Volledige versie bekijken : prostitutienetwerk oprollen door websites.
De vlaamse krantengroep die De standaard, Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg uitgeeft komt vandzag met een artikel aanzetten dat er bij de 26.000 prostituees in Belgie werkzaam er 21.000 uitgebuit worden. Niet onmiddellijk cijfers om vrolijk vzn te xorden. Bij de cel mensenhandel pluidt een speurder dagrlijks de websites uit waar klanten hun ervaringen delen. Dus, een flik krijgt betaald wat wij in onze vrije tijd tussendoor doen, het bekijken van de forums, en dit als voltijdse job. Niet slecht om zo je brood te verdienen
Bij de cel mensenhandel pluidt een speurder dagrlijks de websites uit waar klanten hun ervaringen delen. Dus, een flik krijgt betaald wat wij in onze vrije tijd tussendoor doen, het bekijken van de forums, en dit als voltijdse job. Niet slecht om zo je brood te verdienen
Maar het verschil is dat deze flik alleen maar mag lezen en wij ook mogen schrijven.
Lijkt mij een straf om alleen maar te lezen zonder eens te mogen reageren! :smile:
Of zijn er Vlaamse ijsberen in een dubbelrol??
En zo ja...wie zou dat dan kunnen zijn....?
Oudebelg als quasi pensionado?
Kanariepiet als quasi hooligan?
Sofaking als quasi fiscalist
Laurent74 als quasi Waal, maar ondertussen..
Bartdepauw als quasi zwaantje (what's in a name)
Etc etc...
Ik hoop niet dat ik hiermee een (ijs)beerput heb geopend..
sofaking
15 mei 2015, 22:22
Maar het verschil is dat deze flik alleen maar mag lezen en wij ook mogen schrijven.
Lijkt mij een straf om alleen maar te lezen zonder eens te mogen reageren! :smile:
Of zijn er Vlaamse ijsberen in een dubbelrol??
En zo ja...wie zou dat dan kunnen zijn....?
Oudebelg als quasi pensionado?
Kanariepiet als quasi hooligan?
Sofaking als quasi fiscalist
Laurent74 als quasi Waal, maar ondertussen..
Bartdepauw als quasi zwaantje (what's in a name)
Etc etc...
Ik hoop niet dat ik hiermee een (ijs)beerput heb geopend..
Ja wij onderzoeken dat vrijkaartengedoe (100 per maand) al een tijdje omdat het een voordeel in natura kan betekenen binnen de Europese fiscale wetgeving. Die moeten vermeld worden op de belastingsaangifte en daar horen sociale bijdragen en belastingen op betaald te worden. Het fiscaal dossier van de recepiënten van de afgelopen vijf jaar is bijna gefinaliseerd en zij mogen binnenkort een fiks aanslagformulier verwachten met een nog fiksere boete, evenals alle andere betrokken partijen. Dat wordt een zware rechtsprocedure, al behoort een minnelijke schikking nog wel tot de mogelijkheden.
Vandaag weer serieus aan het werk.
Ben derhalve vroeg begonnen met de forums door te nemen...