PDA

Volledige versie bekijken : GD toch weer open?

Eddy_V
23 juni 2015, 00:18
Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden maar bij toeval hoorde ik vanmiddag dat de Golden Dreams club overgenomen zou worden door een Nederlander.
Nu ken ik de locatie alleen maar van "vroegah" toen het nog Fungarden heette en er valt beslist wat van te maken op die plek.
Door wie en wanneer of zou dit de zoveelste luchtballon zijn??

Piet Plezier of Dalton zullen wel weer als eersten meer weten, want die schuifelen geloof ik nog dagelijks naar de Tackenweide om door het hek naar binnen te gluren!?

blueeyes
23 juni 2015, 08:09
Hallo Eddy_V,

Ik heb ergens een week of een week of twee geleden in het topic golden dreams algemeen vermeld dat ik een advertentie gezien had, lees daar.

der lickmeister
23 juni 2015, 08:20
Afwachten, die advertentie is gewoon een vooruit betaalde geweest, dat zal ik nooit doen

dbd67
23 juni 2015, 12:12
Op de website staat nog steeds tijdelijk gesloten wegens omstandigheden.

Piet Plezier
23 juni 2015, 14:50
ik heb vorige week in VM de rechterhand van H gesproken.
En die gaan voorlopig.
maar hij dacht niet meer open.
Want ze mogen niet open van de gemeente.
Omdat er op dit moment niemand is met alle papieren.
En er zijn 0,0 inkomsten maar de huur moet wel elke maand betaald worden.

mrourke
24 juni 2015, 19:47
Dat de gemeente daar keihard optreedt is inderdaad duidelijk. Vorige week las ik nog een heel relaas van die Gemeinde in een plaatselijke krant rondom Emmerich. Daarin werd duidelijk gemaakt dat zij strikt de wet Bibob handhaven, de Duitse variant daarvan wel te verstaan. Gezien de handelwijze en escapades van de vorige eigenaar met zijn Russische vrouwtje en het kordate optreden van Justitie hiertegen, (die Bastard zit nog steeds im Knast) had men zich een hoop ellende kunnen besparen.

Tja, ik vrees dat dit nooit meer goed komt met het "huidige" GD, tenzij..........

der lickmeister
24 juni 2015, 23:08
Ik zag gisteren nog lampen branden, zal het dan toch verbouwd worden door een nieuwe eigenaar
Ben nieuwsgierig

stadswandelaar
26 juni 2015, 23:13
Gewoon weer verhuizen naar Schüttorf lijkt mij een goede optie :biggrin:

casio007
27 juni 2015, 18:57
Mij ook, kwam er altijd graag.
De releaxte sfeer zowel door de leiding als de dames onderling.
Daar rij ik graag voor om.

jeegee
29 juni 2015, 13:26
Ben vorige week nog eens even langs mijn favoriete pand in Schuettorf gewandeld. Wat kwamen er en mooie herinneringen boven en wat zou het fantastisch zijn als...... en als er dan ook de "oude" bevrouwing weer aanwezig zou zijn, man oh man, wat een feest.....

rokkenjager
29 juni 2015, 14:11
Ben vorige week nog eens even langs mijn favoriete pand in Schuettorf gewandeld. Wat kwamen er en mooie herinneringen boven en wat zou het fantastisch zijn als...... en als er dan ook de "oude" bevrouwing weer aanwezig zou zijn, man oh man, wat een feest.....

Ben er ook een aantal keren geweest, Veelal mooie herinneringen. Wat te denken van Renate, Amalia, Isabella, Wendy, Simona,Alexa, Melissa en Elena.

Met weemoed denk ik terug. Ik vrees echter dat dit niet snel zal gebeuren. Ik weet dat Alexa in Villa Marisol werkt en Amalia in Living Room. Volgens mij is de rest van bovengenoemde dames gestopt. of weet iemand waar deze werken momenteel?

dbd67
29 juni 2015, 14:13
Elena is gestopt en Isabella ook.

Cyruss
30 juni 2015, 22:17
Weet iemand waar Melissa gebleven is? Top service gaf die altijd!En nog enkele beren iets vernomen van Barbie?

der lickmeister
30 juni 2015, 23:30
Vernomen dat GD is overgenomen, er is al sprake van gouden handen, maar ik betwijfel dat omdat er nog een 2e gegadigde zou zijn hoop t.z.t. Meer info te kunnen verstrekken

Jimbo1
1 juli 2015, 13:50
Weet iemand waar Melissa gebleven is? Top service gaf die altijd!En nog enkele beren iets vernomen van Barbie?

Melissa is al lange tijd geleden gestopt. Van Barbie heb ik geen info.

Jimbo1
1 juli 2015, 13:51

Yeah... those were the days my friend :)

stadswandelaar
1 juli 2015, 23:03
staat het pand leeg? te koop te huur? of komt er weer een saunaclub in?????????

Big30
1 juli 2015, 23:09
Nb Eddy_B heeft het over GD op de locatie in Emmerich.

stadswandelaar
9 juli 2015, 22:55
Weet iemand wat er in voormalig GD pand in schuttorf komt??

SAS
10 juli 2015, 21:48
Ik ben in Schuttedorf wezen kijken binnen in het pand!
Dit was 1 week na dat Golden Dreams de sleutel had ingeleverd aan de eigenaar.
De sporen van 5 jaar sauna club kon je duidelijk zien.
Het gehele pand was leeg gehaald en de sporen van gebruik waar daar door nog duidelijke zichtbaar.
Kan je zeggen dat je daar zeer zeker eerst voor 800.000 euro moet verbouwen om daar weer te kunnen starten met een club.
Dan blijft de vraag of de eigenaar er weer een club in wil hebben.
Verder is de vraag of er iemand beschikt over dit bedrag en dit wil investeren in een sauna club.
Maar goed je weet nooit wat er komen gaat!

stadswandelaar
10 juli 2015, 23:04
ik ben woensdag even wezen kijken stond 1 auto op de parkeerplaats ze zijn er wel mee aan het werk de schutting rond het terras is weggehaald er zijn nieuwe balkonpanelen geplaatst maar ik heb niemand gezien ben wel benieuwd wat er in komt.
Maar SAS 8 ton lijkt mij wel erg veel voor een verbouwing daar komt bij iets anders dan een club kun je hier nu eigenlijk niet meer starten eens een sexclub altijd een sexclub.

SAS
11 juli 2015, 21:37
Ben het met je eens dat 8 ton veel geld is!
Maar als je niet binnen bent geweest!?
Kan je zeggen dat het schrikken en slikken was hoe het eruit zag binnen en ook buiten.
Ben het met je eens dat eens een sex club altijd sex club.
P.S. ik heb het wel over de oude club in schuttedorf!

stadswandelaar
12 juli 2015, 07:54
Ik bedoel ook Schuttorf, ik hoop dat er wel weer iets van een club in komt lekker dichtbij Twente en altijd een heerlijke tijd gehad Villa Marisol is natuurlijk helemaal geweldig maar net te ver weg jammer,misschien iets voor de eigenaren van Marisol om nog een club te beginnen in een mooie omgeving waar verder geen concurrentie is.

wing
12 juli 2015, 16:58
Nou, volgens mij heeft Schuttorf nooit goed gelopen. Ben er vaak geweest en vroeg me evenzovaak af hoe ze hier uit de kosten moesten komen. Evenzogoed hoop ik dat er weer een club in komt.

george101
29 oktober 2015, 09:10
Weet iemand of er nog sprake is van enige progressie of moeten we GD definitief als 'voltooid verleden tijd' gaan beschouwen?

Big30
29 oktober 2015, 14:28
Weet iemand of er nog sprake is van enige progressie of moeten we GD definitief als 'voltooid verleden tijd' gaan beschouwen?
GD Emmerich (ex-FG) wordt te huur aangeboden. Een doorstart daar vh Oude GD lijkt me zeer onwaarschijnlijk maar een nieuwe SC op die locatie is een optie. Er zou een Bordeel vergunning op zitten maar denk niet er veel belangstelling voor is.

Voor de oude locatie in Schüttorf zoekt de eigenaar ook nog steeds een nieuwe huurder. De kans dat daar opnieuw een Sauna Club komt lijkt me erg klein.

SAS
2 november 2015, 16:39
GD en FG is verleden tijd.

Er zal niet snel weer en sauna club inkomen i.v.m alle extra regels die de gemeente nu stelt aan deze plek
Verder nog maar niet te denken aan de huur die er nu wordt gevraagd .
Dan wordt er een dikke borg gevraagd om te voorkomen dat de eigenaar ook geld heeft als het mis gaat.
De eigenaar moet van onbesproken gedrag zijn en dit ook kunnen aantonen.
Verder mag er geen vrouw als bedrijfsleider worden ingeschreven.

Heb namelijk zelf mij verdiept in de mogelijkheden van deze plek!
VM en ook VG zijn dicht bij en hebben de afgelopen maanden hun markt aandeel versterkt.

Jimbo1
3 november 2015, 13:52
Voor de oude locatie in Schüttorf zoekt de eigenaar ook nog steeds een nieuwe huurder. De kans dat daar opnieuw een Sauna Club komt lijkt me erg klein.

Ik vrees ook dat die kans niet erg groot is. Toch jammer, want ik vond het een toplocatie voor een club, zeker ook omdat er zover noordelijk niet veel te vinden is.

Piet Plezier
8 november 2015, 13:50
gisteren iemand van de directie gesproken van GD samen met Anaconda.
op de oude lokatie gaan ze dus niet meer open maar dat was al bekend.
ze zijn wel met iets anders bezig.
maar dat zal nooit geen GD meer gaan heten.
hij kon er niet te veel over zeggen nog niet.
wel wat gezegd.
dus we houden het in de gaten.

888
22 november 2015, 18:32
Met oude locatie bedoel je schuttorf?

Piet Plezier
22 november 2015, 21:29
Met oude locatie bedoel je schuttorf?

nee in Emmerich.

seksenfun
25 november 2015, 20:11
Iemand een idee waar Barbie uithangt (ex-Schuttorf) :smoke:?