Volledige versie bekijken : Andreea (Roemeense)
Mr Bluenose
7 juli 2015, 19:35
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Andreea (Roemeense)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs: euroTijdsduur:30 Mins 50 Euros minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Beffen, Aftrekken
Extra info:
Mr Bluenose
7 juli 2015, 19:36
Andreea spreekt goed Engels en ik kreeg te praten met haar aan de bar later op de dag. Haar mooie 34c tieten en aangename glimlach trok me eerst en we hadden een goede lange babbel voordat voorafgaand aan een kamer. Ze vertelde me dat ze had ook bij Sixsens werkte onder de naam Arianna, maar er zijn geen meldingen voor haar op de SS pagina. Ze zei dat ze zou vertrekken voor SS aan het begin van juli en dat ik haar zou kunnen zien in er op één van mijn bezoeken (Als het gebeurt ik deed op zaterdag 4 juli, maar ze vertelde mij dat ze terug deze week zal worden in Bab en is er waarschijnlijk terug als ik typ). Goede tong zoenen in de kamer en ze enthousiast genoeg was. Haar kutje smaakte nice in 69 en ze was energiek genoeg in cowgirl, doggy en missionaris, met de hand afgewerkt en al met al een eerlijke sessie. Ik zou kunnen herhalen in de toekomst, maar er zijn veel meer bij Bab zoals Illona, Raissa en Claudia dat ik zou graag de eerste proeven.
Andreea speaks good English and I got chatting to her at the bar later on in the day. Her nice 34c tits and pleasant smile attracted me first and we had a good long chat before preceding to a room. She told me she also had worked at Sixsens under the name Arianna but there are no reports for her on the SS pages. She mentioned that she was leaving for SS at the start of July and that I might see her in there on one of my visits (As it happens I did on Saturday 4th Jul but she informs me that she will be back in Bab this week and is probably back there as I type). Good tongue kissing in the room and she was enthusiastic enough. Her pussy tasted nice in 69 and she was energetic enough in cowgirl, doggy and missionary, finished by hand and all in all a fair session. I might repeat in the future but there are plenty more at Bab such as Illona, Raissa and Claudia that I would like to sample first.
explo
13 september 2015, 07:36
Hallo heren!
Heerlijk met Andreea geknuffeld op de bank.
Ben niet zo ervaren , ik vond het heerlijk met een blote dame te kunnen kletsen en kussen.
Het was rustig, er waren weinig collega beren.
Daarna een heerlijk half uurtje gehad in kamer 1.
Andreea deed haar best, vroeg wat ik wilde en dat kon.
Ik ben dus heerlijk gepijpt en daarna nmc in missio.
Dank Andreea!
E.