Volledige versie bekijken : Anita (Roemeense)
sofaking
4 april 2015, 21:11
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Anita (Roemeense)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Stevig
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:Herhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Massage, Aftrekken
Extra info:Basis raamservice.
sofaking
4 april 2015, 21:16
Anita zwaaide even naar me, ik zwaaide terug en ze kwam naast me zitten. Een onvervalst DKC meisje dat ik wel zag zitten om mee te rollebollen. Alleen was het tijd om naar huis te gaan, en had ik al 3 kamers achter de rug en voelde me erg moe. Daartegenover stond dat ik helemaal geen zin had om naar huis te gaan. Ik was te lang in de bar blijven hangen en de visuele prikkels van al die mooie meiden hadden me te hard opgewonden. Misschien zou een kalme relaxsessie me terug voldoende rationaliteit brengen om de lange weg naar huis in te zetten.
Haar figuur was dus mijn ding, en ook haar gelaat vond ik wel mooi. Als ik haar nationaliteit zo had moeten raden had ik waarschijnlijk Indisch gezegd, want haar gelaat had iets van zo'n Bollywood danseres. Alleen hebben die niet zo'n lekker grote billen denk,ik. Zij sprak van een "good massage, good blowjob, good sex". Ja, zei een stem in mij, dát is precies wat ik nodig heb, en dus ging ik nog een vierde keer op kamer.
We begonnen met de massage van rug, nek en benen, en die was goed. Dit was geen improvisatie, de dame heeft de technieken geleerd. Ze rekte de massage ook niet al te lang alvorens met het echte werk te beginnen. Maar de seks achteraf was van raamniveau. Geen zoenen. Ze bracht een condoom aan om te gaan pijpen en zei me dat ik haar overal mocht aanraken. Toen dacht ik van, ok, deze heeft tot voor kort in een raambuurt gewerkt. Dus ik ging haar billen, borsten en poesje wat knijpen en strelen terwijl ze me pijpte. Vingeren mocht ook. Daarna een standje amazone met een flinke scheut glijmiddel. Het werk werd tenslotte handmatig afgemaakt. Ze streelde tegelijkertijd met een vinger door mijn bilspleet en daar ben ik heel gevoelig voor, dus ondanks mijn vorige sessies schoot er nog een flinke kwak over mijn buik. Ik had niet gedacht dat dat nog zou lukken, maar zo kon ik met gerust gemoed gaan douchen, omkleden en terug naar huis.
Zoals gewoonlijk kan ik haar leeftijd echt niet goed inschatten.
Ik kan me geen tatouages herinneren, maar kan ook niet uitsluiten dat er geen was. De piercing in de navel was een juweeltje.
Cupmaat was C denk ik maar kan ook wel D zijn. Ze had een platte buik, is wel wat bottomheavy met lekkere hammetjes om op te smullen. Donkere ogen, maar of het donkergrijs of donkerbruin was heb ik niet kunnen uitmaken.
Leuke meid. Stevig maar voor mij geen enkele kilo toveel. Werkt met passie en gevoel.
Volger
25 april 2016, 20:44
25 zei ze. Lekkere massage, ze kent een aantal technieken, maar de overgang van massage naar erotiek is erg abrupt... Niet heel veel fantasie, voor mijn gevoel, maar haar kont maakt voor mij alles goed, daar kan ik uren naar kijken en strelen. Ondertussen ook een paar tatoeages, eentje op haar rug, de ander op haar onderarm, geloof ik.
Sent from my iPad using Tapatalk
Volger
5 september 2016, 19:37
Is weer terug, na de vakantie.
De tweede keer dat het me bij haar overkwam: vooraf afspreken een uurtje. Datbetekent klaar na ca 30 minuten, en dan nog 20 kletsen. Wat voor mij een prima sessie was.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk