PDA

Volledige versie bekijken : Betty (Bulgaarse)



lange plank
8 mei 2015, 10:15
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif




betty (Bulgaarse)
Leeftijd:22 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:euros Tijdsduur:hoelang je wilt
Service:Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Massage, Aftrekken
Extra info:ik was haar eerste klant ik vondt echt toppertje ze neemt wel beetje afstand maar ze is nieuw en neutraal straks is ze flink in gewerkt dat maakt ze iedereen af

Piet Plezier
8 mei 2015, 11:22
jammer dat ze zo afstandelijk is.
Ik zal ze vanavond is laten masseren.
Ze heeft wel hele moooooie grote stevige borsten.

lange plank
8 mei 2015, 20:01
Gewoon lekker ding ik ben weer op forum bedankt piet en big30 ik mis betty nu al maar heb geen poen ikzeg altijd no moneymaker no funny

Tony M
9 mei 2015, 08:38
Gewoon lekker ding ik ben weer op forum bedankt piet en big30 ik mis betty nu al maar heb geen poen ikzeg altijd no moneymaker no funny

Lange P,

deze klinkt beter...en is ook nog eens waar...."NO MONEY.....NO HONEY"!!!!!

Liefje
9 mei 2015, 11:38
Deze kan ook nog, .....NO MONEY......BUT STILL HORNY!!!

lange plank
10 mei 2015, 08:01
Ze is echt toppertje nu maar hopen dat ze lang zal blijven me zak zit goed vol

billyboy123
17 juni 2015, 12:47
Dankzij een vrijkaartje (dank!) vorige week woensdag naar VG geweest. Met Betty op kamers geweest :) Inderdaad een leuke en vriendelijke meid, ze is 20 en komt uit Bulgarije. Slank lijfje en leuk koppie. Ze begon al dansend te strippen zodat een stijve niet lang op zich liet wachten:zauberkiste: Vervolgens heeft ze haar poesje wat ingesmeerd met aardbeien-glijmiddel, daardoor heb ik een befbeurt maar overgeslagen.. Heb aardbeien toch liever uit de groentewinkel. In drie standjes lekker gewipt en in doggy het einde ingeluid. Ze doet leuk mee en leek zowaar ook twee keer klaar te komen..
Herhalingsgevaar: absoluut. Haar sterke pluspunt(en): twee geweldige naturel C-borsten!

pasja
31 juli 2015, 19:00
gisteren ook met Betty gekamerd en had er absoluut geen spijt van. Hoorde dat ze er al een poosje werkt. jammer dat ik ze nooit eerder ontmoet had anders was ik er veel vaker mee naar de kamer gegaan. Mijn eerste indruk was dat ze wat afstandig is. maar na 5 minuten op de bank gezeten te hebben met haar heb ik een heel andere kijk op haar. Ik vroeg of ze ook aan tz deed en ze antwoorde volmondig ja en begon me teder te zoenen. als je van teder en een gfe houd moet je bij haar zijn. Ze word ook steeds meer spontaner en grappiger als je een goede klik met haar hebt. Behandel haar met respect en je krijgt er veel voor terug. Voor herhaling vatbaar .heel mooi figuur alleen jammer dat ze dat zelf niet zo vind.