PDA

Volledige versie bekijken : Sara, Spaanse, Leeuwarden Weaze (Esparanza kamer 20)



el loco
12 april 2015, 19:49
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Spain.gif




Sara (Spaanse)
Leeftijd:38-41 jaarTaal:Nederlands (matig)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Stevig
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:30 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen
Extra info:

el loco
12 april 2015, 19:53
De oude bekende sara. Werkt hier al jaren. Het laatste jaar erg onregelmatig en erg weinig.
Ze is wat klein en mollig maar compenseert dat met een uiterst sensuele uitstraling.
Ik heb vergeten om te vragen hoelang ze dit keer blijft. Maar het is meestal maar voor een week.

latinalover
2 juni 2015, 21:00
Sara is weer even een weekje terug.
Daarna misschien weer half juli.
Bezoek haar dus deze zeer lieve gfe latina.
Ze begint steeds beter Nederlands te begrijpen/spreken.
Nu op kamer 20 (die van Anna).

Moontanner
5 juni 2015, 07:10
Latinalover je plaatste bij de aanwezigheidslijst Leeuwarden de opmerking dat Sara oorspronkelijk van Ecuador afkomstig zou zijn. Ik meen mij echter te herinneren dat ze, tijdens het bezoek dat ik een aantal maanden geleden aan haar bracht, zei dat ze oorspronkelijk uit Caracas kwam. Dus Venezuela. Trouwens ik ga het niet navragen want ik vond het persoonlijk niet voor herhaling vatbaar deze dame. Sorry Sara fans, maar zo heb ik het ervaren.

latinalover
5 juni 2015, 08:43
En zo zaaien de dames soms weer verwarring ,over herkomst,namen, vertrek data enz.
Houdt ons weer bezig.
Onze andere toppes konden er ook wat van.
Ok ,back on topic en genieten maar :-)

firm
22 november 2019, 20:25
Sara zat dinsdagmiddag in espr. 118. Recht tegenover de trap.

fr_loper
9 juli 2022, 15:32
Sara heeft volgens geruchten de liefde van haar leven ontmoet, en zal niet meer als dvp werken.