PDA

Volledige versie bekijken : Alina (Roemeense) ex VM



mrourke
11 april 2015, 11:26
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Alina (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:Notk euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Zoenen, Beffen
Extra info:

mrourke
11 april 2015, 11:42
Zij was dus de eerste dame gisteren. Bewust gekozen voor een iets rustiger type dame, altijd op de achtergrond opererend in het kielzog van haar vriendinnetjes waaronder Adina (in mijn ogen een stunning beauty waar Rourky geen genoeg van krijgt).
Alina houdt van lekker knuffelen en heerlijk vrijen. Prima sessie met deze dame gehad. Haar borsten zijn aan de slappe kant en daar schaamt ze zich een beetje voor. De rest van het lichaam ziet er voor de rest prima uit. Mooie benen en strakke billen. Ook deze dame eiste nog een sessie op. Het liep echter anders.
Aan het eind van de avond tussen Alina en Adina op de loungebanken plaatsgenomen. Adina had zichtbaar haar dag niet en zag erg op tegen de idiote sluitingstijd van 5 uur. Heb me prima vermaakt met beide dames en uiteindelijk de avond afgesloten met Adina. Wauw what a girl.

vrije jongen
11 april 2015, 15:37
Donderdag haast het identieke vethaal met deze twee... Behalve dat kameren met adina er niet meer inzat. Zou de voornaamste reden zijn gauw nog eens terug te gaan. Zo roemeens...

lange plank
26 april 2015, 08:33
is het alina met zwart haar en blonde vlokken in haar

lange plank
26 april 2015, 08:42
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




elina (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:35 euroTijdsduur:20 minuten
Service:Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
Extra info:zeer lieve meid werkt er volgens mij wat ze aan gaf 3 dagen pas ze heeft blonde stukken in haar kleine tietjes van thee zakjes pijpen kan ze zeer goed

lange plank
26 april 2015, 08:44
gisteren 2 keer gekamerd met haar van 2 uurtjes heerlijk wijf pas nieuw zij ze of nu 3 dagen was of 3 weken weet het niet ik kom zeker keer weer terug naar haar

vrije jongen
26 april 2015, 09:32
Ze heeft inferdaad wat blond in het haar.

lange plank
26 april 2015, 20:48
alleen het duits wat hier boven wordt geschreven klopt niet helemaal niks of wel 2 woorden

madiwodovr
1 mei 2015, 01:09
Vanavond de avond geopend met een poging tot het voeren van een gesprek met deze dame. Poging tot? Poging tot! Ze spreekt namelijk werkelijk geen woord over de Roemeense grens.
Deze verschijning valt op door haar bijzonder knappe gezicht en haar strakke figuurtje. Mooi slank en goede billen. Op de kamer bleken de borstjes inderdaad veel weg te hebben van wat uitgelubberde verjaardagsballonnen die na een jaar nog niet zijn weg gehaald van hun oorspronkelijke plek.

Bijzonder zoet en zorgzaam vrouwtje. Bekwaam ook vooral. Draagt graag haar mobiel bij zich met daarop een foto van haar 'princes'.
Oraal pzc zeer sterk. Daardoor niet verder gekomen dan slechts een standje nmc.

mrourke
1 mei 2015, 18:11
Haar Duits is inderdaad beroerd, dat moet eigenlijk aangepast. Converseren gaat inderdaad met handen en voeten.......Echter, ze nestelt zich altijd heerlijk op de loungebanken met haar mooie vriendinnetjes, de Roemeense taal ben ik niet eigen, maar op zulke momenten klinkt het mij als muziek in de oren........

robglover
25 mei 2015, 19:54
Ik lag uit te rusten in de kino van een sessie met Bea omdat later op de avond nog een keer over te doen. Maar tijdens het rusten werd ik min of meer zacht en teder aangerand door Alina. Ik probeerde nog uit te leggen dat ik nog aan het bijkomen was van mijn laatste sessie maar ze deed net of ze gek was. Dus toch maar naar de kamer gegaan. En inderdaad geen comunicatie mogelijk! Verklaard waarom ze deed of ze gek was!! Maar eenmaal op de kamer alles super en met 200% inzet ook een echte GFE! Ik heb een super uur gehad! Alleen jammer dat ze geen mooie borst- (en) (jes) heeft. Voor de rest is het figuur perfect. Ik was een beetje moe maar als ik het goed zag zijn haar borsjes asymmetrisch de ene lijkt wel lager te hangen als de andere.

robglover
21 juni 2015, 08:28
[QUOTE=Alleen jammer dat ze geen mooie borst- (en) (jes) heeft. Voor de rest is het figuur perfect. Ik was een beetje moe maar als ik het goed zag zijn haar borsjes asymmetrisch de ene lijkt wel lager te hangen als de andere.[/QUOTE]

Was afgelopen week als eerste met Alina naar de kamer geweest! En ik was nu goed helder en heb haar borstjes nog eens goed geopserveerd maar bij een symmetrische houding zijn haar borstjes ook symmetrisch! Mijn excuus voor de eerder gemaakte foutieve beordeling. Verder heb ik weer een zeer goede sessie(s) gehad met Alina communicatie is weliswaar lastig met Alina maar dat maakt ze volledig goed met haar aangename lichaams kontakt en heerlijke knuffel momenten voor mij is deze dame tot nu toe de absolute nummer één voor mij in Villa Marisol!!! Heb later nog twee keer met haar gekamerd de vierde keer kameren was niet gelukt Ik had geprobeerd duidelijk te maken dat ik van 12 t/m 1 uur een uur met haar wilde kameren en ik heb begrepen dat ze dat goed vond maar wat schetst mijn verbazing ze ging om 12 uur weg uit VM met een vriendin! Dat is dus een gevolg van de slechte communicatie met Alina:confused: Dus gelijk maar Delia verzocht mee te gaan maar de kamer.

robglover
21 juni 2015, 08:30
Ik lag uit te rusten in de kino van een sessie met Bea omdat later op de avond nog een keer over te doen. Maar tijdens het rusten werd ik min of meer zacht en teder aangerand door Alina. Ik probeerde nog uit te leggen dat ik nog aan het bijkomen was van mijn laatste sessie maar ze deed net of ze gek was. Dus toch maar naar de kamer gegaan. En inderdaad geen comunicatie mogelijk! Verklaard waarom ze deed of ze gek was!! Maar eenmaal op de kamer alles super en met 200% inzet ook een echte GFE! Ik heb een super uur gehad! Alleen jammer dat ze geen mooie borst- (en) (jes) heeft. Voor de rest is het figuur perfect. Ik was een beetje moe maar als ik het goed zag zijn haar borsjes asymmetrisch de ene lijkt wel lager te hangen als de andere.

Was afgelopen week als eerste met Alina naar de kamer geweest! En ik was nu goed helder en heb haar borstjes nog eens goed geopserveerd maar bij een symmetrische houding zijn haar borstjes ook symmetrisch! Mijn excuus voor de eerder gemaakte foutieve beordeling. Verder heb ik weer een zeer goede sessie(s) gehad met Alina communicatie is weliswaar lastig met Alina maar dat maakt ze volledig goed met haar aangename lichaams kontakt en heerlijke knuffel momenten voor mij is deze dame tot nu toe de absolute nummer één voor mij in Villa Marisol!!! Heb later nog twee keer met haar gekamerd de vierde keer kameren was niet gelukt Ik heb geprobeerd duidelijk te maken dat ik van 12 t/m 1 uur een uur met haar wilde kameren en ik heb begrepen dat ze dat goed vond maar wat schetst mijn verbazing ze ging om 12 uur weg uit VM met een vriendin! Dat is dus een gevolg van de slechte communicatie met Alina:confused: Dus gelijk maar Delia verzocht mee te gaan maar de kamer.

robglover
25 augustus 2015, 21:51
Afgelopen zondag Alina weer uitgekozen! Twee keer één uur en één keer twee uur met Alina gekamerd. Maar ze doet steeds meer haar best om mij zo goed mogelijk te verwennen en dat gaat haar goed af. We hebben ook nog stoute dingetjes gedaan??? Het was weer helemaal top.

robglover
22 oktober 2015, 19:04
Is deze Alina alweer gesignaleerd in de villa na haar vacantie periode??

mrourke
25 oktober 2015, 07:15
Eergisteren haar lekkere billen weer in handen gehad en niet alleen in de handen. Poging gewaagd haar slappe ballonnetjes op te pompen met de mond, dat kon ze wel waarderen. Deze meid houdt van lekker knuffelen en op de kamer trekt ze het volledige repertoire open.
Wat ik echt top aan haar vind is dat ze altijd even aandacht aan je geeft ook al heb je die dag een andere to do list, dat respecteert ze.

robglover
28 oktober 2015, 13:10
Heb afgelopen weekend ook weer met Alina gekamerd maar wat ik met deze dame meemaak heb bij andere dames nog niet meegemaakt alles is mogelijk en al het initiatief komt bij haar vandaan als ik iets denk stelt zij het al voor, ik weet niet of ik alleen dat voorrecht heb bij haar, maar als ik de villa binnen kom word ik door haar aangesproken met "my love" ik weet niet waar dit eindigt maar zij is mijn absolute nummer één Ik vind het niet alleen een knappe dame om te zien maar het is ook een lieve meid!!

robglover
28 oktober 2015, 19:09
Vanavond de avond geopend met een poging tot het voeren van een gesprek met deze dame. Poging tot? Poging tot! Ze spreekt namelijk werkelijk geen woord over de Roemeense grens.
Deze verschijning valt op door haar bijzonder knappe gezicht en haar strakke figuurtje. Mooi slank en goede billen. Op de kamer bleken de borstjes inderdaad veel weg te hebben van wat uitgelubberde verjaardagsballonnen die na een jaar nog niet zijn weg gehaald van hun oorspronkelijke plek.

Bijzonder zoet en zorgzaam vrouwtje. Bekwaam ook vooral. Draagt graag haar mobiel bij zich met daarop een foto van haar 'princes'.
Oraal pzc zeer sterk. Daardoor niet verder gekomen dan slechts een standje nmc.

Citaat van lange plank 26 april 2015

"alleen het duits wat hier boven wordt geschreven klopt niet helemaal niks of wel 2 woorden"

Ik ken deze Alina nu wat beter en spreekt inderdaad twee woorden duits maar deze dame spreekt redelijk engels

robglover
11 januari 2016, 18:17
Volgens mij hebben we het hier over Alina I.P.V. Elina!! Moderator kunt u dit bijvoegen??

mrourke
11 januari 2016, 18:55
Dat waarschijnlijk de Alina waar al een topic van is of is dit een andere Alina

Big30
11 januari 2016, 18:55
Naam aangepast. Betreft het ook deze Alina's?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41348-Alina-(Roemeense)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37537-Alina-(Roemeense)

robglover
11 januari 2016, 19:58
Dit is dezelfde Alina gestart door mrourke op 11 april 2015 12.26 voorheen met blonde lokken in het haar! Deze Alina was gisteren nog aanwezig vrijwel de hele zondag met haar gekamerd. Dus moderator dan kan je dit bij deze Alina toevoegen??? De andere Alina is uit 2014 en deze Alina vanaf 2015

cath.leen
11 januari 2016, 19:59
Naam aangepast. Betreft het ook deze Alina's?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41348-Alina-(Roemeense)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37537-Alina-(Roemeense)


Dat hier is de juiste Alina:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41348-Alina-(Roemeense)


Deze hoort er niet bij:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37537-Alina-(Roemeense)


Alina is sinds midde februari 2015 in de Villa.

robglover
11 januari 2016, 20:37
Moderator helemaal top!!! Dank U zeer

vrije jongen
15 januari 2016, 23:41
Kennelijk is de "oude" alina nu in PSR. Even voor de volledigheid.

robglover
16 januari 2016, 00:03
Kennelijk is de "oude" alina nu in PSR. Even voor de volledigheid.

Hallo vrije jongen,

Waarom post je dit dan niet bij de oude Alina?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37537-Alina-(Roemeens

M.v.G.Robglover

Toetebel
24 maart 2016, 18:47
Iemand haar vandaag nog gezien?

mrourke
27 maart 2016, 08:09
Alina is gewoon aanwezig. Heb de billetjes dit weekend nog in handen gehad en jij volgens mij ook Toetebel.

Toetebel
27 maart 2016, 16:32
Alina is gewoon aanwezig. Heb de billetjes dit weekend nog in handen gehad en jij volgens mij ook Toetebel.

Klopt, vrijdagmiddag:biggrin:

robglover
1 juli 2016, 10:31
Deze dame is definitief gestopt met dit werk per 18 juni uit betrouwbare bron vernomen namelijk van haar zelf! Deze dame is geveld door stress en haaruitval plus dat deze dame ook +/_ 20KG is aangekomen dus haar mooie strakke figuurtje is ook verdwenen! Erg jammer want het is/was een lieve/mooie meid.

SAS
2 juli 2016, 17:37
@willem2

Kan dus naar de oude doos!