weer een W_W/K2 discussie heb ik ook geen behoefte wel aan normale feedback op een welgemeende vraag zonder dat het topic ontspoort ... .

En nu hou ik mijn mond dan maar verder netjes.

Groet,
big30

janm
22 december 2006, 00:26
In de zomer had ik veel contact met een Roemeens meisje. Niet alleen seks, maar vooral gesprekken in de tuin. Ik merkte aan haar dat ze wel degelijk controle kreeg maar ze stoorde zich daar niet aan. Ze vertelde zelfs dat ze bij GT-management zelf regelmatig opmerkingen kreeg. Enkele weken later was ze er niet meer. Eén van haar vriendinnetjes zat wel nog altijd op GT en vertelde dat ze terug naar huis was. Op hetzelfde moment kwamen berichten dat ze in Ying Yang zat terwijl ze normaal bleef slapen in GT. Hoe kan zo'n meisje plotseling van GT naar Ying Yang gaan zonder slaapplaats. Hoe kwam het dat ze iedere keer zo angstig naar één bepaalde ijsbeer keek?
Maar toch vertelde ze mij dat ze heel graag in GT was want het alternatief in Roemenië was veel erger. Sex ist nur Sex. Dan vermoed je wat ze meemaken in Roemenië.
In GT had ze zoveel eten en drinken als ze wou en ze genoot ook wel van de relaxe momenten. Soms zat er wel een ambetante ijsbeer tussen maar dat is part of the job.
Wie zijn wij om bepaalde mensen te bekritiseren. Misschien is het alternatief (wonen in Roemenië) echt wel slechter dan af en toe neuken met een ouwe ijsbeer. Voor hen is seks ook maar gewoon seks zonder gevoelens. Als je iets al 1000x gedaan hebt is de spanning er ook van af. Wat verdient zo een meisje in Roemenië, zelfs in de prostitutie? Waarschijnlijk een heel pak minder dan hier.
Ik heb met haar de beste ervaringen gehad en ik hoop dat zij zich toch ook iets geamuseerd heeft. Ik geef ieder meisje een kans, Roemeens of Duits. Maar Roemeense meisjes hebben meer nood aan genegenheid dan ficken ficken ficken. Voor mij zijn ze liever dan Duitse meisjes, waarschijnlijk omdat ze niet snel even mijn geld willen aannemen maar ook nood hebben aan wat genegenheid. Dat is iets dat ze niet meer vinden dankzij hun pooier. Iets wat Duitse meisjes wel bij hun Duits pooiervriendje krijgen maar het nog niet doorhebben.

PS Het GT management valt me al langer op. Waarom werken daar zoveel Polen en bijna geen Duitsers? Soms zie je hen babbelen met meisjes en meestal lijkt het me geen positief babbeltje. Ik heb ook al gezien dat een GT-medewerker meeging met een meisje nadat ze afgerekend had met een klant.
Ik vind GT een prachtige club maar er zit meer achter dan enkel wat kamerverhuur en infrastructuur. Eén keer heb ik zelfs een GT-surveillant een meisje zien slaan op de parking. Ik reed toevallig iets te ver door aan de achterkant. En het was geen klein mepje maar een serieuze slag. Toen ben ik maar snel achteruit gereden en gedaan alsof ik niks gezien had, maar toen ik buitenging na enkele uren zag ik dat hij alle wagens controleerde op de parking.

Flipper
22 december 2006, 09:44
Inhoudelijk zou en zal ik niet in dit topic te reageren, dat zal ik nu ook niet doen.

......... ach die inhoudelijke reactie kan er nou ook nog wel bij........ Laat je gaan zou ik zeggen.

Azrael
22 december 2006, 10:55

Wel moet me van het hart dat ik de opmerking van neukie niet begrijp dat het hier een onnodige discussie zou betreffen die beter op andere fora gevoerd kan worden.

De reden voor mij om dit topic te beginnen was een hele simpele, ik ben nog maar een "beginnend relatief onervaren ijsbeertje" die pas zeer recent in Duitsland actief is en graag wat feedback wil hebben van andere ijsbeertjes over vragen waar ik, nou ja mee worstel is zwaar aangezet maar waar ik wel graag van andere ijsbeertjes hun mening over hoor.

Volgens mij is juist de kracht van een forum zoals deze dat ijsberen ervaringen en bezorgdheden met elkaar kunnen delen. Als big30 met een vraag of dillema zit waar hij graag over zou willen discussieren moet dat gewoon kunnen. Dan moet de discussie niet door een moderator monddood worden gemaakt. Als mensen het niet eens zijn met deze discussie moeten ze er gewoon niet naar kijken. Maar als je dan toch iets zinvols te zeggen hebt, of dat in ieder geval denkt, moet je die mogelijkheid ook hebben. :cool:

Big30
22 december 2006, 11:27
......... ach die inhoudelijke reactie kan er nou ook nog wel bij........ Laat je gaan zou ik zeggen.

Zou ik inhoudelijk reageren wat ik dus niet doe ;), dan zou ik waarschijnlijk zeggen.

Het lijkt me een beetje dwaas om alleen bij Roemeense dames bepaalde vragen te stellen, dat moet je eigenlijk doen bij elke dame waar je mee op de kamer gaat.
Waar je zelf de grens legt en welke vragen je stelt, dus wat kan wel en wat kan niet dat zal voor ieder ijsbeertje een eigen en persoonlijke afweging zijn.

Maar daar mag best eerlijk en open over gepraat worden zonder in de bekende herhaling van zetten te belanden en dan bedoel ik weer het W_W gepreek. Dat weet ik nu onderhand wel eens een keer.

In mijn inhoudelijke reactie die ik dus niet geef zou ik ook melden dat mijn laatste PHG bezoekjes vooral gericht waren op 1 Roemeense dame i.h.b. terwijl ik met haar vriendinnetje ook buiten de kamer veel en leuk gesocialiseerd heb ;)!

Verder zou ik melden dat ik dit jaar met nog 4 andere Roemeense dames op de kamer ben geweest en me daar totaal geen vraagtekens bij heb gezet of zal zetten.
Die voldeden allen aan het big30 keurmerk!

@Azreal: you 're my man! Netjes en correct geformuleerd en ben het met je eens!

Groet,
big30

neukie
24 december 2006, 02:46

Waar zei ik dat? - Ik zei alleen dat deze discussie onnodig is. Van een ander forum zei ik geen woord.

lg neukie :wink:

oblix
24 december 2006, 14:39
Ik denk dat het voor de roemeense dames wel eens beter kan worden nu ze per 1 januari bij de EU gaan horen. ze hebben dan in iedergeval al geen visum meer nodig. En word het voor ze een stuk makkelijker om in west europa te verblijven.

In het verleden is ook al gebleken dat een meisje uit Letland het wat dit betreft een stuk gemakkelijker heeft als bijvoorbeeld een russin.

Wat is jullie mening hierover

Big30
25 december 2006, 00:00
Waar zei ik dat? - Ik zei alleen dat deze discussie onnodig is. Van een ander forum zei ik geen woord.

lg neukie :wink:

Je hebt gelijk, die opmerking over andere fora was niet van jouw maar van iemand anders. Is ook niet zo relevant wat mij betreft.

Ik denk dat het voor de roemeense dames wel eens beter kan worden nu ze per 1 januari bij de EU gaan horen. ze hebben dan in iedergeval al geen visum meer nodig. En word het voor ze een stuk makkelijker om in west europa te verblijven.

Ik weet eigenlijk niet precies wat er nu exact na 1 Januari verandert m.b.t. dames uit Roemenie en Bulgarije die in West-Europa willen werken.

Het nieuws volg ik ook niet zo en weet zelfs niet of ze volwaardig EU lid zijn of niet.

Je mag in ieder geval hopen dat de dames wat minder "hulp" aangeboden hoeft te worden om in een club te kunnen werken.
Ik bedoel ach laat maar ... .

Overigens kei-gaaf he die Roemeense muziek die gisteravond even na twaalven uit de luidsprekers van PHG schalde en waar de 3 dames zo gepassioneerd op bewogen. Heb die muziek recent ook vaak op de kamer gehoord ;) en vond het eerlijk gezegd niet slecht!

big30

paul22
27 december 2006, 12:08
De Poolse dames werken bijna allemaal zonder pooier,zij zitten daarom dan ook beter in hun vel (en mooi ook )

Wie heeft je dat verteld ??:plapper: :plapper: :plapper: :plapper:

Freddy_K
24 juni 2014, 19:07
ik begrijp het ook niet. Roemeense meisjes zijn gemiddeld erg mooi. Denk dat velen Roemeense meisjes verwarren met Roma meisjes.

Beron
24 juni 2014, 22:13
Vielleicht sind die Clubs bei uns in NRW einfach nicht mehr attraktiv genug für andere Nationen.

Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk

Boy69
24 juni 2014, 22:48
Vielleicht sind die Clubs bei uns in NRW einfach nicht mehr attraktiv genug für andere Nationen.

Denk niet dat dit een NRW-probleem is.
Afgelopen week was ik in het Stuttgartse en Frankfurtse en ook daar wemelde het godzijdank van de Roemeentjes.

De 3 slechtste nummertjes die ik daar heb gehad waren allen met niet-Roemeentjes.

Badslippers
24 juni 2014, 23:16
Ich hab ja wirklich nix gegen Rumänien, aber ich wäre echt dafür, dass wieder MEHR .pl oder .de oder .ru in den Listen der Clubs auftaucht. Is ja echt erschreckend mittlerweile...

Is dit een Roemeense huiskamer met een enkeling uit Bulgarije ?

Het is juist een geschenk uit de hemel :)
De Poolse meiden waren er dit weekend niet, evenals een aantal Duitse meiden. Maar goed...die zijn ook minder interessant dan de Roemeense meiden :cool:
Gelukkig is de line-up nog steeds 70-75% Roemeens :freu:.

LR staat dan ook voor: Louter Roemeensen. Ik heb er ook geen enkel probleem mee.

ik begrijp het ook niet. Roemeense meisjes zijn gemiddeld erg mooi. Denk dat velen Roemeense meisjes verwarren met Roma meisjes.

Denk niet dat dit een NRW-probleem is.
Afgelopen week was ik in het Stuttgartse en Frankfurtse en ook daar wemelde het godzijdank van de Roemeentjes.

De 3 slechtste nummertjes die ik daar heb gehad waren allen met niet-Roemeentjes.

Laat ik dan nog een scherpe quote van ons combimeisje toevoegen:

:ola2:

"We Romanian women excel in two departments: Gymnastics and Prostitution"

:ola2:

noglangnietuitgewandeld
25 juni 2014, 08:57
In de clubs die ik in Baden-Württemberg en Bayern bezocht heb waren de Roemeense meisjes ook verreweg in de meerderheid. Onlangs in een club in Basel/Zwitserland geweest, idem dito. Zolang ze hun best maar doen op de kamer maakt het mij niet uit. Kan er over het algemeen niet over klagen. De slechtste ervaringen had ik met meiden uit Jamaica en Moldavië. Of dat nou aan de nationaliteit ligt, geen idee, maar als ik hoor dat ze daarvandaan komen, dan haak ik tegenwoordig automatisch af.

de duisburg spesjalist
25 juni 2014, 10:49
Roemeense dames kunnen ook onder de maat presteren hoor dat geld voor iedere nationaliteit zelf heb ik de betere sessies gehad met Duitse Nederlandse Poolse russische oekraïense en Turkse dames o en dan vergeet ik de Bulgaarse cindy nog in vila marisol voor mijn is geen een nationaliteit beter overal zitten roten appels ik val alleen niet op zwart ma dat wil niet zeggen dat ze minder in bed zijn :rolleyes:

piranha
25 juni 2014, 16:55
De slechtste ervaringen had ik met meiden uit Jamaica en Moldavië.

Dit vind ik altijd een giller, dames die zeggen dat ze uit Jamaïca komen, dat zeggen ze omdat het zo exotisch klinkt, er komt er geen één uit Jamaïca, zijn meestal Nigeriaanse of Ghanese.

Ik vermijd zoveel ik kan alle RumBul meiden, heb al goede ervaringen gehad maar kan ik op 1 hand tellen.

Big30
25 juni 2014, 17:06
Dit vind ik altijd een giller, dames die zeggen dat ze uit Jamaïca komen, dat zeggen ze omdat het zo exotisch klinkt, er komt er geen één uit Jamaïca, zijn meestal Nigeriaanse of Ghanese.
Dat zegt weer veel over de reputatie van dames uit Nigeria en Ghana, net als Roemeense dames weer vaak uit Spanje zeggen te komen :wink:.

Heb je iets met RomBul dames dan is de kans op een goede sessie met een wat meer exotische dame ongeveer nul en andersom lijkt hetzelfde te gelden. Kwestie van voorkeur.

Pietjepik
25 juni 2014, 17:48
een lekker Roemeens meisje is niet vies zeg ik altijd maar. :freu:
De populatie Roemeense meiden is toch niet eentonig? je hebt er lange, korte, dikke, dunne meidjes bij, met alle kleuren ogen die er mogelijk zijn. Sommige zijn krengen, andere weer lief, brutaal of juist beleefd, ze zijn er in alle soorten en maten en weerspiegelen eerder het vrouw zijn in het algemeen dan het nadrukkelijk of exclusief representeren van een bepaalde nationaliteit. :betrunken:

Ik ben gek op die leuke meiden. Ik zie geen verschil met andere nationaliteiten, slechts Russinnen vallen me nog op in de meute meidjes. :luvlove:
:wink2:

vrije jongen
25 juni 2014, 17:56
Het verschil tussen Roemeentjes/Bulgaartjes en Russen/Poolsen/Duitsen valt toch wel op, zeker als je even met ze gaat praten. Blijft het beleeft en afstandelijk vriendelijk (alsof je bij een tandarts bent), dan is het waarschijnlijk een van de lateren... krijg je een doodsbedreiging of klappen, waarschijnlijk de eerste ;).

Beron
25 juni 2014, 19:01
Ist alles eine Frage der Club Politik. Als in Holland noch keine rumänischen Frauen arbeiteten, war das YY voll mit anderen Nationen. Jetzt sind 80 Prozent auch dort aus Rumänien - die anderen Nationen verteilen sich sonstwohin. Ich glaube ganz sicher: Die einzige Marktlücke in NRW ist ein NICHT-RUMÄNIEN Club. Das würde sowohl Männer als auch Frauen anziehen. Man müsste als Club-Chef nur mal sehr sehr konsequent sein.

Pietjepik
25 juni 2014, 19:18
...krijg je een doodsbedreiging of klappen... ;).

Daarin herken ik toch vaak een vleugje erotiek :luvlove: , kerels hebben me al vaker met de dood bedreigd en daar voel ik dan juist weer niets bij :thefinger:

Jansen
25 juni 2014, 22:44
Daarin herken ik toch vaak een vleugje erotiek :luvlove: , kerels hebben me al vaker met de dood bedreigd en daar voel ik dan juist weer niets bij :thefinger:

Ben jij een neefje van RP lover of de zoon ?

Badslippers
25 juni 2014, 22:51
Het verschil tussen Roemeentjes/Bulgaartjes en Russen/Poolsen/Duitsen valt toch wel op, zeker als je even met ze gaat praten. Blijft het beleeft en afstandelijk vriendelijk (alsof je bij een tandarts bent), dan is het waarschijnlijk een van de lateren... krijg je een doodsbedreiging of klappen, waarschijnlijk de eerste ;).

Veel Roemeense vrouwen zien er totaal on-Roemeens uit. Wat voorbeelden uit de Roemeense enclave "Living Room".
- Annabel, ziet er eerder Russisch, Oekraïns of Pools uit (plus bijbehorende service). Kom er maar in Knabbel ! ! !
- "Optick Fuck" Carla/Daria (ex GT) ook niet typisch Roemeens met dat korte koppie.
- Elena, die pretendeert Oekraïnse te zijn, is een Roemeense
- Claudia, zou best voor Nederlandse kunnen doorgaan,
- Als ik Maria zie, denk ik altijd dat het een Spaanse is.
- "Busenwunder" Kelly, zeer on-Roemeens.

Maar goed, het aantal ravenzwartharige gipsy's met een bescheiden b-cup en een mond waar meer drek uitkomt dan uit mijn kakgat is inderdaad onevenredig groot.

vrije jongen
25 juni 2014, 23:27
Ik zou een welverdiend "I kill you!" geen "drek" willen noemen;). Net als pietje vind ik dat beetje pit wel leuk en kan ik juist helemaal niets met dat afstandelijke professionele van veel Duitse en Poolse dames. Hoe meer blauwe plekken ik heb na een kamer, hoe beter het was:tongue:.

paul-kuhn
25 juni 2014, 23:38
na dann eröffne doch solch einen club...
bin schon ganz gespannt ;-)

Pietjepik
26 juni 2014, 16:25
Ben jij een neefje van RP lover of de zoon ?

ik ben de Son of Satan

Ties85
26 juni 2014, 16:30
Het lijkt er idd. op dat de clubs in NRW nog alleen in trek zijn bij Roemeense dames, als ik hier naar deze zeer grote club in bv. Saarbrücken kijk wat daar aan diverse nationaliteiten rond loopt daar word ik zeer vrolijk van:

http://de.the-paradise-saarbruecken.com/girls

Helaas is bij ons in de buurt alleen nog de GT die een wat meer aan variatie doet betreft nationaliteit van de dames helaas al iets minder als paar jaar geleden:ranting2:

Dalton
26 juni 2014, 17:33
Dat zegt weer veel over de reputatie van dames uit Nigeria en Ghana, net als Roemeense dames weer vaak uit Spanje zeggen te komen :wink:.

Heb je iets met RomBul dames dan is de kans op een goede sessie met een wat meer exotische dame ongeveer nul en andersom lijkt hetzelfde te gelden. Kwestie van voorkeur.

Hier weer een misverstand ten koste van de roemeentjes want velen van deze dvp's hebben gewoon een paar jaar in SPANJE gewerkt.
De roemeense dvp's werken in heel west europa en worden ze ouder dan komen ze steeds weer dichter bij huis maar de bulgaarse dat zijn geen europa gangers en komen in grote getalen in duitsland voor waar ze in groepjes worden verdeeld onder toezicht van zo'n mannetje die daar speciaal voor is opgeleid om die dames de centen af te pakken en te zorgen dat ze flink doorwerken.
Meestal gaat dat van vader op zoon want de mannelijke bevolking van bulgarije bestaat voor 90% uit pooiers.
Maar waarom zit ik dat hier te tikken iedere ijsbeer weet dat toch en voor de ijsberen die het nog niet weten de bulgaarse dvp's vragen 150 euro voor het neuken zonder condoom en de roemeense vragen daar 50 euro extra voor.

MichelJ
26 juni 2014, 17:55
als ik hier naar deze zeer grote club in bv. Saarbrücken kijk wat daar aan diverse nationaliteiten rond loopt daar word ik zeer vrolijk van:

Ga er maar vanuit dat 99% van de Spaanse, Portugese, Italiaanse, Griekse en Franse meiden zuivere Roemeentjes zijn :biggrin:.
En de Russische (als ze er al zijn) zullen ongetwijfeld Lets o.i.d. zijn :wand:.

En dan is het verschil met NRW weer ineens heel klein :cool:

piranha
26 juni 2014, 18:40
Maar goed, het aantal ravenzwartharige gipsy's met een bescheiden b-cup en een mond waar meer drek uitkomt dan uit mijn kakgat is inderdaad onevenredig groot.

Wat een taal, wat een taal Badslippers, en dat voor een 50'plusser. Welk beeld moeten de jonge mensen die hier meelezen nu wel niet van je hebben? Je beseft toch wel dat je als man van middelbare leeftijd geacht wordt het goede voorbeeld te geven aan de jeugd, maar jij helpt hen nog meer de vernieling in. En dan wil ik het nog geeneens over je beroepsethiek hebben. Tjonge,tjonge wat een wereld.

Beron
26 juni 2014, 19:03
Ein Club muss für andere Nationalitäten und besondere Frauen einfach attraktiver werden. Öffnungszeiten unter Woche bis 5 Uhr morgens, Mindestarbeitszeiten und stundenlange Warterei auf freie Zimmer wird eine Frau ohne "SPEZIALFREUND" kaum akzeptieren. Und bitte jetzt nicht die Zimmerpreise anführen. Die waren früher auch kein Problem, im Gegenteil: Die Frauen haben bei gleichen Zimmerpreisen deutlich MEHR verdient. Andere Kunden, andere Zeiten, freundschaftliche Beziehungen. Heute kann ich ja den Namen des SPEZIALFREUNDES direkt auf der Frau ablesen. Wäre fast einfacher, der würde auch gleich seine Adresse und Kontonummer auf dem Tatoo hinterlassen - dann könnten wir direkt an ihn bezahlen.

Pietjepik
26 juni 2014, 19:10
Maar waarom zit ik dat hier te tikken iedere ijsbeer weet dat toch en voor de ijsberen die het nog niet weten de bulgaarse dvp's vragen 150 euro voor het neuken zonder condoom en de roemeense vragen daar 50 euro extra voor.

nog nooit meegemaakt dat daar geld voor gevraagd wordt????

Pietjepik
26 juni 2014, 19:15
Wat een taal, wat een taal Badslippers, en dat voor een 50'plusser. Welk beeld moeten de jonge mensen die hier meelezen nu wel niet van je hebben? Je beseft toch wel dat je als man van middelbare leeftijd geacht wordt het goede voorbeeld te geven aan de jeugd, maar jij helpt hen nog meer de vernieling in. En dan wil ik het nog geeneens over je beroepsethiek hebben. Tjonge,tjonge wat een wereld.

heerlijk die uitlatingen van badslippers, die rechtstreeks vanuit de ziel op de tong terechtkomen. waar vindt je in deze leugenachtige wereld nog dergelijk reine oprechtheid? ik kan het waarderen!! :luvlove:
Corrupteer mij, liever dat dan knikkend en buigend door het leven te moeten gaan en dagelijks hordes lamzakken naar de mond te moeten praten. :mad_6:
Hulde voor deze onverbloemde weergave van gedachtengoed! :freu:

Bosco
26 juni 2014, 19:26

heerlijk die uitlatingen van badslippers, die rechtstreeks vanuit de ziel op de tong terechtkomen. waar vindt je in deze leugenachtige wereld nog dergelijk reine oprechtheid? ik kan het waarderen!! :luvlove:
Corrupteer mij, liever dat dan knikkend en buigend door het leven te moeten gaan en dagelijks hordes lamzakken naar de mond te moeten praten. :mad_6:
Hulde voor deze onverbloemde weergave van gedachtengoed! :freu:

Duidelijk 2 ijsberen die Badslippers niet persoonlijk kennen, anders hadden ze zijn humor en sarcasme wel gekend! Want ook Badslippers behoort bij de grote groep Romanian lovers!! :hammer:

de duisburg spesjalist
26 juni 2014, 19:35
LR staat dan ook voor: Louter Roemeensen. Ik heb er ook geen enkel probleem mee. niet alleen LR hoor ;)

Big30
26 juni 2014, 19:35
Het lijkt er idd. op dat de clubs in NRW nog alleen in trek zijn bij Roemeense dames, als ik hier naar deze zeer grote club in bv. Saarbrücken kijk wat daar aan diverse nationaliteiten rond loopt daar word ik zeer vrolijk van:

Zie ook comment MJ en Boy69, bij mij gaan de alarmbellen rinkelen als een club veel Griekse, Italiaanse en Spaanse dames heeft :tongue:.
Ga er maar vanuit dat deze club net zo veel of weinig Roemeense dames heeft als de clubs in NRW of Hessen. De tijd dat Roemeense dames in Hessen een minderheid vormden is al lang verleden tijd.

Hobbele
26 juni 2014, 19:44
Dat vind ik nu zo mooi aan Magnum op een goede dag.
Daar loopt van alles wat rond. Afrikaanse dames, Latina's, behoorlijk wat Duitse dames en natuurlijk ook de nodige Bulgaarse en Roemeense..... Ik zag er zelfs een dame uit India!:eek:
Dus voor iedereen wat!

de duisburg spesjalist
26 juni 2014, 20:46
dames geven vaak een andere nationaliteit op als ze zijn zo barst het in duisburg van de Roemenen die zeggen dat ze Spaans zijn ook in vila marisol had ik een top sesie en dat was met cindy en die is bulgaars ma dat zij ze de eerste keer niet tegen mijn tja en een nederlanse dvp houd mijn niet voor de gek om te zeggen dat ze bijvoorbeeld turks is wij worden vaak voorgelogen door de damens over hun nationaliteit en dat is een feit :cool: ja ja moet er alleen niet zo zwaar aan tillen ik ken damens die zijden dat ze uit roterdam kwamen en nog geen 15 km bij mijn vandaan woonde is overgens wel lachen als je ze tegen kom in de supermarkt in de straat waar zij woonde en vroeger toen ik nog over de 3 reed omdat ik eerst in oberhause moest kijk voor ik na duisburg ging en daar kwam ik ze ook tegen natuurlijk zeg ik niet wie het was

Picasso 1
26 juni 2014, 21:09
Duidelijk 2 ijsberen die Badslippers niet persoonlijk kennen, anders hadden ze zijn humor en sarcasme wel gekend! Want ook Badslippers behoort bij de grote groep Romanian lovers!! :hammer:

I.t.t. Badslippers vind ik het een verademing dat clubs vol zitten met Roemeense dames. Ze zijn eerlijk, oprecht en een voorbeeld voor de meeste dames uit andere landen. Bovendien spreekt een groot gedeelte Spaans en ze zijn dan ook voor mij aangename gesprekspartners. Een dag geen Roemeense is een dag niet geleefd, tenminste dat vind ik.

de duisburg spesjalist
26 juni 2014, 21:20
nog maals waar ze vandaan komen zou mijn een zorg zijn als de service ma goed is en ze mijn niet gelijk aanranden als ik een club binnen kom

Pietjepik
26 juni 2014, 21:29

ik ben ook fervent liefhebber van Roemeense meidjes! :freu:
:luvlove::luvlove::luvlove:

Pietjepik
26 juni 2014, 21:30
niet alleen LR hoor ;)

Staat dat niet voor Lekkere Russinnen?

Pietjepik
26 juni 2014, 21:31
I.t.t. Badslippers vind ik het een verademing dat clubs vol zitten met Roemeense dames. Ze zijn eerlijk, oprecht en een voorbeeld voor de meeste dames uit andere landen. Bovendien spreekt een groot gedeelte Spaans en ze zijn dan ook voor mij aangename gesprekspartners. Een dag geen Roemeense is een dag niet geleefd, tenminste dat vind ik.

ik werd net via Tinder door een dikke negerin uitgenodigd haar tussen haar tieten te komen neuken! :freu:
Dan toch maar liever een Heerlijk Roemeens Poppetje!!!!!

Pietjepik
26 juni 2014, 21:32
Zie ook comment MJ en Boy69, bij mij gaan de alarmbellen rinkelen als een club veel Griekse, Italiaanse en Spaanse dames heeft :tongue:.
Ga er maar vanuit dat deze club net zo veel of weinig Roemeense dames heeft als de clubs in NRW of Hessen. De tijd dat Roemeense dames in Hessen een minderheid vormden is al lang verleden tijd.

in Samya vond ik de mix dellen wel zeer gevarieerd

piranha
26 juni 2014, 21:50

En nu we toch met de billen bloot gaan kan je het ook wel in de groep gooien dat jij en Raul7 geen Spaanse roots hebben maar eigenlijk gewoon 2 ordinaire Roemenen zijn, om niet te zeggen zigeuners. Ja jongens, jarenlang hebben deze 2 heerschappen jullie voor de gek gehouden.

Badslippers
26 juni 2014, 22:32

Ik sta keurig geregistreerd in het beroepsregister en op mijn "Bewijs van Goed Gedrag" staat geen smet. Onlangs nog opgehaald bij de Gemeente. En weet je, soms is het heerlijk om even uit de beroepsethiek te stappen en een lekker kontgaatje van een Roemeense te rimmen. Jammie, jammie ! ! !

7838

aamu
27 juni 2014, 00:10
Er zal een tijd komen dat de Roemeense schonen de clubs hebben verlaten en dat er nog slechts met weemoed aan terug gedacht zal worden. Dat je nooit meer ge ce faci'd wordt. Nooit meer pula gegrepen wordt. We zullen ze dan missen hoor. Dit zal op een vreemde onverklaarbare manier ook het aantal Spaanse/Griekse/Italiaanse dames terug dringen. Wat zal de nieuwe groep dames worden die ons de welverdiende centjes uit de badjas zullen schudden? Wie het weet mag het zeggen. Maar ook zij zullen ons in hun macht hebben om elk weekend de grens over te laten gaan.

Picasso 1
27 juni 2014, 00:29
Wat zal de nieuwe groep dames worden die ons de welverdiende centjes uit de badjas zullen schudden? Wie het weet mag het zeggen. Maar ook zij zullen ons in hun macht hebben om elk weekend de grens over te laten gaan.

In bepaalde clubs kom ik al helemaal niet of slechts sporadisch. Er zijn gelukkig nog wel plukjes interessante dames hier en daar tussen een grote groep voor mij oninteressante dames die mij nog wel lokken, maar als ook die plukjes wegvallen dan vrees ik dat ik mijn plezier elders zal moeten zoeken.
Nee, de dames hebben steeds minder en minder macht over mij en enkele clubs hebben voor mij reeds de status bereikt van raambuurten waar ik nooit meer kom.

Carlitos
27 juni 2014, 03:35
Wat een taal, wat een taal Badslippers, en dat voor een 50'plusser.

Badslippers ouder dan 50?? En ik heb nog geen enkele grijze (schaam) haar bij hem gezien...:rofl:

Ricardo Banana
27 juni 2014, 09:59

Helaas is bij ons in de buurt alleen nog de GT die een wat meer aan variatie doet betreft nationaliteit van de dames helaas al iets minder als paar jaar geleden:ranting2:

Waarschijnlijk allemaal dames die werken of gewerkt hebben bij zusterclub The Palace in Frankfurt. Die op de site nu staan ga je daar bij lange na niet tegenkomen.
Ik denk verder wel de moeite waard is om deze nieuwe club een keer te bezoeken. Aangezien die ene keer The Palace me zeer goed bevallen is.

Pietjepik
27 juni 2014, 10:59
. Wat zal de nieuwe groep dames worden die ons de welverdiende centjes uit de badjas zullen schudden? Wie het weet mag het zeggen. Maar ook zij zullen ons in hun macht hebben om elk weekend de grens over te laten gaan.
ik hoop op grote aantallen prachtige Arabische volbloed dames met hun mooie volle lange zwarte manen en prachtige licht getinte lijven. Vaak hebben ze ook wondertieten en mooie ogen.
Daar wil ik de komende 1001 nachten wel mee doorbrengen.

Pietjepik
27 juni 2014, 11:02
Nee, de dames hebben steeds minder en minder macht over mij....

Mijn penis is de enige die macht over mij heeft.... :wand: ik volg hem op de duistere paden die meestal naar sauna-clubs leiden....
Aldaar zwiept hij met een ferme zwaai al mijn poen uit mijn hand en gooit dat dan te grabbel voor een stel mooie meidjes die al dan niet toevallig in de buurt staan. :mad_6:

VAZKOR
27 juni 2014, 15:27
Ik beoordeel alleen op service, niet op nationaliteit :)

Boy69
27 juni 2014, 15:50

Hier sluit ik me volledig bij aan

Picasso 1
27 juni 2014, 16:35

Looks en uitstraling hebben een sterke relatie met afkomst, het is dus niet de nationalteit waarop ik oordeel maar op de eerste twee punten die nou eenmaal sterk samen hangen met afkomst.

Picasso 1
27 juni 2014, 16:51

Ben er verschillende keren geweest. Zit vol met Roemeense dames. Bespaar jezelf de reis als je variatie zoekt.
Clubs met wat meer variatie zijn GT en in mindere mate Magnum. Ver weg neemt de variatie alsmaar af.

Ricardo Banana
27 juni 2014, 16:59
Ben er verschillende keren geweest. Zit vol met Roemeense dames. Bespaar jezelf de reis als je variatie zoekt.
Clubs met wat meer variatie zijn GT en in mindere mate Magnum. Ver weg neemt de variatie alsmaar af.

Deze club gaat pas volgende week zaterdag open. Zal wel een zusterclub geweest zijn.

Picasso 1
27 juni 2014, 17:23
Deze club gaat pas volgende week zaterdag open. Zal wel een zusterclub geweest zijn.

Ah, was in de veronderstelling dat het om de zusterclub van Palace ging die Paradise heet en in Stuttgart ligt.

Befke
27 juni 2014, 17:32

Yep.

Mijn ervaring leert dat ik daardoor echter steeds weer ergens anders uitkom dan in Roemenie of Bulgarije.
Uitzonderingen bevestigen als altijd de regel, zowel in gunstige als in ongunstige zin - m.a.w.: er zijn een paar Roemeense en Bulgaarse vrouwen die met weemoed aan mij terugdenken en ik aan hen, en er is minstens een Poolse en een Oekraïense die ik liever nooit had leren kennen.

Bluebear
27 juni 2014, 19:15
Doe mij maar van die mongoolse dames en dan het liefste, die net iets ten zuiden van het midden van Mongolie wonen. Dat zijn pas echte slettebakken. Verder hoef het voor mij niet zo. Andere nationaliteiten neuk ik alleen maar voor tijdverdrijf. :rolleyes: :tongue:

7839

sofaking
27 juni 2014, 20:51
Als je daarentegen eens een échte top-deepthroat wil beleven moet je een DVP van de Birmaanse Padau stam zien te vinden.

7840

Picasso 1
28 juni 2014, 22:45
Als je Roemeense dames wil mijden dan kun je het best naar Roemenië gaan, daar tref je vast geen enkele meer aan.

Admin
1 oktober 2014, 16:29
Meer Poolse, Duitse, Russische dames en de zaak zal beginnen op te leven. Beperk ook het aantal Roemeense dames want een teveel daarvan jaagt (zowel vanuit een minder voor andere nationaliteiten interessante sfeer alsook door Roemeense truukjes) de interessante Poolse//Duitse/Russische dames weg.
Zou het geen goed idee zijn met een mooie Roemeense dame met goede service (die zijn er volop) eens een kamergang te maken? Nu lijkt het erop dat Roemeense dames een obsessie voor je zijn geworden.
Laat eens een nieuwe wereld voor je open gaan en laat je verrassen ipv dogmatisch in hokjes te denken!

Picasso 1
1 oktober 2014, 16:50
Zou het geen goed idee zijn met een mooie Roemeense dame met goede service (die zijn er volop) eens een kamergang te maken? Nu lijkt het erop dat Roemeense dames een obsessie voor je zijn geworden.
Laat eens een nieuwe wereld voor je open gaan en laat je verrassen ipv dogmatisch in hokjes te denken!

Nergens breng ik hun service ter sprake. Degenen waarmee ik bij hoge uitzondering mee ga (en voor wie het volgende betoog bij uitzondering niet geldt) geven me prima service. Het merendeel is gewoon niet mijn ding zowel fysiek (veel kindmeisjes, zigeunerinnen, etc), uitstraling (berekenend en verre van geil), gedrag (ze gaan in je weg staan zodra je naar een wel aantrekkelijke dame loopt en beginnen aan je te trekken (gluiperig), zure gezichten als je ze afwijst, zitplekken claimen met hun tassen), nepheid (spelen een hoop toneel en ongegeneerd overduidelijk gelieg), weinig geil overkomen (stout sletterig gedrag bijna compleet afwezig bij deze nationaliteit, sterker nog er worden vieze gezichten getrokken wanneer dames van veelal andere nationalteiten zich wel sletterig gedragen (het is toch verdomme geen schouwburg)), jaloers geclaim en manipulatie ("ik heb vandaag nog geen kamer gedaan", alsof mijn pik daarvan overeind gaat staan) en mijn pik gaat bovendien meteen hangen zodra ik het totaal onerotische 'tsje fatsj' hoor.

Een geile clubbezoek is voor mij toch echt wat anders dan een hoop van deze weinig potentieverhogende dames aan te treffen.

vrije jongen
1 oktober 2014, 17:36
Nee, een hees "Alles Klar?" klinkt geil:hammer:.

MiniME
1 oktober 2014, 19:08
Een geile clubbezoek is voor mij toch echt wat anders dan een hoop van deze weinig potentieverhogende dames aan te treffen.

Qua optiek heeft P1 wel een punt, dat moet je smaak zijn, en dat is het duidelijk niet van P1. Qua attitude herken ik dat ook uit bepaalde afwerkclubs, daar passen de daar aanwezige Roemeentjes zich direct aan de heersende mores aan en kun je gek (niet geil) worden van al dat gezeur om een (snelle) kamergang.

P1 is duidelijk niet vaak in bv Babylon of Luder Lounge geweest, waar ook (met name!) de Roemeense dames juist veel geiler zijn dan de saaie Duitse en Poolse dames die alleen maar "Schatzi, Zimmer" lijken te kunnen roepen. De jaloezie komt hier juist vaak van de niet-Roemeense dames die niet echt zin hebben met zoveel overgave hun diensten aan te bieden als de Roemeense (veelal) aldaar wel doen.

Mbt Russische dames deel ik P1 zijn mening wel: die zijn vrijwel altijd erg geil en service gericht (ook hier weer uitzonderingen daargelaten).

Over Marisol: gewoon goede mix van natioanliteiten en uiterlijk (slank, dik, naturel, siliconen, etc) maar cruciaal is de instructie en handhaving van goede service attitude (is prima mogelijk, voorbeelden van clubs te over).

Snor
1 oktober 2014, 20:37
Mijn ervaringen met Roemeense meisjes zijn helemaal niet slecht.
Integendeel zelfs.

Vorige week kwam ik in H7 na een heerlijke lange sessie met Roemeense Costina (en daarna samen met haar onder de douche), terug in de huiskamer en dronk er een sapje.
Intussen was er een (ik denk Roemeens) meisje gearriveerd die blijkbaar dacht dat ik zojuist pas binnengekomen was.
Ze keek me aan en zei: “ficken?”

Echt, geen enkel contact of conversatie vooraf. Gewoon alleen aankijken en: “ficken?”
Misschien dat ze enkel dit Duits woord sprak. :confused:

Toen ik zei “Nein, danke” en wilde uitleggen waarom niet, stond ze al op en liep ze weg.

Zolang ik niet val voor deze aanpak, maar de leukere meisjes uitzoek (IJsberen bedankt!), heb ik nog geen problemen met Roemeensen.

Hooguit dat ze opeens verkassen naar een club die voor mij net iets te ver is. :frown:

Een paar voor herhaling vatbare meisjes. (Met de nadruk op herhaling maar natuurlijk ook op vatbaar. In de zin van: die wil ik nog wel eens vatten.)

Costina H7 !!!
Lolita SS !
Carmen SS !
Cleo SS !!!
Naam vergeten, blonde wat oudere dame SS
Claudia H7 SS !!

Klein en petite, en lief en aardig en bij bijna allemaal meer dan een keer geweest.
Kiezen blijft moeilijk.

Topictitel:
Roemeense dames ... . Mijden of .... ??

Ik zou zeggen: Meiden!
(Nou ja, meisjes dan.)

Jansen
1 oktober 2014, 20:51
Zeker niet mijden:
Je kan deze dames niet over een kam scheren je hebt natuurlijk een klasje vol dezelfde Roemeentjes,maar daarbuiten zitten ook andere die zelfs wat uiterlijk en figuur niet op dat klasje lijken.
Zoals in PHG en in het verleden daar Loredana,Louana,Andrea,Aangelina,Kira en Bianca deze hebben toch iets meer dan de doorsnee Roemeentjes.
Zo zie je elk jaar weer enkele die daar met kop en nek boven uitsteken.

Dus Mijden : nee natuurlijk niet ieder zijn smaak.

Dalton
1 oktober 2014, 22:38
Het mooiste meisje in MAGNUM was toch echt een zigeunerin met alles erop en eraan met een kontje zoals alleen de afrikaanse dames hebben lekker iets naar achteren uitstekend en goed hard met een paar tieten waar megaboob zelfs geil van zou worden.

noglangnietuitgewandeld
2 oktober 2014, 08:52
Ik heb meer goede dan slechte ervaringen met Roemeensen. Dat geldt eigenlijk wel voor de meeste Oostblokkertjes. Met Poolsen en Russischen gemiddeld wel iets beter denk ik. Met Hongaarsen iets minder. Maar dat zegt eigenlijk niet zo veel. Je kunt bij elke nationaliteit slechte of goede dvp's treffen. Een uitzondering: Moldavië. Proefondervindelijk vastgesteld. Naar Oost-Europese begrippen een landje ter grootte van een voetbalveld, maar die hebben me toch een stel prutsdozen de wereld in gestuurd. Ze hadden goede looks, maar dat was dan ook het enigste pluspunt. De keren dat ik met een Moldavische op de kamer was, draaide het steevast uit op een fiasco. Van alles beloven, maar er kwam nooit wat van terecht. Pijpen was ofwel schrapen met de tanden, ofwel aftrekken voor de open mond. Een kut zo droog als een kruimelvlaai van de Aldi uit 2011. En als je dan met behulp van een halve tube Jelly er eindelijk een stukje in zat, dan hielden ze de benen zo dat je niet verder dan halverwege kwam. Intussen een hoop nep gekreun, maar wel de kop alle kanten opdraaien, om de van tevoren afgesproken zoenen te ontwijken. Nee, als ik hoor dat ze van die lap grond tussen Roemenië en Oekraïne komen, dan bedank ik vriendelijk voor de eer.

Picasso 1
2 oktober 2014, 09:12
De meeste keren dat ik 'Moldavische' vrouwen spreek, blijken het gewoon liegende boekaresten te zijn. Echte Moldavische zien vaak wat meer Russisch uit, als ze Roemeens uitzien zijn ze gewoon Roemeens.
Het begint met hun standaard klote gelieg en moet je hier nog echt een leuke sessie van verwachten?

Sots
2 oktober 2014, 10:04
De meeste keren dat ik 'Moldavische' vrouwen spreek, blijken het gewoon liegende boekaresten te zijn. Echte Moldavische zien vaak wat meer Russisch uit, als ze Roemeens uitzien zijn ze gewoon Roemeens.
Het begint met hun standaard klote gelieg en moet je hier nog echt een leuke sessie van verwachten?

Beste Picasso1, ik kan niets anders uit je opmerkingen halen dat je een bloedhekel aan Roemeense dames hebt. Verwacht je nu echt dat een DVP Roemeens of van andere afkomst je de hele waarheid verteld. Dat is gewoon niet zo, net als ook Russische dames liegen of Moldavische en zelfs Oekraïense. Of geloof je iedere Russische, Poolse of Duitse die tegn jou zegt dat je een knappe man bent en de beste neukerd... :huch:
En volgens mij had je laatst toch een goede sessie met een Roemeense in PHG ondanks een negatief advies van een ijsbeer collega. Dus zo slecht zijn ze niet. En het is logisch dat je meer slechtere ervaringen hoort over Roemeense DVP's dan anderen, aangezien de totale line-up van alle clubs voor meer dan 80% uit Roemeense dames bestaat.

En hierboven staan voldoende verhalen van goede ervaringen m.b.t. Roemeense dames.

deket
2 oktober 2014, 10:26
Zinloze discussie

Picasso 1
2 oktober 2014, 10:33
Nu nog de lege Roemeense clubs vullen met mannen gezien het 'zeer hoog aantal sympathiesanten'.

Bizar dat hier op het forum GT bijvoorbeeld (met zijn diverse line up)vaak wordt afgekraakt en Roemeentjes opgehemeld terwijl de realiteit is dat GT een erg drukke club is waar klanten aan de poort staan te wachten en je in boekarest clubs een kanon kan afschieten zo leeg is het.

Dalton
2 oktober 2014, 11:26
Nu nog de lege Roemeense clubs vullen met mannen gezien het 'zeer hoog aantal sympathiesanten'.

Bizar dat hier op het forum GT bijvoorbeeld (met zijn diverse line up)vaak wordt afgekraakt en Roemeentjes opgehemeld terwijl de realiteit is dat GT een erg drukke club is waar klanten aan de poort staan te wachten en je in boekarest clubs een kanon kan afschieten zo leeg is het.

De ijsberen die hier voor de poort staan te wachten hebben echt geen stijve leuter maar last van een kloppende lever.

Sots
2 oktober 2014, 11:29

Hoezo bizar? Voor jou is het bizar, maar voor de meeste is het normaal. Je hebt zelf niet door hoe eenzaam je bent met soms ook je landgenoot RAUL7, m.b.t. je redenatie over Roemeense dames.

En de meeste dames komen niet uit Bucaresti, maar uit kleine dorpen of andere bekende grotere steden Iasi, Braila en Constansa.

Ik hoop dat je jouw mening ooit zult herzien of een beetje aanpast.

Picasso 1
2 oktober 2014, 12:04
Hoezo bizar? Voor jou is het bizar, maar voor de meeste is het normaal. Je hebt zelf niet door hoe eenzaam je bent met soms ook je landgenoot RAUL7, m.b.t. je redenatie over Roemeense dames.

En de meeste dames komen niet uit Bucaresti, maar uit kleine dorpen of andere bekende grotere steden Iasi, Braila en Constansa.

Ik hoop dat je jouw mening ooit zult herzien of een beetje aanpast.

De redenatie onderbouw ik voldoende helder hierboven. Heb jij een verklaring voor het drukke GT en de lege Roemeense clubs? De realiteit is toch echt dat de meesten naar GT gaan en niet naar de Roemeense clubs en dat het juist in die laatsten erg eenzaam is qua aantal klanten...
Neen, ik ga mijn mening niet aanpassen aan jouw smaak.

Sots
2 oktober 2014, 12:13
De redenatie onderbouw ik voldoende helder hierboven. Heb jij een verklaring voor het drukke GT en de lege Roemeense clubs? De realiteit is toch echt dat de meesten naar GT gaan en niet naar de Roemeense clubs en dat het juist in die laatsten erg eenzaam is qua aantal klanten...
Neen, ik ga mijn mening niet aanpassen aan jouw smaak.

Als ik een verklaring daarvoor had was ik heel wat rijker door een adviseur te worden voor onder andere Villa Marisol. En nee, je hoeft je mening niet aan te passen voor mij. Maar als je ooit eens inziet dat die Roemeense dames niet zo slecht zijn, je dan je eigen mening aanpast.

Picasso 1
2 oktober 2014, 12:19
Als ik een verklaring daarvoor had was ik heel wat rijker door een adviseur te worden voor onder andere Villa Marisol. En nee, je hoeft je mening niet aan te passen voor mij. Maar als je ooit eens inziet dat die Roemeense dames niet zo slecht zijn, je dan je eigen mening aanpast.

Je leest toch niet scherp genoeg mijn reacties. Als je goed leest zie je dat het niet hun service is wat ik bekritiseer. Nogmaals, met de Roemeensen met wie ik wel ga heb ik goede service ervaringen.
Als je bijvoorbeeld een club volstopt met negerinnen met uitstekende service zul je mij daar ook nooit aantreffen.

Toulouse-Lautrec
2 oktober 2014, 13:49
Heb jij een verklaring voor het drukke GT... ?
Héél veel mannen, gratis bier en lekker dichtbij.

Picasso 1
2 oktober 2014, 14:39
Héél veel mannen, gratis bier en lekker dichtbij.

Is Happy Garden en Villa Vertigo ook. In die clubs kun je ook volop drinken en is het ook lekker dichtbij.
Er zijn tijden geweest dat het in deze twee clubs ook erg druk was. Het gratis bier was in die drukke tijden van voorheen gelijk aan nu, de afstanden waren gelijk aan nu maar wat anders was, was dat de line up net zo divers was als die van GT en niet zo extreem geroemeeniseerd als nu.

vrije jongen
2 oktober 2014, 15:08
Misschien ook betere promotie (bv op Hookers) en de mythe onder veel nieuwe clubbezoekers dat GT de place to be is. De enkele keer dat ik er kom valt me altijd op hoeveel newbe's er zijn en elk niet-forum lid dat ik er heb gesproken blijkt zijn eerste club bezoek ooit te hebben... dan nog al die keren dat ik een stel trio meiden weiger om ze 2 minuten later met een slachtoffer naar de kamer te zien gaan...

Reden van drukte: dichtbij, veel meiden, mythe dat het er goed is, eten en bier in principe heel goed, ook best aardig schoon

Overigens zal iedereen de "gedragingen" van zijn favoriete type meiden als "leuk" gaan bestempelen. Ik krijg alleen al bij het Duits een halve slappe en als je dan nog de vraag krijgt van "wie mochst du es", hoeft het van mij al helemaal niet meer. Ook als die dames later hele behoorlijke service geven (Jessica in oude Freude bv) vind ik er nog weinig aan.

Picasso 1
2 oktober 2014, 15:31
Misschien ook betere promotie (bv op Hookers) en de mythe onder veel nieuwe clubbezoekers dat GT de place to be is. De enkele keer dat ik er kom valt me altijd op hoeveel newbe's er zijn en elk niet-forum lid dat ik er heb gesproken blijkt zijn eerste club bezoek ooit te hebben...

Verklaart niet waarom de drukte in PHG en VV zo drastisch is afgenomen. In Villa Vertigo in de jaren 2008 en 2009 begon de klantdrukte al op woensdag en hield aan tot en met zondag, en ik constateerde toen een mooie diverse line up met een beperkt Roemeens gehalte. Er gingen redelijk veel 'ijsberen' wekelijks naar VV. Tegelijkertijd met het toenemen van het Roemeens gehalte zag ik in de jaren daarna een steeds verder afnemende klantenaantal tot aan het dieptepunt waar ze nu in zijn beland. Die beweging heeft zich in GT niet voorgedaan terwijl Villa Vertigo toen echt populair was en eigenlijk met goed damesbeleid die lijn makkelijk hadden kunnen vasthouden.
De geschiedenis herhaalt zich trouwens en daarom voorspel ik voor YY ook sombere tijden (tenzij ze bijtijds iets doen aan de diversiteit van de line up)..mark my words...

En wat betreft het eerste clubbezoek ooit, voor veel saunaclubbezoekers is dat PHG geweest. Zo populair als deze club ooit is geweest en zo inpopulair zoals ze nu zijn hebben ze volledig aan zichzelf te danken.

Bluebear
2 oktober 2014, 16:07
En wat betreft het eerste clubbezoek ooit, voor veel saunaclubbezoekers is dat PHG geweest. Zo populair als deze club ooit is geweest en zo inpopulair zoals ze nu zijn hebben ze volledig aan zichzelf te danken.

De prijs die betaald wordt door veel succesvolle ondernemingen! Men wordt gemakzuchtig en gaat achterover hangen. Blijf als ondernemer altijd op het puntje van je stoel zitten. Dit is dikwijls ingegeven door een zeer geleidelijke neergang gevoedt door het elkaar in vergaderingen toespelen van opmerkingen van: "Het is een tijdelijke tendens en het trekt wel weer aan". Bij zulke opmerkingen schiet "Bluebear" uit zijn winterslaap en slaat zijn berenklauwen in de vergadertafel. Een gruwelijke brul en speeksel op het mahoniehout maakt de welpjes weer wakker. :annieengel: :ranting2:

Picasso 1
2 oktober 2014, 16:31
Hahaha die Bluebear :biggrin:
Het probleem bij PHG is bovendien dat ze in 'korte termijn oplossingen voor hun omzetderving' gingen denken in plaats van in structurele langer-dan-hun-neus-termijn klantgerichte oplossingen. En zo kwamen de champagnefeesten en de DJ's voor het aantrekken van zaterdagjongeren discopubliek. Zie nu het resultaat waar ze daar nu mee staan.

En wat betreft de Roemeense dames, het is voor een club erg verleidelijk om tientallen aan de deur kloppende entreebetalende Roemeense dames binnen te laten maar als ze die verleiding weten te weerstaan ontstaat er ruimte voor Poolse/Duitse/Russische dames die minder vaak aan de deur kloppen maar wanneer ze het wel doen het voor hun plezierig is andere landgenotes te treffen i.p.v. in een Roemeens jaloers nest te belanden.

Oudebelg
2 oktober 2014, 16:54
In mijn beleving,geen probleem met Roemeentjes,alleen zoals altijd er de goede uitvissen.
Zelfs in het SKW zijn mijn favo's Roemeens.Wat betreft PHG,ik was er 1 maand terug,mogen
er nog wel enkele dames aankloppen voor ze aan het beloofde 100-tal zijn.De kans is groter
dat ge een Roemeense neemt daar zij 80 procent vertegenwoordigen.De donkerhuidige vallen
ook af bij mij,dus is de kans nog groter.Ik hou er wel van,heb 1 Russische favo,die moet niets
hebben van de Roemeentjes.Dit is mijn ervaring,hoeft niemand te delen,np.
grt ouder.

Picasso 1
2 oktober 2014, 17:08
heb 1 Russische favo,die moet niets
hebben van de Roemeentjes.

Dat punt was inderdaad nog niet benadrukt. Verschillende Poolse/Duitse/Russische en zelfs Slowaakse dames hebben bij mij benadrukt het onprettig te vinden in geroemeeniseerde clubs te werken en dat dat vaak een reden voor ze is voor vertrek van een club. Bij navraag om advies aan me voor clubs waar meer landgenotes zitten, kom ik vaak niet verder dan GT of Magnum maar dan specifiek vanaf de late avonduren.
Kortom, de dames zelf uit andere landen lijken er niet bijster veel van te moeten hebben hetgeen tot een versnelling leidt van roemenisering van clubs --->zie YY bijvoorbeeld waar je nauwelijks dames van voorheen meer ziet.

Admin
3 oktober 2014, 11:07
Nergens breng ik hun service ter sprake. Degenen waarmee ik bij hoge uitzondering mee ga (en voor wie het volgende betoog bij uitzondering niet geldt) geven me prima service.

/veel kindmeisjes, zigeunerinnen/berekenend en verre van geil/gluiperig/zure gezichten als je ze afwijst/nepheid/weinig geil overkomen/jaloers geclaim en manipulatie/deze weinig potentieverhogende dames/
Ik denk dat velen ontgaat dat de reactie van P1 vol zit met ironie, uiteraard bedoelt hij niet zo en is P1 wel de laatste om op zo een manier te gaan generaliseren vol met vooroordelen waar Geert nog een puntje aan kan zuigen!
Een andere mogelijke verklaring is dat P1 op jonge leeftijd door eer Roemeens klasgenootje is gepest omdat hij bij het knikkeren verloor, hiervoor dienen we de werken van Freud te raadplegen.

Picasso 1
3 oktober 2014, 11:26
Ik denk dat velen ontgaat dat de reactie van P1 vol zit met ironie, uiteraard bedoelt hij niet zo en is P1 wel de laatste om op zo een manier te gaan generaliseren vol met vooroordelen waar Geert nog een puntje aan kan zuigen!
Een andere mogelijke verklaring is dat P1 op jonge leeftijd door eer Roemeens klasgenootje is gepest omdat hij bij het knikkeren verloor, hiervoor dienen we de werken van Freud te raadplegen.

Oké, ik zal maar niet generaliseren. 1% van de Roemeense dames bevallen me prima en bij 99% loop ik het liefst met een erg wijde boog omheen. Zo beter? :wink:

De leeggelopen clubs zouden beter goed naar de kritieken luisteren en daaropvolgend wat aan hun damesbeleid moeten doen ipv zich te laten afleiden met complexe zaken als 'Freudiaanse psychologie'.
Niks doen en vooral luisteren naar degenen die wel tevreden zijn en dus niks veranderen betekent dat ze zich dan maar moeten conformeren aan de huidige situatie van sterk afgenomen klantaantallen.

KanariePiet
3 oktober 2014, 11:27
Ieder zijn smaak. Zelf ben ik een absoluut liefhebber van Roemeense dames. Ik word al jaren onweerstaanbaar aangetrokken tot hun fysiek.

Mijn favorietje destijds in de A-straat in Brussel (gedurende 5 jaren): een Roemeense
Mijn favorietje destijds in het SKW in Antwerpen: een Roemeense
Mijn favorietjes in de saunaclubs die ik momenteel frequenteer: Roemeentjes
Het aantal kamergangen dat ik procentueel met Roemeentjes maak: zeker 90%

Zitten daar slechte ervaringen tussen. Uiteraard! Maar dat is toch een minderheid. En ik heb dit jaar ook slechte ervaringen gehad met 2 Duitse vrouwen en 1 Poolse meid, dus tja... dat kan nu eenmaal gebeuren.

Vandaag trek ik naar Samya en daar is mijn favoriete (uitzonderlijk) een Bulgaarse. Maar de enige meiden die mij van een kamergang met haar zullen kunnen houden zijn: ja hoor... Roemeentjes:biggrin::freu:

Ieder zijn voorkeur. De mijne is zwaar Roemeens getint!:cool:

Badslippers
6 oktober 2014, 20:28
Bizar hoe kortzichtig een enkeling [ . . . ] dan kan zijn om op mijn stevige kritieken hierop het woord 'racistisch' in de mond te nemen.
[ . . . ] we hebben het [ . . . ] niet over ergens een bepaalde groep mensen uitsluiten.

Dat zou ik gewoon van mijn schouders laten glijden. Dom geklets van iemand die het niet begrepen heeft.
De aandachtige lezer weet waar je het over hebt en dat betreffen de smaak en de voorkeuren voor bepaalde dames. Het valt niet te ontkennen dat in de clubs die ik ken en frequenteer (de grensclubs dus) de Roemeense populatie grosso modo voor de helft uit Roemeense dames bestaat. Aangezien je veel meer verschillende clubs bezoekt dan ik, ga ik er voor het gemak vanuit dat je observaties kloppen. Heb geen reden om daaraan te twijfelen.

Zoek je uitdagende en geil-opwekkende peroxide blonde sloeries met "pornoslut looks" a la Barbie, J.Jo/JayJay, Ginger (Jou wel bekend neem ik aan) dan heb je inderdaad de meeste kans in "GT" want die lopen slechts sporadisch in bijvoorbeeld "LR". Toch kom ik dit soort types ook tegen in de grensclubs maar de spoeling is dun. Vraag is en blijft voor mij wel of de dames met dergelijke "looks" ook overeenkomstige service bieden. Ik heb me zelf weleens aan zo'n blonde bimbo vergrepen maar dan viel het toch vies tegen. Kan een inschattingsfout zijn die geheel voor mijn rekening komt.

Zelf hecht ik weinig aan land van herkomst en ook qua uiterlijk heb ik een " b r e d e " smaak. Ik heb liever volle volwassen wijven met een stevige reet dan van die jonge kippen en jonge kippen zitten er genoeg in de Roemeense kippenren. Bovendien is kinky stuff en reetlikken een pré. Dus voor mij is het ook zoeken. Verder kan ik me wel vinden wat Toulouse Lautrec schreef, het is een gegeven, "Accept it and deal with it", want veranderen doe je het niet. Doet me tevens denken aan die discussie die Satanic Surfer ooit startte over de matige service, het "Up-Sellen" en het €100 p.u. tarief in "GT". Goed om dat te signaleren en te melden. Maar dat is al jaren aan de gang en de keet heeft nog nooit zo vol gezeten.

deket
6 oktober 2014, 21:01
Ieder volk, en of land heeft zijn specifieke identiteit, en hun kulturele en religieuze gewoontes maar een uitstekende service is zo subjectief en persoonsgebonden dat wat betreft een zinloze discussie dit item wel kan tellen hoor

Picasso 1
6 oktober 2014, 21:33
Ieder volk, en of land heeft zijn specifieke identiteit, en hun kulturele en religieuze gewoontes maar een uitstekende service is zo subjectief en persoonsgebonden dat wat betreft een zinloze discussie dit item wel kan tellen hoor

Och, arme deket, deze discussie gaat al een hele tijd niet over wel of niet goede service maar over optische smaken. Toen Anderlecht ooit een team was dat meedeed met de top in Europa, ging de discussie hier overigens wel om serviceverschillen maar was ik daar zelf geen partij in. ;)

Zoek je uitdagende en geil-opwekkende peroxide blonde sloeries met "pornoslut looks" a la Barbie, J.Jo/JayJay, Ginger (Jou wel bekend neem ik aan) dan heb je inderdaad de meeste kans in "GT" want die lopen slechts sporadisch in bijvoorbeeld "LR". Toch kom ik dit soort types ook tegen in de grensclubs maar de spoeling is dun. Vraag is en blijft voor mij wel of de dames met dergelijke "looks" ook overeenkomstige service bieden. Ik heb me zelf weleens aan zo'n blonde bimbo vergrepen maar dan viel het toch vies tegen. Kan een inschattingsfout zijn die geheel voor mijn rekening komt.
In LR lopen er enkele rond waar de service tevens top van is. Denk bijvoorbeeld aan Poolse Sandra of Duitse Jade. Ook Bulgaarse Maxime mag er wezen met erg goede service. Daarnaast nog een tweetal waar ik me de naam niet van herinner zoals een redelijke lange blonde Duitse (1.80m) die er erg onregelmatig is en ook een zwartharige Poolse (sletterige looks, redelijks wat piercings, als ze er is trekt ze met Sandra op). Het moge helder zijn waarom ik me tegen mijn natuur in soms in dit Roemeense bolwerk begeef en dan heb ik het nog niet eens over de erg sexy Casey die ook uitstekende service geeft.

Doet me tevens denken aan die discussie die Satanic Surfer ooit startte over de matige service, het "Up-Sellen" en het €100 p.u. tarief in "GT". Goed om dat te signaleren en te melden. Maar dat is al jaren aan de gang en de keet heeft nog nooit zo vol gezeten.

Het verschil is dat kleine prijsverhogingen niet leiden tot clubleegte in tegenstelling tot te eenzijdige line-ups en dat is het punt wat aangekaart wordt en is het bewijs zichtbaar in de verschillende clubs waar dit voor geldt.

deket
6 oktober 2014, 23:08
Over smaken kan je eindeloos doorzeuren

Badslippers
6 oktober 2014, 23:14
Het verschil is dat kleine prijsverhogingen niet leiden tot clubleegte in tegenstelling tot te eenzijdige line-ups en dat is het punt wat aangekaart wordt en is het bewijs zichtbaar in de verschillende clubs waar dit voor geldt.

Moeilijk, moeilijk, moeilijk om aan te geven waarom een club leegloopt of maar niet van de grond komt. Kun je allerlei theorieën op loslaten bijvoorbeeld dat er een te eenzijdige line-up is qua nationaliteit. Ergens anders gaf ik aan dat je concept goed moet zijn en daar blijf ik maar bij. Bijvoorbeeld: "Wij bieden te allen tijde een line-up van 50 dames waarbij leeftijd, uiterlijk en nationaliteit zo gevarieerd mogelijk zijn en de dames uitstekende service bieden tegen een tarief van €50 per half uur". Als je dat voor 100% kunt realiseren, zit je tent vol met kerels en dan maakt het niet uit of het vreten bij wijze van spreken "Uit de muur komt", het kleedhok een aftandse ruimte is, er slechts 2 wc's zijn waarvan er eentje het zonder schijtpapier moet doen en de douches slechts 5 seconden water geven.

deket
6 oktober 2014, 23:22
Picasso 1, ik vind je bijvoeglijk naamwoord, arme, nogal aanmatigend.
Vermoed zo dat ik van jou geen levenslessen nodig heb.
stel voor dat je het gezelschap van een mooie babe opzoekt, welke nationaliteit ook en je zal je beter voelen dan hier zinloos te leuteren

Picasso 1
7 oktober 2014, 01:19
Picasso 1, ik vind je bijvoeglijk naamwoord, arme, nogal aanmatigend.
Vermoed zo dat ik van jou geen levenslessen nodig heb.
stel voor dat je het gezelschap van een mooie babe opzoekt, welke nationaliteit ook en je zal je beter voelen dan hier zinloos te leuteren
Alsof jij met je reacties van 'zinloos geleuter' het goede voorbeeld geeft.
Ik benadruk hiermee dat je net zoals enkele anderen niet goed leest. Ook nu koppel je bijvoorbeeld met bijzonder weinig inzicht mij een compleet verkeerd ingeschatte gemoedstoestand aan. Maar ik begrijp dat het eindeloos lullen over Zulte Waregem of Anderlecht door jou wel als zinvol geleuter wordt beschouwd (wanneer er geen mooie babe in je buurt is :wink:).

Wat zegt Freud eigenlijk over fans die of hun clubje verdedigen of hun Roemeentjes fanatiek verdedigen?
Ik hoor Freud vanaf zijn graf al zeggen: "Picasso, wanneer iemand zegt 'zinloos geleuter' betekent dat 'ik vind wat je zegt niet leuk want ik heb twee passies, Anderlecht en een Roemeentje'. " :rofl:

MiniME
7 oktober 2014, 08:45
Het is inderdaad ongelooflijk hoe mensen alleen bezig zijn hun eigen club of dame(s) te verdedigen.

P1 houdt gewoon niet van (de meeste) Roemeense dames, erg jammer (vooral voor hem, aangezien het aanbod inderdaad voor 80% daar vandaar komt, en ondanks groot aantal afwerksters, ze in de service clubs prima performance neer zetten). Zelf heb ik nauwelijks/zelden chemie met Duitse vrouwen, ondanks hun al dan niet goede performance, voor de rest maakt het me weinig uit en gaat het mij met name om de attitude, los van welk land ze komen. Qua smaak echter vrijwel heel Oost Europa, dus ook met de huidige line-ups kan ik mijn ei dus goed kwijt.

Daar ging de discussie volgens mij over, en de trend die P1 waar neemt is waar (meer Roemeens, veel minder PL, CZ, HU, RUS, UA, etc). Voor hem majeure impact, voor veel andere beren helemaal niet, omdat ze ook met ROM, BUL, etc ook zeer goed uit de voeten kunnen. Vraag me dan ook af of het voor veel ijsberen (naast P1) reden is om minder naar (bepaalde) clubs te gaan? Tot nu toe horen we alleen P1 hier over, dus dan zou de impact op de markt als geheel nog vrij minimaal zijn. Maar mogelijk zijn er nog meer beren die om deze reden geen clubs meer bezoeken? (dat er veel anderen zijn, zoals ik zelf, die het niets uitmaakt, is nu wel duidelijk). :cool:

deket
7 oktober 2014, 09:25
Mijn voetbalclub verdedig ik idd in zowel in goede als kwade dagen maar dat ik hier in dit item zou opkomen voor een of enkele Roemeentjes ontgaat mij volledig.
Freud zou ook zeggen dat er een essentieel verschil bestaat tussen perceptie, wat je wil lezen en wat er effectief staat

Don Rudo
7 oktober 2014, 09:55
Vraag me dan ook af of het voor veel ijsberen (naast P1) reden is om minder naar (bepaalde) clubs te gaan? Tot nu toe horen we alleen P1 hier over, dus dan zou de impact op de markt als geheel nog vrij minimaal zijn. Maar mogelijk zijn er nog meer beren die om deze reden geen clubs meer bezoeken? (dat er veel anderen zijn, zoals ik zelf, die het niets uitmaakt, is nu wel duidelijk). :cool:

Volgens mij is een van de punten die P1 maakt dat in een bepaalde groep clubs waaronder PHG, VV en YY voorheen een voor ijsberen prettige sfeer was toen het aantal of aandeel aan Roemeensen lager was.
Daar wordt hier steevast aan voorbij gegaan, en wel door ijsberen die graag met Roemeensen kameren in andere clubs, waar uiteraard een wat assertievere sfeer is.

Nu er veel Roemeensen in die clubs zitten hebben veel van de andere dames hun biezen gepakt en temidden van het zigeunerspul* is het als ijsbeer spitsroeden lopen.

Picasso 1
7 oktober 2014, 11:25
Als je met Oostblokkers in YY de Roemeentjes bedoelt dan is dat niet veranderd, sterker nog het is verslechterd...
Maar ik dacht dat in Sixsens de variatie aan afkomst van de dames ook niet groot is met voornamelijk Roemeense inslag.

Badslippers
7 oktober 2014, 11:27
Het is inderdaad ongelooflijk hoe mensen alleen bezig zijn hun eigen club of dame(s) te verdedigen.

Is gemakkelijk te begrijpen hoor. Het gros van de mensen zijn gewoontedieren die geen zin hebben in telkens veranderende omstandigheden waaraan ze zich moeten aanpassen. Dat is gewoon een evolutionair gegeven. Als je telkens in dezelfde club komt, hoef je niet opnieuw naar de wc te zoeken, of de pareltjes te ontdekken. Dat spaart energie die je vervolgens in de seks kunt steken. Ik weet van sommige ijsberen dat ze trouw hun eigen ritueel volgen tijdens een bezoek aan de club. Sommigen willen altijd dezelfde "Locker", zitten op een vaste plek aan de bar, bestellen hetzelfde drankje en ga zo maar door. Daarnaast zijn er ijsberen die wel andere clubs bezoeken maar dan toch weer hun eigen rituelen en patronen volgen omdat ze zich daar prettig bij voelen.

P1 houdt gewoon niet van (de meeste) Roemeense dames

Houdt hij wel van mits ze aan zijn voorkeuren beantwoorden. Maar dat duid je impliciet al aan met "(de meeste)".

Volgens mij is een van de punten die P1 maakt dat in een bepaalde groep clubs waaronder PHG, VV en YY voorheen een voor ijsberen prettige sfeer was toen het aantal of aandeel aan Roemeensen lager was.

En dat is nou precies de vraag. Ik heb meer de indruk dat Pic1 een bepaald type vrouw zoekt maar dat dat type sterk ondervertegenwoordigd is binnen de Roemeense populatie ("Correct me if I'm wrong").

Iets anders is of Roemeense overbevolking van de clubs leidt tot:
- leegloop van andere nationaliteiten.
- Een verslechtering van de sfeer
- Een belabberde service
- Een toename van het aantal Turken
- Een toename van het neuken zonder condoom
- Een toename van het aantal SOA's
- Een stijging van het aantal gevallen van diefstal
- Een toename van het aantal MC Donalds bestellingen
- Verminderde omzet voor de dames van andere nationaliteiten
- Een explosie van de "Red Bull" omzet.

Goed, de lijst is welhaast oneindig aan te vullen en dat vertroebeld de discussie alleen maar. Dat Pic1 minder pornosnollen onder de Roemeense sloeries vindt die aan zijn smaak beantwoorden is in eerste instantie iets wat met persoonlijke voorkeuren te maken heeft (want misschien vind ik wel heel veel pornodolls onder de Roemeentjes.). Of Roemeense overbevolking leidt tot bovengenoemde (flauwekul) punten is iets algemeens en lijkt me moeilijk vast te stellen.

Toulouse-Lautrec
7 oktober 2014, 11:42

Maak je je daar zelf ook niet schuldig aan?

Als ik zie hoe je in al je post ’s telkens maar weer aan komt zetten met het rijtje clubs “Babylon, Luder Lounge, Haus Panthera, etc.“, die vervolgens ook nog eens altijd vol zouden zitten met servicekanonnen…...

Picasso 1
7 oktober 2014, 11:55
P1 houdt gewoon niet van (de meeste) Roemeense dames

Ahummm...

Helder toch? :wink:

Wentelt Eefje
7 oktober 2014, 12:10
Maak je je daar zelf ook niet schuldig aan?

Als ik zie hoe je in al je post ’s telkens maar weer aan komt zetten met het rijtje clubs “Babylon, Luder Lounge, Haus Panthera, etc.“, die vervolgens ook nog eens altijd vol zouden zitten met servicekanonnen…...

TL is me voor, maar +1

Carlitos
7 oktober 2014, 14:01
Picasso1 is eigenlijk de enige echte racist die ik persoonlijk ken. Maar ik weet niet of dat de juiste benaming is voor hem, maar het moge duidelijk zijn dat hij een bloedhekel heeft aan Roemeense dames. En dat voor, de meeste van ons, onbegrijpelijke redenen.

Hieronder een klein overzichtje van zijn anti Roemeense opmerkingen:

Je vergeet alleen dat ik een Spanjaard ben en niet de zoveelste naieve 'Hollander'. :smile: :wink: Trouwens, Roemeensen met wie je volop tongzoenend en elkaar overal betastend de kamer binnenstrompelt bestaan niet, laat staan dat je na de daad en het weer aankleden daarmee tegen de muur weer doorgaat.
Maar als een fake Roemeense zo goed is dat ze het Roemeense beeld voor de volle 100% bij me kan wegnemen dan is dat ook goed. :tongue:

I.t.t. Roemeense dames kunnen Bulgaarse dames me vaak wel bekoren, zoals deze Maxim bijvoorbeeld.
Zo zie je maar dat als het geen Roemeentjes betreft ik meteen een stuk positiever van toon ben. :tongue:

Maar even serieuzer, Samya en YY zijn voor Roemeense dames momenteel goede alternatieven met een redelijke drukte maar nadeel is dat ook die clubs reeds voorzien zijn van veel dames. Maar ik vrees voor de dames met weinig klanten dat de markt niemandontziend haar werk aan het doen is.

Ik vraag me trouwens af waar de vele fans van Roemeense dames blijven. Als je de lofuitingen van de 'vele' liefhebbers hier leest zou je bijna denken dat ze makkelijk de Roemeense bolwerken vol krijgen. Of zijn de Roemeentjes liefhebbers hier mogelijk verre van representatief van de saunaclubbezoekende publiek?

Dat is dan weer slecht nieuws omdat het ten koste gaat van Magnum klanten en zo kan voor Magnum bezoekers een bezoek tegenvallen als alleen het boekarest-restant wordt aangetroffen en PHG bezoekers kunnen weer bedrogen uitkomen omdat het positieve nieuws van Pools/Duits/Russisch Magnum-incidentele-eendagsvliegen blijken te zijn en je weer in een boekarestnest terecht komt.

Van een dame vernam ik dat in deze club de prijzen 80 euro per half uur gaan zijn. Als het geen Roemeense nest wordt en ze trekken de juiste mooie dames aan, kan die prijs houdbaar zijn.
Wordt het wel een Roemeens nest dan kunnen ze beter meteen het faillisement aanvragen.

80 euro is wel een issue maar een veel groter issue zijn Roemeense enclaves waar je geen waar voor je geld vindt.

Arme meiden, nog meer onderlinge Roemeense concurrentie in praktisch lege clubs. Of je moet ook deze busladingen adviseren waar wel klanten zijn. En laat dat toevallig in de enige niet-Roemeense enclave zijn....

Meer Poolse, Duitse, Russische dames en de zaak zal beginnen op te leven. Beperk ook het aantal Roemeense dames want een teveel daarvan jaagt (zowel vanuit een minder voor andere nationaliteiten interessante sfeer alsook door Roemeense truukjes) de interessante Poolse//Duitse/Russische dames weg.

Nergens breng ik hun service ter sprake. Degenen waarmee ik bij hoge uitzondering mee ga (en voor wie het volgende betoog bij uitzondering niet geldt) geven me prima service. Het merendeel is gewoon niet mijn ding zowel fysiek (veel kindmeisjes, zigeunerinnen, etc), uitstraling (berekenend en verre van geil), gedrag (ze gaan in je weg staan zodra je naar een wel aantrekkelijke dame loopt en beginnen aan je te trekken (gluiperig), zure gezichten als je ze afwijst, zitplekken claimen met hun tassen), nepheid (spelen een hoop toneel en ongegeneerd overduidelijk gelieg), weinig geil overkomen (stout sletterig gedrag bijna compleet afwezig bij deze nationaliteit, sterker nog er worden vieze gezichten getrokken wanneer dames van veelal andere nationalteiten zich wel sletterig gedragen (het is toch verdomme geen schouwburg)), jaloers geclaim en manipulatie ("ik heb vandaag nog geen kamer gedaan", alsof mijn pik daarvan overeind gaat staan) en mijn pik gaat bovendien meteen hangen zodra ik het totaal onerotische 'tsje fatsj' hoor.

Ik zie het toch wel als het kernprobleen voor het slecht draaien van vele clubs. En als een club verbetering zoekt dan lijkt me dat ze in eerste plaats iets moeten doen aan die veelal eenzijdig Roemeense line up.

Heb jij een verklaring voor het drukke GT en de lege Roemeense clubs? De realiteit is toch echt dat de meesten naar GT gaan en niet naar de Roemeense clubs en dat het juist in die laatsten erg eenzaam is qua aantal klanten...

Als je goed leest zie je dat het niet hun service is wat ik bekritiseer. Nogmaals, met de Roemeensen met wie ik wel ga heb ik goede service ervaringen.

Tegelijkertijd met het toenemen van het Roemeens gehalte zag ik in de jaren daarna een steeds verder afnemende klantenaantal tot aan het dieptepunt waar ze nu in zijn beland. Die beweging heeft zich in GT niet voorgedaan terwijl Villa Vertigo toen echt populair was en eigenlijk met goed damesbeleid die lijn makkelijk hadden kunnen vasthouden.
De geschiedenis herhaalt zich trouwens en daarom voorspel ik voor YY ook sombere tijden (tenzij ze bijtijds iets doen aan de diversiteit van de line up)..mark my words...

En wat betreft de Roemeense dames, het is voor een club erg verleidelijk om tientallen aan de deur kloppende entreebetalende Roemeense dames binnen te laten maar als ze die verleiding weten te weerstaan ontstaat er ruimte voor Poolse/Duitse/Russische dames die minder vaak aan de deur kloppen maar wanneer ze het wel doen het voor hun plezierig is andere landgenotes te treffen i.p.v. in een Roemeens jaloers nest te belanden.

Verschillende Poolse/Duitse/Russische en zelfs Slowaakse dames hebben bij mij benadrukt het onprettig te vinden in geroemeeniseerde clubs te werken en dat dat vaak een reden voor ze is voor vertrek van een club. Bij navraag om advies aan me voor clubs waar meer landgenotes zitten, kom ik vaak niet verder dan GT of Magnum maar dan specifiek vanaf de late avonduren.
Kortom, de dames zelf uit andere landen lijken er niet bijster veel van te moeten hebben hetgeen tot een versnelling leidt van roemenisering van clubs --->zie YY bijvoorbeeld waar je nauwelijks dames van voorheen meer ziet.

Hahaha, voortaan mag ik zeker niet meer Roemeentjes de zwarte piet toespelen inzake de leegloop van clubs maar mag ik me hooguit groen en geel ergeren aan hun dominante aanwezigheid. :rofl:

1% van de Roemeense dames bevallen me prima en bij 99% loop ik het liefst met een erg wijde boog omheen. Zo beter? :wink:

Und? War die line-up noch interessant oder gab es wieder nur Rumänische?

Na een dramatisch bezoek gisteren aan Magnum, club die ondertussen enorm geroemeeniseerd is en waar het virus van Living Room lijkt te zijn overgewaaid (Living Room virus----> bar vol met Roemeense dames en maar enkele geinteresseerde klanten die als een kind zo blij ertussen rond lopen) vandaag in Golden Time beland. De Souza vroeg me nog wat ik vandaag in GT deed waarop een ander ijsbeer treffend voor mij antwoordde dat ik de Roemeense nasmaak van Magnum in GT kwam wegspoelen :biggrin:

Is toch wel wat opwindender dan manele muziek waarbij de dans van de dames meer de indruk maakt dat je op hun schoolfeestje in Roemenie bent uitgenodigd in plaats van dat je je in een geile hoerenclub begeeft.

Ook dit topic gaat over Roemenen en we zitten hier toch echt op een prostitutieforum en niet op een of ander tuinbouw forum.

Als clubs willen weten wat er aan de hand is met de afnemende klantaantallen dan is het belangrijk dat de geluiden komen van de wegblijvers en niet van de fans.

Er zijn overal wel verschillende interessante dames, ook in de Roemeense clubs. 'Vaste club of clubs' is overigens bij mij een vreemd verschijnsel maar het zou me te vermoeiend zijn jou dat uit te leggen.
En wat mijn kritieken omtrent Roemeentjes betreft, gewoon slikken.

Don't worry, ik geniet meer dan ik in de roemeentjes berichten laat uitschijnen. :wink:

Met Sixsens vertoont YY de meeste gelijkenissen. Met Magnum, op dagen dat de line up tenminste goed is, vertoont GT de meeste gelijkenis. Wanneer de line up in Magnum voornamelijk Roemeens blijft dan vertoont het meer gelijkenis met Living Room (bah :biggrin:).

Als je met Oostblokkers in YY de Roemeentjes bedoelt dan is dat niet veranderd, sterker nog het is verslechterd...
Maar ik dacht dat in Sixsens de variatie aan afkomst van de dames ook niet groot is met voornamelijk Roemeense inslag.

Picasso1 is een prima kerel, maar zijn opvattingen over Roemeense deel ik absoluut niet.

Picasso 1
7 oktober 2014, 14:34
Die Carlitos toch. :biggrin: Wie heeft je getriggerd om ook eens te reageren?
Ook jij begrijpt het niet. Zouden clubs volzitten met bijvoorbeeld Chineesjes dan kun je Roemeens in bovenstaande berichten vervangen door Chinees (immers ook optisch volledig buiten mijn smaak). Het moge inderdaad duidelijk zijn dat we compleet van opvatting / smaak verschillen.

Het begint er op te lijken dat er onder de Roemeentjes liefhebbers velen met een beperkt begrip tussen zitten....

gignnl
7 oktober 2014, 15:06
Wil hier graag even op reageren.Uiteraard smaken verschillen.Ook ik denk met weemoed terug aan de tijden dat de clubs vol zaten met dames uit het voormalige Rusland en Polen,wat een topservice.
De realiteit is nu anders en betreft het veel Roemeentjes.Ik wil best onderschrijven dat aldaar bij een deel de servicegraad minder is echter ik tref bv in YY/GT ook dames uit andere landen waar de service ondermaats is of de prijs aan lokale inflatie onderhavig is.
De Roemeense dames met wie ik regelmatig kamer zijn wel degelijk servicegranaten op alle vlak en hanteren de gangbare prijzen.

Admin
7 oktober 2014, 15:41
Het begint er op te lijken dat er onder de Roemeentjes liefhebbers velen met een beperkt begrip tussen zitten....
Je breidt wat men bijna een kruistocht kan noemen nu uit naar degenen die wat kritisch en relativerende kanttekeningen gaan plaatsen mbt jouw meningen over Roemeense dames :wink:?

Carlitos
7 oktober 2014, 15:42
Die Carlitos toch. :biggrin: Wie heeft je getriggerd om ook eens te reageren?

Eigenlijk een Russische dame die me afgelopen weekend heeft liggen te vervelen in PHG. Big30 zat nog naast me, ik moest haar wegduwen en dat begreep ze nog niet eens. Nog nooit heeft een Roemeense dame mij zo geïrriteerd! Ze begreep niet dat ik niets van haar wilde, geen seks, geen Cola nog niet eens een grillworst.

En toen moest ik aan jou denken, dat je altijd niet Roemeense deed promoten. Maar deze Russin? met een gezicht/glimlach als The Joker irriteerde me mateloos. En de volgende dag, als ik haar toch vriendelijk begroet me totaal negeren. Dat kan ik wel van Roemeense dames zeggen, je kunt ze tot op het bot beledigen, een tijd later komen ze toch weer naar je toe. Vraag maar aan rmjhexe en PietjePik.

Het moge inderdaad duidelijk zijn dat we compleet van opvatting / smaak verschillen.

En dat zal met meerdere dingen zo zijn.

Nu wordt het persoonlijk en daardoor ook gevaarlijk, het is dat ik je ken, maar anderen kunnen dit verkeerd opvatten. Dus bij onze volgende ontmoeting hoop ik dat er geen zwembad in de buurt is... ;)

deket
7 oktober 2014, 15:59
Beste Picasso, ik heb zo de indruk dat je door je obsessie ooit bent bestolen door een Roemeense op hotel of zo.
een tip, ga naar GT, indien diversiteit je prioriteit is en wanneer je daar tegen een half Russische, half Bulgaarse, slanke fotomodel, werknaam ontsnapt me, gaat vertellen over je aversie tgo Roemeense meiden zal ze je extra verwennen, aangezien ze in LR heeft moeten vluchten voor een jaloerse Roemeense die LR nu ook al verlaten heeft.
en nu serieus, indien je variatie, gecombineerd met goede service zoekt raad ik je Babylon aan, een club van een Belg.
niet gaan met feestjes wanneer er veel te veel mannen zijn en het id ook een relatief kleine zaak met weinig randanimatie, dus niet voor lang of alleen heen gaan.
maar je hebt er van een aantal uitstekende service, muziek van de jaren 70 en 80 en lekker eten.
sixsens is misschien zelf nog beter, alleen de meest onbeleefde thekefrau van alle clubs en door mijn operatie zijn de trappen daar nogal veel en lastig

deket
7 oktober 2014, 16:32
Hoort eigenlijk dus bij clubadvies, mijn laatste stuk hier dus

Admin
7 oktober 2014, 16:37
Hoort eigenlijk dus bij clubadvies, mijn laatste stuk hier dus
Daar staat het ook nog maar verdere discussie weer over Roemeense dames liever in dit topic anders gaan we in zo'n beetje elk topic een Roemeense dames polemiek starten!

pistoleeke
7 oktober 2014, 16:43
Roemeense meiden vind je overal, in elke club.
Ook tussen de roemeense meiden zijn er echt leuke exemplaren maar door de band
gaat mijn voorkeur toch naar poolse dames! GT rules!!

Picasso 1
7 oktober 2014, 16:54
Eigenlijk een Russische dame die me afgelopen weekend heeft liggen te vervelen in PHG. Big30 zat nog naast me, ik moest haar wegduwen en dat begreep ze nog niet eens. Nog nooit heeft een Roemeense dame mij zo geïrriteerd! Ze begreep niet dat ik niets van haar wilde, geen seks, geen Cola nog niet eens een grillworst.

Ah, Russische dames in PHG. Moet dan maar weer eens een keer heen. En als we elkaar tegen komen dan gaan we wel zwemmen.

Badslippers
7 oktober 2014, 21:50
Picasso1 is eigenlijk de enige echte racist die ik persoonlijk ken

Beide heren kennende zal dit een sarcastisch "Inside" grap zijn. Wel wil ik Carlitos van harte bedanken voor het noeste werk om al die diskwalificaties op te zoeken en netjes op een rij te zetten. Ik hang ze boven mijn bed. P1 zal wel in een deuk van het lachen hebben gelegen omdat iemand zoveel energie in zijn kwalificaties heeft gestoken.

Iets anders wat me bij Roemeense dames opviel is dat ze, ondanks dat ze ons bedriegen en het geld uit de zak kloppen, sociaal bewogen zijn. Dat spreekt mij wel aan als (salon) socialist ! ! !

Is er een landgenote jarig, ze collecteren totdat ze erbij neervallen. Onlangs ook weer een mooi voorbeeld meegemaakt. Een dame moest halsoverkop terug naar huis. Binnen no-time kwam de collectebus voorbij om de kosten voor het vliegticket bij elkaar te harken.

Tenslotte, we weten allemaal dat het wemelt van de zieke familieleden en opa's en oma's op het Roemeense platteland. Het leven schijnt daar ongezond te zijn. Die worden tot aan het graf met liefde verzorgd. Weliswaar met onze afgetrochelde centen, maar toch. Ik weet niet of dat bij andere nationaliteiten ook zo gaat. Over de vrijgevigheid van de ijsberen wil ik het al helemaal niet hebben, die laten hun naasten zo vlug mogelijk naar een bejaardensoos verkassen zodat ze zelf kunnen gaan neuken.

phoenix
7 oktober 2014, 21:52
badslippers wij hebben uitkeringen in nederland, in roemenie niet echt

Stief
7 oktober 2014, 22:08
Maar deze Russin? met een gezicht/glimlach als The Joker irriteerde me mateloos. En de volgende dag, als ik haar toch vriendelijk begroet me totaal negeren. Dat kan ik wel van Roemeense dames zeggen, je kunt ze tot op het bot beledigen, een tijd later komen ze toch weer naar je toe.

Klopt, een wandelend 50€-biljet blijft een wandelend 50€-biljet.

Picasso 1
7 oktober 2014, 23:23
Beide heren kennende zal dit een sarcastisch "Inside" grap zijn. Wel wil ik Carlitos van harte bedanken voor het noeste werk om al die diskwalificaties op te zoeken en netjes op een rij te zetten. Ik hang ze boven mijn bed. P1 zal wel in een deuk van het lachen hebben gelegen omdat iemand zoveel energie in zijn kwalificaties heeft gestoken.

Waar ik van in een deuk lag is dat er ook redelijk wat citaten tussen zitten die gewoon een stuk info betreffen zonder diskwalificaties. Er hoeft maar het woord 'Roemeens' in te zitten en onze Carlitos die copy-paste het wel even. :biggrin: Daarom vraag ik me af of hij eigenlijk die citaten wel gelezen heeft. Of probeert hij misschien indruk te maken op PHG Roemeentjes waar hij meerdere dagen achter elkaar voor PHG bezoekt? (weer een copy-paste waardig citaat :wink:)

Dat kan ik wel van Roemeense dames zeggen, je kunt ze tot op het bot beledigen, een tijd later komen ze toch weer naar je toe. Vraag maar aan rmjhexe en PietjePik.

Ik heb het gelezen. Mijn schriftelijke 'diskwalificaties' vallen daarbij in het niet. :heul: Nooit en te nimmer zal ik een dvp zo beledigen en ik zou er een enorme medelijden mee hebben als na ze behandeld te hebben als stront ze weer met een glimlach moet terugkeren.

Carlitos
8 oktober 2014, 00:24
Waar ik van in een deuk lag is dat er ook redelijk wat citaten tussen zitten die gewoon een stuk info betreffen zonder diskwalificaties. Er hoeft maar het woord 'Roemeens' in te zitten en onze Carlitos die copy-paste het wel even. :biggrin: Daarom vraag ik me af of hij eigenlijk die citaten wel gelezen heeft. Of probeert hij misschien indruk te maken op PHG Roemeentjes waar hij meerdere dagen achter elkaar voor PHG bezoekt? (weer een copy-paste waardig citaat :wink:)

Hhaahaha, ach het was gewoon even een overdaad aan Roemeens of daaraan gerelateerde antwoorden van je. En natuurlijk heb ik ze niet gelezen, ben ik veel te stom voor. En dat ik je laatst betrapte op achter een ik-vorm een -t te gebruiken, 2 keer zelfs, was een gewoon een vorm van verstandsverbijstering... ;)

Ik probeer jou nu tot op het bot te beledigen, hoewel ik sommige Roemeense dames harder aanpak. Dus je kunt dit makkelijk hebben! :) En je weet zelf wel waarom ze toch weer terugkomen.... Voor het spel te herhalen natuurlijk, net als jij.

Big30
8 oktober 2014, 01:00
Ik merk wel aan de recensies dat over bijna alle clubs wordt geschreven over tegenvallende line-ups en inmiddels valt zo nu en dan ook de term party-treff line up. Ik denk dat de clubs zich dit zouden moeten aantrekken. Passieve mannen aan de bar is vaak gerelateerd aan een weinig prikkelende line-up. Het kan ook niet anders als er zoveel clubs als paddestoelen uit de grond schieten, dan kun je niet overal mooie dames aantrekken. Dus pooiers uit voornamelijk Roemenië en Bulgarije maken overuren en vullen de clubs met elke willekeurige tweederangs dame die ze maar kunnen strikken.

Mij gaat het meer om de line-up alsook een bepaalde elegantie en gedrag (er zitten sommige roemeense dames in mijn top tien ooit). Er zijn bijvoorbeeld niet veel poolse en russische dames die aan de erg mooie line-up kunnen tippen van Roemeense dames in sommige clubs in Spanje.

Maar goed, ik ga nu richting Spanje en zal daar o.a. mooie Roemeense dames :fuck: die door de prostitutiewereld daar niet zijn uitgespuwd naar Duitsland :rofl:.
De komende weken allemaal veel plezier in Duitsland met de voormalig spaanse Roemeentjes :bye:

Dat de gemiddelde service in clubs een stuk minder dan vroeger is kan ik wel beamen; zelf zie ik een link met de verandering van origine van een belangrijke gedeelte van de dames maar dat is weer een andere discussie. Dat zich prijsescalaties voordoen in meerdere clubs is ook een feit en niet helemaal onlogisch gezien het feit dat de prijs al vele jaren hetzelfde is gebleven ondanks jaarlijkse geldontwaardingen. Wat ik minder begrijp is dat sommigen deze discussie toespitzen op GT terwijl het een verschijnsel is dat zich breed voordoet en zich als een olievlek uitbreidt en die al een tijd eerder gestart is in de Hessense clubs.
En laten we ons vooral geen zand in de ogen strooien met het geroem van 'serviceclubs' zoals Pantera, Babylon of PSR en de wel gunstige prijzen aldaar want geloof me, er wordt ergens op ingeleverd; tel maar hoeveel Poolse, Russische of Duitse dames aanwezig zijn in deze clubs. Ligt toevallig je smaak in de Roemeens, Bulgaarse hoek en heb je vrede met dames die optisch in de grotere clubs minder opvallen bij het gross van de bezoekers dan heb je geluk en zit je in deze 'serviceclubs' gebeiteld.
Voor de andere bezoekers vrees ik dat een bezoek aan deze clubs om betere service of gunstigere prijzen te krijgen zullen in moeten leveren op een stuk schoonheidsgehalte. Kwestie van wat je belangrijk vindt en of je dit de prijsafname of prijstoename waard vindt.

Kwaliteit op alle criteria heeft een prijskaartje beste mensen. Laat je niet misleiden dat de prijzen lager kunnen zonder dat er ergens op ingeleverd wordt.

P1 is soms onnavolgbaar in zijn logica!

Dalton
8 oktober 2014, 02:41
Waarom maken we ons druk over de verschillende aantallen dvp's die in een club moeten werken,gewoon een dame eruit zoeken die je leuk vindt en de kamer op.
Doen ze goed hun best krijgen ze een fooi en doen ze het slecht krijgen ze per minuut of helemaal noppes betaald.
Ik kom in een club om lekker door een dame gebruikt te worden en niet om met ze te trouwen.

KanariePiet
17 oktober 2014, 23:29
Afgelopen vrijdag heb ik gekamerd met 3 Roemeense meiden (2 in Mondial, 1 in GT), vandaag heb ik tot dusver geneukt met... 3 Roemeense meiden:biggrin: (2 in Lulo, 1 in Magnum): alle 6 heel goede tot uitstekende ervaringen! Ah ja: tussendoor heb ik ook nog een Duitse gepakt;):cool:

Roemeense meiden? I love them!!!:biggrin:

KanariePiet
18 oktober 2014, 04:17
En nummer 4 van vandaag: een Roemeense!:cool: En het was weer uitstekend:). Roemenie scoort vandaag dus geen hattrick, maar gewoon 4 op een rij!!:eek:;).

vrije jongen
18 oktober 2014, 11:26
Was isabel in lulo vanmiddag niet "tegen gevallen"? Gelikkig kon je na 20 min van de kamer schreef je.

KanariePiet
18 oktober 2014, 11:52
Klopt! De overvloed aan pinten, en de 3 zeer goede tot uitstekende andere kamergangen van gisteren, hebben me blijkbaar een beetje euforisch gemaakt toen ik bovestaande bericht schreef:redface:. Isabel was veruit de minste kamergang van de 4 (details volgen later). Maar ook dan blijf ik er bij, rekening houdend met haar schoonheid, en de prijs (30€), dat ik eigenlijk niks heb om over te mopperen. Ik ben en blijf een positivo he!:biggrin:;)

Jansen
18 oktober 2014, 13:01
Roemeense kan je niet mijden er zitten daar vrouwen tussen die er helemaal niet Roemeens uitzien en super op de kamer zijn.
Natuurlijk val ik ook niet op het doorsnee Roemeentje uit het klasje maar op echte vrouwen en nog net geen Milf

Picasso 1
18 oktober 2014, 21:44
En nummer 4 van vandaag: een Roemeense!:cool: En het was weer uitstekend:). Roemenie scoort vandaag dus geen hattrick, maar gewoon 4 op een rij!!:eek:;).

Dat kun je moeilijk een prestatie noemen, had je immers geblinddoekt om je heen gegrepen dan was je tot dezelfde cijfers gekomen. :rofl:

sofaking
18 oktober 2014, 22:31
Dat kun je moeilijk een prestatie noemen, had je immers geblinddoekt om je heen gegrepen dan was je tot dezelfde cijfers gekomen. :rofl:
Ahaaa, jouw publieke afwijzing van Roemeentjes op het forum is dus eigenlijk een indekking tegen eventueel meelezende rechercheurs. 8822