Volledige versie bekijken : Ruby (Roemeense)
Davedv
6 juni 2015, 23:34
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Ruby (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC
Extra info:
Davedv
7 juni 2015, 00:00
Naar eigen zeggen sinds 2 dagen in phg en dit zou haar eerste club zijn. Gezien haar extreem beperkte Engels en Duits zal er een kern van waarheid inzitten.
Normaal postuur met een klein buikje, maar leuke koppie en leuke uitstraling. In de bar dansend, een beetje uitdagend en ook wel een beetje sexy.
Op de kamer....Nou ja.....ze doet op zich nog wel haar best maar het was gewoon erg goed. Ze begon met een soort body to body massage waarbij ik twee keer moest ingrijpen om te voorkomen dat ze mn zaakje in onnatuurlijke posities ging buigen. Het uitdagen met mond en tong in de bar was er niet meer bij , een paar vluchtige aanrakingen met tong en lippen mocht geen zoenen genoemd worden.
Voor het pijpen werd er zonder discussie een condoom over getrokken, op mijn vraag naar noodzaak daarvan werd er alleen heftig geschud en geknikt. Verbale uitleg was niet aanwezig maar non-verbaal was duidelijk genoeg. Haar een paar minuten laten begaan maar met zo'n rooie keukenhandschoen over je leuter is er niet al te veel te beleven. Dus dan maar neuken.
Plusje bij het Neuken was dat dat zonder gel of speeksel ging, haar vagijn regelde zonder problemen de irrigatie. In drie standjes gelegen waarbij als laatste doggy, ik had het wel gezien dus even concentreren en tempo opvoeren en na een kleine 20 minuten mn nageslacht gedeponeerd.
Het was gelijk poetsen en aankleden, al moet ik toegeven dat ik ook niet veel zin heb nog 10 minuten op een kamer te blijven met iemand die 8 woorden Engels spreekt. Was het nou echt zo'n drama? Neuh. Hoe wel. Nou ja. Een beetje wel. Het is best een aardig meisje maar door de standaard geleverde service en het gebrek aan enige communicatie is er geen enkele reden tot herhaling. Ik denk dat ik een gokje nam en stiekem hoopte op een nog niet verpest en enthousiast meisje. Enthousiast was ze dan nog wel. Enigszins. Maar dat was het dan ook wel eigenlijk.
Mochten mijn collega's haar weten om te turnen tot een kamertopper kunnen we altijd weer een gokje wagen.