PDA

Volledige versie bekijken : Clara / Klara (Kazachstaanse) ex VM



HalJam
18 juni 2015, 07:13
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Kazakhstan.gif




Carla / Karla (Kazachstaanse)
Leeftijd:29 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Vingeren
Extra info:Teeny-Type

HalJam
18 juni 2015, 07:17
Dieser kleine Fickfloh war mir schon beim Hübschmachen vorm Spiegel im Keller aufgefallen und ich wurde auf dem Zimmer nicht enttäuscht. Sex wie mit einer neuen Freundin. Etwas für GFE Liebhaber! Laut eigener Aussage erst seit ein paar Wochen in der VM.
Seid nett zu/auf ihr ;)

cath.leen
18 juni 2015, 08:57
Laut eigener Aussage erst seit ein paar Wochen in der VM.

Ja, ist seit einiger Zeit in der Villa. Sie steht auch auf meiner Wunschliste :)
Habe mich auch schon mit ihr unterhalten, als sie sich am Hübschmachen war. (Dauert doch recht lange.)

Gestern habe ich mit ihr gesprochen, als sie sich am "Enthübschen" war, weil sie Feierabend hatte (0:30)
Geschockt hat sie mich mit ihrer Aussage, dass sie nun nach Hause fährt, 600km und morgen wieder zurück zur Villa kommt.

Johnsonxxx
2 augustus 2015, 10:02
Deze fijne jongedame heet Clara (en niet Carla). Haar leeftijd is 29, maar ze ziet er jonger uit (ook al omdat ze vrij klein is). Ze is half Russisch (Kazachstan) en half Roemeens.

@moderator: graag aanpassen.

Haar prestaties zijn top! Ze is op de kamer zeer actief, zeker als je haar vooraf en op de kamer trakteert om een wodka-orange. Ze zegt daar energie van te krijgen, kan ik niet beoordelen, maar haar prestaties op de kamer waren van hoog niveau. Enige vervelend is dat ze eerst gaat wassen (duurde 5 minuten), tussendoor nog een keer een drankje haalt en ook nog een keer een plasje moet plegen. Verder heerlijke gfe, zoenen, super pzc, laat zich ook lekker vingeren , likken etc. In verschillende standjes geneukt en heerlijk diep in haar klaargekomen. Daarnaast kletst ze graag een beetje, vond ik niet storend.

De minuten die we samen op de kamer hebben doorgebracht waren spetterend!! Al met al een vol uur mee gekamerd en dat zal ik vaker met haar doen ;)

cath.leen
2 augustus 2015, 11:23
Deze fijne jongedame heet Clara (en niet Carla).

ja




Enige vervelend is dat ze eerst gaat wassen (duurde 5 minuten), tussendoor nog een keer een drankje haalt en ook nog een keer een plasje moet plegen.

Ook roken.


(Maar ze is top.):love:

robglover
5 augustus 2015, 07:29
Deze fijne jongedame heet Clara (en niet Carla). Haar leeftijd is 29, maar ze ziet er jonger uit (ook al omdat ze vrij klein is). Ze is half Russisch (Kazachstan) en half Roemeens.

@moderator: graag aanpassen.

Haar prestaties zijn top! Ze is op de kamer zeer actief, zeker als je haar vooraf en op de kamer trakteert om een wodka-orange. Ze zegt daar energie van te krijgen, kan ik niet beoordelen, maar haar prestaties op de kamer waren van hoog niveau. Enige vervelend is dat ze eerst gaat wassen (duurde 5 minuten), tussendoor nog een keer een drankje haalt en ook nog een keer een plasje moet plegen. Verder heerlijke gfe, zoenen, super pzc, laat zich ook lekker vingeren , likken etc. In verschillende standjes geneukt en heerlijk diep in haar klaargekomen. Daarnaast kletst ze graag een beetje, vond ik niet storend.

De minuten die we samen op de kamer hebben doorgebracht waren spetterend!! Al met al een vol uur mee gekamerd en dat zal ik vaker met haar doen ;)

Wat hier boven in het citaat staat kan ik beamen,maar het tongzoenen met Clara leek wel een beetje op zwaardvechten met elkaars tongen het was niet even lekker met de monden op elkaar. Verder geeft ze echt heerlijke prostaat en balzak massage! Super GFE zeker voor herhaling vatbaar

Piet Plezier
5 augustus 2015, 09:35
is volgens mij de beste in Marisol.
Ook ik heb met haar super date's gehad.

SAS
5 augustus 2015, 09:51
gisteren met haar naar de kamer geweest.
Door de schoen lijkt ze zeer 12 tot 15 cm langer dan dat ze is maar dat is geen probleem.
Op de kamer is ze super.je vergeet snelde tijd en voor je het weet ben je 1 uur verder. maar zeer zeker geen spijt.
Zeker bij mijn lijstje toevoegen van zeer goed.;)

cath.leen
11 augustus 2015, 07:26
Zeker bij mijn lijstje toevoegen van zeer goed.;)

Ze staat in mijn favoriete lijst ook heel boven.

Gisteren, mandag avond naar de Villa. Heel rustig.

Bij het binnenkommen liep ik toevallig CLARA tegen. Ze had net en klant en zei tegen mij, dat ik op haar wachten zal.

Later kwam ze naar mij toe.

Ik mag niet schrijven wat er allemaal op de bank (-en) gebeurt is, maar het was puur genieten.

Dan de kamer op. (Gelukkig een kleine kamer.) Ze heft mij door de hele kamer geneukt. Door het hele bed een in iedere hook van de kamer.
Niet genug, ze wilde dan ook buiten de kamer geneukt worden.

Dat was weer en avond naar mijn zin.

VoX
11 augustus 2015, 15:24
Erg leuke meid, jammer van haar verrotte tand. Maar op de kamer is het een pure GFE en het moet ook flink tekeer gaan om haar tegemoet te komen. Goed voorbereiden dus.

Voor de rest is het een totaalpakket wat ze aanbied, op anaal na dan.

Dalton
3 september 2015, 18:18
KARLA is een roemeense en wat ze erbij verteld dat haar vader uit kazachstan en moeder uit roemenie komt is een leuk verhaal.
Haar gezicht heeft geen KAZACHSTAANSE trekken,kijk naar LILLY die 1 keer in VILLA MARISOL was en toen weer terug naar MAGNUM ging dat was een echte uit KAZACHSTAN.
Het is ook zo met de naam,de dvp's vertellen graag sprookjes over zichzelf en verzinnen de namen ter plekke.
KARLA is een lieve dame waar je gezellig mee kan praten en ook nog eens een goede hulp achter de bar.
Dat ze een rotte tand heeft is me niet eens opgevallen,maar de bierbuiken van de meeste ijsberen die vallen pas op.

funske
3 september 2015, 21:53
Voor de duidelijkheid: deze dame heet geen Karla maar Clara, met C-l-a-r-a dus.

Dalton
4 september 2015, 21:24
Voor de duidelijkheid: deze dame heet geen Karla maar Clara, met C-l-a-r-a dus.

Dat heb ik met mijn naam,ik heet geen DALTON maar lijk als 2 druppels water op de afbeelding met die kromme pootjes.

Hemaworst
5 september 2015, 00:11
Leuke spontane dame, inmiddels 30 geworden, maar als ze 24 jaar had gezegd, had ik het ook geloofd. Jammer dat ze zo beroerd zoent, anders had ze een GFE-predikaat verdiend.

robglover
7 september 2015, 22:31
Leuke spontane dame, inmiddels 30 geworden, maar als ze 24 jaar had gezegd, had ik het ook geloofd. Jammer dat ze zo beroerd zoent, anders had ze een GFE-predikaat verdiend.

Ze tongzoent inderdaad niet geweldig maar deze dame is de absolute nummer één in eierlecken!!:freu: Heerlijk met dat tongetje over je balzak, ik heb er afgelopen zondag van mogen genieten.

cath.leen
8 september 2015, 04:59
afgelopen zondag

Zondagavond kwam ik haar tegen met de kleren aan. Ze was op weg naar Mc Donalds. Ze vroeg mij op haar te wachten, maar dat wordt mij dan toch te laat.
Maar volgende keer zal ik weer van haar genieten. ;)

hollanda
1 oktober 2015, 19:01
Wat een kanjer van een meid !!!!!!

hollanda
8 oktober 2015, 12:17
Hoe zijn de ervaringen met Klara ??

robglover
8 oktober 2015, 12:56
Over het algemeen goed een gfe dame

cath.leen
8 oktober 2015, 13:51
Hoe zijn de ervaringen met Klara ??

Ik heb er vaaker met gekamered. (Te vaak)

In begin is het super (gfe). Maar merdere kamers laater word het service altijd minder.

Ze wordt ook jaloers. (Ik mag niet met andere dames naar de kamer)

Ze vraagt nu voor meer geld per uur.

Ik zal er wel in de toekomst afstand van haar holden.

Dalton
8 oktober 2015, 15:31
Kan ook niet anders want zo'n knappe vent als jij wordt eens in de duizend jaar geboren en dat ze meer geld vraagt dat is niet voor haar maar voor haar zieke mamma of pappa en dan de tandarts niet te vergeten die kost kapitalen want haar kind moet echt perfekte tanden in de mond hebben.

hollanda
9 oktober 2015, 07:57
Tandarts is wel nodig !!!

Piet Plezier
9 oktober 2015, 17:52
Tandarts is wel nodig !!!

tandarts hoe kom je daar nu bij? ?

Piet Plezier
9 oktober 2015, 20:27
Tandarts is wel nodig !!!

tandarts hoe kom je daar nu bij? ?

hollanda
10 oktober 2015, 09:36
Ik vind die piercing in haar mond niet mooi! Lijkt net of de tand rot is !!

robglover
13 oktober 2015, 18:10
Ik heb er vaaker met gekamered. (Te vaak)

In begin is het super (gfe). Maar merdere kamers laater word het service altijd minder.

Ze wordt ook jaloers. (Ik mag niet met andere dames naar de kamer)

Ze vraagt nu voor meer geld per uur.

Ik zal er wel in de toekomst afstand van haar holden.

Ik was afgelopen zondag ook weer eens in de VM en trof Klara aan in gewone kleding in de lockerruimte maar ze zei geen "boe of baa" dus deze dame kan ook goed de bokkenpruik op hebben!!:mad: terwijl ze de keer daarvoor razend enthousiast en blij was:)

lollypopman
25 oktober 2015, 14:05
Gisteren voor het eerst na vm.
We waren voor 1400 binnen dus netjes 30 euro betaald.

Weinig beren aanwezig op dat moment maar wel al redelijk wat vrouwen, waarvan 5 zeker neukbaar.
Wat me meteen opviel wat de grote kino ruimte en de ruime zitbanken, daar kan je lekker pre sales actief krijgen.
En die wat er ook in overvloed.
Het eten wat prima voor de prijsverhouding het in geen gt of yy buffet ma je betaald ook een stuk minder.
Wellness was ook prima sauna lekker heet,een stoombad en een grote jacuzzi.
De line up was redelijk zeker wel en aantal mooie dames en de service zeer hoog!!

Als je een lowbudget dag wil kan je hier prima vertoeven.
30 euro entree voor eten en drinken (bier en fris)
Goeie wellness
Redelijke link up
Goeie pre/alter sales ivm andere sc
Services in het algemeen van de dames zeer hoog ivm andere sc

Wil je meer fotomodellen en beter eten dan is gt phg of yy een betere optie mama dan betaal je ook 60euro entree.

Owja en ik heb de hele dag genoten van Clara :)
Goddamn wat een kleine geile opdonder zeg.
Super mooie blauwe ogen , mooie ronde ass en lief gezichtje.
Gfe über hoog zeker een van de beste die ik ooit heb gehad.

Zeker voorherhaling vatbaar vm

lollypopman
25 oktober 2015, 14:09
Deze kleine meid is gewoon über geil en geeft een super Gfe service.
Enige minpunten zijn haar kleine slappe tietjes enig vind haar tand piercing geen ook niet mooi

Dalton
25 oktober 2015, 16:12
Wil je meer fotomodellen en beter eten dan is gt phg of yy een betere optie mama dan betaal je ook 60euro entree.


:freu::freu::freu:Niet te geloven dat er in die clubs mooie dames rondlopen,vooral LULU wat een prachtige dame is dat maar dan moet je het lijstje omdraaien in GT en heb er veel dames gezien van boven de 40 jaar.
In VILLA MARISOL is het aantal mooie dames zeker vele malen hoger dan in de boven genoemde clubs.
Ik kan best begrijpen dat VILLA MARISOL je helemaal in de ban heeft met haar mooie dames en vooral die goede service van deze dames staan op een grootte hoogte vergelijkbaar met de andere clubs.
Daarom ben ik een regelmatig bezoeker van dit mooie paradijs hier op aarde dat VILLA MARISOL heet en geloof het of niet maar door eraan te denken begint PIELEMANS weer helemaal spasties alle kanten op te slaan dus wordt het weer een ritje naar VILLA MARISOL tot zo:freu::freu::freu:

lollypopman
25 oktober 2015, 19:20
Smaken verschillen wel per persoon heh dalton ;)

Dalton
26 oktober 2015, 01:36
Smaken verschillen wel per persoon heh dalton ;)

Smaken verschillen maar foto-model heeft noppes met smaak te maken daar kijk je naar en geloof me maar dat LULU heus geen foto-model is.
Daar kan die dame ook niks aan doen maar indien je haar lichaam helemaal naakt hebt gezien met alles erop en eraan dan ga je het vrouwelijk geslacht toch anders bekijken en vooral wanneer ze de benen ook nog eens flink uit elkander legt.
Toen ik thuis kwam uit GT ben ik de volgende dag meteen naar een zieleknijper gegaan om mijn beeld van die dame van het netvlies te krijgen,ik heb er nu nog nachtmerries van.

Tagged
8 november 2015, 21:32
Vandaag voor het eerst naar VM geweest, het was vrij rustig, zowel qua dames als ijsberen... Bij binnenkomst direct al kennis gemaakt met Clara, toch pas als laatste met haar naar de kamer gegaan.
Clara is echt een leuke meid waar je heerlijke gfe-sex mee kan hebben.
Laat veel toe en is zelf ook aktief, zalig pijpen, tongzoenen en een geile massage als toetje...
Groot herhalimgsgevaar...

Johan35
23 november 2015, 09:31
Afgelopen zondag zat ik na de sauna uit te zweten bovenop mijn badjas (ja je wilt afkoelen, hè.) voor in de kino. Op gegeven moment kwam Clara naast me staan en ging zitten. Toen ik haar benen begon te masseren liet ze gauw merken wel zin te hebben in massage. Ze ging languit liggen en ik kon haar hele (!) benen masseren. Lekker om te doen.
Wat een mooi figuurtje. Uiteraard wel zin in. Daar heft Clara ook professioneel gebruik van gemaakt.
Eerst bewonderden we nog de beeldjes die in de nissen van de kino staan.

kamer 16 werd het weer, ik was er eerder de dag al met Cindy geweest.
Clara heeft het postuur van Nelly uit SS, maar afgetrainder (als het van nature niet is). Klein en in zeer goede proporties.
Haat borsten zijn klein en bijna slap, maar stoorden niet het minst. Mij was niet duidelijk of ze er gevoel in heeft, ze reageerde weinig op mijn gesabbel aldaar.
Het pijpen was prima, niets op aan te merken.
Haar billen had ik al uitvoerig bestudeerd met het masseren. Daar wilde ik wel graag in. Dat heb ik dus ook gedaan.
Ze gaf aan dat jonge vriend er niet in volle lengte in kon, beetje rustig aan met pompen. OK, maar het was lekker en optisch fraai om zo onder je te zien gebeuren. :tongue:
Prima afgerond. De tand wel waargenomen, maar stoorde mij niet.

Herhalingsgevaar: ja.

mrourke
29 november 2015, 10:16
Vrijdag met deze diva op kamer geweest. Het was de tweede keer dat ik haar te pakken kreeg. Service is absoluut goed te noemen. Ze heeft een geweldig mooie kont, strak en zeer welgevormd. Heb altijd de neiging om daar stevig in te bijten, zo lekker. Wat ik persoonlijk minder vind is dat ze zich vaak mee laat slepen door dubieuze figuren, tja ze wil natuurlijk geld verdienen. Klar.
Wel grappig dat ze graag met mij in het Arabisch wilde converseren, op mijn verzoek uiteraard. En ook niet zonder reden.......... Tsjonge wat een lastige taal. Ficken ist ganz einfacher.

LIKE_BLOND_THAI
4 december 2015, 12:20
Woensdag wederom een super geile sessie met haar gehad, maar ze keek me boos en jaloers aan toen ik eerder met Angel ging kameren, voel me bijna schuldig alsof ik vreemd ging, later vertelde ze dat we niet getrouwd zijn en ik mocht neuken met wie ik wil. Beetje dubbele gevoelens bij haar, ene kant super geil, maar ze kan ook vervelend overkomen. Volgens mij ben ik niet de enige die dat heeft met Clara.

lollypopman
4 december 2015, 19:00
Idd niet de makkelijkste

robglover
6 december 2015, 01:32
Het is een lekker ding om te zien, of ze is super enthousiast of er is niets mee te beginnen volgens mij heeft deze dame een kronkel in haar hoofd!

VoX
6 december 2015, 14:58
Ach, alsof wij zo helder zijn hahaha

Gewoon wat alcohol ingieten (Vodka - jus) en na 2 glazen is het een andere dame.

Geweldig mooi figuur (kont walhalla), op de tietjes na. Goede neuktechiek met een strak kutje en pijpen kan ze ook goed.
Een geweldige dame om op de kamer te hebben.

En ja, ze gaat je inderdaad al na 1x als "eigendom" zien, maar dat doen velen. Ik zie het anders, its just business.
Net als mijn eerste confrontatie in Groningen, jaaaren terug, met een DVP in een toch wel iets wat foute buurt; Trekkie trekkie over tittie voor 10 euro. U see, its just business. :biggrin:

mrourke
6 december 2015, 15:29
Na wat drankjes gaat ze helemaal los. Dame is trouwens 31 jaar en dat zou je haar niet geven.

cath.leen
6 december 2015, 16:31
. Dame is trouwens 31 jaar en dat zou je haar niet geven.

31 ? Ik dacht, dat ik deze zomer op haar 30 verjaardag was.

SAS
6 december 2015, 17:14
Ze heet dus Klara.;)


Misschien kan Willem2 of Big30 dit boven in de balk even aanpassen.

lollypopman
8 december 2015, 16:27
Ja met een c ja ;)

SAS
8 december 2015, 17:47
Het moet dus Clara zijn de naam van de jonge dame!

Bedankt Lollypopman voor je hulp met de naam!


Misschien kan Willem2 of Big30 dit boven in de balk even aanpassen.

Willem2
8 december 2015, 17:48
Ze heet dus Klara.;)


Misschien kan Willem2 of Big30 dit boven in de balk even aanpassen.


Het moet dus Clara zijn de naam van de jonge dame!

Misschien kan Willem2 of Big30 dit boven in de balk even aanpassen.

Sorry ik ben er even klaar mee. We laten het gewoon even zo.
:wink2:

SAS
8 december 2015, 21:06
Gewoon even aanpassen!
Dan klopt het en is het ook duidelijk voor alle ijsberen.

lollypopman
9 december 2015, 06:51
Lol snap ik willem

SAS
9 december 2015, 07:00
Dit heeft niets met lol te maken!
Als dit voor zijn eigen;) club was geweest GT was het al geregeld geweest!;)

Dalton
9 december 2015, 08:27
Ik vind KARLA beter klinken en de rest van de ijsberen zijn het zeker met me eens,KLAARTJE is zo''n gewone naam en doet me denken aan zwibbertje.

Big30
9 december 2015, 12:41
NB wat een gezwets zeg ;). Al sinds jaar en dag proberen we bij namen waar bij de spelling misverstanden kunnen ontstaan hier in de titel rekening mee te houden. Dit ook om het zoeken voor de leden zoveel mogelijk te vergemakkelijken.

Zie bv. Abi/Aby, Monique/Moniek etc.etc. Evident dat we de titel vh topic nu zo houden juist om de leden van dienst te zijn.

NB topic zal worden opgeschoond. Vanaf nu weer recensies!

Rudy
9 december 2015, 17:50
:wink2:

Big30
9 december 2015, 17:52
Er zit idd veel speling in de namen :lostit:
Lol! Er zat op de spelling inderdaad wat speling :tongue:. Er stond eerst inderdaad speling ipv spelling.

Rudy
9 december 2015, 17:58
Lol! Er zat op de spelling inderdaad wat speling :tongue:.

Ah, je hebt het verbeterd. Ik dacht heb ik het nu niet goed gezien....haha:hammer:

lollypopman
13 december 2015, 14:56
voor mij denk ik 1 van de beste klik met een dvp ooit.
herhalingsgevaar daardoor 300%
maar ook weer een zeer gevaarlijke hobby zo ;)

super GFE laat alles toe van tz,ballen likken super goed,vingeren en beffen.
veel variatie met standjes, moet ook wel als je al vele kamergangen moet haar hebt gehad
speels en veel initiatief.

ik heb voor 1.5uur 120euro betaald
en een uur 80euro omdat ik geen briefjes van had ,die euro fooi heeft ze dik en dik verdiend
maar heb zowat de hele dag met haar doorgebracht

ga gewoon speciaal voor haar naar VM staat op nr1 voor mij.

mrourke
13 december 2015, 15:10
Helemaal mee eens. Het is een van de betere meiden die er rondlopen. Vaak koop ik sigaretten voor haar omdat ze niet met die grote flappen kunnen betalen. Ze heeft ook nooit haast, is af en toe jaloers als ik een andere dame te grazen neem. Afgelopen vrijdag werd dat nog door haar afgestraft door keihard te gaan bijten op plekken waar ik zelf niet bij kan. Pijnlijk maar wel zeer geil. Daarna volgde weer een topsessie.

Clinic
17 december 2015, 15:19
Weet iemand of deze meid er volgende week nog is (dinsdag) en hoe laat ze normaliter begint. VM bellen heeft weing zin begrijp ik...
Alvast bedankt.

lollypopman
17 december 2015, 21:22
Gaat de 21e na huis.
Begint rond 1400/1500 sommige dagen vrij.
Meestal de dinsdag of donderdag.

zitrone
17 december 2015, 22:31
Ejakulationslose, animalische Reinsteckefuchs-Spielchen
...vom 22.10.2015



Clara gefiel mir anfangs mal so gar nicht. Allerdings weniger bezogen auf Optik oder Figur, sondern schon alleine wegen ihres dusseligen Kommentars beim Handshake. *grummel :angryfire:

Bekleidet war sie mit einem gestreiften Shirt-Kleidchen, welches bereits vermuten ließ, dass man unter dieser Schale keine körperliche Perfektion zu erwarten haben dürfte. Sicher gut zu Gesicht stünde ihr auch eine Überkronung ihres toten Schneidezahns. Insgesamt halt visuelles Mittelmaß mit ansprechend schlanker Figur.




http://abload.de/img/claratypikyhl.jpg


Allerdings hatte sie bereits ein „Opfer“, einen gemeinsamen Bekannten, gefunden und ich kam mir sowieso deplatziert vor. Entsprechend machte ich, nach einem Höflichkeitsmoment der Belanglosigkeit, auf dem (Schlappen-)Absatz kehrt. Ich glaube dennoch kaum, dass ich mit ihr, wäre sie „frei“ gewesen, ins Gespräch gekommen wäre. Ihre Vorzüge wusste sie zu diesem Zeitpunkt mir gegenüber meisterlich zu verstecken.
Mein Interesse war im nicht messbaren Bereich. :sleep:


Mit einem Recall, einige Stunden später, hatte ich daher selbst wohl am wenigsten gerechnet. Wenn mir eine stinkt, dann gibt es nur selten eine zweite Chance mich zu begeistern. Umso erstaunlicher waren die folgenden Stunden, deren Schilderung sich sicher unglaubwürdig lesen werden, da diese so wenig mit der eigentlichen Puffwelt zu tun hatten. Ich würde mir selbst, nicht nur einen Vogel zeigen und mich als dämlichen Trottel titulieren, sondern auch einen Besuch beim Kopf-Klempner dringendst empfehlen. Ich bin aber wohlauf.


Der PST erstreckte sich über rund eine Stunde. Claras Ansichten und Einstellungen waren (sind) erstaunlich. Bei einer Hure passt es nicht mal zu behaupten, reden können sie alle. Die meisten bekommen dies ja nicht mal auf den Streifen. Faszinierend, nicht zuletzt, weil ich mit Clara keine Muttersprachlerin neben mir hatte. Offengestanden hatte ich auch meine Zweifel an ihrer Glaubhaftigkeit, die sie aber eindrucksvoll nach und nach ausmerzen konnte. Eine erfrischend ehrliche Haut – so vermag sie es zu vermitteln!

Und dennoch, es ist und bleibt eine Hure, was aber nur die Despektierlichkeit der üblichen Wahrheitstreue dieser Weibsgattung gegenüber widerspiegeln soll. Der Fick sollte sich später so „privat“ und „ehrlich“ anfühlen, wie keiner zuvor bei einem Premieren-Happening. Vielleicht hätte ich sogar ihre Honorarforderung im Anschluss abwarten sollen, statt ihr „freiwillig“ die Scheinchen zuzustecken.

Distanziert war die halbe Ewigkeit auf der Couch von Beginn an nicht. Nach und nach wurde es intimer und dennoch stand keineswegs fest, dass „mehr“ geben würde. Carla definiert ihren Spaß an diesem Job an deutlich mehr als der puren Kohle oder dem reinen Sex. Letzteres dürfte auch bei kaum einer Hure zutreffen. Sie möchte und mag das Gesamterlebnis mit ihren Kunden. Durch langes Quatschen, bei dem sie nie eine Buchung forciert, gibt sie einem einfach ein gutes Gefühl und macht sich interessant. Gewährt sogar ansatzweise privates Sie verspricht nichts. Sie macht einfach.

Du glaubst mit der Zeit, dass sie wirklich geil auf dich ist. Okay, bei mir war sie es natürlich sowieso. Wahrscheinlich vom ersten Augenblick an. :biggrin:

Neugierig und aufgeschlossen zeigte sich Clara beim Inhalt meines Kulturbeutels und langsam standen die Weichen doch in Richtung Zimmer. Ihre ZK wurden fordernder und nasser. Eine Dusche vorab konnte ich mir sparen, denn schließlich könne man dies doch gemeinsam erledigen.



Ab dafür! Aber wie!

http://abload.de/img/animals-586x357izsjb.png
…zur Stimmungsuntermalung - KLICKEN (http://www.dailymotion.com/video/x2hfgzv)




Erste Zärtlichkeiten hinter verschlossener Tür, nachdem das Schlüsselloch mit Zewa gegen Spanner gesichert war. Eine Marotte von Clara. :gruebel:
Die Atmo war erfüllt von erotischer Schwüle. Die Dusche vergessen? Nö! Mit ihr und erigiertem Schwanz talpte ich durchs Pornokino zum Herren-WC. Noch vor der Dusche widerfuhr mir Claras erste orale Zuwendung am blutprallen Prügel. Ich hätte sie an Ort und Stelle weggefickt, wenn…

Neckische Spielchen unter fließendem Wasser folgten und der eigentliche Sinn wurde zur Nebensächlichkeit. Wir hatten den nötigen Geilheitspegel längst erreicht und eroberten das Lotterbett nach flüchtigem Abtrocknen. Hätte man sich auch komplett schenken können, denn ein Stündchen später war ich nasser als zuvor. Animalisch erfickte Nässe aus jeder Pore halt.

Clara kniete auf dem Bettrand und mit rotznassen Zungenküssen bespielte ich ihre Rosette. Leider ist Zungenanal die einzige Popo-Option bei ihr. Anales Fingern oder AV passt nicht in ihr Lustschema.



„Noch keiner hat mich so geil gemacht, dass ich in den Arsch gefickt werden wollte!“, war die passende Aussage.
Um es vorweg zu nehmen, ich habe es auch nicht geschafft.

Meine Zunge wanderte nach einer Weile Richtung Kitzler und mit zwei bis vier Fingern mutierte ich zum Höhlenforscher. Clara hatte glaubhaft ihren Spaß und wusste mir im Gegenzug ebenfalls viel Gutes angedeihen zu lassen. ZA kann Madame auch. Sogar ausgiebig und lange. Die Vorbereitung, für den gefingerten Prostata-Tango, umfasste zusätzlich noch die spielerische Penetration meiner Poperze mit dem Minivibrator nach einem Schwall aus der Ölpulle.

Wir hatten einen „wortlosen“ Flow gefunden und so gestaltete sich auch die eigentliche Fickerei. Einfach machen! Langsam, zärtlich, tief, schnell, mal härter, mal softer. Gierig ist Clara nach Tiefe und man kann sie prima ärgern, wenn man ihr nur wenige Schwanzzentimeter „gönnt“. Das Wechselspiel, mit einer sagenhaften Knutschperformance kombiniert, war irre!


„So schnell komme ich eigentlich kein zweites Mal!“ – wie erwähnt, eigentlich würde ich mich selbst dafür belächeln. Sei es drum!
Orales Zwischenspiel. Clara bläst prima, aber dabei fehlt der letzte technische Kick, denn sie aber mit Leidenschaft ausgleichen kann. Besser geht irgendwie immer. Insbesondere beim Flötensolo denke ich das recht häufig.

Mein Höhepunkt war nicht in Sicht und auch die Fickfortsetzung erzielte keinen „sichtbaren“ Erfolg. Ich musste ihr in aller Deutlichkeit klarmachen, dass das für sie kein Manko darstellen dürfte, weil es auch ohne Ejakulation der perfekte Fick für mich gewesen sei und ich beendete unser Happening, indem ich mich für eine tolle Stunde bedankte. Clara verharrte minutenlang, praktisch regungslos, in Doggy-Stellung. Zur Untermauerung meines Entschlusses verließ ich schließlich das Zimmer ohne sie. Drei Schritte später stand Clara im Türrahmen und pfiff mich für ein gemeinsames After Sex Kippchen zurück.


Später, in der Umkleide, überreichte ich ihr aus eigenen Stücken 80 Schleifen und frage mich im Nachhinein, welchen Betrag sie aufgerufen hätte.




Fazit:
Mehr kann man für sein Geld nun wirklich nicht bekommen. Highscore! TILT!!!

lollypopman
23 december 2015, 19:41
Voor de liefhebbers clara is nog steeds in VM. Tot hoe lang geen idee. Vraag het zo wel

Hekiii
1 januari 2016, 21:30
Die ersten 3-4 mal mit ihr waren sehr aufregend ! Aber nach und nach wurd es uninteressanter und langeweiliger ! Irgendwann war die Luft raus im wahrsten Sinne des Wortes:smile2:
Aber für die die sie noch nich kennen , auf jeden fall ein Zimmer wert !

SAS
12 januari 2016, 08:37
Ook aanwezig.

Johnsonxxx
17 januari 2016, 10:13
Opnieuw lekkere sessie gehad met deze dame. Optiek is goed, mits je van slank en klein houdt. Beetje slappe a-tietjes, maar wel lekker. Heerlijk kontje en op de kamer erg wild. TZ doet ze slechts een beetje en pijpen helemaal niet. Maar dat compenseert ze door haar heerlijke body. Doet erg haar best. Houdt er wel rekening mee dat het wel bijna 10 minuten duurt voordat ze bij je op bed ligt (eerst wassen etc.). Ook wil ze liefst eerst "opgewarmd" worden op een bankje met een paar drankjes. Maar dan gaat ze op de kamer ook helemaal los. Als je van vingeren houdt ben je bij haar op het goede adres. Waar ik netjes met 1 vinger begon vroeg ze al snel om meer en had ik bijna me hele hand in haar (4 vingers). Het klaarkomen leek fake, maar het kwam wel allemaal lekker geil over. Uurtje op de kamer geweest, na mijn orgasme was ze helaas erg passief. Herhalingsgevaar is aanwezig, maar niet zeker. Toch een beetje gemengde gevoelens gekregen bij deze dame (kosten voor 1 uur incl. 3 drankjes: 124 euries).

LIKE_BLOND_THAI
17 januari 2016, 11:55

TZ doet ze slechts een beetje en pijpen helemaal niet.

Pijpen helemaal niet? Dat is sowieso standard service bij de dames en uit ervaring weet ik dat Clara wel doet.

Dalton
17 januari 2016, 12:39

TZ doet ze slechts een beetje en pijpen helemaal niet.

Pijpen helemaal niet? Dat is sowieso standard service bij de dames en uit ervaring weet ik dat Clara wel doet.

Wanneer je zelf je lichaam goed gereinigd hebt doen ze dat maar stink je als een otter dan kan ik me voorstellen dat de dame weinig zin heeft in een sessie met je.
Daarom ga ik eerst de sauna in om al het vuil van mijn lijf uit te zweten en daarna onder de douch met een duik in het bubbelbad met de dame waar ik dan mee de kamer opga.
Zo weet ik in ieder geval wanneer mijn mond op haar kutje komt en de tong op onderzoek gaat hij in ieder geval verdwaalt in een schoon kutje en ze niet naar zweet stinkt,ga je met haar de kamer op hoeft ze haar kutje en lichaam niet te reinigen en kan je van iedere minuut met haar op de kamer genieten.
Mijn leuter wordt door de dame onder de douch ook flink onderhanden genomen met een staalborstel anders krijg ze die witte stukjes onder de rand van de eikel er niet af want anders gebruikt ze die stukjes als kauwgum en wordt het pijpen klootte met die stukjes in haar mond of ze duwt alles weer onder het randje van mijn eikel.
Het pijpen zie ik meer als een grote schoonmaakbeurt voor PIELEMANS.

Johnsonxxx
17 januari 2016, 19:25

TZ doet ze slechts een beetje en pijpen helemaal niet.

Pijpen helemaal niet? Dat is sowieso standard service bij de dames en uit ervaring weet ik dat Clara wel doet.

Nee, ik vond het ook vreemd. Het kan in geen geval iets met hygiëne te maken hebben, daar zorg ik maar al te goed voor. Misschien kwam het omdat ze me iets extra's tegen bijbetaling aanbood, waarvoor ik paste. Ik gaf te kennen dat ze me beter kon pijpen, maar daar had ze ineens geen zin in. Dus wellicht is het de samenloop van omstandigheden geweest (waar ik niet verder op in ga). Maakt een herhalingsbezoek voor mij in ieder geval minder aannemelijk.

Ramundo Butragueno
25 februari 2016, 20:49
Tijdje geleden ook met deze "gekke" meid een dansje gedaan. Als je haar een beetje haar gang laat gaan en er is een klik, gaat ze wel helemaal los inderdaad.
Toen ik (voor het eerst) binnenkwam heeft ze mij rondgeleid en alles laten zien. Ze heeft me goed op mijn gemak gesteld, iets te goed want voordat ik de boel zelfstandig kon inspecteren zat ze al weer naast me op de ligbanken. Echt een leuke meid om tijd mee door te brengen.
Na een half uur slap gelul zijn we op kamer gegaan. Ze is enorm initiatiefrijk en absoluut in voor maffe dingen. Niet alle handelingen zijn even top, maar je kunt wel alle kanten op met haar. Ik heb haar gevraagd om de geile pornosnol uit te hangen en dat heb ik geweten ook. Ik werd nog net niet vastgebonden.
Ik vond het als beginnende beer wel fantastisch allemaal. Uiteindelijk ben ik meer als een uur op kamer geweest en hoefde maar 20min af te rekenen, want dat was afgesproken. Ik heb alle gekkigheid met haar meegemaakt, varierend van maffe standjes tot kinderfoto's bekijken.
Meest opvallend was toch wel de spinnetjes in haar tasje. Daar heb ik veel lol mee gehad.
's avonds heb ik samen met haar gegeten en nog lang lopen kletsen.
Mirella kwam er op een gegeven moment ook bij zitten, maar Clara moedigde mij juist aan met haar te kameren.

Uiteindelijk heeft Clara bijna mijn hele dag "gedirigeerd" en dat was voor mij super.

Toppertje dus

Tagged
29 februari 2016, 15:45
Grappig dat de meeste hier Clara de hemel in prijzen terwijl mij ervaring juist één van de mindere was. Een week of 3 geleden met haar naar de kamer geweest maar het was een hoop gemekker over dat ze het zo druk had gehad die dag en heel erg moe was. Ze was gewoon op had ik de indruk, ik zeg dan, ga ff lekker een paar uurtjes pitten ofzo...
Maar omdat het verder een heel leuk mens is kan ik er niet echt mee zitten, misschien gewoon nog een keertje kameren met haar, maar dan wat vroeger op de avond ofzo..

forgetskinnyletsgetfatty
29 februari 2016, 16:56
Clara is momenteel "verplicht" op vakantie.;)

Tagged
29 februari 2016, 18:02
Kijk, dat is goed nieuws, laat ze maar ff goed bijtanken, ze was er echt wel aan toe!!

cath.leen
18 juni 2016, 14:11
Gisteren avond, het was kort voor middernacht, rolde een groote koffer door de Villa, achteraan een klein meisje.

Ja, CLARA is weer terug.

lollypopman
19 juni 2016, 03:56
Idd al met haar gesproken en ze is weer terug in vm.
Na haar tripje in england

robglover
1 september 2016, 12:48
Ga nu inmiddels een periode van een jaar met regelmaat met deze dame naar de kamer en wat mij verwonderd aan deze dame is dat ze alles en iedereen observeert en dat ze precies op het juiste moment bij mij komt voor een kamergang. Dat gaat niet alleen bij mij zo maar ook bij andere ijsberen. Als ze bij je zit kun je leuk met haar kletsen over van alles en ze is ook niet te beroerd om met je te gaan zwemmen als het weer het toelaat, of lekker met je te douchen. Al met al een leuke slimme dame waar je goede GFE sex mee kan hebben! Bij ieder VM bezoek als ze er is komt ze naar me toe en gaan we naar de kamer! Ook een topper dus die Clara!

M.v.G Robglover.

mrourke
1 september 2016, 21:44
Prachtige dame met af en toe haar nukken. Soms kom je er gewoon niet van af letterlijk en figuurlijk. Kan vervelend worden als je een andere meid op het oog hebt.
Waar van akte.

dbd67
25 september 2016, 15:53
Werkt nu in Great Palace.

mrourke
25 september 2016, 16:20
De lijst met te bezoeken clubs wordt steeds langer. Haha. Lastig kiezen als je met hoge snelheid zuruck in die Heimat geht.
Dat wordt dus ook naar Great Palace

robglover
25 september 2016, 18:21
Werkt nu in Great Palace.

Dus moderator kan verplaatst worden naar de Great Palace!

M.v.G Robglover.

Big30
26 september 2016, 10:40
Heren,

Voor het forum is alleen relevant dat ze klaarblijkelijk in Great Palace gespot is. Verdere discussie is niet opportuun en heb ik dus ook weggehaald.
Dames veranderen regelmatig van club, keren vaak ook weer terug. De reden waarom is voor het forum niet belangrijk, alleen waar ze het laatst gespot is.

SAS
28 september 2016, 15:10
@WILLEM2
@big30

Clara is weer terug in Villa Marisol.:freu::freu::freu:
Bij het verlaten van Great Palace heeft zij ook nog een leuke nieuwe DVP meegenomen naar Villa Marisol.

Dus beste ijsberen jullie kunnen nu weer genieten van deze DVP en nu dan ook met haar vriendin!:biggrin:

ericgroenlo
5 oktober 2016, 21:03
heerlijk met haar genoten in de kino en daarna lekker uurtje ontspannen op een kamer. Geweldige uitstraling met prina pre- en aftersales. Voor herhaling vatbaar.

cath.leen
8 oktober 2016, 06:23
Ze is haar verotte tand kwijt. :freu:

Als ze nu lacht zie je alleen witte tanden. :biggrin:

rob45
8 oktober 2016, 07:17
Ze is haar verotte tand kwijt. :freu:

Als ze nu lacht zie je alleen witte tanden. :biggrin:

Nee ,ik heb hem meegeschilderd in haar eigen tandkleur, het was geen gezicht !

J.S.
8 oktober 2016, 22:40
Dame is oke mooie glimlach maar blijft wel een aparte vandaag op de kamer was haar mondje vol en wauw ik nog een keertje we hadden nog een paar minuten echter Clara hield af du bist einmal gekome (anders moest ik verlengen) blabla naja dan maar door naar een andere :)

madiwodovr
18 november 2016, 22:20
Vanavond het genoegen gehad om eerst in de kino van de dame te mogen genieten om aansluitend een uur ik de kamer met haar alleen door te brengen. Erg plezierig overigens! We leken wel een verliefd stel. GFE van de bovenste plank.
Liggen we op bed te zoenen, zit die stormram in opperste staat van paraatheid gewoon tegen haar klapdeurtjes aan te tikken en zelfs heel brutaal zn kop naar binnen te steken. Imh (lees is mie hard)!!!
Leuk uurtje alles de revue laten passeren. Herhalingsgevaar anwesend. 👍🏻

SAS
19 mei 2017, 15:07
Terug van haar vakantie!

VoX
19 mei 2017, 16:38
Jammer dat de kids haar tieten hebben verkracht. Maar ze heeft een ongelooflijk lekkere ass....

FCUK
27 mei 2017, 23:18
Deze kleine dame voor het eerst gezien vandaag, lag echt lief op mij buiten op de ligbedden maar ik was net van kamer met Jasmine wat ik ook eerlijk vertelde en ze was niet weg te slaan! Na bijna een uur bij mij gelegen en gespeeld te hebben maar eens op kamer gegaan. Ze is niet super slank meer meer, maar slank genoeg voor mij met een klein sexy lichaam. Een super PSE sessie gehad en ik moest haar perse vingeren voordat ze boos werd :baeh: blijkbaar loopt ze hier in Villa Marisol al een tijdje rond maar heb ik haar telkens gemist. Zeker herhalingsvatbaar voor mij.

toyota
28 mei 2017, 05:23
CLARA is voor mij persoonlijk 1 van de mooiste die er momenteel rondlopen.
Een pittige dame die goed kan babbelen, met op zijn tijd een beetje humor.
Is ook niet vies van behoorlijk wat alcohol.
Geweldige meid met lekker kontje !

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

cath.leen
28 mei 2017, 06:06
Geweldige meid met lekker kontje !

:freu: Ja, echt lekker kontje

cath.leen
25 augustus 2017, 06:08
Ik hoorde dat Clara in Villa Vertiko wordt gezien.

mentholbear
30 augustus 2017, 15:40
Voorheen korte tijd in Lekker Ding verbleven en nu dus blijkbaar in Villa Vertigo.

mentholbear
9 september 2017, 13:16
Clara is van Villa Vertigo vertrokken.

Johnsonxxx
9 september 2017, 14:27
Clara is van Villa Vertigo vertrokken.

Naar???

mentholbear
9 september 2017, 21:43
Naar???

Geen idee, als ik het wist had ik het erbij vermeld. Ik kwam er aan en vernam dat ze enkele weken geleden alweer was vertrokken.

Piet Plezier
26 mei 2018, 16:58
Clara is hier in Great Palace

jessicasde
8 februari 2019, 09:39
De minuten die we samen op de kamer hebben doorgebracht waren spetterend!! Al met al een vol uur mee gekamerd en dat zal ik vaker met haar doen