PDA

Volledige versie bekijken : Madelina (Roemeense)

Piet Plezier
18 mei 2015, 17:09
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Madelina (Roemeense)
Leeftijd:18 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel, lip
Cup-maat:DSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Vingeren
Extra info:kleine geile meid

Eddy_V
20 september 2015, 22:57
Nadat zij over haar verlegenheid heen is (en dat gaat haar de laatste tijd steeds beter af), is Madelina een bijzonder grappig meisje.
Zowel alleen als samen met haar oudere zus kan je veel plezier met haar beleven, mits je niet meteen te wild van start gaat. Geef haar een beetje de ruimte en GFE is wat je terugkrijgt.

Madelina heeft een piercing rechtsboven haar mond (voor de kijkers links) en navelpiercing. Tongpiercing heeft zij nog in overweging: heb echt mijn best gedaan om haar daarin te stimuleren ��
Zij viel mij laatst op door haar prachtige slanke figuur (GMC 100%), prachtige benen en haar lange zwarte haren.
Haar lichaamstaal spreekt boekdelen..aan de manier waarop ze heen en weer loopt, sjokt of huppelt, zie je precies of ze een bezoeker wel of niet ziet zitten en na afloop of het een 13 in dozijn kamertje is geweest of dat zij zelf ook wat plezier heeft gehad.
Tot mijn verbazing (en beetje schrik ook moet ik eerlijk zeggen) bleek afgelopen vrijdag dat zij pas 18 jaar is.. Eind dit jaar wordt zij pas 19.

Moderator svp paspoortje aanpassen mbt leeftijd, lange haren en piercing indien mogelijk.

Big spender
21 september 2015, 08:02
Maar van wie, is zij dan het jongere zusje?? Of heb ik iets gemist??

PinoNr1
6 oktober 2015, 18:47
Van Madelina's service heb ik ook al eens mogen genieten. Maar van wie is zij nu het jongere zusje?

Eddy_V
6 oktober 2015, 23:17
Van Madelina's service heb ik ook al eens mogen genieten. Maar van wie is zij nu het jongere zusje?

Van Dana...
Sorry Big Spender dat ik niet eerder in dit topic gereageerd had. Ik had jouw vraag mbt de zusjes niet eerder gezien.

The Major
25 november 2015, 19:42
Vandaag van haar mogen genieten....aangezien ik ongepland (op de terugweg van een afspraak in het Ruhrgebied) langs wipte bij van Goch (het plaatsnaambord op de snelweg verschafte de nodige inspiratie) en ik vanavond ook nog een afspraak met een paar maten had besloot ik er maar gelijk een trio van te maken.
Madelina in de rol van girlfriend en Kader in de rol van de "slet" (ik bedoel dat positief) die meedoet om de boel eens flink "up te spicen".....
Het was een heerlijk uurtje, Madelina was eerst nog iets terughoudend, maar kwam steeds meer op gang en toen zij bovenop me zat, had ik grote moeite niet te snel mijn kruit te verschieten....
Kortom, voor een fijne GFE absoluut een aanrader....maar neem wel een beetje de tijd....

Eddy_V
2 februari 2016, 17:35
Madalina is ook weer terug van vakantie

Toetebel
9 mei 2016, 13:07
@Eddy_V: hoe was de reünie?

Wentelt Eefje
9 mei 2016, 19:58
Er is een IM-functionaliteit...

Eddy_V
9 mei 2016, 21:21
Er is een IM-functionaliteit...
Dat had je ook per IM kunnen doorgeven :biggrin:

De reünie was uitgesteld tot vanmiddag ipv afgelopen vrijdag.
Gezellig bijkletsen en Madalina was weer helemaal topfit.
Er dreigde een trio met Olivia in de jacuzzi, maar daarvan was de temperatuur wat aan de hoge kant. Het zou een zachte doch zekere dood tot gevolg gehad hebben...

KanariePiet
17 augustus 2016, 14:44
Ik heb gisteren ook voor de eerste keer gekamerd met Madelina.

Madelina is een bloedmooie jonge vrouw van amper 20 lentes. Ze is het ideale KP-vrouwtje: klein, slank, een killer kont, leuke tietjes, een typisch Roemeens gezicht… Opvallend is de piercing die ze in haar bovenlip heeft. Tattoos kan ik me niet herinneren.

De kamergang was uitstekend! Madelina zoent als een echt vriendinnetje. De pijpbeurt was 1 van de betere die ik sinds lang heb gehad. Madelina schuwt wat pussysliden niet en ze laat zich gewillig (voorzichtig) vingeren. Neuken was heel goed. Madelina vroeg wel het wat voorzichtig aan te doen tijdens hondjes, maar dat was geen enkel probleem: het was sowieso ongelofelijk genieten om met die meid te neuken.

Knallend klaargekomen. Herhalingsgevaar is heel groot!

Eddy_V
19 juni 2017, 23:31
Madalina is sinds kort weer terug, zo schreef mij een bevriende ijsbeer, waarvoor dank!
Proef op de som genomen deze maandagmiddag.
En inderdaad, weinig veranderd: nog steeds superslank, geweldig lekker kontje, misschien iets steviger in de sexy lange benen, maar fraai om te zien en vrolijk.
De blonde haren iets korter dan voorheen met wat restant rood erdoor , gaf een roze effect. Aangezien zij gek is op "pink" stond deze kleur haar erg goed!
Naar eigen zeggen tot 6 augustus terug in Goch aan het werk.

Johnsonxxx
24 juni 2017, 09:08
Ik zou zeggen "Madeline...de blonde seksmachine" !

Heb Madeline afgelopen weekend leren kennen en 2 maal gekamerd. Top meisje, ziet er erg aantrekkelijk uit. Geblondeerd half lang haar en mooi slank en slecht 1.60 lang. Mooie A-cuppies. En daarnaast erg vriendelijk, goed TZ en ook op de kamer prima service. Pijptechniek heeft ze tijdens triootjes met Paula van haar overgenomen, echt super lekker.

Als ik er over schrijf krijg ik weer zin haar te zien, alleen is de planning iets anders, maar herhaling gaat zeker plaatsvinden :biggrin:

Spiderman1973
24 juni 2017, 11:49
Klinkt goed allemaal. Ik ben erg slecht in namen onthouden en ken ook niet iedereen daar.
Is zij die meid die vaak topless rondloopt met blond opgestoken haren?

Eddy_V
24 juni 2017, 14:03
Is zij die meid die vaak topless rondloopt met blond opgestoken haren?
Nee, superslanke meid met relatief lange benen, die door haar collega's wel eens in het Roemeens plagerig voor spriet/speld wordt "uitgescholden".

JonnyFontane
21 december 2018, 18:10
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Madelina (Roemeense)
Leeftijd:18 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel, lip
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Vingeren
Extra info:kleine geile meid

Mod cup maat aanpassen naar d en ja bij de siliconen.

Edje007
25 juni 2021, 22:48
Heb ooit al eens een geweldige sessie met haar gehad.
Weet iemand of ze hier (of ergens anders) werkt?