PDA

Volledige versie bekijken : Katherina (Bulgaarse)

NeverEnough
20 juni 2015, 10:25
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

Katherina (Bulgaarse)
Leeftijd:24 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Vingeren
Extra info:Pools/bulgaars

NeverEnough
20 juni 2015, 10:26
Tegenover mij op de bank zie ik een leuke blondine. Deze meid heb ik de hele dag al gezien en altijd heeft ze een grote glimlach. Na wat glimlachen heen en weer komt ze naar me toe. We beginnen wat te praten. Katherina is half pools/bulgaars en een leuke meid. Ze loopt terug om haar tasje te halen en komt vervolgens tegen me aan zitten. Na wat teasen begint ze met mijn pik te spelen. Deze heeft nog wat moeite om op gang te komen. Even later vraagt ze om naar de kamer te gaan en ik geef aan dat ik twijfel omdat ik moe ben. Toen kwam het presale argument naar voren en dat ik eigenlijk beter naar de kamer kan gaan omdat ik anders 25 euro moest betalen. Dit had ik eigenlijk niet verwacht van haar. Ze zei het wel met een lach dus ik wist niet hoe serieus ze het meende. Ik zei dan ook aan dat ik nog niks gedaan had, en ze alleen een beetje aan mijn lul gefriemeld heeft. Even zat ik te dubben, zal ik het erop aan laten komen. Zal ik naar de kamer gaan of het hard spelen met mogelijk een minder leuke afsluiting van de dag. Mijn eerste indruk van de dame was heel goed en dit deed me besluiten om toch te gaan kameren. Hier heb ik ook geen spijt van want op de kamer was alles helemaal top. Heerlijk zoenen, veel vrijen, ook tijdens neuken, lekker pijpen inclusief ballen. De dame had er ook veel plezier in en dat vertaald zich altijd in goede sex. Misschien was ze heel geil en wilde ze me daarom zeker op de kamer krijgen, laten we het daarop maar houden.

satanic surfer
20 juni 2015, 10:33
Al geruime tijd in PSR, ietwat opvallende Cleopatraneus;.. tussendoor ook een kort verblijf in toenmalig HausPanthera... bovengemiddelde clubservice die richting PSE dwarrelt. Dame houdt gaarne de "regie" zelf in handen qua sessieontplooiing