PDA

Volledige versie bekijken : Hester, Nederlandse, Leeuwarden (Hofje 4)



Moontanner
4 april 2015, 04:27
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Netherlands.gif




Hester (Nederlandse)
Leeftijd:33 jaarTaal:Nederlands (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Kort
Lengte:1.75 m - 1.80 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:N.V.T.
Piercing:JaLichaamsdeel:N.V.T.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:30 euroTijdsduur:25 minuten
Service:NMC, PMC, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
Extra info:Hester is een lieve, pittige vrouw die niemand ontevreden de deur uit laat gaan. Ze kijkt ook niet voortdurend op de klok en ze houdt van een praatje. In het weekend werkt ze niet. Ze begint in de loop van de ochtend en vertrekt in de loop van de avond. En ik zou bijna het belangrijkste vergeten: zij is een echte Friezin.

dappie
8 april 2015, 13:27
haar leeftijd klopt niet ze is 26 jaar oud dat heeft ze mij een keertje verteld

Big30
8 april 2015, 18:54
Aangepast. Ofschoon het ook niet onwaarschijnlijk is dat de dame wel begin 30 is en een klein beetje smokkelt met haar leeftijd ;).

de duisburg spesjalist
8 april 2015, 19:02
Aangepast. Ofschoon het ook niet onwaarschijnlijk is dat de dame wel begin 30 is en een klein beetje smokkelt met haar leeftijd ;).

altijd een ausweis control toepassing voor dat je een paspoortje aanmaak daarna wordt ze niet meer ouder op het forum leeftijd loop niet mee na de jaren dat de recensie ouder wordt ;)

Moontanner
25 april 2015, 06:56
Aangepast. Ofschoon het ook niet onwaarschijnlijk is dat de dame wel begin 30 is en een klein beetje smokkelt met haar leeftijd ;).

Ik had bij het maken van het paspoortje Hester zelf geschat op 30-33. Heb haar onlangs gevraagd. Ik zat wel goed. Ze is 33 met een beetje!

Starter55
24 september 2020, 19:20
Werkt Hester alweer in het Hofje? Zo ja welke tijden? Graag een pm aub:), wil graag een keer van haar diensten gebruik maken.

Moontanner
25 september 2020, 03:05
Ik kom de laatste tijd niet vaak meer in de pandjes in Leeuwarden, laat staan Hofje, maar volgens mij is Hester nog niet terug. Ze heeft mij ooit verteld dat ze werkt op maandag, dinsdag, soms nog op woensdag. Maar ook zei ze toen dat ze dacht aan de dagen geleidelijk afbouwen en uiteindelijk stoppen. Heb het vermoeden dat de Corona haar besluit heeft vervroegd.

Maar als iemand anders het beter weet hoor ik het graag.

Als ze er is werkt ze vanaf plm. een uur of 11 in de ochtend tot niet al te laat in de avond.

NB in Hofje en ook de andere panden zijn er meerdere meiden Corona gerelateerd weggebleven. Om het bij Hofje te houden bijvoorbeeld: Eva, Millie, Magdalena.

KeesN
26 oktober 2021, 18:22
Leuk om weer met een Nederlandse dame zoals Hester kennis te maken (helaas voor mij....steeds zeldzamer deze Nederlandse dames). Ze zat er sexy bij en heb na een paar rondjes, de keuze gemaakt. Super leuk dat er de laatste tijd voor mij weer geile Nederlandse dames in Leeuwarden aanwezig zijn. Jammer dat er nu helaas weer eentje vertrokken is. Was laatst ook al bij Liona (vertrokken) en ook bij Samantha (bij L&J) Samantha super geil beffen en zoenen. Ook beide super geile dames voor mij.

Met Hester een prima ervaring maar toch ook weer vrij standaard. PMC, NMC. Geen zoenen/tongzoenen mogelijk helaas. Maar verder gewoon een leuke spontane praatjesmaker. (type girl-next-door) meid. Haar toch nog even lekker geneukt in de doggy positie.

mustang'80
8 november 2021, 22:10
Vandaag bij Hester langs geweest. Wat een mooie verschijning, al zeg ik het zelf. Blonde krullen, (zonnebank) bruine huid en staalblauwe ogen. Voor €50 p/n en likken. Na het wassen mocht ik gaan liggen en ze ging tussen mijn benen om mij zo heerlijk te pijpen, daarbij likte ze mijn ballen, ik had moeite om nog niet klaar te komen, lekker langzaam en diep. Daarna mocht ik haar verwennen, en dit was zo lekker! Zij geniet echt, absoluut geen spel. Toen geneukt, eerst missionaris, we zouden nog doggy maar ik kon het niet meer inhouden...dit was een geile"date"

Loverofdutchies
19 januari 2022, 13:57
Werkt deze dame er nog? Ik zou graag volgende week een bezoekje brengen aan haar

KeesN
19 januari 2022, 18:48
@Loverofdutchies Ben afgelopen maandag geweest, toen Hester nog niet gezien. In L&J zitten ook wel vaker 2 of soms 3 Nederlandse dames.

Moontanner
20 januari 2022, 07:29
Als starter van het topic Hester loop ik soms even langs haar kamertje. Hoe is het? Hester is geleidelijk aan het afbouwen. De meest recente wijziging is dat ze de woensdag heeft laten vallen. Ze was er voor de lockdown alleen nog op maandag en dinsdag.

Dus als ze de lockdown niet heeft aangegrepen om definitief te stoppen, kun je haar maandag dinsdag aanstaande waarschijnlijk weer aantreffen.

Hester arriveert doorgaans in de loop van de ochtend. Is vervolgens altijd een uur bezig om zoals ze het zelf zegt 'er weer wat van te maken'. Optutten dus. Deur op een kier en dan kun je het al proberen met een klop op deur .

Loverofdutchies
20 januari 2022, 10:01
Bedankt! Ik zal kijken of ik maandag in de loop van de middag langs kan wippen

Moontanner
20 januari 2022, 12:52
Ben er net langsgelopen. Bordje NL staat nog voor haar raam. Dus dik kans dat het lukt.

gbeer40
25 januari 2022, 23:36
klopt , ik heb ook de ervaring met hester dat het vrij standaard en gemaakt is.
ze wil bv niet veel werk van het neuken maken , ik moet het werk doen , op mij zitten of reverse cowboy had ze geen zin aan , doggy of plat op de rug verder niet
ik persoonlijk ga er niet meer heen.

Loverofdutchies
26 januari 2022, 10:08
Late reactie maar ik ben bij dr geweest deze week. Het was lekker maar ik merkte wel dat ze er niet zoveel zin in had, ik vond dr kortaf en na het klaarkomen was het ook einde gesprek. Jammer, ondanks goeie seks zal ik niet meer heen

mustang'80
1 februari 2022, 08:22
Late reactie maar ik ben bij dr geweest deze week. Het was lekker maar ik merkte wel dat ze er niet zoveel zin in had, ik vond dr kortaf en na het klaarkomen was het ook einde gesprek. Jammer, ondanks goeie seks zal ik niet meer heen
Iedereen heeft wel eens zijn dag niet...Ik ken Hester als een blij ei, en als ik de meeste recensies van hier en vooral de "oude" recensies van Hookers mag geloven is het toch echt wel gezellig bij deze dame. Ik lees wel vaker "kritiek" over dames op het forum, maar waarom wordt dat niet tegen de dames zelf gezegd in plaats van hier anoniem op het forum? En ligt het altijd aan de dame als het niet klikt tussen de klant en haar? Ik heb meerdere gesprekken met verschillende dames gehad, en geloof mij, de mannen moeten zich af en toe de ogen uit hun kop schamen over hoe ze "binnen" tegen de dames doen. De één heeft een klik met een dame waar en een ander weer niet.

Moontanner
1 februari 2022, 14:43
Vandaag bij Hester geweest. Hester vertelde mij dat ze er de vorige week nog niet was. Ze kon me dat ook zwart op wit aantonen. Dus als je zegt dat je haar de vorige week hebt bezocht lieg je.

Hester was er zeer ontdaan over.

hasta la pasta
1 februari 2022, 17:58
Hester was er zeer ontdaan over.

Echt? Tranen met tuiten ook?

Moontanner
2 februari 2022, 05:11
Nee geen tranen. Ik had bij nader inzien beter het woord 'verbolgen' kunnen gebruiken.

Want Hester is in de loop der jaren wel het een en ander gewend hoor. Ook in de Hookers-tijd heeft ze te maken gehad met onfrisse figuren die negatief over haar schreven in de zin van 'gelogen'.

Maar door een andere dame? Nee dat nog niet eerder.

Het verhaal is dat ik een tijdje geleden ontdekte dat Luci Lux in Love en Joy zichzelf hier positief op de kaart zet via de aliassen Sinnerman, MH88, Ouwejan en Loverofdutchies.

Van die aliassen protesteerde alleen Loverofdutchies tegen mijn verdachtmaking, waarna ik mijn verdachtmaking 'on hold' heb gezet. Maar wel met de gedachte dat ik bij de eerste de beste leugen van Loverofdutchies, daarvan melding zou maken. Die leugen heeft dus nu plaats gevonden. Zie hiervoor onder 16. Gewoon overgenomen van het verhaal onder 15.

Noordling
9 maart 2022, 08:40
Ik was deze week voor het eerst bij Hester, en was blij verrast. Niet dat ik zo’n slecht beeld had van haar, maar twijfel altijd of andermans ervaringen overeenkomen met die van mij. Ik wist in eerste instantie niet eens dat het Hester was: mijn eerste keer in het Hofje, en de kamers hadden geen zichtbare nummers. Maar ze lag daar op bed, niet vervelend te porren zoals sommige anderen dat doen.
Afijn; super gezellige meid, kan niet anders zeggen. Mooi gezicht, fijne gedaante, en enorm begaan met haar gast. Ze pijpt ook als één van de besten. Gewoon een goede ervaring met een sympathieke meid.

jahoor
19 oktober 2022, 20:08
Maandag bij deze mooie Friezin geweest.
Was heel lang geleden dat bij haar was geweest.
Ze herkende mij gelijk.
Leuk gebabbeld.
En niet vergeten. Heerlijke sex met haar gehad.
Dat is ze na die jaren niet verleerd.
Top meid .

ouwe_jan
15 januari 2023, 22:30
Bij deze mijn protest. Geen idee waar of wanneer je deze verdachtmaking gedaan hebt: je zit in mijn geval fout. Mocht ik ooit weer gaan wandelen, dan is Luci de eerste die ik opzoek.

Willem2
16 januari 2023, 17:42
Bij deze mijn protest. ..... dan is Luci de eerste die ik opzoek.

Hierbij mijn protest .... het gaat hier over Hester ...

altijdwakker
7 augustus 2023, 12:05
Heren (of LHBTQI), kunnen we stoppen met dit soort miezerige praatjes/protestjes en overgaang tot waar dit forum voor bedoeld is? Liefs, AW

Moontanner
8 augustus 2023, 07:22
In dit geval doe je je gebruikersnaam geen eer aan Altijdwakker. Het was nl iets van januari. Nu is het augustus. Het grootste deel van waar het over ging is trouwens door een van de moderatoren opgeschoond.

Verder ben ik het eens met je oproep het forum te gebruiken waar het voor bedoeld is.

Dus on topic maar weer: Er waren onlangs wat misverstanden over, maar Hester is er nog steeds.

Playernumber1
9 augustus 2023, 01:37
Hester is gewoon een lekkerstuk! Knap, mooi ogen, goed figuur met goeie billen. Daarnaast ook vriendelijk in de omgang en ook oprecht. Pijpen kan ze echt goed met een goede tempo ook, ballen likken doet ze ook echt lekker.. ik laat dit ook altijd aan haar over want ze doet dit goed en ze doet volgens mij niet echt aan deepthroat pijpen zoals andere die je bij wijze van spreken diep in de mond kunt neuken (natuurlijk met respect, in vertrouwen en wederzijdse toestemming)
de seks vind ik vrij standaard maar toch lekker haha , vaak ligt ze op haar rug en wordt het afgesloten met een doggystyle.. doggystyle vind ik het lekkerste standje bij der, ze heeft echt goeie billen en ze kan ze wel tegen een stootje haha..

Wachter
30 november 2023, 22:07
Een paar weken geleden bij deze dame aan de deur geweest. Ik vroeg of beffen ook tot de mogelijkheden hoorde. Haar antwoord kort:NEE! Waarop ik antwoordde: oké geen probleem. Haar reactie: ga maar naar die hoeren voor in, die doen alles. Doei! Mij ziet ze niet meer! Beetje sociaal gedrag zou haar niet misstaan

Dennis
30 januari 2024, 07:43
Voor het eerst de in Leeuwarden wereldberoemde Hester ontmoet. Een mooie Friezin, sowieso de mooiste vrouw op de Weaze. Een optik-fick, waarbij je gaat voor het uiterlijk en niet voor de uitgebreide diensten.

Hester zat op het bed bezig. Ik keek naar binnen en ze groette mij vriendelijk. Ik wilde die fraaie Friezin wel eens intiem leren kennen. € 50 voor het standaard gebeuren. Kort maar krachtig; goed gepijpt en lekker geneukt in 2 standjes. Condoom gevuld en voldaan vertrokken. Voor uitgebreide seks moet je elders in de panden zijn, maar voor seks met de mooiste vrouw op de Weaze kun je niet om Hester heen. Herhalingsgevaar aanwezig

gaiger
9 februari 2024, 13:08
Ik had een geweldige ontmoeting met Hester in Nederlandse, Leeuwarden (Hofje 4). De locatie was schilderachtig en gezellig, perfect voor een informeel gesprek. Hester was uiterst gastvrij en deskundig, en ik waardeerde haar vriendelijkheid en openheid. Het gesprek was boeiend en verhelderend, en ik leerde veel van haar inzichten en ervaringen. De sfeer was ontspannen en stimulerend, waardoor ik me meteen op mijn gemak voelde. Ik kijk ernaar uit om in de toekomst weer af te spreken en meer te leren van Hester's expertise. Een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar een inspirerende ontmoeting!