PDA

Volledige versie bekijken : Julie sexymami



Edwin66
26 juni 2015, 12:29
begin deze week een afspraak gemaakt via Kinky met Julie uit eindhoven, vriendelijke dame pakte de telefoon op die ook goed nederlands sprak, afspraak gemaakt en naar de opgegeven straat gegaan alwaar ik weer moest bellen voor het nr.
Kreeg te horen dat ik me via een gang met autobedrijven naar een openstaande poort moest begeven alwaar een latina uit een deur van een aanbouw achter een woning stond te zwaaien.
Naar binnen gegaan alwaar bleek dat deze dame alleen spaans sprak , toch maar afgerekend en aan de slag dan maar, kwam in een hok afgezet met gipsplaten terecht waar ze denk ik de hele dag in verblijft, geen mogelijkheid om je te wassen, kreeg toen al mijn bedenkingen.
Deze werden nog groter toen ze zich gedeeltelijk uitkleede en er een paar mislukte borst correcties te voorschijn kwamen, wat een gedrochten. Nu staan ze op de foto's maar voorheen nog niet.
Besloten om ze hoogstens wat mondelinge arbeid te laten verrichten maar zelfs dat heb ik niet af laten maken, het rook allemaal niet te fris,wat een afknapper. Ik had betaald voor een uur, en heb na overleg met de beldame toch nog 50 euro terug gekregen. Gauw weg daar en nooit meer, niet geneukt maar ben wel genaaid.:hammer::wand: