Volledige versie bekijken : Schipperstraat 35, Julia (Roemeense)
KanariePiet
3 juli 2015, 18:02
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Julia (Roemeense)
Leeftijd:21 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:25 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Aftrekken, Vingeren
Extra info:
KanariePiet
3 juli 2015, 18:03
Gisteren is mijn eerste meid sinds heel lang in het SKW Julia geworden, een bloedmooi schatje dat met een heel ‘gevaarlijke' outfit stond te pronken op Schipperstraat 35.
Julia is Roemeense en is 21 jaar jong. Ze heeft een heel mooi gezicht, lang bruin haar en intrigerende ogen. Ze is klein van gestalte (1,55m of zo), slank gebouwd en voorzien van een lekkere kont en een silli D-cup, die voor mij iets zachter had mogen zijn. Piercings of tattoos kan ik mij zo direct niet herinneren (stomme pintjes…;)). Gisteren werkte Julia met de nachtshift, maar normaal gezien werkt ze blijkbaar tijdens de dag.
Haar service was… verrassend goed:)! Julia tongzoende voorzichtig maar lekker. De pijpbeurt was me iets te zacht, maar voldeed toch om kleine Piet op oorlogssterkte te krijgen. Tijdens het pijpen mocht ik ook lekker met Julia haar natte poes spelen. Het neuken was uitstekend:biggrin:! Begonnen met een intieme missio, genoten van het zicht op deze wondermooie meid tijdens cowgirl en het afgemaakt met een stevige hondjes:cool:.
Knal, boem! Dat eerste orgasme in het SKW sinds lang deed verdomd goed :). We hebben nog een beetje na geknuffeld (Julia is btw een héél lieve meid) en ik ben heel tevreden terug naar buiten getrokken.
Herhalingsgevaar: groot!:cool:
KanariePiet
3 juli 2015, 18:15
Ik heb een fout gemaakt in het paspoortje: geen adres:eek::frown:. Voor de duidelijkheid: Julia zit op Schipperstraat 35.
Jovibeer
20 augustus 2015, 10:33
Met Julia heb ik ook alleen maar positieve ervaringen. Het is een zacht maar lief meisje. Ik ben al een paar keer bij haar binnen geweest. Maar sinds dat zij haar borsten heeft laten opblazen met siliconen, ben ik toch een beetje afgeknapt. Wat niet wil zeggen dat de service van haar minder zal zijn geworden. Daarnaast zat zij voorheen altijd in de kamer die op de begane grond zat/zit en is zij de laatste maanden (na haar operatie aan haar borsten) is ze verhuist naar een kamer boven. Ik moet zeggen dat haar zusje die altijd aan het raam geheel rechts staat (overdag staan deze dames bij Schipperstraat 38) wel wat meer van aanpakken is (maar heeft ook net als haar zus d'r borsten laten vergroten.) Verder zijn deze twee goed genoeg binnen het SKW.
mentholbear
17 januari 2017, 23:59
Ik meen dat Julia sinds een poos enkel nog overdag aanwezig is op Schipperstraat 38/3.
Ik weet niet hoe en/of ik als newbie een recensieformulier hier kan toevoegen, dus beperk ik me tot een omschrijving.
Bij deze dame kom ik niks tekort. Ze pijpt best lekker (ok, niet zo gevarieerd en technisch als Cristina op Villa Tinto C of zo ervaren als Elena op Schippersstraat 03/1, maar zekers meer dan goed), haar poesje is heerlijk fris om mee te spelen, neukt zalig mee, tongzoent heerlijk zacht, maar je kunt ook hard in haar kontje beuken!
Wat me opvalt, is dat er weinig over trio's e.d. geschreven is. Ik hou wel van een paar dames erbij. Maar dan niet van dat 'lesbian show', zoals sommige DVP's dat noemen. Beetje oppervlakkige kusjes bij elkaar, over elkaars tietjes wrijven. Dat mag er ook zeker bij, maar ik geniet er van als ze 'the full monty' gaan.
En dat doet Julia dus ook! Ben wel es met haar naar overbuurvrouw Gabriella (Schippersstraat 47/1) gegaan voor een trio. Een enkele keer een quatro met haar buurdames Flori en Maria. En een paar keer zijn we met z'n viertjes naar Gabriella gegaan voor een kleine orgie.
En ze zijn echt geweldig. Alle 4 hebben ze wat mij betreft een eigen stijl (hoewel dat blijkbaar ook wel es kan overlappen/veranderen, naar gelang je wensen), maar met Julia heb ik een heerlijk GFE gevoel. Zo knuffelig en lief is ze.
Zoals ik al zei gaat dit kwartet all the way. Ze wrijven niet alleen over elkaars poesje, maar fingeren elkaars kutje totdat ze trillend klaarkomen. Ze likken elkaars poesje tot een nat orgasme. En ze deinzen ook niet terug voor de speeltjes die ik ze meebreng. Vibrators, dildo's, je kunt het zo gek niet bedenken.
Frapant detail, in oktober ging Maria er even tussenuit en Flori stelde toen een trio voor met Julia... Ik zal hier maar niet dieper op in gaan, maar ik stond toen even met m'n mond vol tanden...
Mocht je interesse hebben, om de dames ook flink met elkaar bezig te zien gaan, dan vond ik de beste koppels tussen Maria & Flori, Gabriella & Julia, en Flori met Gaby. Zijn moment opnames, want ik heb ze niet allemaal meerdere keren met elkaar gematched.
Verder vind ik het het mooie van deze 4 dames, is dat je ze denk ik best snel nat kunt krijgen. Ik heb soms bij andere dames waarbij dat heel lang kan duren en soms helemaal niet lukt, maar bij deze 4 gaat het zo snel dat er geen gel aan te pas hoeft te komt. Nou ja, niet helemaal waar, want bij anaal wel. Misschien komt het door de klik of dat ik geluk heb ze telkens in een goeie bui te treffen. Hoe dan ook, ik vind het best geil wanneer ze nat worden.
Herhalingsgevaar: onontkomelijk!
mentholbear
31 januari 2017, 00:04
Afgelopen vrijdag weer een bezoekje gebracht aan Julia. Wat een hartelijke welkom na elkaar een poosje niet gezien te hebben. Zo te zien is ze goed warm gehouden ;)
Heb alleen even liggen knuffelen en tongzoenen met haar. Was even daarvoor al door Maria en Flori bewerkt, terwijl zij bezet was.
Heerlijke meid blijft dit toch. Zo innig intiem kun je met haar de tijd doorbrengen.
Bijdeweg, heel relaxed van Maria dat ik haar kamer met Julia mocht delen. Zou ik niet weer m'n winterpak aan hoeven te trekken. Uiteindelijk duurde wachten wat langer, waardoor ik toch naar d'r eigen kamer ben verhuisd. Maar wel handig als het bij een volgende marathon weer zou mogen :)