PDA

Volledige versie bekijken : Bürger beschweren sich über Bordell-Plakate

Admin
9 juni 2015, 13:36
http://bc01.rp-online.de/polopoly_fs/bordell-plakat-naehe-schuelerbus-haltestelle-kreisverkehr-1.5149898.1433793487!httpImage/2338131458.jpg_gen/derivatives/d950x950/2338131458.jpg

Die Stadt weist einen Antrag auf Verhinderung der 100-Girls-Plakate zurück. Sie habe bereits eine Strategie. Ein Verbot von Erotikwerbung sei juristisch bedenklich. Der Beschwerdeausschuss nimmt sich des Themas an.

Ein sogenannter Saunaclub aus Erkrath wirbt derzeit breit gestreut in der Region für sein Angebot von "100 Girls". Auch in Leverkusen hat der Erotik-Betrieb großräumig plakatiert. Vor allem über ein Plakat regt sich der Leverkusener Stefan Menge jetzt besonders auf: Es hängt in der Nähe der Bushaltestelle am Kreisverkehr Rennbaumstraße - und damit in unmittelbarer Nähe der Bushaltestelle, die von etlichen Opladener Schülern jeden Tag frequentiert wird: Das beklagt Stefan Menge als Vater einer neunjährigen Tochter, aber auch in seiner Funktion als Frauenarzt.

http://www.rp-online.de/nrw/staedte/leverkusen/buerger-beschweren-sich-ueber-bordell-plakate-aid-1.5149897

Limburger
9 juni 2015, 15:12
In Belfeld (gemeente Venlo), bij de oprit van de A73 hangen de laatste tijd ook steeds deze zelfde plakkaten, gewoon van karton en met touw aan een lantarenpaal vastgebonden. Die dingen worden meestal na 1 of 2 dagen weer verwijderd maar binnen de kortste keren hangen er dan weer nieuwen. Vorig jaar hingen er hier telkens borden van PHG, blijkbaar horen PHG en Magnum dus bij elkaar?

Sjeufke
9 juni 2015, 15:24
Zo iets kan natuurlijk ook niet. Als ik met eega en/of kids erotische of seksueel getinte reclame tegenkom zou ik ook zeggen: wat een smerigheid :smile2::rolleyes::gruebel::biggrin::biggrin:

Willi69
9 juni 2015, 16:00
blijkbaar horen PHG en Magnum dus bij elkaar?
Am 1.4.2014 wurde das PHG vom Magnum übernommen. ;)

sofaking
9 juni 2015, 18:17
Zo iets kan natuurlijk ook niet. Als ik met eega en/of kids erotische of seksueel getinte reclame tegenkom zou ik ook zeggen: wat een smerigheid :smile2::rolleyes::gruebel::biggrin::biggrin:

Ja, je zou per ongeluk uit verstrooidheid wel eens kunnen opmerken, "pfffff.... er zijn er nooit meer dan 80." Weghalen die handel.

Flipper
9 juni 2015, 22:02
Die meisten denken MENSCH die 100 girls mussen ja richtig bock auf sauna haben... :biggrin: viele wissen doch nicht was ein saunaclub ist.. haha.. in holland gibt es ja nur einen.. DUH!!!
Hier in holland haben die meisten kein idee wofuhr man reclame macht..

Big30
9 juni 2015, 22:57
Maar 1 Saunaclub in NL Flipper? Kan kloppen in NRW zijn er ook maar iets van 3 he :wink:!

Willi69
9 juni 2015, 23:04
Reminder: Flipper kennt nur die Clubs im Umkreis von 25 km um Venlo. :rolleyes:

Willem2
9 juni 2015, 23:22
Ik vind dat jullie Flipper niet moeten pesten

deket
9 juni 2015, 23:56
Heb nog nooit 100 meiden tegelijkertijd in die clubs aangetroffen hoor. Misschien iets voor de consumentenbond?
Magnum en PHG behoren idd tot dezelfde eigenaars

Goedemorgenallemaal
10 juni 2015, 10:23
Als ik vanuit Antwerpen naar Breda rijdt zie ik op de sportvelden van Brecht grote sponsorborden van Diana en Privilege, al jaaren, Diana sponsorde een wielerploeg, huh dubbeldekker is ook nog wel ergens te zien af en toe, aarbeienvelden ten zuiden van knooppunt Galder aan de oostzijde. Diana heeft ook eens de advertentiezuil op Hazeldonk gehuurd. Ik geloof niet dat daar ooit klachten over gekomen zijn. Nu is met name Diana eigenlijk wel een gerenommeerde zaak, spulletjes dik in orde, vriendelijke mensen.

deket
10 juni 2015, 10:39
Langs kempische wegen merk je vaak borden van Diana op.
ze staan met hun bus ook op elke tour de France.
eigenaar uit Zundert is een groot wielrennerliefhebber

Goedemorgenallemaal
10 juni 2015, 13:14
wie niet....

ik zie hem jaarlijks aan mijn huis voorbij komen als er weer zo'n overlastgevende fietstocht georganiseerd wordt...

blueeyes
11 juni 2015, 00:18
Afgelopen zaterdag op weg naar Freude ook twee van die levensgrote Magnumborden gezien in Bochum.

Big30
11 juni 2015, 01:07
Langs kempische wegen merk je vaak borden van Diana op.
ze staan met hun bus ook op elke tour de France.

De huidige eigenaar Jan Siemons was prof bij o.a. TVM zijn ouders Frans en Corry sponsorden de plaatselijke wielerclub die dus Sauna Diana ging heten en zij waren het die voor het eerst de touringcars in het peleton brachten, het begon met de bekende dubbeldekker.
Later werd er een moderne bus gekocht en dat werd de bus van TVM en later nog andere ploegen.
Hoe een sauna club uit Zundert het wielrennen veranderde!

De bus van Sauna Diana ik meen de tweede staat nu trouwens in het spoorwegmuseum ivm de tourstart in Utrecht.
http://www.bndestem.nl/regio/brabant/bus-seksclub-sauna-diana-uit-zundert-in-spoorwegmuseum-1.4849020
http://www.npogeschiedenis.nl/andere-tijden-sport/Afleveringen/Zomer-2013/Hoe-een-bordeel-de-Tour-binnenrijdt.html

T&A Addict
11 juni 2015, 19:48
Die borden van Magnum ook al meerdere malen gespot. Blijft schijnheilg, hoeveel mensen gaan er dood van een saunaclub-bezoek? Maar reclame voor tabak en alcohol mag wel. En zet dat kinderen niet aan tot roken en zuipen?

In dit kader, ook zo 1 om je dood te ergeren: www.ad.nl/ad/nl/1002/Show/article/detail/3954309/2015/04/14/Dinand-windt-zich-op-over-seksreclame-Bobbi-Eden.dhtml

Goedemorgenallemaal
12 juni 2015, 10:16
Die borden van Magnum ook al meerdere malen gespot. Blijft schijnheilg, hoeveel mensen gaan er dood van een saunaclub-bezoek? Maar reclame voor tabak en alcohol mag wel. En zet dat kinderen niet aan tot roken en zuipen?

En vergeet niet de waarschuwingsborden tegen te hard rijden, ook in Duistland

van lotje gekrikt
12 juni 2015, 14:05
Heb nog nooit 100 meiden tegelijkertijd in die clubs aangetroffen hoor. Misschien iets voor de consumentenbond?
Magnum en PHG behoren idd tot dezelfde eigenaars

DAT staat er ook niet. Kan ook 100 dagen lang iedere dag 1 andere zijn.

Admin
12 juni 2015, 14:43

Zie dat als een dichterlijke vrijheid! Clubs lijken ook graag tegen elkaar op te bieden :wink:.

Zie ook:
http://blog.fkk-livingroom.de/events/dj-cary-am-15-06-15-im-livingroom/

Het is reclame en dan mag dat, dan wast witte reus witter dan wit en heeft GT maximum girls :biggrin:. Ook zijn er dan opeens meerdere clubs de grootste van NRW!

Kapitein Knut
13 juni 2015, 15:46
Zo'n reclame bord zag ik laatst ook in de city van Essen.
Maar dan van Planet Happy Garden.
Schijnbaar denken de Duitsers op dit gebied liberaler dan de Nederlanders.