PDA

Volledige versie bekijken : Jessica, Cubaanse, Leeuwarden (Het Hofje 19)



Grunny
18 juli 2015, 11:38
Jessica (Cubaanse)
Leeftijd:27 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Massage, Aftrekken, Vingeren
Extra info:

Arnold1975
16 oktober 2015, 16:59
Heb deze dame afgelopen woensdag 16-10-15 bezocht. En zeer de moeite waard.

Ze heeft een heerlijk sexy figuurtje en ga haar zeker vaker bezoeken.

Groetjes

elchico
3 november 2015, 16:52
[mijn eerste post op dit forum]

Vanmiddag van deze mooie latina mogen genieten.
Wie van,zuid-amerikaans bloed houdt zit bij haar helemaal goed.
Ze was van begin tot einde erg spraakzaam (engels) en vriendelijk.
Vooraf werd alles netjes gewassen en begon ze met een bekoorlijke strip-tease.
Vervolgens maasseerde ze me rustig stijf met olie.
Daarna heb ik haar laten genieten van mijn handen en tong waar ze zicht- en voelbaar van genoot.
Ze is vrij gevoelig dus wees niet te ruw.
Hierna heeft ze mijn pik en ballen gelikt om er daarna een condoom om te doen en mij bijna klaar te pijpen.
Qua standjes kwam ik niet verder als de missio: zij boven op.
Ze zei: "let me do it." en haar ritme en de weerspiegeling van haar lichaam deden de rest.

De hygiënische handelingen werden weer verricht en we hebben nog wel 10 minuutjes zitten napraten.

In 1 a 2 weken gaat ze weer richting Spanje voor de geïnteresseerden ;-)

Jkidd
14 oktober 2017, 00:22
Vandaag in het hofje 19 de cubaanse Jessica bezocht. Sprak prima engels en afgesproken voor 50 pzc/nmc.
Eerst alles wassen, waarbij ze hielp en lekker babbelde. Daarna beetje opwarmen en al gauw begon ze met lekker te pijpen wat doorging in standje69. Toen nog in 2standjes geneukt, waaronder een heerlijke doggy en op het einde lekker klaar getrokken.

Bij het aankleden nog fijn gebabbeld, ze zei dat ze 2maanden blijft en dan weer naar huis/spanje gaat.
Prima bezoekje.

rokkenjager
17 oktober 2017, 20:49
Wie weet op welke dagen deze dame aan wezig is. Eigenlijk is mijn vraag of de dame ook op zondag aanwezig is en van hoe laat. Mogelijk is er een collega wandelaar op de waeze die dit haar kan vragen.

Moontanner
18 oktober 2017, 13:42
Wie weet op welke dagen deze dame aan wezig is. Eigenlijk is mijn vraag of de dame ook op zondag aanwezig is en van hoe laat. Mogelijk is er een collega wandelaar op de waeze die dit haar kan vragen.

ik ben al vrij lang niet meer in het Hofje geweest, maar ik weet dat Jessica elke dag werkt. Ze is er altijd vrij kort -zeg maar een uur- na opening van de pandjes. Door de week is de opening om 10.00 uur. Zaterdag en Zondag om 12.00 uur.
Ik weet ook dat ze vriendin is met Julie op Hofje nummer 22 en dat ze er heel af en toe met zijn beiden wel eens een zondagmiddag op uitgaan om te shoppen. Dus dan heb je pech. Maar er zitten genoeg anderen die minstens zo goed zijn als Jessica. Dus je komt nooit voor niets naar Leeuwarden!

Moontanner
19 oktober 2017, 15:09
Nog even een aanvulling. Zij is net zo min Cubaanse als dat ik dat ben. Ze vertelt dat ze daar vandaan komt, omdat dat bij sommige wandelaars beter over schijnt te komen dan Dominicaanse. Want dat is ze. Niks mis mee trouwens met Dominicaansen.

En ik kreeg nog van iemand een correctie aangereikt op mijn bericht. De pandjes gaan op zaterdag om 11.00 open

jope
14 november 2018, 19:42
Ergens vorige week haar bezocht.

Ze kwam erg lief en leuk aan de deur over dit veranderde na betaling niet en ze bleef vriendelijk.
Het voorspel was begonnen met de kleding nog aan met haar (grooooote) reet tegen mij opwrijven
Na het ontdoen van kleding het reinigen van mijn instrument, dit probeerde ik zelf te doen maar deze regie nam ze zelf snel over
Vervolgens met wat crème al trekkend de boel op sterkte gebracht en toen in sneltreinvaart 2 standjes gedaan, dit was een beetje een afknapper
daarna trekkend af maken. (Dit trekken was wel lekker met zakmassage en zo)
Vervolgens smeert ze terwijl ik nog op mijn rug lag wat crème op mij en geeft met haar handen een lekkere massage kort maar wel erg lekker.

Herhalingsgevaar is laag, ze is lief en correct maar de (klik) miste helaas.

Haradamannetje
19 november 2018, 19:23
Is deze dame nog in Leeuwarden?

fr_loper
19 november 2018, 19:48
Is deze dame nog in Leeuwarden?

Volgens https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40572-Leeuwarden-aanwezig-afwezig-lijst was ze 17-11 aanwezig.

Pijpfitter
20 november 2018, 13:15
Volgens https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40572-Leeuwarden-aanwezig-afwezig-lijst was ze 17-11 aanwezig.

Wat handig, zo'n lijst! :love:

Moontanner
13 februari 2019, 11:43
Tegelijk met Juli komt ook Jessica weer. Begin volgende week. Dus dat belooft weer wat te worden!

Jessica zal neem ik aan weer neerstrijken in Hofje 19.

Haradamannetje
14 februari 2019, 13:03
Hoe komen jullie erbij dat Jessica terug komt? heb haar net gesproken en ze weet van niks

Moontanner
14 februari 2019, 13:56
Ik heb het niet uit mijn duim gezogen. Ik heb hier eerder deze week gemeld dat Juli terug zou komen. Die info kwam van Juli. Toen ik vervolgens deze week op de Weaze was en dat aan iemand vertelde, wist die persoon dat al en wist die mij ook te vertellen dat Jessica met Juli mee zou komen. Dus ik had het niet van Juli en ook niet van Jessica.

Dus als jij het uit de eerste hand hebt, dank voor je info!

We gaan het zien wanneer ze dan wel weer komt. Of mocht jij iets van haar horen, houden we ons ook aanbevolen.....;)

Haradamannetje
21 februari 2019, 08:43
En? ze is er niet he? ik had het u gezegd.

Moontanner
22 februari 2019, 07:26
Opmerking Haradamannetje is verwerkt in de aanwezigheidslijst van 21-2. ;)

Moontanner
5 juli 2019, 07:59
Ik meldde eerder deze week dat Juli terug zou komen op 9 juli. Info van Juli is echter altijd zeer kort en gebrekkig...

Zo was er sprake van dat er 'een vriendin' mee zou komen. Ik denk vrij zeker Jessica. We gaan het zien.

Haradamannetje
30 november 2020, 16:02
Iemand haar nog gespot?

Moontanner
1 december 2020, 05:09
Jessica is uit Leeuwarden vertrokken toen het kabinet onlangs de twee wekelijkse extra lockdown-maatregel nam en de dames dus weer gedurende twee weken de straat op geschopt zijn. Ze zat tot dan in Hofje 22.
Ze is nog wel in Nederland maar niet in Leeuwarden.
Niet aan het werk voor zover ik weet.

Dennis
1 december 2020, 05:27
Waaraan moeten wij dan denken qua prijzen? En waarom doen ze dat?

20x € 50 is immers meer dan 10x € 75 en zelfs bij 10x € 100 is een vol bordeel betere reclame dan een leeg of halfleeg bordeel, zeker als je ook nog van bezoekers een € 1 vraagt.

Moontanner
1 december 2020, 07:09
Dennis,

Ik zie dat jij reageerde op iets wat ik naderhand had geschrapt. Wat ik had geschrapt, want het was een beetje off het topic Jessica, ging over de woekertarieven voor een kamer. Met name in Hofje. De dames in Hofje betalen per dag zo'n 80 Euro. Daar zit wat variatie in. Afhankelijk van de verdere diensten die de dames afnemen van zo'n kamerverhuurder. Bijvoorbeeld bewassing en huur voor een slaapkamer. Volgens mij werken er in Hofje ook dames die bij Piet S van het gesloten Esperanza nog een slaapverblijf huren van 10 tot 12,5 Euro per dag. Ze betalen 6 dagen per week. Zondags is vrij. Dus 6 keer 80 per week. Minstens.
En dat moeten ze eerst allemaal bij elkaar verdienen voor de verhuurder, die ook nog eens de deur half op slot heeft zitten.

Ik snap zoals eerder gezegd het beleid van de verhuurder van Hofje niet.

Ik ken dames die in Leeuwarden zijn, maar er al helemaal niet meer over denken om dit soort bedragen bij elkaar te werken voordat ze zelf iets gaan overhouden

onder de brug
2 december 2020, 16:58
Dennis,

Ik zie dat jij reageerde op iets wat ik naderhand had geschrapt. Wat ik had geschrapt, want het was een beetje off het topic Jessica, ging over de woekertarieven voor een kamer. Met name in Hofje. De dames in Hofje betalen per dag zo'n 80 Euro. Daar zit wat variatie in. Afhankelijk van de verdere diensten die de dames afnemen van zo'n kamerverhuurder. Bijvoorbeeld bewassing en huur voor een slaapkamer. Volgens mij werken er in Hofje ook dames die bij Piet S van het gesloten Esperanza nog een slaapverblijf huren van 10 tot 12,5 Euro per dag. Ze betalen 6 dagen per week. Zondags is vrij. Dus 6 keer 80 per week. Minstens.
En dat moeten ze eerst allemaal bij elkaar verdienen voor de verhuurder, die ook nog eens de deur half op slot heeft zitten.

Ik snap zoals eerder gezegd het beleid van de verhuurder van Hofje niet.

Ik ken dames die in Leeuwarden zijn, maar er al helemaal niet meer over denken om dit soort bedragen bij elkaar te werken voordat ze zelf iets gaan overhouden
woekertarieven voor een kamer op de weaze valt wel mee . de dames moeten hun starttarief verhogen naar 75 euro
het inkomen van de ramen is al jaren gelijk. de kosten van de verhuurder gaan elk jaar omhoog
zolang 90 % van de wandelaars niet berijd is om meer te betalen . dan zijn er over een paar jaar geen ramen meer.

Sjakieb
4 december 2020, 13:54
6 keer 80 is volgens mij nog steeds 480 eurie per week. Dat vind ik nogal een behoorlijk bedrag. Daarnaast moeten de meiden ook nog wat overhouden lijkt mij, voor hunzelf maar ook vaak voor hun familie.
Dat het met de woekerprijzen nog wel meevalt, tja. Ik kan natuurlijk niet in de portemonnee van desbetreffende persoon kijken maar ik denk dat menig lezer en menig DVP toch wel anders denken over de 480 p/wk.
Je zult het maar bij elkaar moeten neuken....

Verder maar weer over Jessica?

Haradamannetje
4 december 2020, 14:25
Iemand haar alweer gespot?

Moontanner
12 november 2021, 04:11
Het viel me op dat er elders op internet vragen werden gesteld over Yessica in de zin van 'heeft iemand ervaring met de dame op 19?

Ik breng het topic van Yessica dus nog maar even onder de aandacht. Yessica is een Dominicaanse. Trok vroeger veel op met de vertrokken Dominicaanse Yuli, bij de meesten onder ons ook nog wel bekend.

Van Yessica kun je een goede tot zeer goede service verwachten. Ligt maar net aan de klik die je wel of niet maar haar weet te krijgen.

Oedeis
12 november 2021, 08:04
Als ik "elders op het internet" (# 25) noem, word ik gekapitteld door de bovenmeester als een snoodaard die "reclame maakt voor een ander forum", een doodzonde hier, tenzij een oudgediende dat doet. Als ik van alle lezers hier die ook het op deze "site" verguisde "elders" bezoeken een euro krijg, kan ik jaren door de Leeuwarder poortjes.

Snel lezen dit: wordt spoedig verwijderd.

Moontanner
12 november 2021, 09:18
Soms geldt: Quod licet Jovi non licet bovi.

Maar onze 'bovenmeesters' zitten zo niet in elkaar.

Mijn gedachte vanochtend was: IJsberen Jantheman en Manbijtkat stelden elders een vraag over Jessica. Ik had ze elders kunnen antwoorden maar voel me boven alles IJsbeer. Dus ik haalde het hiernaartoe.

Iorek
12 november 2021, 10:07
Oh ja, zo zitten de bovenmeesters wel degelijk in elkaar (misschien zelfs letterlijk)

onder de brug
17 november 2021, 17:05
kom net bij deze schoonheid vandaan
afgesproken 100 euro voor alles wat ze doet
een super date en wat een kont
elke dag sportschool zei ze
na de date vroeg ze mij of ik een joint voor haar wou draaien
voor mij geen probleem blow al vanaf mijn 16 de
maar herhaling denk het niet
dame heeft iets te veel eigendunk

Manbijtkat
17 november 2021, 18:34
Elke dag sportschool zal best, maar er zit toch redelijk wat spul in wat daar eerder niet heeft gezeten ;) :)

onder de brug
17 november 2021, 18:56
Elke dag sportschool zal best, maar er zit toch redelijk wat spul in wat daar eerder niet heeft gezeten ;) :)

ja echt?

Manbijtkat
17 november 2021, 19:25
ja echt?

Ja, brazilian butt lift, of wat vet ingespoten. Heb daar weinig verstand van hoor, maar het is niet helemaal natuurlijk. Wel is het tenminste goed gedaan, het resultaat mag er wezen.

Eigenjawel
27 november 2021, 17:16
Vandaag ook bij Jessica langs geweest voor het eerst. Wat een mooie vrouw. Dikke kont en grote borsten. Weet je goed te bespelen. Had een lekkere massage vooraf en daarna goed afgemaakt met het standaard p+n.
Ik ga denk ik nog wel een keer langs.

onder de brug
27 november 2021, 19:33
Vandaag ook bij Jessica langs geweest voor het eerst. Wat een mooie vrouw. Dikke kont en grote borsten. Weet je goed te bespelen. Had een lekkere massage vooraf en daarna goed afgemaakt met het standaard p+n.
Ik ga denk ik nog wel een keer langs.

dat ze mooi is klopt (nadeel dat weet zij zelf ook)
massage is bagger.
ik kom alleen bij haar om haar pijpkunsten
zc met uitzicht op haar heerlijke kont

Chica Latina
27 november 2021, 23:08
ja echt?

Jazeker, want wie haar nog kent ten tijde dat ze voor jaren geleden nog in Moulin Rouge werkte weet dat ze nu niet meer naturel is.
Het was een plaatje van een Latina om te zien toen ze nog in MR werkte, een slanke deerne met een mooi figuur maar met een nukkig karakter.
Nadat ze moeder is geworden merk je gewoon dat ze milder in de omgang geworden is. Echter deze cosmetische ingrepen...tja, smaken verschillen. Maar vroeger droomde ik vaak van haar naast mijn zeide...:cool:

JH1975
6 juni 2022, 16:51
Jessica is een hele lieve dame, de diensten waren prima, ook de massage maar betaald voor een uur en binnen 30 minuten weer buiten, voor mij dus 1 keer maar nooit weer. Erg jammer


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Speedmaster29
28 juni 2022, 23:33
Vanavond bij haar geweest.
Was is ze toch lekker.

TinyTim
24 mei 2023, 17:57
Deze schone dame met de heerlijke mega kont is weer terug van weggeweest

Een heerlijk onderonsje haar gehad vandaag

jantheman
15 april 2024, 09:15
Ze schijnt weer aanwezig te zijn volgens de update van fr_loper ??

TinyTim
15 april 2024, 17:52
Jessica is inderdaad weer terug van weg geweest.
Afgelopen donderdag nog een weerzien met haar gehad.
Was weer als vanouds. Lekker en goede sex met haar gehad

jantheman
16 april 2024, 11:22
Dan moet ik mijn auto ook weer even naar Leeuwarden sturen .... :)