PDA

Volledige versie bekijken : Wie oh wie is ook alweer....



Fritzzz
17 december 2006, 18:13
Poolse, Blond, met bril, dofijntje/tattoo op buik, vaak te bewonderen in een miniminimini schots rokje...

Het lekkerste kontje van PHG, maar wie is het ook al weer?

Knabbel
17 december 2006, 22:37
Als ik me niet vergis moet dat Kira /Kyra zijn. Kan geen topic over haar vinden.
Vaak in gezelschap van Allison al dan niet met dezelfde outfit (het bekende rokje). Wellicht taak aan Rex om dit eens nader te onderzoeken.

Big30
17 december 2006, 22:45
Als ik me niet vergis moet dat Kira /Kyra zijn. Kan geen topic over haar vinden.
Vaak in gezelschap van Allison al dan niet met dezelfde outfit (het bekende rokje). Wellicht taak aan Rex om dit eens nader te onderzoeken.

Klopt 2 weken geleden met haar gesproken was de naam even kwijt maar bij Kira gaat toch weer vaag een lampje branden ;).

Ze had gisteravond inderdaad een zwart/wit schots rokje aan met een ketting erover heen met daaronder wit/blauw geblokte knie kousen, naast haar zat een dame in exact dezelfde out-fit dat zal dan wel Allison geweest zijn.

Aparte beetje schoolmeisje/secretaresse uitstraling met dat rechthoekige brilletje.

Rex
18 december 2006, 19:56
Als ik me niet vergis moet dat Kira /Kyra zijn. Kan geen topic over haar vinden.
Vaak in gezelschap van Allison al dan niet met dezelfde outfit (het bekende rokje). Wellicht taak aan Rex om dit eens nader te onderzoeken.

Ik denk dat deze Poolse nu zo'n twee maanden actief is in PHG en
heb haar al een aantal malen zitten observeren. Volgens mij niet zo'n hardloper, dat kan dus weleens postief zijn, maar ook negatief:confused:

Ik denk dat ik haar misschien eind van de week eens ga
proberen, wie weet.:baby2:

En natuurlijk komt er dan ook een recensie.................:rolleyes:

Jansen
18 december 2006, 20:47
Poolse, Blond, met bril, dofijntje/tattoo op buik, vaak te bewonderen in een miniminimini schots rokje...

Het lekkerste kontje van PHG, maar wie is het ook al weer?

Het lekkerste kontje van PHG, heeft denk ik Katja is ook pools en super lekker op de kamer.;)

little diablo
18 december 2006, 21:28
We zullen morgen is kijken:D

Saluti L Diablo

Big30
18 december 2006, 22:44
Vanvond had ze een super :fuck: rood stringetje aan die de bevallige lijnen van haar bipsje nog meer accentueerden dan dat het geval is als ze haar ook zeer apetijtelijk schotse rokje draagt ;)!

Wat een zin he :thefinger! Ik wil alleen maar zeggen dat het er super g..l uitzag geloof ik :teuflisch!

Willem2
18 december 2006, 22:48
Wat een zin he :thefinger! Ik wil alleen maar zeggen dat het er super g..l uitzag geloof ik :teuflisch!

Hoe weet jij dat nou :cool: Jij was toch maar voor één ding gekomen ;) :rolleyes:

@ Knabbel

Kijk eens bij GT ;)

W2 :wink:

Big30
18 december 2006, 23:16
Hoe weet jij dat nou :cool: Jij was toch maar voor één ding gekomen ;) :rolleyes:

@ Knabbel

Kijk eens bij GT ;)

W2 :wink:

En wat voor leuk charmant en zeer grappig ding ;)! Maar na 2uur met "dat ding" (Diana dus ;)) was het toch tijd om mijn ogen weer eens de kost te geven :p :thefinger, ik kwam ogen te kort :p!

Groet,
big30

De Cock
18 december 2006, 23:43
En wat voor leuk charmant en zeer grappig ding ;)! Maar na 2uur met "dat ding" (Diana dus ;)) was het toch tijd om mijn ogen weer eens de kost te geven :p :thefinger, ik kwam ogen te kort :p!

Groet,
big30


wat 'n geLUL, LULLEN over een dame.. schrijven zul je :thefinger

Groet,

De Cock.

Willi69
19 december 2006, 19:35
Poolse, Blond, met bril, dofijntje/tattoo op buik, vaak te bewonderen in een miniminimini schots rokje...

Het lekkerste kontje van PHG, maar wie is het ook al weer?
=> Dagmara, die angebliche Schwester von V3

Fritzzz
19 december 2006, 23:09
=> Dagmara, die angebliche Schwester von V3

NeinNein beste Willi, Dagmara is het zeker niet...

Rob10
20 december 2006, 01:17
Het is de vriendin van Alicia/Alison. Alison heeft het rode geruite rokje ook wel eens aan:D

Rex
20 december 2006, 11:51
Het is de vriendin van Alicia/Alison. Alison heeft het rode geruite rokje ook wel eens aan:D

Klopt Robbie,

zij is idd één van de vriendinnen van Alicia; helaas was ze er gisteren niet, anders had ik haar wel willen poorten.

Maar gelukkig was er wel een andere hele lekkere Poolse die ik gepoort heb.................:fuck: