PDA

Volledige versie bekijken : Erika (ex-VV) (Roemeense)

Costana
3 augustus 2014, 18:48
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Erika (Roemeense)
Leeftijd:26 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Stevig
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, GFE, Aftrekken
Extra info:

Costana
3 augustus 2014, 18:50
Actief sinds een jaar en 3 maand.
Nam plaats aan de tafel waar ik zat en begon een gemoedelijke babbel, had eerst geen zin omdat het niet echt mijn type is maar uiteindelijk toch gezwicht...

TZ: niet intensief en weinig overgave
PZC: zacht en warm, zeer goed eigenlijk. Beetje weinig variatie
NMC: kan ik niet echt over oordelen daar ik tamelijk gestresseerd was... Het viel haar ook op

Wentelt Eefje
2 april 2015, 11:55
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Erika (ex-VV) (Roemeense)
Leeftijd:30 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 mPostuur:Normaal, tegen het stevige aan, maar zo zou ik het niet willen noemen - en ik val op slank...
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:B, die meer verticaal dan horizontaal is na het uittrekken van haar BHSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:200 euroTijdsduur:120 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken
Extra info:ex-Villa Vertigo, 31 maart was haar eerste dag in PHG

Wentelt Eefje
2 april 2015, 12:01
Mag samengevoegd met Erika (ex-VV) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41245-Erika-(ex-VV)-(Roemeense)&p=423275#post423275)

Wentelt Eefje
2 april 2015, 12:01
Uit mijn verslag Happy? Happy! - Planet Happy Garden - 31 maart 2015

Ik ben de eerste prijs in de loterij!!! (alleen omdat het kan, nog een keer speciaal voor Jan W. ... )

Het was voor de uit Villa Vertigo afkomstige Roemeense Erika (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41245-Erika-(ex-VV)-(Roemeense)&p=423275#post423275) haar eerste dag in PHG. Toen wij al voornamelijk alleen nog oog en oor voor elkaar hadden ondanks dat het in de rokershoek steeds drukker werd, was me al duidelijk geworden dat ze niet alleen nog "Tagesjungfrau" was, maar ook "Clubjungfrau". Ze bezat humor, charme en sprak net als Maja ook uitstekend Engels. Hoeveel humor ze echt bezat liet ze merken toen bleek dat we geen idee hadden hoe ze aan die sleutel zou gaan komen. Kennelijk was ook daarom die eerste kamer voor haar bewust als trio gejaagd, zodat ze op natuurlijke wijze ingewijd kon worden. Het mocht niet zo zijn, maar dan had ze nooit deze move uit kunnen halen. Ik was weliswaar ernstig fris gedoucht, maar had mijn handen nog even netjes gewassen en gedesinfecteerd en toen ik weer bij de ontvangst kwam sprak ze zeer triomfantelijk: "My first customer on my first day here and guess what? I specifically asked for and got the key of room #1, this is gonna be good!"

Ik had er rekening mee gehouden dat ze niet meer strak overeind zouden staan, maar aangezien het afhangen van haar borsten de enige visuele teleurstelling was en haar kont er juist wat strakker uitzag en aanvoelde dan ik haar zittend tijdens het roken had toebedacht was ik nog steeds tevreden met mijn keuze. Toen we begonnen te zoenen dacht ik onmiddellijk "Perfect! Ze zoent net als ik", maar voor ik dat kon zeggen, had zij dat al letterlijk zo verwoord. Omdat we beiden toch steeds even stopten met zoenen om nog wat te zeggen, dacht ik dat voor dat kennelijk van twee kanten gewilde eerst nog even doorkletsen bestond en Erika was duidelijk erg gecharmeerd van mijn voorstel om eerst mijn rug en benen te masseren, ondertussen vloog de conversatie nog even een kwartiertje alle kanten op (ook doordat ik de betekenis van mijn tatoeages weer eens mocht verklaren) en dat was kennelijk precies wat er nodig was.

Opnieuw verrast door de manier waarop ik teruggezoend werd, werd van beide kanten slechts sporadisch een tong ingezet, totdat ineens haar tong dieper in mijn mond drong. Hand even weggehaald waar ik net was, rustig verder zoenen, hand voorzichtig strelend weer naar die normaal gesproken niet als erogene zone bekend staande plek en daar kwam haar tong weer. Hoewel opnieuw door mij beantwoord met mijn tong, trok ze iets later toch even haar gezicht terug en sprak mij strak aankijkend "Sorry, you just found THE spot... " En een vrolijke grens toen ik zei dat me dat nou net iets leek waar we allebei geen spijt van zouden hoeven hebben. Bijzonder langzame gevoelvolle GFE en toen ze heel behoedzaam naar beneden ging om me te pijpen bedacht ik me dat ze kennelijk zowel zoenend als pijpend de zelfde school en onderwijzer moet hebben gehad als mijn Oceans-favoriete Mickey. Heel bizar, vooral toen ik door het inmiddels voor mij zo vertrouwde langzame maar toch intense pijpen gecombineerd met van speeksel druipende handen die over mijn ballen gleden datzelfde "op het randje van, maar steeds gelukkig nog lang niet erover"-gevoel kreeg.

Ik vroeg haar me te zoenen en toen we dat deden en ik de rollen langzaam omdraaide en haar op haar zij en vervolgens rug legde, fluisterde ze al toen ik haar borsten en tepels kuste "Je doet dit net zoals je zoent, geweldig". Ik zei haar dat ik graag iets terug wilde doen voor de massage, maar dat ik dat alleen met mijn tong zou doen en ze vroeg of ze een extra kussen onder haar schouders mocht leggen en of ze verder naar boven en schuin op het bed zou gaan liggen zodat ik ook zoveel mogelijk comfort zou hebben. Toen ik na 5 minuten in de buurt van haar kutje gelikt en gezoend te hebben, nog steeds haar daar niet met mijn lippen of tong had aangeraakt, probeerde ze het door steeds iets te verschuiven te forceren... Ik ben de beroerdste niet, veel dwang had ze niet nodig en ik proefde hoe fris en goed ze smaakte door de zojuist opgestarte vochtproductie. Nog geen 3 minuten later zuchtte ze nauwelijks hoorbaar: "Je likt echt zoals je zoent, mijn eerste kamer hier met mijn eerste klant hier wordt misschien wel de allermooiste die ik hier ooit zal hebben... " "Oh god, we gaan er helemaal voor!"

Ze genoot maximaal van mijn tong en handen en ik genoot maximaal van het effect dat mijn tong en handen hadden. Ik voelde dat na tientallen minuten (half uur? weet ik het? het zal niet korter zijn geweest, mogelijk iets langer) Erika eigenlijk al te lang op het randje gezweefd had, maar nu leek te willen komen en het toch tegen leek te houden. En toen zei ze, "haal alsjeblieft je mond niet weg, maar beweeg heel langzaam met me mee, ik probeer mijn arm zo ver te strekken dat ik bij de handdoek op de andere rand van het bed kan komen, die moet dubbelgevouwen eronder, ik weet wat er gaat gebeuren als ik nu zo verschrikkelijk ga klaarkomen, dan ruïneer ik gelijk op mijn eerste dag een matras hier... ... "

Daarna duurde het niet lang meer voor ze haar gelijk bewezen had. Ze was er daas van en keek me aan, ondanks haar 30 jaar en meerdere jaren ervaring in dit vak, als een verliefde puber. "Mag ik alsjeblieft roken?", onderwijl het meer dan overtollige vocht uit mijn gezichtsbeharing deppend en me zoenend toen ze daar mee klaar was. Leek mij ook een goed plan en na die korte nicotinebreak lagen we weer verstrengeld in elkaar te zoenen en bleek het opnieuw erg makkelijk om haar met meer dan volledige overgave tongzoenen te laten initiëren.

Ze voelde hoe mijn ding tussen ons in klopte tegen haar onderbuik en besloot ook mij langzaam te verlossen, maar vooral langzaam en dat was geweldig, warm, nat en zo nu en dan diep. Toen ze voelde dat ik vast niet meer lang kon uitstellen, brak ze abrupt af en liet me even al zoenend bijkomen en gaf me de illusie dat ik een keuze had. Terwijl ze vroeg of ik opnieuw gepijpt wilde worden of dat ze me mocht neuken haalde ze het condoom uit de verpakking. Met een vinger ging ze langs haar kutje en stelde blijmoedig vast: "Nothing beats nature's own gel" dus de tube kon in het tasje blijven. De cowgirl die volgde was verschrikkelijk intens, vooral toen ze merkte dat de lengtes van ons enzo precies mogelijk maakten om mij klaar te rijden terwijl ze dat zoenend zelf ook deed met haar klitje over mijn onderbuik wrijvend. Daarvoor was echter nog een andere handeling vereist en ze aarzelde geen moment om mijn handen te pakken en ze neer te zetten dat ze kon zeggen "Daar houden allebei en dan kneden in het tempo waarin ik je neuk, dit wordt het helemaal!!!" Simultane orgasmes in deze heftigheid in een club, het kan dus kennelijk. Ik was zelf van mijn sokken geblazen, maar ook redelijk snel in staat om haar te omhelzen en te knuffelen en te bedanken. Erika beweerde daar omgekeerd geen woorden voor te kunnen vinden. Een sigaret later bleek "Ik ben zo gelukkig!!!" een treffende omschrijving volgens haar. Ik zei haar dat ik aan de ene kant (dorst!!!) wel van de kamer wilde, maar dat nog even blijven misschien beter was, "je ogen glinsteren het echt uit, je hebt een rood hoofd en een verwilderde blik", niet mijn meest charmante uitspraak na de seks ooit (ook niet de minst charmante), maar wel heel eerlijk... ... Waarop ze zei: "Maakt me niets uit, van mij mag iedereen wel zien hoe erg ik genoten heb!"

Ook een Pharrell-vibe voor haar dus, maar dan die met Daft Punk

https://www.youtube.com/watch?v=5NV6Rdv1a3I "Lucky"

En terwijl we de kamer afliepen neuriede ik in mijn hoofd Tippa Irie's:

https://www.youtube.com/watch?v=Fa7OfOwsdFM "It's good to have the feeling you're the best (YES!!!)"

PPZ: 9,1 (8,5 / 9,4 / 9,4)