PDA

Volledige versie bekijken : Afrekenen in Babylon

Marcus69
27 april 2015, 10:13
Weet er iemand of ze in babylon nog altijd werken met dat registratiesysteem? Laatst kreeg ik op het einde van de sessie een gepeperde rekening voorgeschoteld voor seks met meiden die ik niet eens had aangeraakt en ik kreeg 1h aangerekend voor 20 minutjes. De club is voor mij makkelijk bereikbaar, maar deze negatieve ervaring weerhoudt me toch om terug te gaan.

Mr Pussy
27 april 2015, 12:07
Weet er iemand of ze in babylon nog altijd werken met dat registratiesysteem? Laatst kreeg ik op het einde van de sessie een gepeperde rekening voorgeschoteld voor seks met meiden die ik niet eens had aangeraakt en ik kreeg 1h aangerekend voor 20 minutjes. De club is voor mij makkelijk bereikbaar, maar deze negatieve ervaring weerhoudt me toch om terug te gaan.

Nog nooit meegemaakt dat het misging, maar inderdaad: dit systeem hebben ze nog steeds. Alhoewel het een charmante variatie is t.o.v. andere clubs zou ik het toejuichen als er gewoon direct bij de dames wordt afgerekend na de kamer. Dat bijt momenteel echter met het verdienmodel van de chef, maar ik begreep / had ergens gelezen dat Eddy toch omgaat, voornamelijk vanwege de veranderende wetgeving.

Big30
27 april 2015, 13:09
@Marcus69,

Er kan natuurlijk altijd wat fout gaan bij het afrekenen, de ervaring leert dat dit niet vaak voorkomt en als het gebeurt dit doorgaans aan de theke netjes wordt opgelost. Zeker het nieuwe verbouwde Babylon lijkt me als je ook nog eens FKK fan een herhalingsbezoekje waard.

Willi69
27 april 2015, 13:21
Rechtlich gesehen, war dieses System schon immer "problematisch". Da die Mädels quasi vom Club bezahlt werden, deutet das auf "Scheinselbstständigkeit" (der Mädels) hin. In diesem Fall müsste der Club Sozialabgaben für alle Mädels zahlen. :eek: Das kann auch schon mal richtig teuer (http://www.rp-online.de/nrw/staedte/duesseldorf/rethel-bordelle-sollen-sozialbeitraege-in-millionenhoehe-nachzahlen-aid-1.4922736) werden. :rolleyes:

Ich persönlich habe einmal in einem anderen Club, den es schon lange nicht mehr gibt, ein Problem mit diesem System gehabt: das Mädel hatte zuviel aufgeschrieben und war bei der Abrechnung nicht mehr da. Erst nach Protesten in einem Forum habe ich das Geld später zurück erhalten.

vrije jongen
27 april 2015, 13:48
Als je twijfelt kun je altijd even op het kaartje kijken, volgens mij helpt het ook al als je meeloopt voor een handdoek en laatste zoen: als je er naast staat schrijven ze niet zo snel iets extras op. Zelf overigens nooit problemen gehad bij deze systemen (op 1x laluna/angelique na).

palimo
27 april 2015, 14:25
Heb onderstaande ervaring van Marcus ook enkele keren meegemaakt in Babylon.
Mede daarom ben ik geen echte Babylonganger, de keren (6 of 7) dat ik daar ben geweest, kijk ik na die niet leuke ervaring, graag even mee wat de dames opschrijven.
Vind het overigens een waardeloos zeg maar idioot systeem, waarom is dat nodig, je kunt toch gewoon aan dames betalen, is ook makkelijker als je wat extra wilt geven.
Het is toch voldoende als ze registreren wie met wie op de kamer is geweest.

de duisburg spesjalist
27 april 2015, 15:18

zelf heb ik nog nooit zo iets mee gemaak en het lijk mijn sterk ik zie dat je nog niet zo lang actief ben op dit form en misschien de club well in een zwart daglicht will zetten ik beschouw dit dan ook als een broodje aap verhaal

palimo
27 april 2015, 16:47
Daarmee onderschrijf jij dat mijn reactie ook een broodje aap verhaal is, hetgeen zeker niet het geval is.
En nee, ik wil Babylon niet in een kwaad daglicht stellen.
En ja, ik vind het een waardeloos systeem.
Laatste keer dat ik daar was moest ik bijna 10 minuten wachten om binnen te komen, want er moest eerst ook iemand afrekenen, die wilde vertrekken, de dame in kwestie moest erbij komen, en het werd uiteindelijk ook wel opgelost. En ja, er was een nieuwe theke die ingewerkt moest worden, maar wat was een chaos was het op dat moment!
het in- en uitgaande personenverkeer gaat veel soepeler wanneer iemand wil vertrekken, hij alleen maar even de sleutel hoeft af te geven, en eigenlijk zo naar buiten door kan lopen. Dat gefriemel met dat geld aan de balie vind ik ook niets.

Daarbij heb ik ook nog mijn ervaringen met geschreven uurtjes factuurtjes die niet klopten, of zelfs een sessie met een dame, die door een andere beer was uitgevoerd.

zelf heb ik nog nooit zo iets mee gemaak en het lijk mijn sterk ik zie dat je nog niet zo lang actief ben op dit form en misschien de club well in een zwart daglicht will zetten ik beschouw dit dan ook als een broodje aap verhaal

de duisburg spesjalist
27 april 2015, 20:16
Daarmee onderschrijf jij dat mijn reactie ook een broodje aap verhaal is, hetgeen zeker niet het geval is.
En nee, ik wil Babylon niet in een kwaad daglicht stellen.
En ja, ik vind het een waardeloos systeem.
Laatste keer dat ik daar was moest ik bijna 10 minuten wachten om binnen te komen, want er moest eerst ook iemand afrekenen, die wilde vertrekken, de dame in kwestie moest erbij komen, en het werd uiteindelijk ook wel opgelost. En ja, er was een nieuwe theke die ingewerkt moest worden, maar wat was een chaos was het op dat moment!
het in- en uitgaande personenverkeer gaat veel soepeler wanneer iemand wil vertrekken, hij alleen maar even de sleutel hoeft af te geven, en eigenlijk zo naar buiten door kan lopen. Dat gefriemel met dat geld aan de balie vind ik ook niets.

Daarbij heb ik ook nog mijn ervaringen met geschreven uurtjes factuurtjes die niet klopten, of zelfs een sessie met een dame, die door een andere beer was uitgevoerd.

ik heb het nog nooit mee gemaak .loop er ook de deur niet plat zo 4 keer per jaar betreed ik babylon. rechtstreeks afrekenen aan de dame is ook mijn voorkeur ma het is simpel weg het systeem van babylon. dames staan ook 10 euro af per half uur en hoeven geen intree te betalen .en dat heeft ook zijn voor en nadelen neem zoals het is .en geef te kennen bij het vertrek en het opmaken van de rekening als die niet klopt . bij drukte zoals afgelopen zaterdag zou het wel is snel kunnen veranderen bezoek allen masaal babylon :biggrin: en er is zo een ander betaalsysteem ;)

Eddy_V
27 april 2015, 21:00
Vorige jaar 18 keer en dit jaar tot nu toe 3 keer het leuke Babylon bezocht.
Heb in totaal 2 foutjes gezien :
- 1 keer 5*naam ipv 4 voor 2 uur, maar daar zat een tijdje jacuzzi bij , vond ik niet onredelijk.
- 1 keer 1*naam terwijl we 20 minuten in kino en 40 minuten op kamer bezig waren: Vond ik wel onredelijk en heb de dame dan ook een flinke fooi gegeven!

Algemene tip en die is hier al vaker genoemd: Even meekijken bij het schrijven, daar hoef je je niet voor te generen. De meiden zitten ook niet te wachten op vervelende gesprekken achteraf. En mocht er iets misgaan of onenigheid zijn over tijdsduur of extra's, dan kan je het op dat moment meteen laten rechtzetten of om een toelichting vragen.

VAZKOR
27 april 2015, 21:07
Hier wil ik wel op reageren want ik vind het ook een nadelige manier van werken! :heul::angst:
Desondanks blijft Babylon wel mijn favoriete club, de nummer 1. :roll3:

Maar vooral wanneer het dus erg druk is, kunnen er al snel fouten gebeuren. Ook als je te goed van vertrouwen bent met de DVP met wie je eerder bent gegaan en die correct afrekende, kan het alsnog mislopen zoals ik in December vorig jaar met schaamte heb mogen ondervinden.:bibber_2: :wand: En Lustman kan dat bevestigen want hij stond erbij en keek ernaar. :cool::gruebel: Het was m'n eerste en gelukkig nog enige nare -en dure- ervaring.

Zie mijn verslag (op het einde, die van 6 dec. 2014): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen/page41#1023

Het is in Babylon dan ook van groot belang om:
1) ALTIJD ALTIJD ALTIJD mee te kijken naar wat ze opschrijft vòòr EN nà de kamergang en goede afspraken te maken met de dame!
2) De tijd zelf ook in het oog te houden al heeft dat oog (en ook dat andere oog) op dat moment gans andere prioriteiten :betrunken::luvlove:

3) Doe je klok/ je GSM / je ROLEX / je apple watch mee op kamer dat ze dat ziet. Kijk er af en toe eens naar als je deadline je lief is al heb je ook hier gans andere prioriteiten:uglysex::uglysex::uglysex: No fooling around here!

4) Vraag af en toe de stand van zaken op hoeveel je schuldig bent aan wie, wacht niet tot het laatst.

Dat maakt de kans op fouten en misverstanden alvast kleiner zolang het er op die manier gebeurt. Idealiter word er aan de dame zelf betaald, vind ik zelf ook.

My 2 cents in this.

BefBeer
27 april 2015, 21:32
Tijdens al mijn bezoekjes 1x fout geweest.
Werd na mijn opmerking aan de theke met de desbetreffende dame opgelost.
Dame kreeg een duidelijk duw.

Geen handig systeem m.i.

BefBeer

Admin
27 april 2015, 22:12
Het systeem zoals door Babylon uitgevoerd is naar mijn mening niet langer houdbaar. Het is dus afhankelijk van een belasting-inspecteur of het systeem zo nog verder gevoerd kan worden.

lustman
27 april 2015, 22:35
Het ogenblik je met een dame naar de kamer gaat noteert ze het tijdstip. Kijk even mee op de klok en het papier waar ze het opschrijft !

Terug van de kamer, vult ze het tijdstip in. Kijk na op de klok !

Hierna vult ze haar naam in op je aanwezigheidskaart. ( + de eventuele extra's ) Wacht en kijk mee wat ze invult !

Als je deze procedure volgt kan je al een heleboel heisa voorkomen. Schaam je niet niet om dit te doen. Het is maar een kleine moeite en je hebt er recht op.

Verder geloof ik best dat sommige dames een loopje nemen met het afreken-systeem. Zeker nieuwkomers zijn een makkelijke prooi.

lustman
27 april 2015, 23:12
. Ook als je te goed van vertrouwen bent met de DVP met wie je eerder bent gegaan en die correct afrekende, kan het alsnog mislopen zoals ik in December vorig jaar met schaamte heb mogen ondervinden.:bibber_2: :wand: En Lustman kan dat bevestigen want hij stond erbij en keek ernaar. :cool::gruebel: Het was m'n eerste en gelukkig nog enige nare -en dure- ervaring.

Zie mijn verslag (op het einde, die van 6 dec. 2014): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen/page41#1023

De naam van de dame is : Aisha. Hiermee toonde ze weer maar eens haar ware aard : actrice drama queen en oplichtster !

Ze begon tegen mij te zeuren , omdat ik over haar geschreven had op het forum. Dan moet je weten dat het een zeer positieve recensie was ! Maar goed met zo'n wijven maak ik korte metten. Ze zal van mij geen euro meer zien en geen recensie meer lezen.

Vazkor moet nog veel leren , want hij ging terug met haar naar de kamer ondanks dat hij opgelicht werd. Verder durfde hij er geen recensie over schrijven.

palimo
27 april 2015, 23:19
Inmiddels kunnen we jouw reactie op Marcus69 zijn posting als een echt broodje Aap classificeren!
Enige verontschuldigende woorden naar het adres van Marcus69 zijn wel op zijn plaats naar mijn mening!

MiniME
28 april 2015, 07:22
Gelukkig is het mij, als frequent Babylon bezoeker, nog nooit overkomen, maar een mede-wandelaar waar ik mee was wel (stond dame op zijn kaart die hij nog nooit gezien laat staan aangeraakt, had). Klant krijgt trouwens hierbij (mestal) voordeel van de twijfel, zeker als duidelijk is dat er een foutje gemaakt is (hier was het een dame die de naam/nummer niet goed had verstaan).

Inderdaad dus altijd meekijken bij het schrijven.

BTW, ondanks dat het fiscaal natuurlijk niet handig is (daarom is b Panthera er ook tijd terug al mee gestopt) blijf ik het wel zeer klantvriendelijk systeem vinden. Je hebt nl geen financiele transactie met de dame in kwestie, en aangezien je in Babylon meestal ook niet over service nivo hoeft te "onderhandelen" (wat helaas in veel andere club noodzaak is) is de interactie met de dame geheel gericht op intimiteit en sex. Dit laten verstoren door te praten over geld, of service, betekent onnodige verstoring van de illusie waar je uiteindelijk toch voor komt. Kortom: hoop dat het zo blijft (maar weet al van Eddy dat dit binnenkort helaas gaat veranderen....)

palimo
28 april 2015, 08:00
Ben het absoluut niet met jouw stelling eens.
Als je niet direkt af rekent bij de dame, maar je moet wel meelopen naar balie om op haar vingers te kijken wat zij opschrijft is veel irritanter, dan haar even een paar eurobriefjes in haar handen te duwen.
Waarbij de interactie met een gegeven fooi ook weer een positief moment op kan leveren.

Gelukkig is het mij, als frequent Babylon bezoeker, nog nooit overkomen, maar een mede-wandelaar waar ik mee was wel (stond dame op zijn kaart die hij nog nooit gezien laat staan aangeraakt, had). Klant krijgt trouwens hierbij (mestal) voordeel van de twijfel, zeker als duidelijk is dat er een foutje gemaakt is (hier was het een dame die de naam/nummer niet goed had verstaan).

Inderdaad dus altijd meekijken bij het schrijven.

BTW, ondanks dat het fiscaal natuurlijk niet handig is (daarom is b Panthera er ook tijd terug al mee gestopt) blijf ik het wel zeer klantvriendelijk systeem vinden. Je hebt nl geen financiele transactie met de dame in kwestie, en aangezien je in Babylon meestal ook niet over service nivo hoeft te "onderhandelen" (wat helaas in veel andere club noodzaak is) is de interactie met de dame geheel gericht op intimiteit en sex. Dit laten verstoren door te praten over geld, of service, betekent onnodige verstoring van de illusie waar je uiteindelijk toch voor komt. Kortom: hoop dat het zo blijft (maar weet al van Eddy dat dit binnenkort helaas gaat veranderen....)

Willem2
28 april 2015, 10:22
Ben het absoluut niet met jouw stelling eens.
Als je niet direkt af rekent bij de dame, maar je moet wel meelopen naar balie om op haar vingers te kijken wat zij opschrijft is veel irritanter, dan haar even een paar eurobriefjes in haar handen te duwen.
Waarbij de interactie met een gegeven fooi ook weer een positief moment op kan leveren.

Nee, je begrijpt MiniMe niet :rolleyes:. MiniMe wil eigenlijk helemaal geen geld zien en het gevoel hebben dat hij echte seks had in plaats van betaalde seks (met een vast tarief) ;)
Lees allen Admin of W69 nog eens :)

Goedemorgenallemaal
28 april 2015, 10:59
Het systeem is zeker niet ideaal maar ik kijk nooit mee en ik heb nooit problemen gehad. Misschien heb ik zo'n stoere "ik vertrouw iedereen maar als ik merk dat je me naait heb je echt gedonder"-uitstraling dat ze niet durven. MIsschien geluk gehad.
Dit rare systeem kan voor problemen zorgen en nu zou je zeggen dat dit bij iedereen een keer kan voorkomen en dat het niet kan dat steeds dezelfde pech hebben en hoewel dit statistisch gezien wel zo is kan en zal het n de praktijk wel anders uitpakken. Ik heb zoiets in de supermarkt met zelfscan, om de een of andere reden worst ik er bijna altijd uit gepikt voor de steekproefcontrole. Het is zelfs zo erg dat de kassameisjes aan de klanten achter mij zeggen dat ze beter een andere kassa kunnen nemen omdat er bij mij een steekproef genomen gaat worden. Andere mensen hebben om de maand pech met hun auto die als een erg betrouwbaar model te boek staan en waar verder bijna niemand pech mee heeft. Zulke dingen gebeuren gewoon.

lustman
28 april 2015, 15:23
MiniMe for service-president !

de duisburg spesjalist
28 april 2015, 18:40
ik loop altijd me en laat me numer zien net zo simpel ;)

blauwebeer
28 april 2015, 20:12
Op 8 maart 2015 las Blauwebeer op het forum van Babylon: 'Abrechnung soll in zwei Wochen kommen, Mädchen mit dem Gast: Bezahlt wird nicht mehr am Schluss bei der Thekenfrau. Aufschreiben fällt weg, die Mädels rechnen direkt mit dem Gast ab.
Wobei die Richtlinie der Clubpreise bleibt.'

Is hier dan ondertussen écht niets van in huis gekomen ?

Marcus69
28 april 2015, 21:19
Ik had niet verwacht dat dit zulke stevige discussie ging worden. Voor de duidelijkheid: aan de balie is alles afgehandeld geweest en hebben ze het meisje gevraagd wàt er nu juist gebeurd was. Ze moest bekennen dat ze niét gekamerd had met me, en de theke schrapte onmiddelijk die kamerbeurt. De security stond erbij met een nors gezicht en ik moest op dat moment dringend weg, dus leuk was anders. Een fkk-bezoek is ontspanning en ik neem graag "de magie" terug mee naar huis.

Lesje wel geleerd natuurlijk. Opdringerige dames hard afwijzen, voorzichtig zijn bij het aanraken, altijd zeker honderd euro extra cash bij je hebben en erbij zijn als ze de tijden opschrijven. Ik ga babylon wel nog een tweede kans geven. Ik wil clubs niet in een slecht daglicht stellen na maar één ervaring. De rest van mijn ervaring in deze club was wel goed.

Big30
28 april 2015, 21:24
Ik had niet verwacht dat dit zulke stevige discussie ging worden. Voor de duidelijkheid: aan de balie is alles afgehandeld geweest en hebben ze het meisje gevraagd wàt er nu juist gebeurd was. Ze moest bekennen dat ze niét gekamerd had met me, en de theke schrapte onmiddelijk die kamerbeurt.
Kortom keurig opgelost en als gezegd fouten kunnen overal worden gemaakt en in dit geval is de fout rechtgezet, dat is dan weer een voordeel van bij de theke afrekenen, doe je dat bij de dame en je gaat niet accoord die je je bij de theke te vervoegen.

Kan gebeuren, is gebeurd en door Babylon correct afgehandeld. Dit soort voorvallen gebeurt dagelijks in bijna alle clubs, business as usual.

billyboy123
28 april 2015, 21:35
Even wat tegenwicht: Ik heb het eens andersom meegemaakt. Vorig jaar na een bezoek aan Babylon kon ik na het inleveren van de sleutel zonder betalen de tent verlaten. Kein Zimmer gehabt? vroeg de theke. Ik was wel degelijk een half uur op de kamer geweest, het meiske had het kennelijk niet goed genoteerd..
Ben nog wel zo fatsoenlijk geweest deze kamergang niet te verzwijgen. Mijn liefje voor die avond had mazzel :) En ook verdient :tongue:

Don418
28 april 2015, 23:21
Even wat tegenwicht: Ik heb het eens andersom meegemaakt. Vorig jaar na een bezoek aan Babylon kon ik na het inleveren van de sleutel zonder betalen de tent verlaten. Kein Zimmer gehabt? vroeg de theke. Ik was wel degelijk een half uur op de kamer geweest, het meiske had het kennelijk niet goed genoteerd..
Ben nog wel zo fatsoenlijk geweest deze kamergang niet te verzwijgen. Mijn liefje voor die avond had mazzel :) En ook verdient :tongue:

Dit is mij ook een keer overkomen na een zeer fijne sessie (vergeten met wie) en natuurlijk gemeld, ze verdiende het dik. Gelukkig nooit negatief meegemaakt.
Ik vraag altijd achteraf hoeveel ze op het kaartje gaat schrijven en laat inderdaad het nummer zien.
Meekijken helpt niet tegen het schrijven op jouw kaartje van niet gemaakte sessies......

Afrekenen bij de dame is ook niet altijd fijn. In GT meegemaakt dat een dame bij het afrekenen opeens onterecht extra´s ging eisen en wel op een luidruchtige en onaangename manier, zeker niet ideaal.
Je blijft afhankelijk van de dames in dezen.

SeX++
29 april 2015, 10:43
Deze club is, sinds het sluiten van de oude Freude39, mijn favoriete club geworden. De eerste malen had ik ook vrees voor het afreken-systeem. Maar de afhandeling is bij mij steeds correct gebeurt. Net als in de oude Bernds, waar een gelijkaardig praktijk wordt gebezigd.

Mijn tips:
- voor het verlaten van de kamer even vriendelijk aan de dame vragen hoelang we samen gedarteld hebben.
- zeg nooit dat je voor de eerste keer in de club bent (dit telt overigens voor alle clubs).
- zeg dat je binnen enkele dagen weerkeert met een vriend (een leugentje om bestwil).
- controle aan de theke is volgens mij nuttig als de service ondermaats was en de dvp nieuw is en zodoende niet lang zal blijven. Als de service GFE++ was zal de deerne je graag terug willen en daarvoor is correctheid een noodzaak.

duivenmelker
29 april 2015, 17:11
Nooit geen problemen gehad met dit systeem .

Piet Plezier
29 april 2015, 17:18
sorry maar ik vind het een systeem van niks.
Ik ben meer van meteen betalen.
Maar ieder het zijne

Badslippers
30 april 2015, 10:41
Nooit geen problemen gehad met dit systeem .

Ik weet het niet zeker maar zou kunnen komen omdat je altijd met je duifje gaat en een dame (voor de trio) die zowel bij jou als haar goed bekend is.

Dit systeem doet me een beetje denken aan die calculators van grote projecten met dit verschil dat die er vaak miljarden naast zitten omdat ze toch niet zo goed waren in calculeren en inschatten van opdoemende tegenvallers en problemen. Noord/Zuidlijn, ICT projecten rijk, JSF. Maak het lijstje maar verder af.

bart_007
30 april 2015, 17:32
ikzelf heb er ook nooit problemen mee gehad of discussies rond gehad. Altijd alles netjes genoteerd en als ik een dame een extra fooi wil geven zeg ik haar gewoon een extra van 25 euri te noteren op het kaartje.

Scrotum
2 mei 2015, 16:13
Gisteren werd mij bij het afrekenen drie dames (Luna, Laura, Tanja) in rekening gebracht, terwijl ik er toch echt maar twee (Luna, Tanja) had gehad. Toen ik dat zei haalde de theke meteen de naam van Laura op het briefje door. Dus netjes afgehandeld. Blijft toch het gevoel van onbehaaglijkheid dat je op je woord geloofd moet worden.
Ik ga er maar van uit dat het een vergissing van Laura was, dat ze het nummer van haar klant verkeerd gehoord of gezien heeft. Ik denk wel dat ze nu die inkomsten misloopt.

MiniME
9 mei 2015, 13:11
Komende maandag (11 mei) gaat trouwens het nieuwe betaal systeem in: je betaalt rechtstreeks aan de dame na afloop van elke sessie. Jammer, was toch onderdeel van de illusie dat je de dame niet rechtstreeks betaalt. Verder gaan de dames een hogere entree betalen ipv afdracht per kamergang, Dames met geen/weinig sessies houden zodoende minder over, en hopelijk gaan die dan weg; Vrees echter dat public action wel zal afnemen (tot op heden hoefde die 10 euro dan nl niet afgedragen te worden).

VAZKOR
9 mei 2015, 13:28
Komende maandag (11 mei) gaat trouwens het nieuwe betaal systeem in: je betaalt rechtstreeks aan de dame na afloop van elke sessie. Jammer, was toch onderdeel van de illusie dat je de dame niet rechtstreeks betaalt. Verder gaan de dames een hogere entree betalen ipv afdracht per kamergang, Dames met geen/weinig sessies houden zodoende minder over, en hopelijk gaan die dan weg; Vrees echter dat public action wel zal afnemen (tot op heden hoefde die 10 euro dan nl niet afgedragen te worden).

Ik wist niet dat dat zo in elkaar zat ivm public action, hoe controleren ze dat? Nu, ze kunnen dat dan mss zo regelen dat ze een % van hun entreegeld terugzien op het eind van de dag als de public action ok was. Echte toppers krijgen dan zelfs volle entreegeld weer betaald. Ik zeg maar iets.

licky luke
9 mei 2015, 13:36

Klopt. Ook aan mij bevestigd door een van de dames aldaar en een van de dames die hierdoor al is weggegaan... en die laatste draaide toch helemaal niet zo slecht daar in Babylon...

Ze vertelde me (for what it's worth uiteraard) dat er meer dames hun horizon gaan verbreden en in andere clubs gaan proberen, al dan niet met succes... spannende tijden dus... in Babylon en in andere clubs...

Eddy_V
9 mei 2015, 17:19
En zo zullen er ook weer anderen voor terug komen, die het huidige (bijna vorige) systeem niet aan staan.
(gevoel voor een pooier te werken).

Één zo'n potentiële nieuwe dame ken ik redelijk goed...

foempje2
9 mei 2015, 19:36
ik vraag mij af hoelang het gaat duren vooraleer er gaan tussenzitten die meer dan €50 gaan vragen voor een half uur.

de duisburg spesjalist
10 mei 2015, 12:45
Klopt. Ook aan mij bevestigd door een van de dames aldaar en een van de dames die hierdoor al is weggegaan... en die laatste draaide toch helemaal niet zo slecht daar in Babylon...

Ze vertelde me (for what it's worth uiteraard) dat er meer dames hun horizon gaan verbreden en in andere clubs gaan proberen, al dan niet met succes... spannende tijden dus... in Babylon en in andere clubs...

gisteren een aantal damens gesproken die het waarschijnlijk elders gaan proberen namen ga ik echt niet noemen den edy leest mee ;)

jos5185
10 mei 2015, 15:25
Hallo,
Ik zit met iets en dat wil ik graag in de groep gooien daar is zo'n forum toch eigenlijk voor het is wel een beetje doemscenario maar ik wil graag jullie mening daar over weten.

Nu a.s. Maandag gaat dit systeem ook van werking in mijn geliefde Babylon, ik heb hier al gelezen dat dat wel gunstig zou zijn omdat dan de dames die weinig kameren dan wel zouden vertrekken.
Dit is echter niet helemaal waar want op de traditioneel rustige dagen in het begin van de week heeft zelfs een toch wel populair meisje als Nicole wel eens geen klanten wat afgelopen dinsdag dus het geval dit heeft zij mij zelf verteld.
Waar ik nu erg bang voor ben is dat Eddie de zaak wel kan gaan sluiten op de maandag tot woensdag omdat als de dames dan weinig kans hebben om te kameren hun dit dus geld kost en geloof mij daar zitten ze echt niet op te wachten.
Je krijgt dan een soort vicieuze cirkel weinig dames weinig beren nog minder dames en dan helemaal geen beren meer met als gevolg een gesloten tent en aangezien mijn meest populaire dag om Babylon te bezoeken is op maandag heb ik een probleem.
Wat denken jullie hiervan?
Groetjes jos

Eddy_V
10 mei 2015, 16:35
Je krijgt dan een soort vicieuze cirkel weinig dames weinig beren nog minder dames en dan helemaal geen beren meer met als gevolg een gesloten tent en aangezien mijn meest populaire dag om Babylon te bezoeken is op maandag heb ik een probleem.
Groetjes jos

Alles kan maar ik ben daar niet zo bang voor Jos.
Wat is namelijk het verschil met andere clubs? Vrijwel overal wordt dit "nieuwe" systeem van entree en afrekenen gehanteerd.
En maandag is overal een rustige dag. Sommige meiden nemen vrij, anderen spreken af met vaste bezoekers om de inkomsten zeker te stellen.
De kans dat er andere, nog betere dames naar Babylon komen schat ik zelfs hoger in, want die hadden namelijk geen zin om 20% van hun inkomsten af te dragen aan de "kamerverhuurder".

Afhankelijk van hun aantal halfuurtjes of uren op kamer ligt voor hun het break-even waarop het nieuwe systeem aantrekkelijker wordt voor de dames.
De dames die tot nu toe met 1 of 2 uur genoegen namen en de rest van de tijd achter de gokkast zaten... Die zullen snel van houding veranderen of vertrekken als ze hun (relatief lage) inkomsten gelijk willen houden.
Zo zie ik het... En een paar dames die interesse hebben om van andere clubs te switchen naar Babylon.
Tijd zal het uitwijzen!

de duisburg spesjalist
10 mei 2015, 18:26
Alles kan maar ik ben daar niet zo bang voor Jos.
Wat is namelijk het verschil met andere clubs? Vrijwel overal wordt dit "nieuwe" systeem van entree en afrekenen gehanteerd.
En maandag is overal een rustige dag. Sommige meiden nemen vrij, anderen spreken af met vaste bezoekers om de inkomsten zeker te stellen.
De kans dat er andere, nog betere dames naar Babylon komen schat ik zelfs hoger in, want die hadden namelijk geen zin om 20% van hun inkomsten af te dragen aan de "kamerverhuurder".

Afhankelijk van hun aantal halfuurtjes of uren op kamer ligt voor hun het break-even waarop het nieuwe systeem aantrekkelijker wordt voor de dames.
De dames die tot nu toe met 1 of 2 uur genoegen namen en de rest van de tijd achter de gokkast zaten... Die zullen snel van houding veranderen of vertrekken als ze hun (relatief lage) inkomsten gelijk willen houden.
Zo zie ik het... En een paar dames die interesse hebben om van andere clubs te switchen naar Babylon.
Tijd zal het uitwijzen!

voor de top damens in babylon zou het nieuwe systeem beter zijn als ze meer dan 5 kamers draaien en voor babylon een strop :biggrin:

ggd
10 mei 2015, 18:40
ik heb van diversen dames vernomen dat ze nu nog...morgn niet meer 10 euro per kamer gang betalen en als ze blijven overnachten nog eens 35 euro.
dit wordt 85 euro..... in vergelijk met andere clubs betalen de dames ongeveer 35 euro meer voor dag en een nacht.
hier wordt door de dames over gesproken.
eddy zal mijn inzien iets aan deze prijs moeten doen! maar ja geld natuurlijk voor de dames welke gemiddeld 4 a 5 kamer gangen hebben. ik persoonlijk reken liever af met dames. weet je waar je aan toe bent en kan je haar ls ze top service heeft geleverd een tippie geven.

licky luke
10 mei 2015, 18:54
ik heb van diversen dames vernomen dat ze nu nog...morgn niet meer 10 euro per kamer gang betalen en als ze blijven overnachten nog eens 35 euro.
dit wordt 85 euro..... in vergelijk met andere clubs betalen de dames ongeveer 35 euro meer voor dag en een nacht.
hier wordt door de dames over gesproken.
eddy zal mijn inzien iets aan deze prijs moeten doen! maar ja geld natuurlijk voor de dames welke gemiddeld 4 a 5 kamer gangen hebben. ik persoonlijk reken liever af met dames. weet je waar je aan toe bent en kan je haar ls ze top service heeft geleverd een tippie geven.

Klopt niet helemaal.

De entree zou opgebouwd zijn uit € 50,00 entree + € 25,00 belasting (die Babylon voor de dames afdraagt) + € 10,00 overnachting.

Dat van die belastingafdracht is iets wat de meeste andere clubs niet doen, daar betalen de dames zelf belasting (of niet).

Overnachten kost dus geen € 35,00.

Bovenstaande is wat ik van enkel dames te horen gekregen heb, overigens zonder daarom te vragen.
Deze dames kennende ga ik er van uit dat dit correct is.
Eddy kennende heeft hij al lang en breed nagedacht over de kosten voor de dames en de gevolgen hiervan.
Eens kijken hoe de zaken zich gaan ontwikkelen...

de duisburg spesjalist
10 mei 2015, 19:09
Klopt niet helemaal.

De entree zou opgebouwd zijn uit € 50,00 entree + € 25,00 belasting (die Babylon voor de dames afdraagt) + € 10,00 overnachting.

Dat van die belastingafdracht is iets wat de meeste andere clubs niet doen, daar betalen de dames zelf belasting (of niet).

Overnachten kost dus geen € 35,00.

Bovenstaande is wat ik van enkel dames te horen gekregen heb, overigens zonder daarom te vragen.
Deze dames kennende ga ik er van uit dat dit correct is.
Eddy kennende heeft hij al lang en breed nagedacht over de kosten voor de dames en de gevolgen hiervan.
Eens kijken hoe de zaken zich gaan ontwikkelen...

de regels gaan veranderen in duitsland per 2016 en edy speel daar nu al op hij wil voorkomen dat zijn club getroven wordt door een razia. vorig jaar heb ik het al welles over gehad met edy over de huurprijzen in de top huizen van duisburg waar ook enkele damens die nu werkzaam zijn in babylon werkzaam zijn geweest namen ga ik niet noemen om de elusie van een sauna club bezoeker niet te bederven en hij heeft er zeker over nagedacht . wat de uitwerking ga worden afwachten

Badslippers
10 mei 2015, 19:30
[ . . . ]
Waar ik nu erg bang voor ben is dat Eddie de zaak wel kan gaan sluiten op de maandag tot woensdag omdat als de dames dan weinig kans hebben om te kameren hun dit dus geld kost
[ . . . ]

Wat ik daarvan denk? Dat iedereen zoveel mogelijk wil verdienen over de rug van een ander liefst met zo min mogelijk inspanning. Maakt niet uit of het nu om een uitbater, een dame, een ijsbeer of een koksmaatje gaat. Je zult denken, een ijsbeer? Ja, want die wil zo goedkoop mogelijk aan zijn trekken komen.

Als iedereen nou eens gewoon doet wat hij/zij zou moeten doen dan hoef je nergens bang voor te zijn:
De uitbater zorgt dat hij een goed geoutilleerde club heeft en zijn gasten (dames en heren) als koning behandelt.
De dames bieden uitstekende en uitgebreide service.
De ijsberen betalen daar ruimhartig voor.
En het koksmaatje zorgt dat er lekkere maaltijden worden opgediend.

lustman
10 mei 2015, 22:10
Hallo,
Ik zit met iets en dat wil ik graag in de groep gooien daar is zo'n forum toch eigenlijk voor het is wel een beetje doemscenario maar ik wil graag jullie mening daar over weten.

Nu a.s. Maandag gaat dit systeem ook van werking in mijn geliefde Babylon, ik heb hier al gelezen dat dat wel gunstig zou zijn omdat dan de dames die weinig kameren dan wel zouden vertrekken.
Dit is echter niet helemaal waar want op de traditioneel rustige dagen in het begin van de week heeft zelfs een toch wel populair meisje als Nicole wel eens geen klanten wat afgelopen dinsdag dus het geval dit heeft zij mij zelf verteld.
Waar ik nu erg bang voor ben is dat Eddie de zaak wel kan gaan sluiten op de maandag tot woensdag omdat als de dames dan weinig kans hebben om te kameren hun dit dus geld kost en geloof mij daar zitten ze echt niet op te wachten.
Groetjes jos

Hallo Jos,

Kan je Nicole niet op maandag bij jou in huis nemen ? Probleem opgelost.

Als Babylon de deuren sluit ga je Nicole toch gewoon bezoeken in een andere club.

Geloof zeker niet alles wat Nicole jou verteld. Dit geld voor alle andere dames van plezier ook ! Anders ben je nog niet aan het einde van je Latijn.

Maandag blijft maandag ook in andere clubs.

Wees maar zeker dat Eddy genoeg informatie genomen heeft + nagedacht over het nieuwe systeem.

MiniME
10 mei 2015, 22:42
Ondanks dat het in de meeste clubs al zo werkt als Babylon vanaf morgen gaat doen, denk ik wel dat Jos5185 een punt heeft. Babylon was 1 van de weinige clubs waar je op een willekeurige dag altijd wel voldoende goede dames trof, dus ook op zondag, maandag en dinsdag. Meisjes hadden misschien weinig te doen (en soms zelfs niets), maar aangezien het dan niets kost, en je zelfs gratis eten en drinken hebt, kozen veel meisjes er toch voor die rustige dagen toch in de club te verblijven (kijk maar naar de Anwesendheidsliste, en zie ook het grote aantal dat er zelfs 6 of 7 dagen per week is).

Als je elke werkdag eerst 75 of 85 euro moet betalen, zonder dat je weet of je dat uberahupt wel terugverdiend, zal de animo op rustige dagen een heel stuk minder zijn vrees ik.

We gaan het zien, maar denk dat eea snel duidelijk wordt op de presentie lijst komende weken.

Costana
14 mei 2015, 09:06
ah er zullen wel verschillende scenario's klaarliggen, bv. in bepaalde clubs moeten ze geen entree betalen als ze geen kamer maken.

een meer belangrijke vraag voor de ijsberenpopulatie: blijft de Leffe Blond aanwezig ?? en gratis te consumeren ?

satanic surfer
14 mei 2015, 10:04
Uiteraard blijft de drankmagneet prioritair in Babylon...het zou nefaste gevolgen hebben gezien de week-endpopulatie qua bezoekers lijkt me uitermate stellig...

peterp095
14 mei 2015, 21:48
Vandaag Babylon bezocht en er kort over gesproken met een dame. Dames moeten dus entree betalen bij aanvang. Er is een klein verschil in bedrag voor de dames die in Babylon overnachten en die elders overnachten. Het probleem zit hem vooral in de weekdagen omdat het aantal bezoekers dan vrij laag ligt. Sommige dames hebben dan geen enkele kamer maar hebben toch entree betaald. Afwachten hoe het de volgende dagen/weken gaat evolueren.

jos5185
24 mei 2015, 20:11
Nou jongens een paar weken geleden uitte ik mijn zorgen over het nieuwe betalingssyteem bij babylon en de gevolgen daarvan.
Volgens de meeste onder jullie zou het allemaal wel meevallen, maar ik zie het toch anders.
Als je het Duitstalige babylon forum ook leest zie dat ook de echte stammies van Babylon klagen over de stemming en de service van de overblijvende dames.
Toegegeven een service kanon als bianca is weer terug maar daar tegenover staat dat andere kanonnen zoals Kirstin en kesha voorgoed vertrokken zijn.
Het zou m.i. tijd worden voor Eddy om b.v. wat ik in andere clubs ook wel zie om op de rustige dagen in het begin van de week en daar reken ik de zondag ook onder de entree voor zowel de dames als ook voor de ijsberen wat te laten zakken.
Groetjes jos

satanic surfer
24 mei 2015, 20:58
Het "eigen" Babylonforum is uiteraard licht "gekleurd" te noemen, maar als zelfs daar de kritiek begint toe te nemen lijkt het toch een beetje realistisch te zijn, deels dan toch. Dat de stemming al lange tijd verwaterd is lijkt me duidelijk, zeker voor sporadische bezoekers als mezelve. De verhoogde entree voor de dames zorgt uiteraard voor een tweedeling tussen de dames, de populaire dames spinnen garen bij het niet meer afdragen per kamergang en doen profijt. weinig geboekte dames daarentegen krijgen het sommige dagen lastig in "+" te komen, en zoeken logischerwijs naar alternatieven. Servicekanonnen zijn sowieso schaars geworden in la Bab, weinig nieuwe toppers, degenen iedereen bekend zoals Alexa, Marina, Kitty, Précieuse en nog enkele zeggen we maar bovengemiddelde dames zijn er al lang, en maken zich geen zorgen. Bianca ras teruggekeerd, dat is niet van weelde dunkt me in de andere bezochte clubs door haar. Eddy weet wel wat ie doet, z´n eigen forum is daarvan een prima voorbeeld. De entree voor dames verlagen zal ie niet direct overwegen dunkt me...Entree voor heren verlagen al helemaal niet...Vergeet niet dat hij "vroeger" niet enkel de entreeprijs nam van een klant, doch daarnaast ook 10E pér...extra..Een driftig kamerende klant die bijvoorbeeld 3 halfuursessies maakte leverde hem nog ns 30+ op, voor 80E lijkt het me dan ook logisch dat ie "aimabel" eentje meedrinkt. De hardcore klantenkring, én zeker die uit z´n eigen forum zijn toch verpand aan de club, no prob. Uiteraard heeft ie méér dames nodig, én goede bovendien, daar lijkt het schoentje toch behoorlijk te knellen. Bovendien valt er al langer een serviceachteruitgang bij de toppers vastgesteld die bijvoorbeeld bij Kitty toch signicatief is, Précieuse haalt herhaaldelijk de extra-trukendoos boven, Marina, euh ja, da´s wel bekend en zo kan men wel doorgaan. Een uitermate pover presterende dame als Melinda was voor enkele jaren buitengekegeld na herhaaldelijke meldingen van non-service, daar is momenteel geen sprake van, signicatief. Als Eddy niet snel weet een aantal goede nieuwe dames te rekruteren zal het zelfs voor de verpachte stammies triest worden, of verheugen die zich werkelijk over het "jippie ya jee- aanschuiven" om aan de o zo node vermiste Kitty ranzukommen, voor gedegradeerde service dan nog. Voor occasionele bezoekers is het al langer boooooring in Babylon, dat heeft niks met de entree.veranderingen der dames te maken. Ze hangen daar al meer dan een jaar verveeld in hun handdoekjes rond bij non-Liebeskasper-situaties...Ben benieud dat nu dat de vrijkaartenstroom gestopt lijkt (ik meen een 150-tal in reguliere fora en sla me dood hoeveel in z´n eigen forum) hoe vaak heren geneigd zullen zijn om 50E neer te tellen voor gerenoveerde Langeweile, want swingend of ultraopwindend kan men het met de beste wil van de wereld niet noemen, excusi...

de duisburg spesjalist
24 mei 2015, 21:03
Nou jongens een paar weken geleden uitte ik mijn zorgen over het nieuwe betalingssyteem bij babylon en de gevolgen daarvan.
Volgens de meeste onder jullie zou het allemaal wel meevallen, maar ik zie het toch anders.
Als je het Duitstalige babylon forum ook leest zie dat ook de echte stammies van Babylon klagen over de stemming en de service van de overblijvende dames.
Toegegeven een service kanon als bianca is weer terug maar daar tegenover staat dat andere kanonnen zoals Kirstin en kesha voorgoed vertrokken zijn.
Het zou m.i. tijd worden voor Eddy om b.v. wat ik in andere clubs ook wel zie om op de rustige dagen in het begin van de week en daar reken ik de zondag ook onder de entree voor zowel de dames als ook voor de ijsberen wat te laten zakken.
Groetjes jos

jos5185 je doet een uitspraak waar je totaal geen verstand van heb kesja heeft gekozen om het is een poosje te proberen via kaufmich kesha ken de klappen van de zweep en gaat dit niet zo snel op geven ze weet wat klanten binding in hou verandering van het betaalsysteem heeft haar wel geholpen deze stap te maken ;) ik kan je melden dat een vogel vaker broet op hetzelfde nest een terugkeer van kesha in babylon is dus helemaal niet uitgesloten ;) als eddy zijn zaak achter uit ziet gaan probeert hij ze egt wel retour te krijgen :biggrin:

de duisburg spesjalist
24 mei 2015, 21:11
Het "eigen" Babylonforum is uiteraard licht "gekleurd" te noemen, maar als zelfs daar de kritiek begint toe te nemen lijkt het toch een beetje realistisch te zijn, deels dan toch. Dat de stemming al lange tijd verwaterd is lijkt me duidelijk, zeker voor sporadische bezoekers als mezelve. De verhoogde entree voor de dames zorgt uiteraard voor een tweedeling tussen de dames, de populaire dames spinnen garen bij het niet meer afdragen per kamergang en doen profijt. weinig geboekte dames daarentegen krijgen het sommige dagen lastig in "+" te komen, en zoeken logischerwijs naar alternatieven. Servicekanonnen zijn sowieso schaars geworden in la Bab, weinig nieuwe toppers, degenen iedereen bekend zoals Alexa, Marina, Kitty, Précieuse en nog enkele zeggen we maar bovengemiddelde dames zijn er al lang, en maken zich geen zorgen. Bianca ras teruggekeerd, dat is niet van weelde dunkt me in de andere bezochte clubs door haar. Eddy weet wel wat ie doet, z´n eigen forum is daarvan een prima voorbeeld. De entree voor dames verlagen zal ie niet direct overwegen dunkt me...Entree voor heren verlagen al helemaal niet...Vergeet niet dat hij "vroeger" niet enkel de entreeprijs nam van een klant, doch daarnaast ook 10E pér...extra..Een driftig kamerende klant die bijvoorbeeld 3 halfuursessies maakte leverde hem nog ns 30+ op, voor 80E lijkt het me dan ook logisch dat ie "aimabel" eentje meedrinkt. De hardcore klantenkring, én zeker die uit z´n eigen forum zijn toch verpand aan de club, no prob. Uiteraard heeft ie méér dames nodig, én goede bovendien, daar lijkt het schoentje toch behoorlijk te knellen. Bovendien valt er al langer een serviceachteruitgang bij de toppers vastgesteld die bijvoorbeeld bij Kitty toch signicatief is, Précieuse haalt herhaaldelijk de extra-trukendoos boven, Marina, euh ja, da´s wel bekend en zo kan men wel doorgaan. Een uitermate pover presterende dame als Melinda was voor enkele jaren buitengekegeld na herhaaldelijke meldingen van non-service, daar is momenteel geen sprake van, signicatief. Als Eddy niet snel weet een aantal goede nieuwe dames te rekruteren zal het zelfs voor de verpachte stammies triest worden, of verheugen die zich werkelijk over het "jippie ya jee- aanschuiven" om aan de o zo node vermiste Kitty ranzukommen, voor gedegradeerde service dan nog. Voor occasionele bezoekers is het al langer boooooring in Babylon, dat heeft niks met de entree.veranderingen der dames te maken. Ze hangen daar al meer dan een jaar verveeld in hun handdoekjes rond bij non-Liebeskasper-situaties...Ben benieud dat nu dat de vrijkaartenstroom gestopt lijkt (ik meen een 150-tal in reguliere fora en sla me dood hoeveel in z´n eigen forum) hoe vaak heren geneigd zullen zijn om 50E neer te tellen voor gerenoveerde Langeweile, want swingend of ultraopwindend kan men het met de beste wil van de wereld niet noemen, excusi...

voor mijn is babylon 50 euro waart de damens gaan nu van zelf rouleren van club na club en zo hoort dat we zijn er immers niet mee getrouwd :biggrin: en als ze allemaal een beetje slim zijn maken ze allemaal een kaufmich profiel aan zodat wij hen kunnen vinden krijgen ze straks nog geld toe de dames van de club eigenaren doordat ze klanten binnen halen in de clubs :rolleyes:

jos5185
24 mei 2015, 21:15
jos5185 je doet een uitspraak waar je totaal geen verstand van heb kesja heeft gekozen om het is een poosje te proberen via kaufmich kesha ken de klappen van de zweep en gaat dit niet zo snel op geven ze weet wat klanten binding in hou verandering van het betaalsysteem heeft haar wel geholpen deze stap te maken ;) ik kan je melden dat een vogel vaker broet op hetzelfde nest een terugkeer van kesha in babylon is dus helemaal niet uitgesloten ;) als eddy zijn zaak achter uit ziet gaan probeert hij ze egt wel retour te krijgen [emoji3]
Mmmm ik doe geen uitspraken stel alleen feiten vast Kesha weg Kirstin weg Babylon stammies die in hun eigen forum klagen over de service verlening van de overblijvende dames, dat was dus voor pak hem beet een half jaar driekwart jaar geleden absoluut niet het geval meer niet
Groetjes jos

de duisburg spesjalist
24 mei 2015, 21:18
Mmmm ik doe geen uitspraken stel alleen feiten vast Kesha weg Kirstin weg Babylon stammies die in hun eigen forum klagen over de service verlening van de overblijvende dames, dat was dus voor pak hem beet een half jaar driekwart jaar geleden absoluut niet het geval meer niet
Groetjes jos

de edy ga echt wel actie ondernemen hij leest overigens ook met ons mee ;)

jos5185
24 mei 2015, 21:25
de edy ga echt wel actie ondernemen hij leest overigens ook met ons mee ;)
Ik hoop het [emoji41]
Want babylon blijft toch ook vanwege de geografische ligging nabij de snelwegen 61 en 4 en de werkelijk perfecte vrachtwagen parking achter de club mijn favoriete clubje.
Maar afgelopen dinsdag was het na het vroege vertrek van Nicole om 2100 al snel afgelopen.
Groetjes jos

ggd
26 mei 2015, 19:45
ijsberen...een vraagje.
nu afrekenen met dames zelf.
Gebeurt dit bij bijvoorbeeld de lockers waar je je kast heb zodat niemand ziet wat je afrekent of bij balie zodat the theke dame het ziet dat je afrekent?
Thx saludos

jos5185
26 mei 2015, 19:49
ijsberen...een vraagje.
nu afrekenen met dames zelf.
Gebeurt dit bij bijvoorbeeld de lockers waar je je kast heb zodat niemand ziet wat je afrekent of bij balie zodat the theke dame het ziet dat je afrekent?
Thx saludos
Licht aan jezelf en het meisje denk ik, ik heb de laatste keer het geld uit mijn locker gehaald en voor de theke afgerekend waarbij trouwens de theke frau niet aanwezig was.
Groetjes jos

de duisburg spesjalist
26 mei 2015, 20:28
Licht aan jezelf en het meisje denk ik, ik heb de laatste keer het geld uit mijn locker gehaald en voor de theke afgerekend waarbij trouwens de theke frau niet aanwezig was.
Groetjes jos

jos5185 ik zou je even wakker maken in prencipe hangen in babylon overall cameras behalve op de kamers en toilet ze kunnen altijd zien dat je afrekenen met een dame behalve als je dat op de kamer of toilet doe ;)

Eddy_V
26 mei 2015, 21:11
in babylon overall cameras behalve op de kamers en toilet ze kunnen altijd zien dat je afrekenen met een dame behalve als je dat op de kamer of toilet doe ;)

Een hele geruststelling dat niemand het ziet als ik mijn geld weer eens door de plee spoel!

Maar inderdaad heeft DDS gelijk met zijn tip: Ook in andere clubs zorg ik er altijd voor dat ik zichtbaar voor de camera het te betalen bedrag op de pinautomaat in type (bij wijze van spreken)

ggd
7 juni 2015, 07:41
mede genieter ijsberen,
hoe gaat het tegenwoordig met afrekenen.....
rekenen de dames de tijd dat je op de kamer bent geweest of van moment dat ze sleutel gaan halen tot jullie terug komen na kamer gang? (zij weg, terug met sleutel, gezelli saampjes lopen naar kamer, de tijd samen op kamer, terug lopen saampjes naar balie of locker...stop de stopwatch!)
THX all

rob45
7 juni 2015, 07:54
mede genieter ijsberen,
hoe gaat het tegenwoordig met afrekenen.....
rekenen de dames de tijd dat je op de kamer bent geweest of van moment dat ze sleutel gaan halen tot jullie terug komen na kamer gang? (zij weg, terug met sleutel, gezelli saampjes lopen naar kamer, de tijd samen op kamer, terug lopen saampjes naar balie of locker...stop de stopwatch!)
THX all

Bij mij ging dat een paar weken geleden 3 keer goed waarvan een dame de laatste sessie een onverwachte extra toepaste die ik zonder onderhandeling zelf met wat extra geld heb beloond.
Alles in de lockerruimte afgerond zonder enig probleem.

satanic surfer
5 september 2015, 13:41
Godbetert, het wordt er enkel gekker op in huize Babylon...niet enkel wordt er al effe melding gemaakt van bedenkelijke praktijken bij het verlaten des pands om de 10E "pfand" terug te krijgen die het gros des heren dienen te betalen bij binnenkomst, ongelooflijk eigenlijk doch nou wil Eddy (weinig verrassend) ook de al niet misselijke 50E entree opschroeven naar 60E...Dat zat er al effie aan te komen en olijke redenen als prijsstijgingen der grondstoffen, Steueropwaarderingen en andere non-issues enzo. Als ie al ns zou beginnen met iedereen entree te laten betalen zou het opschieten. Vreemde investeringsverschijnselen waardoor sommigen een half jaar voor noppes binnenmogen, Werbungonkels te over en voorts de stammieboni enzo, ongelooflijk doch nou zouden "normale" bezoekers 60Eflappen dienen neer te leggen voor wat, ja voor wat eigenlijk? Vam zondag tot woensdag een 15-tal mokkels en do-tot zaterdag een 25-tal met wat geluk. Ik meen dat ie de realiteit al lang uit het oog is verloren, dames gaan op de loop wegens tegenvallende bezoekersaantallen en zoeken hun geluk elders en dienen grotendeels terug te keren op hun hogehieltjesstappen wegens niet-méérverdiensten en hangen dan wat rond in de uitgebreide club. Misschien snapt Eddy nog niet zo goed dat in de enkele clubs die zich wél 60E kunnen permitteren te vragen dat daar 50+ dames zitten, in de enige echt florissante Factory zitten om 11 uur s´morgens al een 30-tal dames Fickbereit te zitten, niet de 6 nog slappdronken halfopgemaakte moppies zoals in zijn toko.

Hoogstwaarschijnlijk zullen de stammies er wel geen punt van maken en zullen Werbeonkels het fenomeen "level der service" etc. inroepen als kwaliteitslabel, excusez le mot doch dt is larie en apekool. Mits entreestijging slaat ie compleet de bal mis en des mogelijks verslechtert de situatie aldaar nog extra. Happy-hourformules worden geopperd, naja, het zou me ten zeerste verbazen dat ie daar gehoor aan gaat geven. Het is er nou al overpriced, nergens betalen dames méér, en npu gaat ie de prijzen op hetzelfde level brengen voor bezoekers ook nét als de club in quasi zieltogende toestand is. Hier lijkt me maar 1 optie over te blijven voor clubbers: elders hun heil zoeken...Het staat een ondernemer uiteraard vrij te vragen wat ie wil aan z´n bezoekers, doch dat het verre van snugger en opportuun is lijkt me toch duidelijk.

duivenmelker
18 september 2015, 13:07
Gisteren had ik bij het binnenkomen al mijn 60 EURO klaar in de hand ,maar van Jacqueline mocht ik die 10 EURO terug wegsteken .
De inkom blijft 50 EURO en de waarborg voor de sleutel is er ook niet meer ( of is dit alleen voor de trouwe klanten ??).
Voor de rest een leuke namiddag op kamer met LAURA B wat een mooie dame , nadat mijn date MILA niet kwam opdagen met CLAUDIA in de zetels liggen vozen (tongzoenen , pijpen , beffen en likken ) maar om te neuken hebben we toch maar een kamer opgezocht was weer een topsessie , en als afsluiter met LUNA een zeer lieve dame , samen een GFE sessie tot en met .

MiniME
19 september 2015, 18:15
Alleen deze maand dus nog 50 euro entree, zie hier (http://www.saunaclub-babylon.com/forum/showpost.php?p=20695&postcount=65) het bericht van gisteravond. Ondanks dat aantal ijsberen nog serieus geprobeerd hebben Eddy te overtuigen dat dit een zeer onverestandig besluit is, en vooral aanwas van (broodnodige) nieuwe klanten kan kosten, en daarmee dus ook het verloop van goede dames in de hand zal werken.

Trouwens, als je op Banaan zijn verjaardag was gekomen, kreeg je 20 euro korting, plus nog een andere kortingaktie en het is bijna voor niets, dan moet je echter wel verplicht lesbo show met De Laef erbij voor lief nemen :cool:

BTW, huidige line-up is trouwens weer prima te noemen, 30 dames (ook echt aanwezig!), waarvan weer 5-tal nieuwe. Aantal hele mooie bij, waaronder de roodharige Jasmin, Denisa, etc, maar de meeste helaas niet op het nivo van de Babylon service standaard. TZ wordt vermeden, wat een Amerikaan die toch met haar kamerde tot de uitspraak "I just played half an hour with her magnificient tits, and it was worth the 50 bucks" bracht. Tsja, in de USA krijg je niet eens een goede lapdance voor dat geld, dus die was al snel blij :cool:
Verder een aantal ex Samya en LR dames, zagen er goed uit, maar hadden geen idee hoe het hier werkt, en zaten dus ondanks de goede optiek veelal werkeloos op de bank.

Ben benieuwd of deze newbees nog bij gaan leren of dat er betere newbees komen, maar door die aanstaande prijsverhoging staan de mannen, en dus ook de dames niet te springen om deze club eens uit te proberen. Zeer kritisch aandachtspunt dus wil de club op zelfde nivo blijven.

Gelukkig zit er tussen de bestaande dames nog voldoende kwaliteit zoals de teenies Roberta, Romina en Luna (ok, geen teenie meer, maar zo ziet ze er wel uit) en natuurlijk ook de toppers zoals Mila, Lori, Claudia, Gabriella, Marina, Monika, etc.

Over de AWL: ken behalve Neby, La Luna en Babylon in Duitsland geen clubs die uberhaupt een AWL hebben, dus ook al klopt deze vrijwel nooit voor 100%, het geeft wel een goed beel van de line up, maar goed, sommige mensen hebben altijd wat te zeuren, zeker als ze blijkbaar het afzeiken van 1 bepaalde club tot belangrijk doel in hun leven hebben verheven..... :cool:

Jan Verplancke
30 december 2015, 17:45
Een jaar of 5 geleden vroeg Babylon ook € 60 entree toch? Toen was het nog een verkapte huiskamer met ongeveer 10 dames die wel allemaal een goede service gaven en hun talen spraken. De uitbreiding van Babylon vind ik toch niet zo geslaagd eerlijk gezegd. Er lopen een hoop dames rond die komen vanuit het budgetclub-circuit, gewend zijn om voor 30 euro per half uur te moeten naaien en die in het verleden in Babylon echt niet gepruimd zouden zijn.

Men had die verbouwing beter niet uitgevoerd, de plaats wat beter gekend en 'n deel van de dames in de budgetclub gelaten. Babylon moest het toch altijd hebben van de huiselijke sfeer, gezelligheid, super service, weinig verloop etc. Dat is allemaal minder geworden sinds ze proberen om de "grote club" uit te hangen. Je hebt nu het tegenovergestelde. Een te grote club in feite, veel dames die alle budgetclubs van NRW al hebben geprobeerd, dames die hun talen niet spreken, dames met waardeloze service, etc.

Enfin, een entreeprijs van 60 euro voor het oude Babylon was prima. Toen klopte het rooster ook. Om groot te doen, wordt nu zelfs het aanwezigheidsrooster wat opgepimpt. Met name als je vroeg op pad gaat en afgaat op het rooster, kun je tegen 'n tegenvaller aanlopen.

Sjeufke
30 december 2015, 21:19
13676

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Badslippers
30 december 2015, 22:23
De uitbreiding van Babylon vind ik toch niet zo geslaagd eerlijk gezegd.

Men had die verbouwing beter niet uitgevoerd

Terwijl men in een ander topic pleit voor de uitbreiding van Living Room. Toch maar laten bij het oude dan?
Help ons uit de droom. Wat moeten we doen. Uitbreiden of niet?

WA
30 december 2015, 22:27
Niets, in het midden laten.

Anders word het net zo als de "Clubs zonder Roemeense kolonie" discussie :eek::cool:

Eddy_V
30 december 2015, 22:35
Meer kamers waren wel nodig in Babylon.
Wat meer buitenruimte met tuin en hopelijk tzt zwembad ook.
Maar de zitruimte en bar hadden niet veel groter hoeven te worden.
Ik ken LR niet, maar ik kan mij voorstellen dat het aantal kamers daar ook te weinig is als wachttijden ontstaan.

Over de entreeprijs mag ik momenteel eigenlijk geen oordeel hebben: Bij toeval waren al mijn bezoekjes (7?) dit jaar gesponsord door diverse fora en door Babylon zelf...

VAZKOR
30 december 2015, 23:23
Terwijl men in een ander topic pleit voor de uitbreiding van Living Room. Toch maar laten bij het oude dan?

Tja zonder Roemse kolonies hoeven de clubs niet meer uit te breiden, toch? ;) Of ik zie het zo dat men over Bulgaarse kolonies gaat klagen.
Wat me eraan doet denken...:gruebel:

stimpy3
31 december 2015, 02:54
Eerlijk gezegd vind ik die roemeense kolonies wel prima te pruimen.

Jan Verplancke
31 december 2015, 07:42

De huiselijke sfeer die er voorheen heerste niet vertalen als Living Room a.u.b. De bar in Babylon is nu te groot voor deze club en de uitbreiding van de line up is vooral kwantitatief en zeker niet kwalitatief.

Living Room is 'n ander verhaal dan Babylon. In Living Room liepen altijd al veel dames rond, in Babylon voorheen niet. De wachttijden in LR zijn storend, vooral voor de dames, maar voor een deel van de beren ook wel.

Wat mijn punt m.b.t. Babylon is, is dat het niet allemaal eenheidsworst hoeft te zijn, maar dat 'n kleine, familiale club ook best wat kan hebben en voor dames ook zeker interessant kan zijn als er veel heren komen om lang te neuken omdat de service er zo goed is. De entreeprijs was destijds volgens mij ook al 60 euro. Dat is daarna pas verlaagd.

De vraag is of gaan mikken in de vijver waarin al veel clubs in de omgeving Köln/Düsseldorf mikken een succesverhaal gaat worden. I.p.v. de uren makende klant gaan mikken op het publiek van die clubs en dan vervolgens de prijs gaan verhogen... Ik ben benieuwd. Zeker omdat de line up optisch niet en qua service niet echt meer boven de concurrentie uitsteekt.

Sjeufke
31 december 2015, 13:12
Ik begrijp al dat negativisme niet. Van het nieuwe gedeelte in Bab wordt veel gebruik gemaakt. Koppeltjes, mannen onder elkaar.......
Aan de bar hangen de leffedrinkers, vooral daar blijven zou ik willen zeggen. En aan de Stammtisch is het ook goed vertoeven. Voor ieder wat wils.

SeX++
31 december 2015, 13:58
Meer kamers waren wel nodig in Babylon.
Wat meer buitenruimte met tuin en hopelijk tzt zwembad ook.
Maar de zitruimte en bar hadden niet veel groter hoeven te worden.

Vroeger moest men tot één uur of langer wachten om dan een half uurtje op de kamer te vertoeven. Dat is gelukkig voor de dames verleden tijd, jammer voor de ijsberen.
De bar-, eet- en zitruimtes moesten, volgens mij, ook uitgebreid worden. Er waren tijdspannen dat je nergens je bord met eten kon plaatsen, nu kun je steeds naar achteren en in de zomer naar de tuin.

SeX++
31 december 2015, 14:16
De huiselijke sfeer die er voorheen heerste niet vertalen als Living Room a.u.b. De bar in Babylon is nu te groot voor deze club en de uitbreiding van de line up is vooral kwantitatief en zeker niet kwalitatief.

Living Room is 'n ander verhaal dan Babylon. In Living Room liepen altijd al veel dames rond, in Babylon voorheen niet. De wachttijden in LR zijn storend, vooral voor de dames, maar voor een deel van de beren ook wel.

Wat mijn punt m.b.t. Babylon is, is dat het niet allemaal eenheidsworst hoeft te zijn, maar dat 'n kleine, familiale club ook best wat kan hebben en voor dames ook zeker interessant kan zijn als er veel heren komen om lang te neuken omdat de service er zo goed is. De entreeprijs was destijds volgens mij ook al 60 euro. Dat is daarna pas verlaagd.

De vraag is of gaan mikken in de vijver waarin al veel clubs in de omgeving Köln/Düsseldorf mikken een succesverhaal gaat worden. I.p.v. de uren makende klant gaan mikken op het publiek van die clubs en dan vervolgens de prijs gaan verhogen... Ik ben benieuwd. Zeker omdat de line up optisch niet en qua service niet echt meer boven de concurrentie uitsteekt.

Ik weet niet wanneer en op welke dagen je vroeger kwam? Maar op vrijdagen en zaterdagen was het dikwijls stampvol en kon je dus niet meer spreken van 'klein en familiaal' maar van 'klein en benauwd'. Babylon was hier het slachtoffer van zijn eigen succes.

I.v.m. het service niveau: die is volgens mij nog steeds prima, de regels voor de DVPs blijven ongewijzigd. Afwerk dames blijven niet lang, net zoals vroeger.

Ik respecteer je mening, misschien is 'Schieferhof (https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?51-Schieferhof-Hennef-Lichtenberg)' meer iets voor jou. Maar daar heeft bij mij de mayonaise nooit gepakt.

Jan Verplancke
31 december 2015, 14:50
Ik kwam met name doordeweeks, dat is natuurlijk wel een behoorlijk verschil met het weekend. De party's waren erg druk inderdaad en het was weleens improviseren om een wachttijd te voorkomen. :biggrin:

Drukte in clubs is erg ongelijkmatig verdeeld. Clubs waar je in het weekend tot meer dan een uur moet wachten op een kamer, kun je op woensdag een kanon afschieten.

Laatst ben ik er nog 'n paar keer geweest en ik zag veel bekende dames. Dames die kwamen uit clubs als Heaven 7 en Mundial. Een deel van de dames die wel op het rooster stonden, waren er (nog) niet. Niet één dag, meerdere dagen. Ik weet dat er mensen zijn die waarde hechten aan zo'n rooster. Service is naar mijn mening gemiddeld genomen gedaald. Ook al verdwijnen afwerkertjes snel, er lopen er wel meer rond dan voorheen. Structureel is er wel 'n groepje dat gewoonweg niet voldoet. Regels zijn regels, maar ze naleveren en de manier waarop ze worden nageleefd, is een tweede. Je hebt PZC en je hebt PZC en je hebt TZ en je hebt TZ.

Schieferhof vind ik weinig aan eerlijk gezegd.

Flurkman
4 januari 2016, 17:24
Heb bij afrekening nooit problemen gehad. Gluurde wel altijd mee over de schouder bij het noteren! En bij Josephine (al lang verdwenen) betaalde ik enkele keren "in 't zwart" op de kamer...
Sorry, Eddy...

pret
4 januari 2016, 17:30
Ik ben een beetje in de war geraakt met deze topic. Hoe werkt nou precies het afrekenen in Babylon?

Deantje
4 januari 2016, 17:38
Je rekent na afloop gewoon met de dames bij de lockers af.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

pret
4 januari 2016, 17:44
Je rekent na afloop gewoon met de dames bij de lockers af.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zoals het gebruikelijke als in elke club dus :freu: