PDA

Volledige versie bekijken : Maja / Maya (Roemeense)

Wentelt Eefje
2 april 2015, 12:04
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Maja (spelling?) (Roemeense)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.69 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Schouder(blad), Zij
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:C, aan zwaartekracht onderhevigSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken
Extra info:

Wentelt Eefje
2 april 2015, 12:06
Uit mijn verslag Happy? Happy! - Planet Happy Garden - 31 maart 2015

Ik ben een winnend lot in de loterij - Maja (speciaal voor Jan W.)

Ondanks mijn eigen tatoeages ben ik nogal gecharmeerd van het kameren met vrouwen waaraan en -op geen grammetje ijzerwerk of milliliter inkt te vinden is. Dat neemt niet weg dat ik getatoeëerde vrouwen wel vaak mooi om te zien vind. Kan zelfs een hele kleine tattoo zijn, als het maar uniek is of maakt. Mijn aandacht werd in eerste instantie getrokken door de tatoeage op haar rechterschouderblad, met name door de tekst die ik erboven dacht te ontwaren. Ik heb een leesbril nodig voor een krant, maar lees tekst op een bord op de snelweg waarbij anderen alleen nog maar een blauw vlak zien. Dus dacht het goed gezien te hebben en later op de dag daar eens een vraag over te stellen. Plaatje en tekst leken niet bij elkaar te horen... ...

Even later was ik ineens in gesprek geraakt met Roemeense Maja (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41246-Maja-(spelling-)-(Roemeense)&p=423279#post423279), een dame met katachtige ogen, een uitstraling die vast ook heel prettig zou kunnen zijn als ze niet chagrijnig is en een lichaam dat mij eigenlijk net te voluptueus is, maar zeker de toets der kritiek kan doorstaan, als was het maar omdat het niet voor niets een normaal postuur heet. Ze sprak erg goed Engels, goed genoeg om niet alleen een serieus gesprek te kunnen hebben, maar ook over en weer ironische opmerkingen uit te kunnen wisselen zonder dat ze verkeerd begrepen werden. En langzaam trok het denkbeeldige donkere wolkje boven haar weg zich heel iets terug. Al vanaf de peuterschool Engels gehad en het tegenwoordig vooral onderhoudend naast eventuele gesprekken met ijsberen door niet ondertitelde Engelse films te kijken. Maar het leek bijna of ze niet genoeg Engelse vaardigheid om ook om een kamergang te gaan vragen...

Net toen de twijfel toesloeg of ik door het afslaan van Daisy's poging nog op mijn voorhoofd had staan "Voorlopig niet naar kamergang vragen" bleek dat ze toch de lokroep van mijn euro's niet kon weerstaan. Toen ik even later op de kamer mijn tatoeages van de (gebruikelijke) uitleg voorzien had, was ze al aardig opgemonterd en toen ik tot haar verrassing niet alleen de tekst boven haar schouderblad tattoo goed gelezen bleek te hebben en na haar uitleg ineens plaatje en tekst wonderwel tot één geheel smolten, maar vervolgens een idee uit de hoge hoed toverde voor het bedekken van de tatoeage op haar linkerflank dat haar bijzonder beviel, wist ze het al: "Mijn dag mag dan begonnen zijn met het gevoel dat er geen einde aan zou lijken te komen, maar ineens heb je me het gevoel gegeven dat vandaag een bijzonder mooie dag is". Ze besefte nog nadrukkelijker dat het kennelijk een "Het moest gewoon zo zijn"-dag was, want waar ik bij twijfel niet alleen niet inhaal maar ook de leeftijd vraag, had ik Maja 25 of net iets ouder geschat. Ze bleek 23... En ik kamer al een heel poosje alleen nog maar met dames die nooit kunnen zeggen dat ik "twice their age" ben, dus 24 is de minimumleeftijd voor ze. Overigens maakte haar volwassen gedrag het natuurlijk alleen maar verklaarbaarder dat ik de leeftijdsvraag niet stelde...

Ook zonder woorden maar alleen met aanrakingen bleken we bijzonder goed met elkaar uit de voeten te kunnen en we beleefden een zeer genoeglijk uurtje. Ze pijpte bijzonder lekker, borsten die me eigenlijk veel te groot zijn normaal waren weer eens bijzonder leuk speelgoed en niets fijner dan een goede intieme cowgirl, zodat we de missio en doggy niet eens van stal haalden. Heftig orgasme van mijn kant een hoog knuffelgehalte om het uur vol te maken (of was het anderhalf? weet het niet meer, in elk geval was het goed genoeg om de tijd niet meer te kunnen herinneren nu, toen wel, want correct afgerekend... En Maja zei het gewoon: "Dankjewel, deze dag is onder een slecht gesternte begonnen, maar jij bent heel bijzonder, want ik voel me nu

https://www.youtube.com/watch?v=y6Sxv-sUYtM HAPPY!!!"

En hoe ik me voelde... ik voelde me als Mavado:

https://www.youtube.com/watch?v=LOLpG1LCWxE "I'm So Special"

PPZ: 8,5 (8,0 / 9,3 / 8,7)

Sots
2 april 2015, 15:13
Maya kijkt je zo geil aan als ze je een blowjob geeft met haar prachtige ogen. Ze is absoluut geen type DVP, dat maakt het wel erg speciaal.

Wentelt Eefje
2 april 2015, 17:13
Inderdaad, Maja/Maya is echt een lieve en goocheme dame, die hele andere dingen heeft gedaan en weer gaat doen dan DVP spelen. Maar ook voor het DVP spelen bezit ze de juiste talenten.