PDA

Volledige versie bekijken : Sandra (Italiaanse)

Kwakje
17 mei 2015, 19:15
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Sandra (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:40 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, FT, Beffen, Vingeren
Extra info:Secretaresse brilletje

Kwakje
17 mei 2015, 19:17
Ik had haar al zien zitten en ze triggerde wel iets bij mij. Toch heeft het nog een tijdje geduurd vooraleer we kennisgemaakt hebben.
Sandra is iets stiller en lijkt op het eerste gezicht zowat een kneusje.
Bleke huid en blonde carré en mooie wiptietjes.
In de bar onze voorstelling vervolgd en alvast begonnen aan een knuffelsessie.
Zacht en teder wat piemelmans wel fijn vond. Na een kwartiertje dan maar richting kamer getrokken. Brilletje ging uit en daar zat een mooi gezichtje onder. Zoenen en lekkere blowjob. Dan missio dat heerlijke vochtige grotje onderzocht. Is altijd fijn wanneer de dames zelf het nodige vocht genereren. Ondertussen lekker zoenen en de spanning nog wat opbouwen. Dan op z'n hondjes het kruid met een knaller verschoten.

Sandra is ongeveer 2 weekjes in H7 en neemt naar verluidt binnenkort een weekje verlof om het thuisland Italie nog eens te bezoeken.
Hopelijk komt ze terug want zeker een herhaling voor mij.
Staat nog niet op de site.

rmjhexe
17 mei 2015, 19:39
Ze is Roemeens en heeft in Engeland gewerkt.

Kwakje
17 mei 2015, 20:18
Ze heeft inderdaad in Engeland gewerkt maar zegt Italiaanse te zijn. Zal het paspoortje aanpassen.

bref-jefke
19 september 2015, 09:29
Is Half Italiaans - Roemeens... voor diegene die twijfelen, ze was gisteren vrijdag 18/09/15 juist teruggekeerd uit vakantie en kwam wel degelijk uit Roemenië. Trouwens ze kan heel makkellijk praten met haar collega's in het roemeens....