PDA

Volledige versie bekijken : IJsberenforum Voetbalpool 2015/2016: Welke competities wil je voorspellen?



MichelJ
4 juni 2015, 18:43
De vraag is simpel: Welke competities willen jullie in 2015/2016 voorspellen?
Tot half juli kunnen jullie de voorkeur(en) aangeven d.m.v. de poll...

Bosco
4 juni 2015, 20:44
Snel kappuh met die Belgische competitie. Daar doe je niemand een plezier mee... op een Belg na dan. Het is niet om aan te gluren ook, en dan met al die gelijke spelen. Het lijkt wel dat ze daar voetballen om het meedoen i.p.v. winnen. Walgelijk!!!

MichelJ
4 juni 2015, 20:48
Snel kappuh met die Belgische competitie. Daar doe je niemand een plezier mee... op een Belg na dan. Het is niet om aan te gluren ook

Je moet altijd een slechte competitie er bij hebben om te zien hoe goed de andere competities zijn.
Daarom werken er ook Duitse meiden in saunaclubs :biggrin:

Scrotum
4 juni 2015, 21:11
De Nederlandse Jupilerleague lijkt me ook nog wel leuk. En niet alleen omdat mijn cluppie daar al decennia in speelt. Heeft een hoog jokergehalte.

Big30
4 juni 2015, 21:27
Ik ben wel voor 1 of 2 zwakkere competities met een hoog kabouter plop gehalte. Zowel de Belgische eerste klasse als onze Jupiler League voldoen aan die voorwaarden.

Strijker
4 juni 2015, 21:38
Zou ook een leuke kandidaat kunnen zijn. Is echter dit seizoen al begonnen. Maar misschien ook alweer afgelopen.

Competitie der failliete clubs ziet levenslicht.

Woensdagavond was het zover. De nieuwe 'tweede divisie' zag het levenslicht in Haarlem. De deelnemers zijn clubs uit het (verre) verleden.

"Het initiatief kwam van collega-journalist Leo Oldenburger en ik was in een milliseconde om", zegt journalist Edwin Struis.
Samen met Oldenburger ging hij de boer op om de oude clubs enthousiast te krijgen.
Bij HFC Haarlem, FC Wageningen, SVV en SC Veendam was de animo vanaf het begin groot.

Volgende week moet de tweede ronde van de competitie afgewerkt worden op de roemruchte Wageningse Berg, thuishaven van FC Wageningen.
Of het zover komt, is echter de vraag.

Misdragingen 'fans'

Een groep supporters kon zich niet gedragen en rond het veld in het Haarlem-stadion kwam het tot enkele confrontaties.
Struis is duidelijk: "Als je dit ziet gebeuren, moet je misschien concluderen dat het vanavond meteen de laatste keer is".

http://nos.nl/artikel/2039403-competitie-der-failliete-clubs-ziet-levenslicht.html

deket
4 juni 2015, 22:53
Het niveau van de Nederlandse kompetitie kan de Belgische niet benaderen hoor.
anders zou het provincieploegje daar toch geen kampioen spelen, die maken geen kans tegen ons, maar ik schreef het al eerder, : in het land der blinden is eenoog koning. @Bosco en Michel. J. Jullie Den Haag en Nijmegen zou bij ons in de derde klasse spelen bij ploegen zoals Bocholt en Oosterzonen.
last but not least, : mag ik je erop wijzen dat Belgie nu 2de staat in de FIFA ranking? Met alleen Duitsland voor zich?
en nu ga je schrijven dat deket er niets van kent, gelieve dan te bekijken wie in de laatste maand, mei dus met een kloof eerste werd in de gezamenlijke ranglijst van jullie voetbalpool?

satanic surfer
4 juni 2015, 23:32
De Griekse 2é klasse lijkt me wel wat...Dixit de Fraudebestrijdingsdienst van de UEFA zou daar rondom de 70 procent der wedstrijden gefikst worden door de gokmaffia...Miljoeneinzetten op nietszeggende potjes tussen wat semi-failliete verenigingen...Onvoorspelbaarheid troef dus en dat zou toch voor olijke poule-resultaten kunnen zorgen. ss is wel voorstander van een deelname verbod voor ijsberen R.Ijstkakker en C. Choy om geen calamiteiten bij tussenstanden te zien opduiken. Ook S. Meergeldios en F. Aillitos bitte sperren...

Big30
4 juni 2015, 23:40
We moeten ook het voordeel inzien van bv Anderlecht die nu voorronden Bobbejaan land League gaat spelen. Net als de afgelopen jaren weet je zeker dat als ze al in de poel fase komen Anderlecht weer als laatste zal eindigen. Dus laten we ook de voordelen inzien van Belgische teams in Europese competities.

Deket, Club is toch Belgisch kampioen geworden? Leuk Cluppie trouwens.

MichelJ
10 juli 2015, 08:08
De ijsberen hebben gestemd:


Nederland 24 92,31%
Duitsland 23 88,46% (reeds beschikbaar!)
België 8 30,77%
Engeland 20 76,92%
Spanje 15 57,69%
Italië 7 26,92%
Frankrijk 2 7,69%
Roemenië 2 7,69%
Champions League18 69,23%
Europa League 13 50,00%
EK 2016 18 69,23%


Komend seizoen zullen we de nationale competities van Nederland, Duitsland, Engeland en Spanje spelen.
Daarnaast komen ook de Champions League en het EK2016 beschikbaar.

Op het Duitse Eisbärenforum (http://www.eisbaerenforum.com/forum/vbsoccer.php) gaan we de 1. Bundesliga, 2. Bundesliga, DFB-Pokal, Champions League, Europa League en EK2016 spelen.

Sjeufke
10 juli 2015, 08:40
De Nederlandse Jupilerleague lijkt me ook nog wel leuk. En niet alleen omdat mijn cluppie daar al decennia in speelt. Heeft een hoog jokergehalte.
Daar zou ik ook wel voorstander van zijn: de JupilerLeague. Hup MVV'ke

deket
10 juli 2015, 09:22
Dus Roemenië en Italië vallen uit de boot en Nederland met hun Aldi kompetitie niet?
tja, zal me bij het stemmen van de meerderheid neerleggen. Democratie is ontstaan in Griekenland

Sjeufke
10 juli 2015, 11:37
Dus Roemenië en Italië vallen uit de boot en Nederland met hun Aldi kompetitie niet?
tja, zal me bij het stemmen van de meerderheid neerleggen. Democratie is ontstaan in Griekenland

Ik zou hier op kunnen reageren, maar ik houd wijselijk mijn mond.......:rolleyes:

Willem2
10 juli 2015, 13:18
Ik zou hier op kunnen reageren, maar ik houd wijselijk mijn mond.......:rolleyes:

Gewoon reageren ...

Teiresas
10 juli 2015, 13:29
De ijsberen hebben gestemd:


Nederland 24 92,31%
Duitsland 23 88,46% (reeds beschikbaar!)
België 8 30,77%
Engeland 20 76,92%
Spanje 15 57,69%
Italië 7 26,92%
Frankrijk 2 7,69%
Roemenië 2 7,69%
Champions League18 69,23%
Europa League 13 50,00%
EK 2016 18 69,23%


Komend seizoen zullen we de nationale competities van Nederland, Duitsland, Engeland en Spanje spelen.
Daarnaast komen ook de Champions League en het EK2016 beschikbaar.

Op het Duitse Eisbärenforum (http://www.eisbaerenforum.com/forum/vbsoccer.php) gaan we de 1. Bundesliga, 2. Bundesliga, DFB-Pokal, Champions League, Europa League en EK2016 spelen.

Geen Europa League meer?? :eek:
Wat is dat nou voor flauwekul... :confused:

Strijker
10 juli 2015, 16:05
Je zou toch denken dat een score van 50% getuigd van voldoende belangstelling.

deket
10 juli 2015, 16:48
Hey Sjeufke, nu maak je mij ook nieuwsgierig hoor.

Twinangel
10 juli 2015, 22:42
Daar zou ik ook wel voorstander van zijn: de JupilerLeague. Hup MVV'ke

Hier kan ik me goed bij aansluiten!!

MichelJ
21 juli 2015, 22:16
De Engelse Premier League is inmiddels toegevoegd...


Geen Europa League meer?? :eek:
Wat is dat nou voor flauwekul... :confused:


Je zou toch denken dat een score van 50% getuigd van voldoende belangstelling.

Nou... Vooruit dan maar...

MichelJ
27 juli 2015, 06:25
Ook de Eredivisie en de Primera Division zijn nu toegevoegd en daarmee is de IJBF Voetbalpool officieel geopend.
Veel plezier allemaal!