Volledige versie bekijken : Maria (Colombiaanse)
jeegee
22 april 2015, 11:53
Gisteren stuitte ik na binnenkomst en verkleedpartij ogenblikkelijk op Maria, een volwassen vrouw met een prachtig figuur, een lief gezicht en een onweerstaanbare glimlach. Toch maar eerst even lunchen en van de zon genieten besloot ik. Maar toen ik even in de kino wilde bijkomen van het voorjaarszongeweld , kwam ze me gezelschap houden. Het kostte haar weinig moeite om mij te overtuigen dat het beste voor mij zou zijn om me met haar af te zonderen voor een nader kennismaking. Het werd een heerlijk avontuur waarvan ik hoop dat het een vervolg zal krijgen. Ik begreep dat ze nog maar kort in VM verbleef. De reden waardoor ik haar nog niet op mijn netvlies had. Maar dat zit nu gebeiteld.
phoenix
22 april 2015, 14:13
Volgens mij kwam ze uit colombia Jeegee...en ze komt iedere 3 weken en gaat dan weer enkele weken aan huis (omgeving barcelona ) vertelde ze me,kan je een paspoortje aanmaken?
Goed plan om paspoortje aan te maken!
Dan delen we samen de info.:biggrin:
jeegee
23 april 2015, 07:38
Je hebt gelijk, Phea. Ik heb me vergist bij mijn post. Excuses!
Laatbloeier
3 mei 2015, 17:10
Heb Maria afgelopen donderdag getroffen, wat een leuke en mooie meid. Zie mijn verslag bij Marisol algemeen. Zal ik nu maar een paspoortje maken? En ze is Spaanse, naar eigen zeggen.
Laatbloeier
3 mei 2015, 17:17
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Spain.gif
Maria (Spaanse)
Leeftijd:24 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig), Nederlands (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Buik
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Ja
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Zoenen, PSE, Beffen, Massage, Aftrekken
Extra info:Spontane, leuke meid
Laatbloeier
3 mei 2015, 17:19
Heb Maria afgelopen donderdag getroffen, wat een leuke en mooie meid. Zie mijn verslag bij Marisol algemeen. Zag dat er al wat info over haar is uitgewisseld. Bij deze een paspoortje. Wellicht kan de info onder Maria (Bolivia) hier naar verplaatst worden.
cath.leen
3 mei 2015, 17:30
Donderdag (Tanz in den Mai) kwam een meid bij mij op de bank zitten, die ik erder nog noit heb gezien.
Ze began met mij nederlands te praaten. Enkele minuten later, ik had nog niks kunnen zeggen, vroeg ze mij of ik uit Nederland ben. Ik zeg, dat ik uit Duitland ben. Dan erst heft ze gefraagt, of ik haar kun verstaan.
Ze vertelde, her naam is MARIA, en ze is uit Spanie.
Ze heft in Amsterdam gewerkt, dus spreekt ze ook nederlands.
Miesschien is het de MARIA, over die hier wordt geschrijven? Ze heft en groot Tatoage an de underbuik.
phoenix
3 mei 2015, 19:25
leeftijd 24 , tel er maar 10 bij denk ik zo
Laatbloeier
3 mei 2015, 19:30
Inmiddels heb ik een paspoortje gemaakt onder de naam Maria (Spanje). Wellicht kunnen bovenstaande berichtjes hierbij geplaatst worden.
Laatbloeier
3 mei 2015, 23:09
Ze zei (desgevraagd) dat ze 24 was, Phea, maar ik geef toe dat ze, al ziet ze er mooi uit, toch wel een stukje ouder oogt.
Topics samengevoegd. Nationaliteit? Ik hou het op een Zuid-Amerikaanse :wink:, maar Boliviaanse, Colombiaanse?
Hemaworst
12 mei 2015, 08:48
Even een tijd met deze dame gebabbeld: het is een Colombiaanse die sinds enige tijd in Spanje woont en een mondje Nederlands spreekt. Zei trouwens op doortocht te zijn, dus zou zo maar opeens in de line-up kunnen ontbreken.
Je hebt gelijk 29 jaar jong!