Johnsonxxx
8 mei 2015, 21:40
Vorige week met Diana gekamerd. Had haar al in het vizier, ze valt op doordat ze een geel-groene felgekleurde slip draagt, geen bovenstukje (A/B tietjes) halflang zwart haar en fel rode lippenstift. Ze heeft gewoon een geile uitstraling. Werkt nog niet zo lang (enkele weken) in deze club. Zie foto's website van de club (ik dacht trouwens dat ze zich als Emma voorstelde, wellicht heb ik het niet goed onthouden :redface:).
In de kino prettig kennis gemaakt, geeft lekkere zoentjes, maar niet overdreven veel. Op de kamer heb ik haar meteen voor een uurtje geboekt. De seks werd prima opgebouwd , langzaam en erotisch, teasend. Heerlijk klaargekomen en nog beetje nagepraat. Al met al duurde het max 50 minuten, da’s wel jammer, maar oke ze had ook al even bij me in de Kino gelegen.
Prima meid, voor herhaling vatbaar. Misschien beter half uur boeken.
In de kino prettig kennis gemaakt, geeft lekkere zoentjes, maar niet overdreven veel. Op de kamer heb ik haar meteen voor een uurtje geboekt. De seks werd prima opgebouwd , langzaam en erotisch, teasend. Heerlijk klaargekomen en nog beetje nagepraat. Al met al duurde het max 50 minuten, da’s wel jammer, maar oke ze had ook al even bij me in de Kino gelegen.
Prima meid, voor herhaling vatbaar. Misschien beter half uur boeken.