PDA

Volledige versie bekijken : Mannen vallen niet op dikke borsten en modellenbenen, maar op intelligente vrouwen

makro
28 mei 2015, 06:10
Mannen vallen eerder op slimme vrouwen dan op bimbo’s met een indrukwekkende boezem en benen van hier tot in Tokyo. Dat beweert professor David Bainbridge van de universiteit van Cambridge.

Goed nieuws voor de dames onder ons die geen spiegelbeeld zijn van Gisèle Bunchen of Heidi Klum. In tegenstelling tot wat het cliché beweert, kan het mannen niet schelen hoe imposant de borsten en billen van een vrouw zijn. Wel moet hun toekomstige levenspartner voorzien zijn van een flink stel hersenen. De verklaring? Volgens bioloog David Bainbridge staat een intelligente vrouw namelijk gelijk aan een verantwoordelijke moeder. Dat schrijft hij in zijn boek ‘Curvology: The Origins and Power of Female Body Shape’.

Sommige mannen vinden grote borsten zelfs een afknapper. “Grote borsten zijn vaak asymetrisch, terwijl mannen zich meer aangetrokken voelen tot symetrie”, staat te lezen op de Daily Mail. “Mannen zijn ook niet op zoek naar lange benen. Integendeel, benen moeten recht zijn. Mooie rechte benen zijn een teken van gezonde genen.”

“Mannen zoeken vooral naar intelligentie. Verschillende onderzoeken hebben keer op keer bewezen dat dit het eerste is waar mannen voor vallen. Het toont dat de vrouw goed voor zijn kinderen zal zorgen en dat haar ouders
waarschijnlijk ook intelligent waren, wat suggereert dat ze goed is opgevoed.”

Bron Metro Belgie

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Badslippers
28 mei 2015, 10:38
Mannen vallen eerder op slimme vrouwen dan op bimbo’s met een indrukwekkende boezem en benen van hier tot in Tokyo. Dat beweert professor David Bainbridge van de universiteit van Cambridge.

Waarschijnlijk was die professor ten tijde van zijn onderzoek op zoek naar een geschikte huwelijkspartner. In de saunaclub gelden echter andere wetten. Althans voor de meesten van ons. Daar speelt intelligentie bij zowel mannen als vrouwen een ondergeschikte rol.

deket
28 mei 2015, 12:22
Die onderzoeken aan de universiteiten, zelfs al zijn het pretensieusen, moet je relativeren.
natte vingerwerk om hun subsidies te rechtvaardigen en in de farmaceutische faculteiten zal er zelfs corruptie mee gemoeid eijn, vaak tegenstrijdige verklaringen.
wat een zever, btw, deze stelling. Ik hoef geen oerdomme, maar ik wil wel dat ze naar mij opkijkt en daar bedoel ik dus niet dat het een dwergvrouw moet zijn, voor de simple minds

looper
28 mei 2015, 15:21
Het zal voor iedereen wel weer even anders zijn. Maar gevoel voor humor, een opinie hebben, en over de daarvoor benodigde intelligentie beschikken is mij wel héél erg belangrijk. Dat soort vrouwen kan dan ook wel voor zichzelf zorgen op een manier waarbij ze aantrekkelijk zijn zonder siliconen en opspuiten. En gelukkig ben ik in mijn korte wandelcarriere ook die soort al tegengekomen :-) Ik bedoel, vlees haal ik wel bij de slager. Een vrouw is pas aantrekkelijk als daar ook iets anders mee te doen is als alleen maar sex hebben. In hetzelfde verhaal passen dan ook als vanzelf goede pré en aftersales.

boo
28 mei 2015, 23:39
Kan persoonlijk heel veel sympathie opbrengen voor een oerdomme dame met een lekker stel tieten. En dat kan ik ook best een paar maanden of jaren volhouden, maar op een gegeven moment ben je daar inderdaad wel op uitgekeken .... En dan is het toch wel fijn als er af en toe iets zinnigs uit komt.

Goedemorgenallemaal
29 mei 2015, 09:48
Het gaat niet om het goede gesprek, al is dat nog steeds een dooddoener van een excuus, maar een goed gesprek tussen de wipjes door maakt het allemaal net wat leuker. Maakt ook wel dat je wat langer blijft plakken.
Ik bedoel als ik er geen touw aan vat kan knopen dan ga ik niet voor lange sessies et twee of meer beurten achter elkaar, is er uitwisseling van gedachten mogelijk en er zit wat variatie, gebektheid, humor en wat slims, dan kan het heel lang duren.

Uitzonderig gisteravond Marina in Babylon, die acie beloofde zo veel dat ik langer bleef maar wat een flapuit, en wat heb ik er weinig van begrepen.

Picasso 1
29 mei 2015, 11:59
Waarschijnlijk was die professor ten tijde van zijn onderzoek op zoek naar een geschikte huwelijkspartner. In de saunaclub gelden echter andere wetten. Althans voor de meesten van ons. Daar speelt intelligentie bij zowel mannen als vrouwen een ondergeschikte rol.

Hij heeft wel een punt. De dommige benaderingswijze van vooral Roemeentjes met bijvoorbeeld hun "what you do?" manier van aanspreken waarbij je vervolgens in hun ogen kijkend merkt dat het IQ nauwelijks boven de 90 uitkomt is enorm libidoverlagend (Ook al ziet zo'n minus 90 geval er verder uit als een leuk popje) i.t.t. vooral Poolse dames die je speels met hun oogopslag verleiden. Hetgene wat oogcontact los maakt wint het vaak genoeg van een stel dikke tieten, ook in clubs en ook al is het maar voor een half uurtje.

T&A Addict
29 mei 2015, 14:02
Er worden hier twee dingen door elkaar gehaald. Als ik van Amsterdam naar Rotterdam rij alleen met een dame in de auto die een IQ heeft van 90 maar wel een waanzinnig lekker lijf, voelt het alsof het een afstand van Amsterdam naar Moskou is. Met een dame die doorgeleerd heeft en humor heeft, maar er uitziet als de girl next door voelt dezelfde rit als een afstand van Amsterdam naar Diemen.

Maar als ik in een saunaclub kom en al een week droog sta, zal ik dezelfde intelligente dame lekker aan mij voorbij laten gaan en de domheid van dame 1 met haar grote tieten en ronde kont me worst zijn en uitnodigen voor een kamergang.

Ik vind lange modellenbenen overigens nooit aantrekkelijk en heb ook niks met Gisèle Bunchen of Heidi Klum. Ik heb liever een kortere dame met wat vlees op de botten. En dat is precies de essentie: over smaak valt niet te twisten, we hebben allemaal een afwijkende voorkeur. Gelukkig maar, anders staan we in de saunaclubs met zijn allen voor dezelfde dame in de rij.