PDA

Volledige versie bekijken : Diana (Roemeense)

Bosco
25 mei 2015, 08:21
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Diana (Roemeense)
Leeftijd:30 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Zoenen, GFE, Beffen, Vingeren, Rimmen bij haar
Extra info:Bloed mooie leuke meid

KanariePiet
13 juni 2015, 14:11
Ik heb woensdag een eerste keer gekamerd met Diana.

Diana is 30 jaar jong en helemaal mijn type. Ze is 1,59m groot en weegt 57 kilo. Ze heeft lang, zwart haar, een mooi gezicht en wondermooie, blauwe ogen waar ik urenlang in zou kunnen verzinken. Diana heeft een B-cup die een heel klein beetje heeft geleden onder een zwangerschap (absoluut niet storend!) en ze heeft een heel lekkere, strakke kont. Geen piercings of tattoo's.

Ik heb zo'n 20 minuten gezellig met Diana gekeuveld aan de bar. Ze had absoluut geen haast en stelde de kamervraag ook niet. Die heb ik dan maar zelf gesteld, want zoals al gezegd, stond Diana heel hoog op mijn to do list.

De kamergang was heel goed. Enige tegenvaller was het tongzoenen, dat zich beperkte tot kleine aanrakingen van de tong en dat ook niet echt lang duurde.

De pijpbeurt was uitstekend: heel gevarieerd, lekker stevig en de balletjes werden niet vergeten. Tijdens het pijpen mocht ik Diana haar natte poes lekker vingeren.

Het neuken was af: een wilde cowgirl, een intieme missio en een stevige hondjes. Ik heb lekker mogen beuken en ik heb mijn zaadjes mooi binnen de 30 minuten kunnen lozen.

Ik heb de kamer heel tevreden verlaten en zag een herhaling met Diana later op de dag helemaal zitten. Haar aftersales vielen echter zo hard tegen, zeg gerust: waren onbestaande, waardoor het er toch niet meer van gekomen is.

Toekomstig herhalingsgevaar? Zeker aanwezig:cool:!

satanic surfer
13 oktober 2015, 09:58
Deze Diana, want er lopen er klaarblijkelijk meer dan 1 rond (als sporadische bezoeker van YY ken en kamerde ´k er met 2 die beiden aanwezig waren overigens, vreeemd maar alla) is een halve oldtimer qua clubbing. Al voor een aantal jaren in YY aanwezig, ook Sharks, VV enzo gezien, tevens werkzaam en Suisse ook (haar wel ns in Globe gespot)..Erg leuke en snuggere vrouw die bijna non-stop geboekt was. Rookster, ietwat hangende B-cups natuur, licht geil koppie ook met mooie ogen. Service is gemiddelde clubservice zeg maar, TZ zéér vluchtig te noemen met van haarentwege een rap bewegende halfuitgestoken tong die eerder de tronie des ijsbeer aflikt dan dat men dat ordentelijk tongzoenen mag noemen. PZC goed zonder superlatieven, oogcontact heeft ze gut drauf, nat doch ontbeert diepgang en variatie. Ook eerder korte intermezzo´s zonder dadenkracht maar alla. Lecken/Fingern me niet aan gewaagd. NMC goed te noemen doch uiteraard na een flutschiaanvalletje enzo, tha usual in YY..Gute stimmung, veul te veul theater en cinemafeeling dabei, klaarblijkelijk naar YY-normen top dixit bezoekers en zichzelf, naja, dat zal dan wel. Gezien haar status van quasi volgeboektheid moet ze zich geen zorgen maken. Aangezien spritzen een Kopfsache is als het qua service niet jé dat is schoot minimedewerker wat flussigkeit in de krappe Gummi, ook dat is ietwat ergerlijk dat ze die benut (expres), en voorts kan ss besluiten dat het een middle of the road-sessie was met een mooie en leuke dame die weet waar de klepel hangt doch daar slechts gemiddeld mee kan omgaan. HHG: nope...