PDA

Volledige versie bekijken : Kim (Roemeense)

sofaking
3 april 2015, 20:57
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Kim (Roemeense)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Zij
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:Herhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Beffen, Aftrekken
Extra info:

sofaking
3 april 2015, 21:08
Er is nog een Kim bijgekomen in Yin Yang. Deze komt uit Roemenië. Ze zei dat ze nu een week of 3 in YY werkte, en voordien in Engeland. Ze spreekt dus goed Engels.

Ze is eigenlijk helemaal mijn type niet. Een lolitaatje met a-cupjes. Maar ik heb ook een haar/kapsel fetish en deze had prachtig lang zwart haar met een dikke froe froe. Ik moest onmiddellijk aan Mariska Veres denken in haar Venus periode. Haar gelaat is niet hetzelfde, maar heeft er tegelijkertijd toch iets van. Ik denk dat het de mond is die er misschien wat op gelijkt.

Als puber geilde ik al op MV, dus ik wou onmiddellijk kennis maken terwijl ze alleen aan de bar zat, maar terwijl ik mijn moed aan het bijeenschrapen was sprak Michelle me aan, en tijdens het gesprekje stapte mijn doelwit op en ging de kino in. Michelle was mijn eerste kamergang geweest die dag, en ze vroeg of ik verder mijn gading vond deze namiddag. Ik sprak haar over mijn tweede kamergang, de Duitse Kim, die niet wou kussen, en dat ik net een heel mooi meisje gezien had dat me erg interesseerde. Wie is dat vroeg ze ? Net toen kwam Roemeense Kim terug uit de kino. Ik wees haar aan en Michelle stapte op haar toe. "Do you kiss ?" vroeg ze aan het meisje. Die antwoordde affirmatief, en zo werd ze in mijn armen gedrukt door Michelle.
Van dichtbij was ze nog even mooi. Een lichtjes gebruinde huid. Rond van gezicht, donkere ogen. Ze had lange wimpers opgeplakt. Een klein detail misschien, maar een detail dat de hormoontjes de polka deed dansen in mijn bloed. Wij trokken dus onverwijld naar de kamer.

Op kamer kuste ze inderdaad wel, maar het was de snel wervelende tongkus, niet al te diep. Daarna begon ze aan een luidruchtig slobberende PZC, met handje op de ballen, lekker, dat snel overging naar 69. Het was mijn derde kamergang en de sofaprins was nog wat moe en gevoelig, ik wou dus niet te snel gaan neuken en stelde een lang voorspel voor en een sessie van een uur. Daar had ze natuurlijk niets op tegen. Ik heb dus heel dat lolitalichaampje afgelebberd. Vingers mochten bij haar niet naar binnen. Na een tijd dan toch maar naar het rubbertje gegrepen en begonnen met een amazonerit. Dat deed ze in twee standjes, gewoon en gehurkt. Ze bleef mijn ballen strelen tijdens de rit hetgeen erg goed aanvoelde. Plots zette ze haar turbo aan en ging enorm tekeer daarboven. Energie heeft ze wel, maar ik voelde dat ik niet meer de fut had om een kwakje bijeen te koken. Wel heb ik lekker genoten van het prachtige uitzicht van haar boven mij. Zelfs die kleine borstjes leken hier perfect in het plaatje te passen.
Ik wou toch nog een doggy standje doen ook. Ook hier werd weer flink van jetje gegeven en ik was uitgeput zonder het zakje te kunnen vullen.

Ze bleef echter proberen om mij nog naar een hoogtepunt te brengen. Met hand en mond, maar het mocht niet baten.
Een goede service dus, met een meisje die mij ook optisch deed fantasmeren. Weliswaar geen topservice, maar herhalingsgevaar zit er wel in, als ik beter in vorm ben, maar alleen maar als ze niet van kapsel verandert !

Ze komt vooral vrijdag en het weekend. Andere weekdagen is variabel, en maandag en dinsdag maar zelden. Ze vindt dat het dan te kalm is.

Ik kan haar leeftijd maar moeilijk inschatten. Toen ik haar eerst zag dacht ik een 23 jaar misschien, maar na haar beter bekeken te hebben op kamer is het misschien toch eerder achteraan de 20.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a6/b1/f4/a6b1f4763ec3ab86ccd7b4c7871a27e4.jpg

Agronymus1
7 augustus 2016, 18:30
Ik heb al in eerdere bijdragen laten blijken dat ik zeer gecharmeerd ben van de Roemeense Mariska Veres met de naam Kim. Toen bij mijn laatste bezoek aan YY mijn geliefde "target" Elli uit Varna niet aanwezig was besloot ik Kim te vragen voor een kamergang.

In het uur dat ik met haar op de kamer was bleek Kim niet aan tongzoenen te doen. Ook met kussen was ze zeer spaarzaam. Dit was een tegenvaller.

Dit alles zorgde ervoor dat het samenzijn geen GFE werd zoals ik dat gewend ben met Elli. I.p.v. een GFE was het bijna nog uitgelopen op een ruzie. Tijdens een massage maakte Kim een opmerking over “bandits”. Ik reageerde hierop door te zeggen: “Like Roma”.

Kim vatte dit op als zijnde dat ik dacht dat zij een Roma was. Hierover werd ze zeer boos en dreigde de kamer te verlaten. Het heeft me heel wat overredingskracht gekost om haar duidelijk te maken dat ik dat niet zo bedoelde. Van Bulgaren weet ik sinds mijn bezoek aan Varna dat zij neerkijken op Roma en ook op Bulgaarse Turken maar van Roemenen wist ik niet dat zij ook zo negatief zijn over zigeuners.

In de conversatie met Kim kwamen we ook te spreken over de Koreaanse Kim. De Roemeense Kim liet duidelijk blijken weinig op te hebben met haar naamgenote. Ze zei dat deze DVP heel veel diensten aanbood. Tussen de regels door gaf ze aan dat ze hierdoor de markt verstoorde.

Tijdens het uurtje met Kim zijn er niet veel woorden uit haar mond gekomen. Dat ze wel een goede beheersing heeft van de mondspieren bleek echter toen ze me al pijpend tot een hoogtepunt bracht.

Een herhaling met Kim acht ik niet waarschijnlijk. Ik kan namelijk niet een heel uur vullen met sex. Tussen de bedrijven door en ook als ik een dame masseer moet er wel een fatsoenlijke conversatie gevoerd kunnen worden hetgeen moeilijk is met de weinig spraakzame Kim.

Clubganger75
11 augustus 2016, 16:35
Ik heb in het verleden ook weleens met kim gekamerd. Maar toen was ze heel relaxt en had ook genoeg te vertellen. En de dingen die ze deed waren beter als de meeste dames. Het is niet mijn type want val meer op het blonde, daarom is het toen maar bij die ene keer gebleven.