PDA

Volledige versie bekijken : Sheila, Portugese, Weaze (Esperanza 1)

Moontanner
4 april 2015, 05:18
Sheila (Portugese)
Leeftijd:50 jaar of ouderTaal:Engels (matig), Onbekend
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:30 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Aftrekken
Extra info:Sheila werkt al in Leeuwarden vanaf de tijd dat we nog in guldens moesten afrekenen. Al die tijd in Esperanza 1. Ze is Zwitsers/Portugees. Ze ziet er aan het raam wat onvriendelijk uit, maar is supervriendelijk. Ze kijkt absluut niet op de klok. Haar leeftijd is moeilijk te schatten maar is toch wel een flink eind boven de 50. Ze spreekt niet perfect Engels en is soms wat moeilijk te verstaan. Ze is ongeschoren.

krullebol
10 maart 2019, 15:23
Iemand enig idee of deze dame nog aanwezig is? Was sinds een week of twee weer aanwezig,maar lijkt nu al weer afwezig te zijn.Blijft meestal als ze er is toch wel een maand of twee in Leeuwarden!
Wie heeft meer info? Alvast bedankt.

Pijpfitter
10 maart 2019, 15:27
Iemand enig idee of deze dame nog aanwezig is? Was sinds een week of twee weer aanwezig,maar lijkt nu al weer afwezig te zijn.Blijft meestal als ze er is toch wel een maand of twee in Leeuwarden!
Wie heeft meer info? Alvast bedankt.

Staat in de lijst op afwezig sinds 7 maart.

krullebol
23 april 2019, 19:49
Dame dit weekend bezocht,is dus weer aanwezig,voor hoelang kon ik niet eerlijk gewaar worden.
Zit hier al heel wat jaartjes en vereer haar dan als ze er is dan soms met een bezoekje.
Doet alles safe(althans bij mij)en ben eigenlijk meer een liefhebber van PZC maar doet ze niet.
Het neuken zelf is dan wel weer goed,maar het pijpen wat matigjes.
Waar deze vrouw dan wel weer goed in is is het knuffelen en tongzoenen,hier en voor het bezoek in het algemeen wordt prima de tijd genomen maar komt misschien ook wel omdat ik er al een aantal jaartjes kom.
Volgens mij een van de aardigste dames van de buurt en verdient dan ook eindelijk wel eens een goede recensie.
Ik zou zeggen waag het er eens op!

Vr Gr

Jaap123456
19 oktober 2019, 17:47
Weet iemand of ze al terug is of komt

krullebol
29 november 2019, 19:32
Lijkt erop dat deze dame weer op haar plek (Esperanza 001) zit