PDA

Volledige versie bekijken : Geleuter/gezeik nav zeeeer subjectief club overzicht MM



Piet Plezier
4 mei 2015, 19:08
Het is alweer even geleden, en heb rond de jaarwisseling weinig tijd gehad eea weer bij te werken en te posten, maar er is sinds 16 maanden weer een hoop gebeurd en veranderd in sauna/FKK land. Aantal clubs zijn van eigenaar/naam veranderd (Haus Panthera=>Acapulco Gold, Amnesia=>Great Palace), sommige van locatie (Golden Dreams), sommige zelfs beide (Club Angelique Viersen => La Luna Moers), aantal clubs zijn flink verbouwd (Goch, Babylon) en er was zelfs een nieuwe "ster" aan het firmament (Oceans).

En zoals altijd waren de ervaringen weer wisselend, soms lyrisch, soms totale catastrofe, en uiteraard allemaal afhankelijk van de smaak van de desbetreffende ijsbeer.

Onderstaand dus weer het zeeeeer subjectieve overzicht op basis van mijn persoonlijke waarnemingen. Aangezien ik de (kwaliteit van de) dames in een club het meest belangrijk vind, die sortering als eerste:

11727
Op naar weer een mooi club jaar!

:cool:
klopt niets van.
Wanneer ben je in van GOCH geweest? ???
Of is het natte vinger werk? ?

Peppino
4 mei 2015, 22:47
Leuk dat lijstjes maken (als je heeeel veel tijd over hebt)...........alleen voor wie hebben ze waarde ?
Naar mijn idee alleen voor de schrijver !
Als je deze vragen gaat stellen aan 100 beren krijg je honderd verschillende lijsten.
Prima,ieder zijn ding maar wat is het nut ervan ?

phoenix
4 mei 2015, 22:59
bestene complete lijst, kijk ik heb ze niet alle bezocht, dus dan blijf ik wat bescheiden met mijn mening, maar dat goch niet hoog staat verbaast me niet nee...

amigo70
4 mei 2015, 23:03
Als je deze vragen gaat stellen aan 100 beren krijg je honderd verschillende lijsten.
Prima,ieder zijn ding maar wat is het nut ervan ?

Het nut? Dat is nu waar dit forum over gaat: iedereen kan zijn mening geven over de clubs, het liefst iets verder dan jouw clubje en dat is wat Minime tot in de details doet, zelfs met spreadsheets. Ik zou zeggen: ga zo door! Hier hebben we wat aan.

Peppino
4 mei 2015, 23:58
bestene complete lijst, kijk ik heb ze niet alle bezocht, dus dan blijf ik wat bescheiden met mijn mening, maar dat goch niet hoog staat verbaast me niet nee...

En al zou je ze allemaal bezocht hebben en JOUW mening daarover geven wie schiet daar iets mee op ? En wat Goch betreft:ik ben jouw toch nog al eens een keer tegen gekomen daar...........zal toch niet zijn omdat het
ene hele leuke en gezellige club is...............

Peppino
5 mei 2015, 00:04
Het nut? Dat is nu waar dit forum over gaat: iedereen kan zijn mening geven over de clubs, het liefst iets verder dan jouw clubje en dat is wat Minime tot in de details doet, zelfs met spreadsheets. Ik zou zeggen: ga zo door! Hier hebben we wat aan.

Nutteloos dus.........hij zet zijn clubje wat ik weer helemaal niks vind (in alle opzichten)bovenaan en mijn paleisje in Goch bungelt in de tweede helft.
Maar goed als je dat nou zo geweldig leuk vind : fooorall dooorchaaan..............

Hemaworst
5 mei 2015, 00:33
En al zou je ze allemaal bezocht hebben en JOUW mening daarover geven wie schiet daar iets mee op ?

Iedere recensie en post op dit forum, inclusief die van jouzelf, is een eigen mening... Als niemand daar iets mee opschiet, kunnen we beter de stekker uit het stopcontact trekken.

De Laef
5 mei 2015, 05:19
klopt niets van.
Wanneer ben je in van GOCH geweest? ???
Of is het natte vinger werk? ?

natte vinger werk............

zoals je ziet staat van gogh TE HOOG in de lijsten

krukar
5 mei 2015, 08:35
En al zou je ze allemaal bezocht hebben en JOUW mening daarover geven wie schiet daar iets mee op ? En wat Goch betreft:ik ben jouw toch nog al eens een keer tegen gekomen daar...........zal toch niet zijn omdat het ene hele leuke en gezellige club is...............

Met jouw mening schieten we inderdaad niet zoveel op....

De mening van Minime resulteert weer in een fantastisch overzichtje waar vele beren blij mee zijn :)

Piet Plezier
5 mei 2015, 10:10
gewoon onzin dit.
Hij zet zijn eigen club bovenaan.
Maar hij moet maar zien.

MiniME
5 mei 2015, 11:51
gewoon onzin dit.
Hij zet zijn eigen club bovenaan.
Maar hij moet maar zien.


Aantal beren hebben al gereageerd over hoe je dergelijke overzichten moet duiden, maar blijkbaar is het nog niet helemaal helder.

Voor de duidelijkheid: ik heb geen "eigen" club, kom in 10-tallen verschillende clubs en op basis van mijn (subjectieve/persoonlijke) ervaring vind ik iets leuk of niet leuk. Is ook goed te zien in de top-5, die de afgelopen jaren al flink verschoven is. Een roze bril en totaal irreel fan gedrag mbt 1 specifieke club kan mij in ieder geval niet verweten worden lijkt me....... Groot contrast met sommige beren die alleen een top-1 lijken te hebben :biggrin:

Piet Plezier
5 mei 2015, 12:17
je schrijft maar wat.
Doe maar lekker heen hoor.
De leukste en gezelligste club voor mij is toch van GOCH.
En wat jij schrijft met afentoe een bezoekje aan een club zal me worst wezen.

P11111
5 mei 2015, 12:25
je schrijft maar wat.


Wat een grote onzin!

Piet Plezier
5 mei 2015, 12:30
als je het goed wilt doen moet je een club.
4 keer in 4 weken bezoeken.
Op 4 verschillende dagen.
Dan kun je zoiets op touw zetten.
Maar niet als je een club 1 keer bezoekt

Vendezz
5 mei 2015, 12:38
Als als. Het is zijn lijstje... klaar.. duidelijk... . Maak je eigen lijstje en zet die online.. kunnen we daar ook op reageren...

Peppino
5 mei 2015, 14:12
Iedere recensie en post op dit forum, inclusief die van jouzelf, is een eigen mening... Als niemand daar iets mee opschiet, kunnen we beter de stekker uit het stopcontact trekken.

Hé,worstje,wat ben jij er mee opgeschoten dan ?

Peppino
5 mei 2015, 14:14
Met jouw mening schieten we inderdaad niet zoveel op....

De mening van Minime resulteert weer in een fantastisch overzichtje waar vele beren blij mee zijn :)

FANTASTSCH !!! Kerel wat zijn we daar blij mee !! Een partij onzinnige cijfertjes...............

Peppino
5 mei 2015, 14:17
Volgens mij laat het onderwerp van dit topic niks aan duidelijkheid te wensen over. Je kan desgewenst al bij voorbaat het topic nutteloos achten wat impliceert dat het dan ook een nutteloze actie is om het topic te openen en uitgebreid te gaan lezen. Maar toch aanklikken en eerst kijken welke plaats 'je clubje' scoort en afhankelijk van de positionering van je clubje het topic nutteloos achten is niets anders dan jezelf in de maling nemen. Het zou immers net zo nutteloos geacht moeten worden als je clubje op nummer 1 was geeindigd in dit zeeeer subjectieve overzicht en die constatering zou het aanklikken van dit topic overbodig moeten hebben gemaakt.

Ik weet het Picasso en Van Gogh gaan niet samen..............maar ik heb toch heeeeel duidelijk voorkeur voor Van Gogh !! (SUBJECTIEF uiteraard)

Peppino
5 mei 2015, 14:20
Nutteloos reageren is ook een tijdverdrijf... lees en geniet... zoveel beren. Zoveel lijstjes.. leuk om te lezen waar we minime veel kunnen ontmoeten of juist niet.. [emoji41] [emoji106]

Leuk hè dat we allemaal zo nutteloos bezig zijn....................

Peppino
5 mei 2015, 14:24
Maak anders je eigen lijstje met waarschijnlijk andere clubs bovenaan als je smaak afwijkt van die van MM!

Alsjeblieft zeg hou op ! Nog meer lijstjes waar we geen zak mee opschieten,als je daar het forum mee moet gaan vullen..................

Peppino
5 mei 2015, 14:27
Als als. Het is zijn lijstje... klaar.. duidelijk... . Maak je eigen lijstje en zet die online.. kunnen we daar ook op reageren...

Niet meer LIJSTJES !! NEEEEEEEEEEEEEE

Peppino
5 mei 2015, 14:35
Als MiniMe graag lijstjes maakt moet ie dat gewoon doen , laten we het dan nog maar niet over het nut ervan hebben,maar om dan over Van Goch te gaan schrijven dat daar géén mooie jonge slanke dames zouden zijn is
GROTE onzin !
Naar mijn idee heeft ELKE saunaclub voldoende variatie aan vrouwelijk schoon en de service is dan weer een heel ander verhaal maar daar moet iedereen voor zich over oordelen door de proef op de som te stellen.

Vendezz
5 mei 2015, 14:39
In het algemeen als je van veeeeeeeeeel erg magere skinny meisjes houdt dan is vg niet de place to be.. en dat is voor iedereen anders.. mager of super skinny. Duss we kunnen wel blijven aanvallen op bepaalde woorden etc. Feit is dat er veel gfe in vg gegeven en dat beaamd hij ook.... en jou eerste maal in bab is ook niet super bevallen maar ieder zijn ding en mening toch ? Goed dat we allemaal wat anders willen he

Piet Plezier
5 mei 2015, 15:05
voldoende slanke meisjes in GOCH.
Laura,
Monica
Dana
Sissi,
Skinny Flori
Samantha
Paula
En zo zijn er nog wel meer.
En de Service dames zitten echt in GOCH.

Vendezz
5 mei 2015, 15:15
Zoals ik zei en daarbij net als jou in herhaling ga vallen.. wat jij slank en skinny vind is voor een ander niet genoeg. En voldoende is ook niet een weerspiegeling van een dagelijkse bezetting ..

phoenix
5 mei 2015, 15:16
ja vila duisburg heeft ook slanke meisjes toch? en eh heaven7 planet happy garden, acapulco gold, ook en eh ying yang ook...,en ja luder lounge ook....toch zijn er blijkbaar verschillen die door meerder beren worden herkent, net zoals in sommige clubs er rookvrije ruimtes zijn , in andere clubs rook je gratis mee en is je kans op longkanker in ene keer veel groter dan in andere clubs, het eten vers wordt gemaakt en in weer andere niet, zo ligt goch weer gunstig voor de hollanders, zijn er volslanke en slanke types in goch die super geil zijn en ja er zitten er ook tussen die geven een zogenaamde bernds bonus, die zullen ook wel zijn...maar laat minime nou met zijn lijstje...., ik rijd voorlopig ene klein tukje verder dan 1 uur en een kwartier.maar een uur en twintig minuten of..maar ander half uur of soms wel twee uur.

Piet Plezier
5 mei 2015, 15:28
Zoals ik zei en daarbij net als jou in herhaling ga vallen.. wat jij slank en skinny vind is voor een ander niet genoeg. En voldoende is ook niet een weerspiegeling van een dagelijkse bezetting ..

wanneer was je de laatste keer in GOCH? ???
Vorig jaar toen er de Laef ook was.

Vendezz
5 mei 2015, 15:44
Jammer dat je het persoonlijk gaat bewoorden....ik geef een mening.. jij de jouwe.. wat jij slank vind zou voor mij niet genoeg zijn en een ander houdt van anna popjes. Zoveel smaken zoveel verschillende meningen.... Jouw mening val ik niet op aan. Alleen je antwoorden zijn soms te subjectief.. Dit lijstje is leuk om te lezen. Net als jou recensies in vg.. Alleen voor mij niet de reden om er naar toe te trekken.

krukar
5 mei 2015, 17:08
Sommigen hebben niet door dat dit het Ijsberenforum is en niet het VG-fanboyforum....

Piet Plezier
5 mei 2015, 17:19
Sommigen hebben niet door dat dit het Ijsberenforum is en niet het VG-fanboyforum....

Nee dat heeft er niets mee te maken.
het is gewoon een lijst van helemaal niets.
als je punten wilt geven moet je anders te werk gaan.
maar niet na 1 bezoekje van vorig jaar zomer.

Vendezz
5 mei 2015, 17:33
T is zijn lijstje toch ??? Post je eigen dan maar es... kunnen we kijken we t daar mee eens zijn.. wat minime schrijft is zijn mening en zijn topic zegt t al.... zeeeeer subjectief...

Ricardo Banana
5 mei 2015, 17:39
PP kan geen lijstje maken, want die komt tegenwoordig alleen nog maar in Van Goch.

Piet Plezier
5 mei 2015, 17:40
T is zijn lijstje toch ??? Post je eigen dan maar es... kunnen we kijken we t daar mee eens zijn.. wat minime schrijft is zijn mening en zijn topic zegt t al.... zeeeeer subjectief...

dan moet hij dat kutlijstje mooi voor zijn eigen houden.
en niet op het forum zetten.
ik post niets,teminste geen lijstje:biggrin:

Piet Plezier
5 mei 2015, 17:43
PP kan geen lijstje maken, want die komt tegenwoordig alleen nog maar in Van Goch.

wat moet je nou een lijstje maken als je ergens 1 keer per jaar komt.
dan moet je 4 keer in 4 weken naar de zelfde club gaan.
en dan op verschillende dagen.
dan kun je een lijstje maken.
zzijn Babylon staat boven aan laat me niet lachen

Vendezz
5 mei 2015, 17:45
Wel zijn snelste ooit.... mis een record waard

Picasso 1
5 mei 2015, 17:46
dan moet hij dat kutlijstje mooi voor zijn eigen houden.
en niet op het forum zetten.

24 leden hebben ondertussen middels een thanks een signaal afgegeven dat ze het prettig vinden dat hij het kutlijstje niet voor zichzelf heeft gehouden.

Piet Plezier
5 mei 2015, 17:46
Wel zijn snelste ooit.... mis een record waard

het ging heel snel ja dat klopt.
en als hij niet zo tegen sputterde was het nog sneller gegaan

Ricardo Banana
5 mei 2015, 17:50
Lijstje Ricardo Banana:

1. Living Room
2. Samya
3. Yin Yang
4. Sixsens
5. Planet Happy Garden
.
.
.
.
156. FKK van Goch

phoenix
5 mei 2015, 17:51
misschien dat we deze zeer subjectieve lijst kunnen nomineren als beste stuk van het jaar ...hij heeft nu al 25 likes...die MINIme.

Piet Plezier
5 mei 2015, 17:52
Lijstje Ricardo Banana:

1. Living Room
2. Samya
3. Yin Yang
4. Sixsens
5. Planet Happy Garden
.
.
.
.
156. FKK van Goch

valt mee 156 ik had eerder 302 verwacht

Vendezz
5 mei 2015, 17:53
Wist niet dat de banaan 156 clubs had bezocht ... hoeveel hausverbods zou die hebben ?

De Laef
5 mei 2015, 17:54
valt mee 156 ik had eerder 302 verwacht

wel erg laag pietje

Ricardo Banana
5 mei 2015, 17:54
valt mee 156 ik had eerder 302 verwacht

Zoveel clubs heb ik nog niet gehad.

De Laef
5 mei 2015, 17:55
Wist niet dat de banaan 156 clubs had bezocht ... hoeveel hausverbods zou die hebben ?

meer als jij in de clubs bent geweest

phoenix
5 mei 2015, 17:55
bij mij :

1 ying yang
2 luder lounge
3 acapulco gold
4 vila marisol
5.met stip heaven7
.
.
.
.302 FKK van goch:blume:

Ricardo Banana
5 mei 2015, 17:55
Wist niet dat de banaan 156 clubs had bezocht ... hoeveel hausverbods zou die hebben ?

Momenteel alleen Van Goch, raar maar waar.

Piet Plezier
5 mei 2015, 17:56
jullie lullen maar mooi heen met je kutlijsten

Picasso 1
5 mei 2015, 17:57
Lijstje Ricardo Banana:

1. Living Room
2. Samya
3. Yin Yang
4. Sixsens
5. Planet Happy Garden
.
.
.
.
156. FKK van Goch

Is bier niet bij de entreeprijs inbegrepen in Van Goch?

Vendezz
5 mei 2015, 17:58
Nou ze zijn allemaal opzoek naar een kut in die clubs.. dus dan zijn het ook kutlijsten ?

De Laef
5 mei 2015, 17:59
nee
Is bier niet bij de entreeprijs inbegrepen in Van Goch?

nee anders stond hij 155 bij de banaan

De Laef
5 mei 2015, 18:00
jullie lullen maar mooi heen met je kutlijsten

pietje heb jij een aktuele kutlijst

de duisburg spesjalist
5 mei 2015, 18:02
1 babylon
2 LR
3 GT
4 villa Marisol
5 dolce vita
.
.
.
.
156 penelope
157 van goch

deze lijst is niet bindent en kan altijd veranderen nog niet alle clubs bezocht ;)

phoenix
5 mei 2015, 18:02
jawel ze hebben wel bier bij Fkk van goch, speciaal op vrijdags en zaterdags, de kunne zoveel drinken als ge wilt...duut piet plezier ok, hij wordt maar niet zat..., psst niet verder vertellen maar ze vullen de freibier an mit heel veel kraanwater.....:eek:

Piet Plezier
5 mei 2015, 18:04
Is bier niet bij de entreeprijs inbegrepen in Van Goch?

jazeker wel op vrijdag en zaterdag.
en als ik door de weeks ga moet ik 75euro bijlappen voor me bier

Ricardo Banana
5 mei 2015, 18:05
jazeker wel op vrijdag en zaterdag.
en als ik door de weeks ga moet ik 75euro bijlappen voor me bier

Is dat voor vijf dagen of voor een dag.

Vendezz
5 mei 2015, 18:06
Of betaald die inkoopprijs voor een fustje ???

Piet Plezier
5 mei 2015, 18:07
pietje heb jij een aktuele kutlijst

GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
MARISOL

Ricardo Banana
5 mei 2015, 18:07
Of betaald die inkoopprijs voor een fustje ???

Die kosten in Duitsland 30 euro per stuk

Piet Plezier
5 mei 2015, 18:07
Is dat voor vijf dagen of voor een dag.

VAN 20.00UU TOT 00.00UUR

Ricardo Banana
5 mei 2015, 18:08
Hoeveel staat Marisol nu PP?

De Laef
5 mei 2015, 18:08
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
GOCH
MARISOL


wat een kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutlijs t

Piet Plezier
5 mei 2015, 18:09
wat een kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutlijs t

JIJ WILDE TOCH EEN KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTLIJST

Piet Plezier
5 mei 2015, 18:10
Hoeveel staat Marisol nu PP?

303

Vendezz
5 mei 2015, 18:11
Eerder een lijst met iemand die gilles de la tourette heeft... kut kut kut kut kut !!!

VAZKOR
5 mei 2015, 18:20
MiniMe heb je SixSens nog niet bezocht? Het zou me benieuwen waar die club zou staan in je lijstoverzicht.

phoenix
5 mei 2015, 18:22
hahahahaha, ik dacht al waar is big:biggrin:

Vendezz
5 mei 2015, 18:23
Zet t maar onder nieuw topic.. lijstje gezwam !!

Hahahaha

Piet Plezier
5 mei 2015, 18:25
Speelkwartier is nog volop gaande zie ik, maar de bel gaat zo en dan is het verlengde speelkwartier ten einde en en dan wordt het plein ook schoongemaakt :wink:!

Laat die jongend toch ff spelen Big dat vinden ze leuk:rolleyes:

Peppino
5 mei 2015, 22:29
Zouden we die tabellen niet naar de categorie GENEUZEL moeten verplaatsen ?

Vendezz
5 mei 2015, 23:02
Reactie behoort in ander topic thuis... maar t is een algemeen lijstje???

Peppino
5 mei 2015, 23:57
jawel ze hebben wel bier bij Fkk van goch, speciaal op vrijdags en zaterdags, de kunne zoveel drinken als ge wilt...duut piet plezier ok, hij wordt maar niet zat..., psst niet verder vertellen maar ze vullen de freibier an mit heel veel kraanwater.....:eek:

Kijk zo is het toevallig ooook nog eens een keer ! Zijn we meteen verlost van het geneuzel over het betalen vd drankjes,iedereen aan het GRATIS bier waar je toch niet zat van word !

Vendezz
6 mei 2015, 09:38
Alleen jammer dat t telkens in den.treure herhaaldelijk te sprake komt

Jan_Wandelaar
6 mei 2015, 22:46
Plaatsen en gelegenheden waar Jan z'n voorkeur naar uitgaat:

( 1.) ......
( 2.) ......
( 3.) ......
(...)
(...)
(...)
( 999.996.) Gevangenis
( 999.997.) Noord Korea
( 999.998.) Concentratiekamp
( 999.999.) De Hel
( 1.000.000.) Van Goch

J.W.

Peppino
6 mei 2015, 22:51
Plaatsen en gelegenheden waar Jan z'n voorkeur naar uitgaat:

( 1.) ......
( 2.) ......
( 3.) ......
(...)
(...)
(...)
( 999.996.) Gevangenis
( 999.997.) Noord Korea
( 999.998.) Concentratiekamp
( 999.999.) De Hel
( 1.000.000.) Van Goch

J.W.

Heeeerlijk idee dat we met jouw dus nooooit geconfronteerd worden in DE LEUKSTE EN GEZELLIGSTE CLUB VAN NRW.......................

Jan_Wandelaar
6 mei 2015, 22:57
Heeeerlijk idee dat we .......................

Wie zijn 'we'????? Of ben je schizofreen? Tja, dan heb je niemand nodig om het gezellig te hebben.

J.W.

Peppino
6 mei 2015, 23:07
We..........zijn ALLE bezoekers die graag te gast zijn in Van Goch !
Het enige wat ik nodig heb is girls girls girls.............

Vendezz
6 mei 2015, 23:15
Graag?? 100 euri tegoed dan komen de echte mannenn

Peppino
6 mei 2015, 23:24
Nou ja graag is nog zwak uitgedrukt,eerder hunkeren , kwijlen.............'t is er niet voor niks zo druk !
Maar wat wil je met TOPDAMES in huis,dunne,dikke, grote ,kleine,blanke,zwarte maar één ding hebben ze gemeen:ze zijn allemaal GEIL !!

Vendezz
6 mei 2015, 23:33
Keep on dreaming... geen wonder dat jullie de enige zijn .... meer komt er ook bijna niet

Peppino
6 mei 2015, 23:38
Ben nog klaar wakker jochie....................met JULLIE bedoel je natuurlijk de duizenden bezoekers die er per maand komen,klopt,en MEER hoeft ook eigenlijk niet !

Piet Plezier
6 mei 2015, 23:41
oh die vendett zit hier ook al de boel te verzieken

Piet Plezier
6 mei 2015, 23:43
Keep on dreaming... geen wonder dat jullie de enige zijn .... meer komt er ook bijna niet

op van die sullen als jou zitten ze ook echt niet te wachten in de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH.

Peppino
6 mei 2015, 23:46
Maar we dwalen wel erg af............wat mij betreft géén onzinnige lijstjes en nietszeggende cijfertjes.............daar ging het uiteindelijk om !

Vendezz
6 mei 2015, 23:48
Ik weet dat je alleen zo persoonlijk reageert meer zit er niet in... en echt na elk verhaal afsluiten hoe goed vg is... t interesseerd mensen niet meer... ...

Vendezz
6 mei 2015, 23:51
De twee clowns van vg zo zijn jullie bekend... wordt es wakker en reageer normaal en laat dat overdrevene achterwege

Piet Plezier
6 mei 2015, 23:52
Ik weet dat je alleen zo persoonlijk reageert meer zit er niet in... en echt na elk verhaal afsluiten hoe goed vg is... t interesseerd mensen niet meer... ...

dan moeten ze het mooi niet lezen.
Maar jij wind je er nogal over op.
Blok me en je ziet het niet meer.
Van GOCH is gewoon de leukste en gezelligste club van NRW.
Daar kan ik ook niets aan doen.
Maar zolang er beren tegen mij zeggen ik ben hier omdat jij zo tekeer gaat op het forum nou dat vind ik leuk.

Piet Plezier
6 mei 2015, 23:53
De twee clowns van vg zo zijn jullie bekend... wordt es wakker en reageer normaal en laat dat overdrevene achterwege

en jij bent clown 3 die overal op reageert

Vendezz
7 mei 2015, 00:01
Ik spreek meer namens mensen die t zat zijn van dat gezever over van vg dan dat t wekelijkse trekt qua beren.. dus.. wordt tijd dat ze hier actie ondernemen

Big30
7 mei 2015, 00:14
Kleuterklas op slot.