PDA

Volledige versie bekijken : Sandra (Roemeense)

palimo
24 mei 2015, 22:49
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Sandra (Roemeense)
Leeftijd:21 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE, Beffen, Vingeren, Körperbesamung
Extra info:Heeft 2 jaar in Sharks gewerkt! 24 mei 2015 voor het eerst in Babylon! TOPPER!!!!

palimo
24 mei 2015, 23:37
Op de terugweg op zondag van een rondje Dortmund (GP), Lohmar (PR), de verbouwing van Babylon aanschouwd.
Had nog vrijkaart (dank Willem2) die was nog enkele dagen geldig, 'k had niet erg veel aandrang meer, maar verkocht mijzelf de smoes dat ik de verbouwing wel eens wilde zien.
Welnu de verbouwing kan geslaagd genoemd worden, de verdiende centjes zijn goed geinvesteerd!
Er waren niet zoveel meiden, pakweg zo'n 10, waaronder Kitty en Alice.
Voor de liefhebbers Kitty blijft tot 20 juni volgens haar zeggen.
Had wat rondgelopen, klein beetje gegeten, en begon het al een beetje zat te worden.
Ik had al een keer mijn locker open gedaan om mijn kleren maar weer aan te gaan trekken. Mooie nieuwe kleedruimte trouwens.
Toch maar weer terug naar de barruimte en op 1 een van de nieuwe rode bankjes gaan zitten.
Op het bankje naast mij zat een aantrekkelijke dame, maar deze zat al een hele tijd met eeen stevige Russische beer te praten.
Echter toen ik ging zitten, keek zijn direkt mijn kant op, lachte en trok een geile bek, sommigen kunnen dat.
What the hell is this? De Russchische beer maakte aanstalten om te vertrekken.
Het deed de dame doen besluiten haar handdoekje mijn kant op te schuiven. Er zaten nog wel 2 leuningen tussen, maar tijdens het gesprek die volgde, was dat niet voldoende om elkaar niet beter te leren kennen.
Ze is erg goedlachs, en humorvol, heb al wel eens eerder geschreven, meestal beland ik op de kamer met een vrouw die veel lacht. Ondanks dat ikzelf zo'n zuurpruim ben, maar wel eentje die onverwachts gek kan doen.
Zoals afgelopen vrijdag in Great Palace meende een meid, terwijl ik buiten haar tafel voorbij liep hard te moeten miauwen, iedereen die erbij zat moest er al om lachen. Maar het stel lachte nog veel harder toen ik haar miaaauuuw roep beanwoordde met een huilende wolf. Whoooowhoooh,woowoo. Wel grappig ja, maar zoals gezegd zuurpruim als ik ben, ik lachte er zelf niet om?
Waar was ik gebleven oh jah, inmiddels was ik met een apfelshole in de hand bij haar op het bankje beland.
Ze liet er geen gras over groeien, en ging me daar tot ontsteltenis van omringende meiden vol op de bek. Komt zo'n nieuwe huppelkut uit Sharks effe onze klandizie afpakken hoorde je ze denken.
Godverdomme dat is geen zoenen meer, ik werd gewoon opgevreten. (niveautje Diana Pantera/ Heaven 7) het is een geil nest, dat had ik direkt wel in de gaten.
Ze ging zo een poosje door, en toen ik zei zullen we maar een kamer opzoeken, zei ze quasi sarcastisch, Oh, houd je het niet meer uit?
Dus op naar het nieuwe kamertje nummer 11, kreeg de goede aanvang en een heel goed vervolg.
En als je er meer van wilt weten, dan ga je er gvd zelf maar naar toe!!!

Ik weet niet of ze er lang zal blijven, ze was lang genoeg in Sharks geweest, en werd het tijd om eens een nieuwe klantenkring aan te boren zei ze. Of de andere meiden haar pruimen is de vraag, een geduchte concurrente erbij!

vrije jongen
25 mei 2015, 00:14
Naam in Sharks?

palimo
25 mei 2015, 08:11
Als ik het had geweten, dan had ik het wel geschreven.
maar bedankt voor de vraagstelling!

Naam in Sharks?