PDA

Volledige versie bekijken : Waar zitten dit soort cafe's??

lellebell
24 juni 2015, 17:44
Hallo Ijsberen,

Ik vroeg me af waar in Belgie er nog meer cafe's zitten die aan kamerverhuur doen.
Zo ken ik het rozenhofje in Herentals en 't keteltje in Antwerpen maar ik ben op zoek naar meer van dit soort plekken.

Het systeem is dusdanig dat je ergens binnen komt ( een cafe) er zitten verschilende dames gewoon wat te drinken.
Als je met een dame een kamer wil doen betaal je bijvoorbeeld 25 euro voor de kamerhuur en de rest van de prijs bespreek je met de dame zelf.
Ik vind dit een hele fijne, ongedwongen, ontspannen werkwijze.

Heeft iemand tips?

Merickes!

deket
25 juni 2015, 16:26
Je hebt in Herentals ook nog de Rio en in Ieper du Nord en de Teirlink

lellebell
25 juni 2015, 17:33
Dank voor het antwoord.. Ja Rio was ik al bekend mee inderdaad in dezelfde straat zit ook 2-love die op zo'n manier werkt. Maar aangezien ik die vrouwen zo onderhand wel ken ben ik op zoek naar een andere plek. Helaas is Ieper te ver voor me maar ik hou het in mijn achterhoofd voor als ik er eens in de buurt ga zijn. Heel erg bedankt in ieder geval. En moest je er op meer komen hoor ik het graag!

VAZKOR
25 juni 2015, 19:02
Geen idee dat dit bestond. En van du Nord en Teirlink in Ieper niet gehoord, een opzoeking leverde me niet meteen iets op. Heb je daar adressen? Ik kan gewoon eens komen kijken, Ieper is niet ver weg.

deket
25 juni 2015, 20:08
Aardestraat niet ver van het station van Ieper, achter dat parkje.
stel je eisen niet te hoog, jonge babes zijn er even zeldzaam als goed voetbal van Club Brugge

Jan Verplancke
14 juli 2015, 20:54
Saturnus in Wetteren. In Brussel bij het station zitten er ook 'n aantal.

deket
15 juli 2015, 01:12
Jan uit Matroesjkas,in Brussel heb je drie grote stations en een aantal regionalen

Jan Verplancke
15 juli 2015, 10:43
Brussel Noord bedoel ik uiteraard.

Antwerpen in de Seefhoek ook. Stationsbuurt kom je ook bij gelegenheid DVP's tegen in café-tjes. Rond het St. Jansplein ook. SKW zijn meerdere café's met dames die wel wat willen verdienen. Als ik me niet vergis heb je in Rillaar ook zoiets (Den Biechtstoel).

sofaking
15 juli 2015, 14:18
Naast klassieke bars heb je in Brussel ook nog de zogenaamde "Libertijnse sauna's" . Vanuit ervaring ken ik alleen "Le Bermude" . Buurt van Kleine ring/Louisalaan. Het is wel al 8 jaar geleden. Er is een topic over.

www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?6473-Le-Bermude-(Brussel)

Het is een pand met bar/wellness en wat salons en kamers waar singles en koppels ongedwongen kennis kunnen maken bij een drankje. Er wandelen ook wat professionele DVP's rond, maar mogelijk ook amateurtjes die wat zakgeld komen bijverdienen en ook koppels die op zoek zijn naar libertijns plezier.

Ik ben er indertijd met een knap zwartje op kamer geweest. 125 € voor iets van 45 min. Dat was geen tijdgebonden prijs, het was ongehaaste seks tot klaarkomen en dan een massage. Meer details ook in bovenstaande rec. In tegenstelling tot een café moet je hier wel inkom betalen, en dan kan je de wellness faciliteiten gebruiken en ook het gebruik van een privékamer was inbegrepen in de inkom.

Ik ben er niet meer teruggeweest, niet omdat het er zo slecht was, maar omdat ik eigenlijk niet zo'n vlotte caféganger ben. Een echte sauna club is natuurlijk wat anders. Daar zijn altijd genoeg meisjes om iets van mijn gading te vinden. Hier leek me dat niet gegarandeerd, en gewoon wat keuvelen en drinken zonder seks is niets voor mij.

Wie wel graag dames oppikt in een café en niet verlegen is om met alleen een handdoek om in de bar te zitten moet het misschien maar eens proberen. Het publiek is hier natuurlijk wel gemengd Nederlands/Franstalig.

Er is er minstens nog één andere in Brussel. "Club Quinze". Zelfde buurt maar daar ben ik nooit geweest. http://www.clubquinze.com/

deket
15 juli 2015, 22:33
JP,zo evident is dat niet,Brussel Noord. de alomgekende rosse buurt ligt idd aan Noord,vroeger meer uitgebreid van oppervlakte,maar ook aan central en aan het zuid heb je nog zulke cafeetjes,hoewel bij de midi,zuid dus,door het nieuwe masterplan er een aantal zijn weggevallen,oa cafe Zottegem;
in Herentals zal café Rozenhof wel voorlopig gesloten blijven en zijn de meeste dames daar gewoon verhuisd naar café Rio een goede km verderop

Jansen
15 juli 2015, 22:39
In Beerse waar een oud tankstationnetje samen met een Western bar staat daar is een café waar een aantal dames werken.
( Op de weg van Vosselaar naar Beerse en dan net als je Beerse er weer uitgaat )

deket
15 juli 2015, 22:48
vlak tgo pharma Jansens he Jansens,al voorbij gereden,maar dat lijkt me een gewoon uitzuipbar hoor,zoals we er vroeger zoveel in Belgie hadden,uitzuipbars met neonlichten en kamers

Jan Verplancke
15 juli 2015, 22:49
Zat bij Midi vroeger niet Le Coin? Midi ben ik niet heel erg bekend, kom er alleen als ik ergens naar toe moet met de (internationale trein) en dan ook nog eens alleen in het station zelf. 5th Avenuehad je voorheen ook bij Louiza. Geen idee of dat nog open is en nog iets is. Noord heb je er m.i. een stuk meer. Daar zocht ik het altijd en als ik het weer 'n keer wil gaan zoeken in Brussel, dan zal het bij Noord zijn.

Voor sommige mensen iets fijner is de omgeving Nijlen - Grobbendonk - Herentals. In 2Love zit ook een groot deel van de kliek uit 't Rozenhof. Vooral ook omdat ze in de Rio erg huiverig zijn om sommige dames en het Rozenhof-publiek binnen te halen. Meeste dames in de Rio zijn toch al langere tijd in Belgie, of zelfs in Belgie geboren en zijn wat ouder.

Rozenhof zal in elk geval een nieuwe eigenaar en uitbater moeten vinden... en dan nog iemand die er hetzelfde mee van plan is als wat het voorheen was.

Jan Verplancke
15 juli 2015, 22:51
vlak tgo pharma Jansens he Jansens,al voorbij gereden,maar dat lijkt me een gewoon uitzuipbar hoor,zoals we er vroeger zoveel in Belgie hadden,uitzuipbars met neonlichten en kamers

De Petrol is dat en die andere The Saloon. The Saloon is dicht volgens mij. Lijkt me te behoren tot de - zeg maar - wat redelijkere uitzuipbars. Het is inderdaad in elk geval geen cafe met kamerverhuur waar je 2 euro hoeft te betalen voor 'n drankje en dames tevreden zijn met 'n glas water.

deket
15 juli 2015, 23:29
indeed le coin gelegen vlak bij zuid. 5the avenue bestaat nog steeds,maar gelegen vlak bij de tippelbuurt.
aan het centraal vind je in de Ravenstijn wel wat cafeetjes met toplessbediening en shows

Jan Verplancke
16 juli 2015, 13:34
Je hebt trouwens ook nog wel parenclubs waar DVP's rondhangen die je dan tegen betaling een beurt mag geven. Is wel wat viezer spul dan je achter de ramen of in andere café's vindt.