PDA

Volledige versie bekijken : Marl Club Faro Ottostrasse 8 Gangbang



sneivel
12 mei 2015, 04:36
Afgelopen zondag 10 mei op een gangbang geweest daar georganiseerd door partyfreunde nord. Ik was er 2 maand geleden ook geweest. Party was van 15.00 tot 20.00 met 4 meiden. Jasmin , Mandy , Karina en Gaby??. Kosten 80,-- euro
Club Faro is normaal een swingerclub , maar mooi ingericht. Veel kleedkluisjes, 3 douches met goed regelbare kranen met super veel water als je dat wilt. In de hoofdruimte een zeer lange bar met vriendelijk personeel. Drinken wat je maar wilt, daarnaast was er ook nog een buffet aanwezig met van alles. Eten kun je dan in een aparte ruimte..
Terug naar de actie.
Naast de 4 gangbangmeiden waren er ook nog ca 10 koppels die zich hadden aangemeld, waarvan er ca 3 vrouwen van deze koppels actief meededen. Ik was er rond 1445 , en werd hartelijk begroet door Blasehase Mandy, die me nog kende van de vorige keren hier, en bij Villa frivol in Wallenhorst. Ook Karina en Gaby?? waren er al. Zat net aan de bar toen Jasmin binnen kwam lopen, echt een blonde stoot met alles erop en eraan. Echt een girl nextdoor buurvrouwtype. Gewoon een lekkere vrouw. Ook zij herkende me van de vorige keer, en kreeg spontaan een dikke omhelzing.. Toch wel leuk dat dit kan op een gangbang.
Om 1515 begon de eerste ronde. Mandy Karina en Gaby gingen naar het grote bed aan de zijkant van de hoofdruimte, Jasmin naar een aparte open kamer.
Wat de regels betreft pijpen is zc , neuken is mc, condooms liggen overal op de bedden.
Ik hou persoonlijk het meest van "hoppen" en pijpen op dit soort gelegenheden. Dus proberen het klaarkomen zo lang mogelijk uit te stellen..
Ben eerst met Jasmin meegelopen, en me lekker laten pijpen, lekker diep en nat. Daarna naar de hoofdruimte gegaan, daar was het druk... toen een plaatsje vrij kwam eerst bij Mandy, die gewoon dol is op pijpen en tegelijkertijd doggystyle genomen te worden. Dan kun je haar goed horen... haha.
Daarna naar Karina, haar specialiteit Deep throat. Echt onvoorstelbaar, ze kickt er gewoon op deze kleine slanke meid , maatje 34 dat je haar hoofd op je snikkel duwt. Zodat ze begint te gaggen. En echt ik ben niet klein geschapen. Maar super geil.. het slijm druipt er dan af, ze gaat echt zo diep zodat ze met haar tong je ballen kan likken. En dan kan ik het ook niet lang tegenhouden (ook al denk je aan 10 begrafenissen....).
Spoot een forse lading diep in haar keel, heb er niets van weergezien, waarna ze sensueel kleine sneivel schoonlikte.
Wouw zoals ze bij snooker spreken van " snooker of the gods van Ronnie O Sullivan" is dit " deepthroat of the gods van Karina".
Voor de liefhebbers je kunt haar vinden onder de naam Karinahh op "kaufmich".

Daarna lekker gedoucht wat gegeten en gedronken.
Nog diverse nummers daarna gedaan, waaronder met Mandy onder de douche, Jasmin en haar vriendin die ze meegenomen had , en nog een kwartet met Karina en een koppel , waarbij Karina mij pijpte, tegelijkertijd op haar hondjes genomen werd door de man van het koppel, en de vrouw mn ballen streelde terwijl ik haar borsten likte, echt ik heb mindere zondagmiddagen meegemaakt.

Nee dit was een supergeslaagde party wat mij betreft en voor herhaling vatbaar.

Willi69
12 mei 2015, 12:08
=> http://www.faro-8.de ;) (http://www.faro-8.de)

sneivel
10 augustus 2015, 05:46
Gisteren weer op deze gangbangparty geweest, 4 meiden aanwezig, Candy Su, Bonita de Sax, JennyFF en Jasmin. Jasmin kwam in de plaats van Anna die niet op kwam dagen.
Was redelijk druk, maar dat moet gezegd worden , de entourage is super, voldoende eten en drinken, en erg vriendelijk barpersoneel.
Eerste ronde gedaan met Bonita, geweldig deep throat pijpen dat kan ze.. daarna gezellig geouwehoerd met Jasmin aan de bar, waarna we ons verplaatst hebben naar de gangkamer met matrassen. Gevolgd natuurlijk door een horde andere mannen. Jasmin is gewoon een lekker wijf met alles erop en eraan.
Na weer een uitgebreide rustpauze de laatse ronde gedraaid met Candy Su. Echt een klein dondersteentje dat dol is op pijpen. Onverstoorbaar zuigt ze man na man af tot het einde.
Was weer een geslaagd middagje , ben van 1530 tm 1930 geweest, kosten 79 euro.

VPered
10 november 2015, 21:15
Afgelopen zondag op mijn eerste gangbang-party geweest - reden genoeg voor mij eerste post op dit forum!
Na enige weken twijfelen toch maar de stoute schoenen aangetrokken en uit het behoorlijk grote aanbod van party's rond het Ruhrgebied deze uitgekozen, mede door de positieve recensies van sneivel.
De opzet nog steeds hetzelfde als hierboven beschreven: kosten 79 euro, 4 gangbang-meiden, deze keer Jean, Lea Star, Maja X uit Nederland en Mercedes Boode, een stuk of 30, 35 mannen en enkele actieve tot zeer actieve koppels.
Ik moet zeggen dat de party al mijn verwachtingen heeft waargemaakt, inclusief de vooraf aangekondigde NS sessie in de douches (was wel behoorlijk dringen daar :P)
Verder was alles meer dan uitstekend verzorgd, zoals aangekondigd was er geen buffet maar slechts eenvoudige snacks te eten, maar de kwaliteit was prima.
Ik heb niemand Nederlands horen praten (op Maja na) dus ik vermoed dat ik de enige Nederlandse gast was. Eigenlijk heb ik weinig last gehad van het feit dat ik niemand kende,
nadat de party eenmaal begonnen was was er eigenlijk altijd wel wat te beleven.
Rond kwart over 6 begon ik toch wel honger te krijgen en was ik verder ook helemaal leeg, en ben ik voldaan vertrokken. Ik had het een stuk slechter kunnen treffen bij mijn gb-vuurdoop!