PDA

Volledige versie bekijken : TT van Assen



momentum
25 juni 2015, 19:45
TT van Assen wordt vanaf 2016 op zondag verreden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Goed nieuws voor motorliefhebbers dat de Dutch TT vanaf volgend jaar op een zondag word vereden.
Dat hadden ze van mij al jaren eerder moeten doen, maar nu moeten ze wel omdat het financieel anders niet meer haalbaar zou zijn om de TT te organiseren

Strijker
25 juni 2015, 22:30
Link uit bericht van momentum werkt niet. Bij mij i.i.g. niet.

http://www.nu.nl/sport-overig/4075764/tt-van-assen-wordt-2016-zondag-verreden.html

suzuki
27 juni 2015, 19:04
wat eenn heerlijke wedstrijd.Je ziet als je piloten laat racen,je mooie wedstrijden kan hebben en geen tactische zoals al 2 jaar in de F

momentum
27 juni 2015, 22:51
Inderdaad weer een spannende wedstrijd in de moto GP, en dan met name het duel tussen Valentino Rossi en Marc Marquez om de eerste plaats.
Waar met name Marquez de snellere was op de rechte stukken en Rossi de snellere was op langamere stukken, met in de laatste bocht van de wedstrijd een lichte touche tussen de beide coureurs in een laatste poging van Marquez om Rossi voorbij te steken.

12171

12172

Rossi blijft toch inmens populair in Assen die daar al 7 keer als eerste over de finish kwam.
Ik hoop er volgend jaar er weer bij te kunnen zijn als voor het eerst de wedstrijd op een zondag word vereden.