PDA

Volledige versie bekijken : Nicky (Jamaicaanse) Julius Weberstraße 36 Sexpalace, kamer 23

Kloothommel
27 mei 2015, 21:55
Nicky (Jamaicaanse)

Leeftijd
:
24 jaar
Taal
:
Duits (matig), Engels (goed)

Haarkleur
:
Zwart
Haarlengte
:
Lang

Lengte
:
1.65 m - 1.70 m
Postuur
:
Normaal

Tatoeage
:
Nee
Lichaamsdeel
:

Piercing
:
Nee
Lichaamsdeel
:

Cup-maat
:
C
Siliconen
:
Nee

Kleur ogen
:
Bruin

Prijs
:
50 euro
Tijdsduur
:
30 minuten

Service
:
NMC, PMC, Eierlecken, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren

Extra info
:

Kloothommel
27 mei 2015, 22:06
Afgelopen zondag deze mooie dame bezocht. Ik was eigenlijk op zoek naar mijn favorietje: de Griekse Valentina, maar die was nergens te bekennen en volgens haar Griekse collegaatje is ze gestopt :mad:. Ik had Nicky al eens eerder gesproken en toen wist ze me al bijna over te halen dus ik wou haar deze keer maar eens proberen. Nou daar heb ik geen spijt van gekregen: wat een lekker ding en wat weet ze een goede GFE te geven. Ze heeft totaal geen haast en forceert niks. We hebben eerst samen gedoucht en na de seks heb ik haar nog een massage gegeven en hebben we nog veel geknuffeld en lol gemaakt. Hoewel ik voor een half uur had afgesproken ben ik uiteindelijk ruim een uur binnen geweest. Toen ik bijna buiten stond trok ze me zelfs weer naar binnen voor nog een knuffel en nog meer kusjes. Alleen tongzoenen doet ze helaas niet, dat zou de GFE helemaal compleet maken. Al met al een top-ervaring en het herhalingsgevaar is hoog. Ik denk dat ik mijn nieuwe favorietje heb gevonden :)

Patjax
27 september 2015, 12:18
Ongeveer een maand terug deze dame ook bezocht. Tegen mij zei ze dat ze uit Kenia kwam. Bij twijfel over een dame stap ik altijd binnen voor starttarief van 30. Verlengen is zo gedaan. Zij begon gelijk al te zeuren om een uur te blijven en dan zou ik de beste sex van mijn leven meemaken. Haar gezegd dat als ze goed was ik vanzelf langer zou blijven. Bleef echter zeuren, waarop de sessie nooit echt op gang kwam. Verveeld pijpen en uiteindelijk in doggy afgemaakt ( andere standjes niet mogelijk ). Herhalingsgevaar nul.