PDA

Volledige versie bekijken : De IJBF befkoning! Dames en Beffen.

Curva Metea
16 juli 2015, 02:58
Nee, ga eerst maar even op je rug liggen ,. dan ik even van je mooie lichaam genieten. Ik begon haar van boven naar beneden kusjes te geven en belandde bij haar mooie poesje.
Helaas werd er totaal niet gereageerd op de orale verwennen. Geen beweging, geen zuchtje ogf kreuntje... helemaal niks....

Even voor de duidelijkheid: Roemeense vrouwen hebben in het algemeen een hekel aan BEFFEN. Sommigen vinden het gewoon vies, anderen vinden het niet mannelijk genoeg. Maar aangezien het bij het beroep hoort en tijd verstrijkt zonder echte arbeid te verrichten, laten meerdere dames toch bedienen, klaarkomen komt dan zelden voor, faken des te meer en plafond staren of gewoon helemaal niets doen bij newbies ook.

OP de kamer bleek dat haat TZ beperk was tot zoen met dikke lippen en een éénmalige 1 seconde durende aanraking van de puntjes van onze tong.

Mijn ervaring met Maya is eigenlijk heel bijzonder, prachtige ogen, te slim voor het beroep, heerlijk tongzoenen vanaf de eerste kamer en als ze me aankijkt tijdens het pijpen haal ik het echte neukwerk helaas niet meer. Voorspel is standaard haar benen masseren, terwijl ze af en toe me onder mijn handdoek grijpt.

Die jetsers van Maya (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41246-Maja-Maya-(Roemeense)) zijn volgens mij (en ik heb net zulke nachtmerries van siliconenkanonnen als Megaboob er natte dromen van heeft) 100% natuur(lijk hangend).

Nu ik dit lees denk ik dat ik geluk heb gehad, volgens mij is dit gewoon geen geschikt beroep voor haar en kan ze zich niet elke dag daar overheen zetten.

En inderdaad zijn de behoorlijke tieten van Maya 100% natuur. Ze is niet geheel geschikt voor dit beroep, maar pikt een leuk graantje mee.

Flipper
16 juli 2015, 12:12
Nou dat is onzin over dat beffen... ze hebben een hekel aan mannen die niet kunnen beffen. Dat is wat anders. :) ze schamen zich als ze klaarkomen bij een klant dat dan weer wel.dus wellich vanuit dat perspectief heb je misschien gelijk.

Picasso 1
16 juli 2015, 13:56
Even voor de duidelijkheid: Roemeense vrouwen hebben in het algemeen een hekel aan BEFFEN. Sommigen vinden het gewoon vies, anderen vinden het niet mannelijk genoeg.

Nou is het me helder waarom al die Roemeentjes achter me aan zitten: ik doe nooit aan BEFFEN. :nee:
Voortaan zal ik ze maar meteen vragen of BEFFEN in het pakket zit.

CCR5d32
16 juli 2015, 14:19
Nou is het me helder waarom al die Roemeentjes achter me aan zitten: ik doe nooit aan BEFFEN. :nee:

Snap die beren niet dat ze denken dat dames erop zitten te wachten alsof het heerlijk is, ooit meegemaakt dat een meisje van 20 uit de kroeg vroeg of je haar lekker wou likken?
Wij zitten toch ook niet te wachten op een dame die 20-30 jaar ouder is die aan onze pin gaat lopen zuigen en wij nog moeten doen of het lekker is ook?
Ken trouwens genoeg Roemeentjes die beffen wel prima vinden: want in de tijd dat ze gebeft worden, hoeven ze namelijk zelf niet te TZ, aan PZC of andere lastigere activiteiten te doen...

Jan Verplancke
16 juli 2015, 14:30
Nou dat is onzin over dat beffen... ze hebben een hekel aan mannen die niet kunnen beffen. Dat is wat anders. :) ze schamen zich als ze klaarkomen bij een klant dat dan weer wel.dus wellich vanuit dat perspectief heb je misschien gelijk.

Ze schamen zich als ze klaarkomen. Yeah right. Dat maak je jezelf wijs om je niet al te schuldig te voelen dat je er nog nooit eentje klaar hebt laten komen?

Bluebear
16 juli 2015, 17:56

Ouwe geile winterschilder, jij likt de hele pan nog wel uit. Ik doe niet aan beffen. Het moet niet gekker worden. :tongue: :moon: :biggrin:

12285

Flipper
16 juli 2015, 20:36
Ze schamen zich als ze klaarkomen. Yeah right. Dat maak je jezelf wijs om je niet al te schuldig te voelen dat je er nog nooit eentje klaar hebt laten komen?

Jan als je bij de aantallen komt die ik gehad heb, zul je echt met iets beters moeten komen.

Jan Verplancke
18 juli 2015, 16:55
Jan als je bij de aantallen komt die ik gehad heb, zul je echt met iets beters moeten komen.

Als je het zelf gelooft en er gelukkig van wordt... mijn zegen heb je hoor. Wat moet de wereld heerlijk zijn, als je zo simpel bent.

Flipper
18 juli 2015, 19:21
Je durft nogal uitspraken te doen over mensen die je niet kent.

Noem mij maar simpel dan, mn leven is ook zo "ignorance is bliss".. :biggrin:

Big30
18 juli 2015, 19:53
https://youtu.be/fMxalXXe52Q

Herman Brusselmans. DE Befkoning van Vlaanderen!

Nedlovefkk
18 juli 2015, 19:55
Even on top pik. ...

Ik bef nooit op de kamer al is het voor mij best wel een turn-on.

Deze ijsbeer heeft een tong waarmee hij de Maas zou kunnen overbruggen.

Jan Verplancke
18 juli 2015, 20:37

Op die opmerking over "zich schamen" kun je ook moeilijk anders reageren, eerlijk gezegd.

Strijker
18 juli 2015, 20:43
Elke DVP vindt het in principe fijn om gebeft te worden, er moet dan echter wel aan een tweetal belangrijke voorwaarden worden voldaan.

De eerste en belangrijkste voorwaarde is dat de DVP een goede klik moet hebben met de klant, anders kan zij zich niet goed ontspannen en zal het haar niet lukken om zich voldoende te laten gaan om de finish te kunnen bereiken. Is de klik er niet dan kun je als man wel 3 kwartier lang gaan likken als Lassie maar het zal niet het gewenste effect gaan hebben. Waarschijnlijk zal zij het wel eerder afkappen met een gefaked orgasme welke een razzie nominatie waardig zal zijn.

Daarnaast is het ook wel prettig als de klant in kwestie weet hoe je een vrouw oraal moet verwennen en zich realiseert dat daar meestal best wel de nodige tijd in gaat zitten. Als je denkt het gewenste effect al behaald te hebben als zij na een paar minuten al wat meer geluid begint te produceren dan moet je waarschijnlijk nog veel leren.

Flipper
18 juli 2015, 21:12
Jan,

Ik ga mijn mening niet verdedigen, je kunt het ermee doen of niet, maar dat had je als intelligente ijsbeer vast al in de gaten.
Ik zeg een ding, het is een forum respekteer ieders mening.

groet.. Flip.

Strijker
18 juli 2015, 21:37
LOL bij mij maken ze nooit geluid.. Maar dat zal dan wel te maken hebben dat ze gewoon slapen vermoed ik.. :biggrin:

Volgens mij kun jij net zo goed een opblaaspop aanschaffen! :tongue:

Jan Verplancke
18 juli 2015, 21:40

Die schamen zich ook niet als ze klaarkomen. :biggrin:

BefBeer
18 juli 2015, 22:06
Er zijn heel manieren om fake en echt te onderscheiden.
Moet je wel wat hebben geoefend en een beetje oplettend zij.
Ook help egocentrisme niet erg goed . . .

BefBeer

Flipper
18 juli 2015, 22:17

Er zijn dagen tegenwoordig dat ik het daarmee eens ben. Maar dan heeft dan niets met beffen te maken.

Nedlovefkk
18 juli 2015, 23:13
Wanneer kunnen we ons inschrijven voor de door YBF gesponsorde bef cursus??

Heb begrepen dat toppertjes uit GT/PHG/LR/MAGNUM al ruzie aan het maken zijn wie zich al eerste mag opofferen.

Badslippers
18 juli 2015, 23:16
Er zijn heel manieren om fake en echt te onderscheiden.

Ik zou zeggen, licht eens toe. Met een bepaalde dame heb ik meer dan honderd keer seks gehad. Voor mij blijft het een raadsel. Wat dat betreft hebben de dames het maar gemakkelijk.
Er zijn wel een paar fysieke reacties maar die zeggen lang niet alles. Bij elke dame die je voor de eerste keer neukt kun je nooit zeker zijn of het is gespeeld of echt. Dat is mijn stelling. Neuk je vaker met dezelfde dame en heb je een wederzijdse klik (ook weer zo'n vaag begrip, de hele goeie kunnen dat (de klik) namelijk ook "faken"), kun je het iets beter inschatten. Is er geen sprake meer van geld verdienen of relatie klant/hoer, wordt het weer iets duidelijker. Ook dan kan er nog gesjoemeld worden om jou een prettig gevoel te geven. "Wat ben ik toch een geweldige sekspartner; ze kwam alweer klaar door mijn befkunsten". En het vrouwtje bevestigt dat graag naar jou door wat te kreunen en liefkozende woordjes in je oor te fluisteren hoe geweldig je (weer) was.
Nee, voor mij blijft het toch een groot vraagteken. Grootste domheid die je kunt begaan is om te vragen of ze ook klaarkwam.

Flipper
18 juli 2015, 23:33
Qua befles er is hoop. Jan / strijker ik zeg het hier is jullie kans. Leg het eens uit aan nedlove.

BefBeer
18 juli 2015, 23:45
Denk maar aan verschijnselen die niet-bestuurbaar zijn, BS. ;)

BefBeer

Sjeufke
18 juli 2015, 23:58
Mijn eega wil wel befles geven: €50 per half uur, met hoogtepunt €25 extra :biggrin: :wink2:

Strijker
19 juli 2015, 09:57
Wanneer geniet een DVP van het beffen en wanneer niet.
Als een klant al een minuut of 10 aan het lebberen is, en de DVP is nog zo droog als een handdoek die een halve dag in de zon heeft gehangen, dan lijkt het er sterk op dat ze niet geniet.
Begint de DVP echter al vrij vlot, nadat de klant is begonnen met zijn werkzaamheden, lichaamsvocht te produceren, dan mag je concluderen dat zij het prettig vindt en dat je goed bezig bent.

Het orgamse.
Als het lichaam van de DVP echt helemaal begint te verkrampen en ze ongecontroleerd begint te bewegen, dan heb je met een echt orgasme te maken.
Geluiden zijn redelijk gemakkelijk te faken maar met name die ongecontroleerde lichaams bewegingen zijn niet te faken, niet goed tenminste.
Probeert een DVP dat te faken dan zie je dat meteen omdat het er zo vreselijk klungelig uitziet dat het te belachelijk voor woorden is.
Heb zelf ook wel meegemaakt dat een DVP een orgasme faked, terwijl ze tijdens het beffen wel nat was geworden.

Ook maak je het wel eens mee dat een DVP het beffen, ondanks dat ze wel goed nat is geworden, toch afkapt en wil gaan neuken.
Veel mannen denken dan dat ze de DVP dusdanig geil gemaakt hebben dat zij met alle geweld geneukt wil worden.
De waarheid is echter dat de meeste DVP's geen orgasme willen hebben met een klant omdat ze dit te intiem vinden en dat willen bewaren voor het thuisfront.

Wandel nu zelf een jaartje of 25 en heb in die tijd maar een paar dames meegemaakt met wie ik dusdanig close was dat zij zich echt volledig durfden te laten gaan.
Maar met die dames had ik dan ook een dusdanige relatie dat we ook wel eens dingen samen deden buiten hun werksfeer.

Flipper
19 juli 2015, 10:12
Goed gedaan strijker, ik zeg dat is een goed begin ik zat natuurlijk maar wat te geinen ;)
Al heeft big30 mn grapje weggehaald haha..

Ik maak vaker mee dat ze het afkappen omdat ze erna nog willen werken. Ik heb een dvp wiens naam ik niet ga noemen, daar mag ik pas later op de avond mee
gaan als ze haar centjes verdient heeft anders wil ze geen orgasme, omdat ze erna te lui is om nog iets te doen en alleen maar wil slapen. Ik ben dus idd, slaapverwekkend. :biggrin:
Maar dat is geen zegen omdat als het druk is op een zaterdagavond b.v. gaan ze niet met me omdat ze geld willen verdienen.

Nou ga ik het nog sterker vertellen dat het me eens gebeurt is dat een dvp zich na het orgasme omdraaide we lepeltje lepeltje gingen liggen, en ze prompt een half uur lang snurkend in slaap viel.
Best raar als dat gebeurt trouwens.

Maar mn meest aparte ervaring was dat een dvp 2x squirtte achter mekaar en het bed zo nat was, dat we het bed af hebben moeten halen, en een rol papier nodig hadden om het rubberen overtrek
af te deppen en ik me af moest drogen met een handoek omdat ik in 1cm vocht lag van haar. Ik ben een beetje zwaar dus al het water verzamelde zich rondom mij.. ;)

Mocht je eens een dame die squirt willen proberen vanaf de 24ste is er een in wallen in maasbracht. Ze heeft nog wat andere zaken in haar servicepakket die je niet snel in een saunaclub tegenkomt
behandel haar met respekt.

http://www.kaufmich.com/XxCo-CoxX

(Deze houd erg van beffen dus je kunt je geleerde kunsten eens gaan uitproberen)

Picasso 1
19 juli 2015, 12:51
Heb gisteren een lekkere stoot van een dame aan het squirten gebracht, niet door beffen maar gewoon met twee middenvingers in haar poes kort krachtig heen en weer bewegen terwijl we allebei nog stonden en al tongzoenend ons nog maar net van de kleding hadden ontdaan. Moet er niet aan denken dat ik daarna daar nog met de tong in de buurt zou komen. Tijdens de daaropvolgende stevige neukpartij squirtte ze overigens halverwege de sessie nogmaals en schreeuwde de boel bij elkaar. :eek:
Behoorlijk geile vertoning en gelukkig voor mij geen tonginzet behalve het uitduwen van haar tong uit mijn mond. :tongue:

Strijker
19 juli 2015, 14:30
Ik maak vaker mee dat ze het afkappen omdat ze erna nog willen werken.

Is inderdaad voor veel dames ook een goede reden om het niet tot een orgasme te laten komen.
Heb 2 vaste vriendinnetjes, beide werkzaam in een privéhuis, die ik regelmatig bezoek, waarmee ik de afspraak heb dat ik hen altijd op een dusdanig tijdstip bezoek dat ik voor die dag hun laatste klant ben.
Dan kunnen ze zich lekker ongegeneerd laten gaan en kunnen we lekker ontspannen genieten van elkaars gezelschap.

sofaking
19 juli 2015, 15:07
Voor mij is oraal voorspel het plezierigste onderdeel van een kamersessie. Beffen hoort daar dus ook bij, en ik doe het graag lekker lang.

Als ik er de dame plezier mee doe is het natuurlijk nog fijner, maar ik maak me daaromtrent geen illusie. De dame echter bepaalt voor een groot deel het plezier dat ik eraan beleef, en dat mag dan fake zijn. Het is haar job en als er van haar uit geen inzet is dan vind ik dat ze een verkeerd beroep gekozen heeft.

Als ze goed nat wordt is dat altijd een plus, maar zoals elk fysiologisch proces heeft ze dat niet echt onder controle.

Hoe ze meewerkt kan echter wel een groot verschil maken in het kamerplezier. Junglegeluiden hoeven niet echt, maar wel dat ze een beetje meewerkt en zich positioneert zodat ik het gevoel krijg dat ze me naar haar genotsplekjes wil leiden. Soms nemen ze je zelfs bij je haar en duwen je weg of trekken je tegen zich aan. Zoiets voedt de illusie nog meer.
Ook als ze gaan meevingeren verhoogt dat mijn plezier. Of als ze een grote boezem hebben en ze gaan daarin liggen knijpen. Dat vind ik een prachtig geil plaatje.

Of ik er al klaargebeft heb kan ik niet met zekerheid zeggen. Ik zou het wel fijn vinden als het al eens of een paar keer gebeurd is. Een speciale ervaring had ik wel met Turkse Gülçan in YY. Die werkte ook goed mee en moedigde me aan om het heel lang te laten duren. Ik begon zelfs te vermoeden dat ze tijd aan't rekken was, maar dat kon me niet schelen want ik vermaakte me heerlijk. En dan ineens kletst ze met haar hand tegen haar bil. Zo hard dat ze't zeker in de kamer ernaast gehoord moeten hebben. Ik denk dat dat toch pijn gedaan moet hebben.
Een beetje verbouwereerd gevraagd wat er aan de hand was en ze zei dat ze op weg was naar een hoogtepunt, maar net ervoor ging het weg. Ja, nu voelde ik me wel wat schuldig, maar aan de andere kant leek dit me geen komedie te zijn, dus was ik ook wel enigzins tevreden dat mijn gebef effect had op haar.

Nog een heel goeie herinnering was met Poolse Milf Maya. Die dag was ik 3 keer op kamer geweest met haar. Elke keer goed gebeft ook en nadien zei ze me droogweg dat ze zes keer was klaargekomen. Dit leek me zo over de top dat het wel waar moest zijn. Of is ze zo gewiekst dat ze denkt : als je overdrijft, doe het dan goed, dan wordt het weer geloofwaardig ?

CCR5d32
19 juli 2015, 15:20
Nog een heel goeie herinnering was met Poolse Milf Maya. Die dag was ik 3 keer op kamer geweest met haar. Elke keer goed gebeft ook en nadien zei ze me droogweg dat ze zes keer was klaargekomen. Dit leek me zo over de top dat het wel waar moest zijn.

Dat klopt helemaal, dan zit het wel goed denk ik

Jan Verplancke
19 juli 2015, 15:22
Dat klopt helemaal, dan zit het wel goed denk ik

Als een hoer zwaar overdrijft, dan zit het zeker goed. Helemaal als het gaat over mannen met fors overgewicht en bejaarden die 18-jarige meisjes voortdurend klaar laten komen. Dat klinkt allemaal zo logisch dat je, als mevrouw de DVP gaat overdrijven, zeker weet dat het klopt.

CCR5d32
19 juli 2015, 15:27
Toch raar dat die dames nog geld vragen voor een befsessie of de beer in kwestie niet een keertje gratis "afara" uitnodigen als het zo kk lekker is...
Of dat een meid van 20 nooit denkt van ik wil nu gelikt worden en als een sjaak van 57 het doet dan zit het ook wel goed he...
Ik weet niet wanneer jullie wekker afgaat maar

Hoor zo vaak van die lik verhalen in de clubs, en als je het dan de dames vraagt dan lachen ze nog harder dan gijp in Vi...
Maar goed, als je een illusie leuk vindt en ervan geniet, dan heeft verder niemand er last van dus prima toch!!!

CCR5d32
19 juli 2015, 15:28
Als een hoer zwaar overdrijft, dan zit het zeker goed. Helemaal als het gaat over mannen met fors overgewicht en bejaarden die 18-jarige meisjes voortdurend klaar laten komen. Dat klinkt allemaal zo logisch dat je, als mevrouw de DVP gaat overdrijven, zeker weet dat het klopt.

Als ze je 15K vragen dan weet je dus ook dat het echt goed zit want niemand overdrijft zo erg, vraag maar aan JB

aamu
19 juli 2015, 15:33
Maar goed, als je een illusie leuk vindt en ervan geniet, dan heeft verder niemand er last van dus prima toch!!!

Precies. Dat is toch juist de hele reden om naar de dames te gaan, de illusie en het genieten. Kan mijn kwak ook wel aan de wasbak thuis kwijt, echter de illusie is dan ver te zoeken ... :)

sofaking
19 juli 2015, 15:35
Ik begrijp dat meewarig gespot eigenlijk niet zo goed. Het lijkt wel of sommigen het een schande, naïef of belachelijk vinden als men geniet van een illusie, of erger nog geld uitgeeft om van een illusie te genieten. (En al zeker een seksuele) Illusies bestaan nu eenmaal, en gelukkig maar. Het is juist heel mooi dat we die kunnen gebruiken om van te genieten.

CCR5d32
19 juli 2015, 15:41
Ik begrijp dat meewarig gespot eigenlijk niet zo goed. Het lijkt wel of sommigen het een schande, naïef of belachelijk vinden als men geniet van een illusie, of erger nog geld uitgeeft om van een illusie te genieten. (En al zeker een seksuele) Illusies bestaan nu eenmaal, en gelukkig maar. Het is juist heel mooi dat we die kunnen gebruiken om van te genieten.

Nee joh, geniet er lekker van...het was alleen wel grappig dat je begon met een illusie en twijfels maar eindigde met een 6 voudig orgasme dat "waar moest zijn"

Maar zoals ik al schreef: als je een illusie leuk vindt en ervan geniet, dan heeft verder niemand er last van dus prima toch!!!

Jan Verplancke
19 juli 2015, 15:44

Je mist het punt volkomen. Misschien nog een keer lezen? En dan ook je eigen post nog eens.

sofaking
19 juli 2015, 15:44
Nee joh, geniet er lekker van...het was alleen wel grappig dat je begon met een illusie en twijfels maar eindigde met een 6 voudig orgasme dat "waar moest zijn"

Maar zoals ik al schreef: als je een illusie leuk vindt en ervan geniet, dan heeft verder niemand er last van dus prima toch!!!

In dat van die 6 orgasmes zat nochtans een snuifje ironie, maar misschien zijn er toch smileys nodig om zoiets duidelijk te maken voor het grote publiek.

CCR5d32
19 juli 2015, 15:51
In dat van die 6 orgasmes zat nochtans een snuifje ironie, maar misschien zijn er toch smileys nodig om zoiets duidelijk te maken voor het grote publiek.

Als ik jou zo lees denk ik dat er nog wel meer snuifjes ingaan :smile2:

Maar zoals gezegd, een club is een en al illusie (bijna alle sexuele deals daar zijn in feite onnatuurlijk en zouden irl onbestaand en ongewenst door de vrouwelijke partij) , dus prima toch!
Geniet ervan en lik ze oude buizerd!

Flipper
19 juli 2015, 15:52
Ik vind het zo mooi al die wijsheden die niets bijdragen bij deze discussie.
Of je draagt iets bij Of je houd op met zeuren.. we weten nu wel dat het allemaal kut is.

CCR5d32
19 juli 2015, 15:56
Of je draagt iets bij Of je houd op met zeuren.. we weten nu wel dat het allemaal kut is.

Is toch niks "kuts" aan? Voor een paar tientjes een prachtige illusie mogen hebben met een mooie meid die ons in het dagelijkse leven geen blik waardig zou gunnen? Heerlijk man, geniet ervan!
Jij klinkt zeurderiger dan de reageerders, misschien een "rotgevoel" dat je illusie doorgeprikt wordt? :smile2:

Jan Verplancke
19 juli 2015, 15:56

Jan,

Ik ga mijn mening niet verdedigen, je kunt het ermee doen of niet, maar dat had je als intelligente ijsbeer vast al in de gaten.

groet.. Flip.

:baby2:

Flipper
19 juli 2015, 16:03
NEE ik zeg lever een bijdrage aan de discussie... Je zag dat het heel even goed ging en er interessante dingen gepost werden.
NU zitten we weer over meningen van mensen te praten waar niemand in geintresseerd is. WE willen inhoud en geen debat.

sorry.

Jan wil niets kwijt over hoe hij doet beffen, en ccr jij zet alle dvp's centraal als lijdend voorwerp.. Ow ow die arme meisjes.
We hebben het over beffen, en hoe en het wat met betrekking tot beffen. Niet over hoe kut ik het wel niet doe of over hoe jullie het niet met me eens zijn.

Lever een bijdrage aan de discussie, en ik respekteer die dan.

CCR5d32
19 juli 2015, 16:08
NEE ik zeg lever een bijdrage aan de discussie... Je zag dat het heel even goed ging en er interessante dingen gepost werden.
NU zitten we weer over meningen van mensen te praten waar niemand in geintresseerd is. WE willen inhoud en geen debat.

sorry.

Jij vindt alleen posts die je eigen ideeën/goede gevoel bevestigen interessant...
Zoals je zelf zegt: respecteer de mening van een ander...

om in de volgende zin alweer te zeggen : "we willen ..."

wat weer strijd is met het respecteren van de mening van een ander (voor de rest bepalen wat we willen en de rest is niet goed)

Maar goed: veel plezier ermee!

Jan Verplancke
19 juli 2015, 16:15

sorry.

Jan wil niets kwijt over hoe hij doet beffen, en ccr jij zet alle dvp's centraal als lijdend voorwerp.. Ow ow die arme meisjes.
We hebben het over beffen, en hoe en het wat met betrekking tot beffen. Niet over hoe kut ik het wel niet doe of over hoe jullie het niet met me eens zijn.

Pot-ketel-pikzwart. Het ligt kennelijk erg zwaar dat het allemaal een illusie is. Met een illusie an sich is niets mis mee. Daar wordt voor betaald en het is wel zo prettig als hetgeen waar je voor betaald hebt, ook wordt geleverd. Maar er hardnekkig in blijven geloven en het hier zelfs nog komen verdedigen, is een beetje raar eigenlijk. Je zou dat niet verwachten van iemand die volwassen is en alle schroeven in z'n bovenkamer vast heeft zitten.

Er is een discussie, er is een debat, maar elke mening die niet in jouw straatje past doe je af als "gezeur". Terwijl jij feitelijk degene bent die voortdurend maar wat roept en de hele tijd zit te zeuren omdat anderen een mening hebben die niet in jouw straatje past.

Flipper
19 juli 2015, 16:15
Je mag gerust debateren, maar doe dat dan in een ander topic met mensen die over meningen willen praten. We willen meer ervaringen hier. Een forum is een mogelijkheid je te uiten, dat heet niet dat het een vrijbrief is om ook maar door ieder topic heen je mening te geven.

Maar bijter staat hier en zegt , dit is een zinloos gesprek met de mannen. En ik ben het met hem eens.

groet flip.

Flipper
19 juli 2015, 16:18
Jan je hebt nog nooit een bijdrage geleverd je zit alleen overal je mening te geven. Lever eens een bijdrage kerel dan luisterd er misschien ook iemand naar je mening.

Jan Verplancke
19 juli 2015, 16:20
Je mag gerust debateren, maar doe dat dan in een ander topic met mensen die over meningen willen praten. We willen meer ervaringen hier. Een forum is een mogelijkheid je te uiten, dat heet niet dat het een vrijbrief is om ook maar door ieder topic heen je mening te geven.

Maar bijter staat hier en zegt , dit is een zinloos gesprek met de mannen. En ik ben het met hem eens.

groet flip.
Het gaat hier om de vraag of Roemeense dames het fijn vinden om gebeft te worden of niet. Lees anders de eerste posting in dit topic nog eens. Direct gevolgd door jouw bijdrage waarin je stelt dat ze niet graag gebeft worden omdat ze zich schamen om klaar te komen.

Gewoon even le-zen en dan inhoudelijk reageren. Zo heel moeilijk kan dat niet zijn.

En weer wil je mensen met een andere mening uit dit topic bonjouren. Lees gewoon even en reageer inhoudelijk. Zo ingewikkeld is dat allemaal niet. Behalve naïef kom je ook over als een vervelende zeurpiet. Een domme, vervelende zeurpiet om precies te zijn.

Jan Verplancke
19 juli 2015, 16:22
Jan je hebt nog nooit een bijdrage geleverd je zit alleen overal je mening te geven. Lever eens een bijdrage kerel dan luisterd er misschien ook iemand naar je mening.

Een argumentum ad hominem. Oftewel: een drogredenering.

De stelling deponeren dat '20-jarige hoertjes zich schamen als kerels van middelbare leeftijd met schrijnend overgewicht hen klaar likken' en vervolgens iedereen die het daar niet mee eens is uitmaken voor zeurpiet en de raad geven om op te hoeren, is dat dan wel zo'n bijdrage waar je het over hebt? :confused:

PS: Het is 'luistert' i.p.v. 'luisterd'. :baby2:

CCR5d32
19 juli 2015, 16:27
PS: Het is 'luistert' i.p.v. 'luisterd'. :baby2:

Hij is desondanks beter in schrijven dan in luisteren :smile2:

Flipper
19 juli 2015, 16:28
Jan je gaat weer oftopic en blijft offtopic gaan... nou me pm's beginnen te sturen om me te beledigen is toch wel het uiterste.. ik vraag om een bijdrage, je zou ook gewoon een bijdrage kunnen leveren zo moeilijk is het toch niet. Als je niet wil lezen wat ik schijf zet me op je ignore lijst aub!

Dat geld ook voor jou ccr. Aub me gewoon op de lijst zetten.

Pps. Dat luistert vroeg ik net aan bijter ik zei ook een t.. hahaha..
ik doe geen 20 jarige hoertjes MEER btw.. alles wat ik doe zit boven de 25 na controle he.
ik vind mezelf te oud voor dames onder de 25, dus daar geef ik je gelijk.

Jan Verplancke
19 juli 2015, 16:29
Jan je gaat weer oftopic en blijft offtopic gaan... nou me pm's beginnen te sturen om me te beledigen is toch wel het uiterste.. ik vraag om een bijdrage, je zou ook gewoon een bijdrage kunnen leveren.

De stelling deponeren dat '20-jarige hoertjes zich schamen als kerels van middelbare leeftijd met schrijnend overgewicht hen klaar likken' en vervolgens iedereen die het daar niet mee eens is uitmaken voor zeurpiet en de raad geven om op te hoeren, is dat dan wel zo'n bijdrage waar je het over hebt?

En lees het begin van dit topic nog eens. Dan krijg je weer een beetje beeld bij waar het over zou moeten gaan.

Strijker
19 juli 2015, 16:29
Het gaat hier om de vraag of Roemeense dames het fijn vinden om gebeft te worden of niet.

Wat denk jij Jan? Vinden Roemeense dames het fijn om gebeft te worden of niet?
Indien jij denkt van ja, waarom dan wel?
Indien jij denkt van nee, waarom dan wel niet.
Jij hebt veel reactie geplaatst in dit topic maar een duidelijk mening over het onderwerp op zich heb ik van jou nog niet gelezen hier.

Jan Verplancke
19 juli 2015, 16:33

Jan,

groet.. Flip.
Hoe rijmt dat met een debat willen?

sorry.

groet flip.

Jan je gaat weer oftopic en blijft offtopic gaan... nou me pm's beginnen te sturen om me te beledigen is toch wel het uiterste.. ik vraag om een bijdrage, je zou ook gewoon een bijdrage kunnen leveren zo moeilijk is het toch niet. Als je niet wil lezen wat ik schijf zet me op je ignore lijst aub!

Is dit dan 'bijdragen leveren' ?

Red Devil
19 juli 2015, 16:35
Ik zou zeggen, licht eens toe. Met een bepaalde dame heb ik meer dan honderd keer seks gehad. Voor mij blijft het een raadsel. Wat dat betreft hebben de dames het maar gemakkelijk.
Er zijn wel een paar fysieke reacties maar die zeggen lang niet alles. Bij elke dame die je voor de eerste keer neukt kun je nooit zeker zijn of het is gespeeld of echt. Dat is mijn stelling.
Misschien verschaft het volgende citaat uit het boek SOS Sex van Goedele Liekens (blz. 116) enige helderheid:

Vlak na een orgasme is de eikel of clitoris altijd uiterst gevoelig. Zo sensitief dat elke aanraking heel even onaangenaam aanvoelt.
Probeer je je partner daar dan aan te raken, dan zal die vrijwel zeker je hand wegduwen, of op zijn minst reageren. Indien niet, dan zit de kans er dik in dat er iemand vals heeft gespeeld!

Ik, als eikelbezitter, vind dit in ieder geval heel herkenbaar.

CCR5d32
19 juli 2015, 16:40

Met alle respect: jij poneert een ervaring/mening en ik geef mijn mening daarover.
En dan ga je zo ver in je "vrijheid" naar anderen toe dat je MIJ vraagt om JOU op de negeer lijst te zetten. :confused::confused::confused:

Zou het niet andersom werken? als ik iets schrijf wat jou niet bevalt, dan kan je mij toch op de negeer lijst zetten?
Dan kan ik mij vrij uiten en als jij het niet wil lezen is dat jouw goed recht.
Maar in plaats daarvan zou ik jou moeten negeren (terwijl ik dat niet wil want vind het wel grappig om te lezen)?

man...neem het niet te serieus en geniet van het beffen maar laat het niet naar je hersenpan stijgen want als je dit nog logisch vindt, dan vrees ik echt dat teveel beffen niet goed is voor je verstandsvermogens!

Fijne dag en geniet van het clubben!

Jan Verplancke
19 juli 2015, 16:40
Wat denk jij Jan? Vinden Roemeense dames het fijn om gebeft te worden of niet?
Indien jij denkt van ja, waarom dan wel?
Indien jij denkt van nee, waarom dan wel niet.
Jij hebt veel reactie geplaatst in dit topic maar een duidelijk mening over het onderwerp op zich heb ik van jou nog niet gelezen hier.

Nou, mijn mening is redelijk duidelijk lijkt me. Wellicht komt dat niet zo over omdat het verspreid is over verschillende posts. Ik ben het ook redelijk eens met jouw opvatting overigens. Een samenvatting dus.

Ten eerste geloof ik dat 'de Roemeense dame' niet bestaat. Je hebt ze in alle soorten en maten en met allerlei voorkeuren. Er zullen best Roemeense dames zijn die het niet fijn vinden om gebeft te worden, net zoals er een hele hoop Roemeense dames het wel fijn zullen vinden. Ik denk dat een dame ervan geniet als het gebeurt op een moment dat ze er zin in heeft, op een manier dat ze het lekker vindt en door iemand die ze wel ziet zitten, waar een bepaalde klik mee is. Het lijkt mij dus onzin dat Roemeense dames het niet lekker vinden om gebeft te worden. Er zullen best dames zijn die het niet veel zegt, maar een groot deel zal het zeker kunnen waarderen als het door iemand gebeurt die dat op een manier doet dat ze het lekker vinden en op een moment dat ze er zin in hebben.

Ik denk dat in bordelen veel van die vliegers niet opgaan. Ik ben het dus vrijwel compleet eens met jouw mening over wanneer dames het lekker vinden om gebeft te worden, maar ik geloof niet zo dat de meestel klanten en situaties in bordelen aan die voorwaarden voldoen. Dat ze niet willen klaarkomen omdat ze zich zouden schamen, lijkt me grote onzin en kletspraat.

Dat mensen tijdens hun bezoek in die illusie zitten, prima. Daar betaal je voor. Het is aan de dame om het toneelspel mee te spelen en de gekochte illusie te leveren aan de klant. Dus, let wel: prima allemaal. In de heat of the moment lijkt het net echt, de betaalde sessie is niet het moment om na te denken over de echtheid. Helemaal prima. Echter, hier koppig gaan doen en er allerlei kletspraat bij gaan halen om te beweren dat het geen illusie is, maar dat ze er echt van genieten... Dat komt op mij een beetje dom en naïef over. Als iemand dan vervolgens iedereen die het niet eens is met hem, gaat uitmaken voor zeurpieten en weg wil hebben uit het topic. Dat komt zo mogelijk nog dommer over. Dan ben je echt elk contact met de werkelijkheid kwijt. Dat kan natuurlijk gebeuren als een bordeel en de praatjes van dames die daar werken het enige referentiekader is.

Flipper
19 juli 2015, 16:51
Jan stel je nou eens voor dat je het fout hebt. Kan het zijn dat het wellicht aan jou perceptie schort?
Ccr ik lees vaak jou stukjes en ben het ook vaak met je eens of deels eens. Maar ze belichten net als wat jan hier schrijft misschien een ervaring die niet gelijk is aan die van iemand anders.

Kunnen we het daar misschien over eens zijn dan.

BefBeer
19 juli 2015, 16:54
Waarom weer gezeur in dit topic? :baby2:
En waarom iemand die het ineens beperkt tot alleen Roemeentjes? LEZEN! :tongue:

Tip van de sluier: :smoke:
als een dame beft en die ligt rustig op haar rug (moet ik het tekenen?) is haar lichamelijk activiteit zeer gering.
(omgevingstemperatuur is 20 graden celsius, niet net uit de hete douche of sauna:wink2:)

Stel dat ze na haar (gespeelde volgens Jan) orgasme in eens rode koontjes heeft gekregen.
Hoe kan dat?

Antwoord: dan zat ik goed! :freu:

(of ze zat een stuiverroman te lezen! :smile2::sleep:)

BefBeer

Jan Verplancke
19 juli 2015, 16:59
Jan stel je nou eens voor dat je het fout hebt. Kan het zijn dat het wellicht aan jou perceptie schort?
Ccr ik lees vaak jou stukjes en ben het ook vaak met je eens of deels eens. Maar ze belichten net als wat jan hier schrijft misschien een ervaring die niet gelijk is aan die van iemand anders.

Kunnen we het daar misschien over eens zijn dan.

Nee. Je wilde een debat, reageer dan zelf ook eens 'n keer op een zinnige manier. Natuurlijk kan ik het fout hebben. Zou zomaar kunnen. Maar ik geloof er eigenlijk niet zoveel van dat van mijn bovenstaande post helemaal niets klopt en dat de dames het eigenlijk altijd geweldig vinden om door klanten gebeft te worden, maar dat het breekpunt is dat ze dan klaarkomen en dat ze zich daarvoor schamen... Dat gaat er bij mij niet zo in. Het is ook wel apart dat iemand die zo iets beweert, denkt dat mijn perceptie het probleem is...

Je deponeert een (in mijn ogen krankzinnige) stelling, verdedigt die vervolgens niet en beperkt je tot anderen zeurpieten noemen. Vervolgens begin je over mijn perceptie zonder ook maar één woord inhoudelijke repliek te geven. Je doet ook net alsof het een heel raar standpunt is dat hoeren niet zo geil worden van al hun klanten. En je doet alsof dat gebaseerd zou zijn op een ervaring. Ja, dan vraag ik me oprecht af of je altijd al zo bent geweest of dat hier speciale cursussen voor zijn.

Jan Verplancke
19 juli 2015, 17:02
Waarom weer gezeur in dit topic? :baby2:
En waarom iemand die het ineens beperkt tot alleen Roemeentjes? LEZEN! :tongue:

De allereerste zin in de openingspost, zit dat er misschien voor iets tussen? Ik noem maar even een dwarsstraat.

Even voor de duidelijkheid: Roemeense vrouwen hebben in het algemeen een hekel aan BEFFEN.

Flipper
19 juli 2015, 17:15
Jan als iemand er niet om gevraagt heeft te debateren en op persoonlijk niveau beledigt te worden dan ben ik dat toch wel. Het verschil met zovelen is dat ik een rotsvast vertrouwen in mijn kunnen heb, gebeiteld in jarenlange ervaring en resultaat van het corrigeren van fouten die ik gemaakt heb.

Jan je generaliseert, je stuurt antwoorden in een richting die jij wil. Je staat niet open voor een mening van iemand anders. En, je gaat nog eens mensen beledigen via pm's. Wat wil je nou dat ik zeg.

JAN, je hebt gelijk man.. ik ben een domme dikke vent die niet kan beffen..

Success met je mening.. ik hoop dat je er blij van wordt. Ik in ieder geval niet.

maar je hebt wel je gelijk gekregen.

Jan Verplancke
19 juli 2015, 17:21
Jan als iemand er niet om gevraagt heeft te debateren en op persoonlijk niveau beledigt te worden dan ben ik dat toch wel. Het verschil met zovelen is dat ik een rotsvast vertrouwen in mijn kunnen heb, gebeiteld in jarenlange ervaring en resultaat van het corrigeren van fouten die ik gemaakt heb.

Jan je generaliseert, je stuurt antwoorden in een richting die jij wil. Je staat niet open voor een mening van iemand anders. En, je gaat nog eens mensen beledigen via pm's. Wat wil je nou dat ik zeg.

JAN, je hebt gelijk man.. ik ben een domme dikke vent die niet kan beffen..

Success met je mening.. ik hoop dat je er blij van wordt. Ik in ieder geval niet.

Ja en zo iemand beschuldigt anderen van het niet openstaan voor een mening van iemand anders. Ik wens je nog heel veel plezier, hoop voor je dat je ooit toch het onderscheid kunt maken tussen fictie en werkelijkheid en dat je ooit misschien in staat bent tot het voeren van een normale discussie. Nu is het toch een beetje krankzinnige stellingen deponeren en vervolgens iedereen uitmaken die het niet met je krankzinnige stellingen eens is.

Strijker
19 juli 2015, 17:25
Het is wel duidelijk dat het in deze discussie al lang niet maar gaat over de inhoud. Jammer!
We leven in een vrij en democratisch land waar een ieder het recht heeft er een eigen mening op na te houden en die ook te uiten.
Jouw eigen mening proberen op te dringen aan een ander heeft geen zin, en getuigd ook niet van respect.
We kunnen het nu eenmaal niet altijd met elkaar eens zijn, maar dat kan ook op een ander toon geuit worden, vergezeld van een stevige knipoog.
Zie bijvoorbeeld het topic over het voetbal gebeuren waar aanhangers van diverse clubs regelmatig met elkaar in discussie zijn.
Maar dat dan wel doen met respect voor elkaars mening en met de nodige humor doorspekt met ironie.

In de openingspost ging het inderdaad o.a. over Roemeense vrouwen en of die het fijn vinden om gebeft te worden.
Dat deze discussie dan wat breder wordt getrokken, DVP's komen immers niet alleen uit Roemenië, is w.m.b. geen probleem.
De openingspost ging ook nog over ene Maya dit grote borsten schijnt te hebben die puur natuur zijn en die niet zo van het tongzoenen is.
Daar hebben we na de openingspost verder geen reacties op gehad. So be it.

Dit is mijn laatste reactie in deze, in mijn ogen, kansloos geworden discussie.

Flipper
19 juli 2015, 17:33
Strijker, sorry kerel! Mijn excuses.
Maar , desalniettemin vind ik dat je een mooi stuk hebt geschreven!!!

Jan als een van de mede oprichters van dit forum vind ik het belangrijk dat er ook inhoudelijke data op het forum komt.
Iedereen mag gewoon zeggen wat hij of zij wil natuurlijk. Maar er is zo weinig respekt voor mekaar. Wat je steeds
vaker ziet zijn dit soort posts. Vaak zie je dit ook nog leiden tot kwaaie gezichten in clubs.

Waar gaat dit nog over, laat mensen gewoon hun mening hebben. Als je het er niet mee eens bent, wat maakt dat toch uit.
Ik moet zeggen dat ik het wel niet fijn vind dat ik op persoonlijk niveau aangevallen werd.
Je gaat mensen niet omlaag halen omdat ze dik zijn, of oud dat doe je toch gewoon niet.

Er zijn momenten dat ik me schaam voor dit forum, en vandaag was er een van.
Voorlopig zeg ik dus ook niets meer.

groet,

Flip.

BefBeer
19 juli 2015, 18:14
Jan:
Ik heb OOK de titel gelezen!
:freu:

BefBeer

PS

Graag antwoord op fysiologiebeschrijving om weer on-topic te komen!

CCR5d32
19 juli 2015, 19:08
@ Flipper: het gaat er niet om dat jij niet kan beffen, misschien ben je wel de lassie van phg :)
Alleen: serieuze vraag: denk je dan dat dames buiten een club (dus geen hoeren) van 25 ofzo ook zitten te wachten, opgewonden zouden worden, laat staan klaarkomen van mannen zoals wij?

En zie het zo: jij denkt dat ze klaarkomen, en daarover post je. (mening a)
Een ander denkt van niet, en die reageert (mening b)

dat is vrijheid...
dan moet je je niet opwinden dat de meningen niet overeenkomen. zoals ik zei, geniet gewoon lekker van wat je doet.
Ik geniet toch ook, ondanks dat ik weet dat het een illusie is wat ik krijg voorgeschoteld dus zie het probleem niet zo.

Wat dat betreft dat deze discussie op dit punt in maximaal 3-5 posts afgedaan kunnen zijn...

Dus geniet en laat een ieder in hun waarde, en zoals gezegd zijn de dames blij met likkers is mijn ervaring, omdat pijpen en zoenen vaak als veel vervelender werk wordt ervaren. Ook ken ik ook enkelen die likken het meest vervelende vinden, omdat ze dan passief aanwezig zijn en nog moeten doen of het lekker is ook...

Overigens heb ik sinds 2011 geen dame meer gelikt in een saunaclub, toen ik vernam wat er daar allemaal wordt afgetankt ben ik daar meteen mee gestopt, wat dat betreft eet ik nog liever een hondendrol.

Maar das dus mijn mening, en jij moet lekker clubben op die manier die jou het beste bevalt en zo hebben we toch geen enkele last van elkaar...al raad ik je niet aan om de dame te likken nadat ik ermee heb gekamerd :smile2:

neem het niet te persoonlijk en wat zei je nu, een van de medeoprichters van dit forum, pas op wat je zegt he anders denk ik nog dat je bergen vrijkaarten krijgt om die spannende likverhalen te schrijven!!! (niet happen :) :)

Flipper
19 juli 2015, 20:28
Dr zijn ong 30 mede oprichters dus zo spannend is dat ook weer niet.

Ik maak buiten de club geen kans bij vrouwen als ik zeg dat ik meer als 1000 hoeren geneukt heb haken ze allemaal af. :). Ik wil geen vrouwen van 30+ daarom ga ik naar clubs. Ik wil ook geen relatie met een 'normale' vrouw ook niet een uit een club.

Ccr volgens mij komen we niet eens in dezelfde clubs.. dus er lijkt me weinig kans dat ik n dvp van jou ga likken.

Zelfs vrijkaarten redden me niet meer. Op dit moment knap ik erg af op de roemeense mentaliteit en sfeer die deze dames met zich meebrengen. Ik ben me zeker dat dit voor een verschuiving van mijn doelgroep gaat zorgen.

CCR5d32
19 juli 2015, 20:56
Ccr volgens mij komen we niet eens in dezelfde clubs.. dus er lijkt me weinig kans dat ik n dvp van jou ga likken.

.
Was ook in het algemeen bedoeld, het getank etc, niet speciaal dames waar ik mee kamer. Ik zou niet graag een dvp likken laat staan op het einde van de dag.
Ik was trouwens gisteren nog in PHG, dus dat zal sowieso wel meevallen... was je er en wie heb je gelikt?:smile2:

Tja, ik merkte gisteren (zal niks negatiefs over phg zeggen want anders krijg ik big ook nog op zijn dak) dat een negatieve trend die ik elders ook aantref zich ook in PHG manifesteert.
Veel 25+ dames, na 3 sec: baby, sex? om vervolgens bij een nee een onbeschoft antwoord te geven en weg te lopen. zoals gezegd ook in YY dit met name waargenomen.
geen bussen meer met nieuwe frisse dames, zoals vroeger in PHG en LR een paar keer per jaar, maar vooral dames die als nomaden van club naar club reizen (meeste zijn dan ex magnum vv, lr, yy of zaten al jaren in happy) en na 5 jaar het helemaal beu zijn...

Dus voor mij is het gat tussen Gt en de rest alleen maar groter geworden...zelfs qua vriendelijkheid en pre sales...bij GT weet een dame wel dat ze zich moet gedragen en is de omzet dusdanig hoog dat de dame geen conflict met klanten en vervolgens leiding opzoekt...
Toch blijft happy qua sfeer een superleuke club, in de zomer in de tuin bij het zwembad met een dj, maar de enige dame die ik gisteren echt een stunner vond stond achter de bar en was niet Roemeens...

Have fun, al dan niet met een Roemeense, en doe gewoon waar je je lekker bij voelt!

Flipper
19 juli 2015, 21:36
Ik was er niet maar bijter wel en die zegt ook dat de sfeer niet erg goed was , en hij bevestigt ook dat de dames steeds minder moeite willen doen.
De kijk van de dames op ons dat stoort me steeds weer. Ook de ijsberen die roemeens verstaan geven niet mis te verstaan hoe over ons gedacht wordt op
dit moment, nog een reden om niet naar happy te gaan.

Jan Verplancke
19 juli 2015, 21:46
Strijker, sorry kerel! Mijn excuses.
Maar , desalniettemin vind ik dat je een mooi stuk hebt geschreven!!!

Jan als een van de mede oprichters van dit forum vind ik het belangrijk dat er ook inhoudelijke data op het forum komt.
Iedereen mag gewoon zeggen wat hij of zij wil natuurlijk. Maar er is zo weinig respekt voor mekaar. Wat je steeds
vaker ziet zijn dit soort posts. Vaak zie je dit ook nog leiden tot kwaaie gezichten in clubs.

Waar gaat dit nog over, laat mensen gewoon hun mening hebben. Als je het er niet mee eens bent, wat maakt dat toch uit.
Ik moet zeggen dat ik het wel niet fijn vind dat ik op persoonlijk niveau aangevallen werd.
Je gaat mensen niet omlaag halen omdat ze dik zijn, of oud dat doe je toch gewoon niet.

Er zijn momenten dat ik me schaam voor dit forum, en vandaag was er een van.
Voorlopig zeg ik dus ook niets meer.

groet,

Flip.

Ik heb ook graag inhoudelijke data op het forum. Bekijk mijn post van 15:33 eens en wijs de inhoudelijke data maar eens aan. Een betere wereld begint ook vooral bij jezelf. Net zoals men mensen hun mening niet laten hebben. Wie riep er ook alweer de hele tijd dat mensen met 'n andere mening op moeten zouten?

Dat jouw manier van doen leidt tot kwade gezichten in de clubs, kan ik me wel iets bij voorstellen inderdaad.

Bosco
19 juli 2015, 21:47
Ik zal het nogmaals een keer uitleggen..... ben niet voor niets de ongekroonde befkoning.

Alle vrouwen hebben een klit..... ook dvp's. Alleen bij dvp's zit er een laag eelt op. Je moet er wat meer tijd en variatie in stoppen om je doel te bereiken, uiteindelijk wint de volhouder 9 van de 10 keer. Er bestaan ook dames die niet kunnen klaarkomen door clitoris stimulatie, dat is dan net die ene van de 10.

En geloof me.... een Roemeentje doet niets liever, dan een half uur met haar benen in de lucht liggen, verwent worden, en dan nog er euries voor krijgen ook!!!

Jan Verplancke
19 juli 2015, 21:48
Jan:
Ik heb OOK de titel gelezen!
:freu:

BefBeer

PS

Graag antwoord op fysiologiebeschrijving om weer on-topic te komen!

Ik het bericht en de originele context. Dat ging toch over Roemeense dames. Maar goed, maak er desnoods (Roemeense) dames van.

Dat kan betekenen dat je goed bezig was. Net zoals dat in dat stukje van Goedele Liekens werd gesproken over 'een dikke kans'.

Het lijkt me voor een dame ook makkelijk verdiend. Een beetje liggen en de beer z'n gang laten gaan. De tijd tikt wel door.

Jan Verplancke
19 juli 2015, 21:51
Ook de ijsberen die roemeens verstaan geven niet mis te verstaan hoe over ons gedacht wordt op

Nou, dat is dan duidelijk toch? Ik maak op dat de dames er niet echt positieve opvattingen op nahouden. En mijn punt is nu dat je dat vooraf ook wel wist. Dat dames het onderling uitspreken of niet... het is wellicht niet heel respectvol naar klanten toe, maar de meeste klanten weten ook zonder dat dames het in het Roemeens uitspraken en iemand het vertaalt wel dat er zonder geld niet veel zou gebeuren tussen de meeste klanten en dames.

En in de meeste andere clubs zitten volgens mij ook voornamelijk Roemeense dames en vermoedelijk dames die er redelijk dezelfde opvattingen op na houden. Je kunt je trouwens afvragen wat de clubs gaan doen als de huidige generatie Roemeense DVP's af gaat zwaaien, er weinig nieuwe aanwas meer komt en de beperkte nieuwe aanwas die er komt toch wat anders in de wedstrijd zit. Denk de Roemeense dames weg en veel blijft er niet over van de meeste clubs...

Bosco
19 juli 2015, 21:58
Met haar 3 uur gespendeerd in een kamer. De tijd vloog om met deze heerlijke meid, we hebben elkaar 2 keer laten komen. ( kweet t zeker )

Bosco-stempel zit er op!!!

rmjhexe
19 juli 2015, 22:01
Ik zal het nogmaals een keer uitleggen..... ben niet voor niets de ongekroonde befkoning.

En geloof me.... een Roemeentje doet niets liever, dan een half uur met haar benen in de lucht liggen, verwent worden, en dan nog er euries voor krijgen ook!!!

Vinden ze fijn kunnen ze ondertussen even Candy Cruss op hun telefoon spelen

Flipper
19 juli 2015, 22:24
Nou, dat is dan duidelijk toch? Ik maak op dat de dames er niet echt positieve opvattingen op nahouden. En mijn punt is nu dat je dat vooraf ook wel wist. Dat dames het onderling uitspreken of niet... het is wellicht niet heel respectvol naar klanten toe, maar de meeste klanten weten ook zonder dat dames het in het Roemeens uitspraken en iemand het vertaalt wel dat er zonder geld niet veel zou gebeuren tussen de meeste klanten en dames.

En in de meeste andere clubs zitten volgens mij ook voornamelijk Roemeense dames en vermoedelijk dames die er redelijk dezelfde opvattingen op na houden. Je kunt je trouwens afvragen wat de clubs gaan doen als de huidige generatie Roemeense DVP's af gaat zwaaien, er weinig nieuwe aanwas meer komt en de beperkte nieuwe aanwas die er komt toch wat anders in de wedstrijd zit. Denk de Roemeense dames weg en veel blijft er niet over van de meeste clubs...

Ja maar niemand zegt dat je met slechte dames naar de kamer hoeft te gaan. Soms heel soms wil ik nog wel eens een optic dame eruit kiezen om daarmee te gaan puur voor haar uiterlijk, maar meestal kies ik toch voor kwaliteit.
Er zijn ook dames die ervoor kiezen om mannen anders te benaderen.. Gek genoeg zitten deze meestal de hele avond alleen op een krukje. Maar ik geef toe dat mn poel met favorieten in happy meer dan droog is.
En dat dat de reden is waarom ik er nu bijna 1,5 maand niet geweest ben.. terwijl ik toch 1 a 2x per week ging.

Flipper
19 juli 2015, 22:45
Ik heb ook graag inhoudelijke data op het forum. Bekijk mijn post van 15:33 eens en wijs de inhoudelijke data maar eens aan. Een betere wereld begint ook vooral bij jezelf. Net zoals men mensen hun mening niet laten hebben. Wie riep er ook alweer de hele tijd dat mensen met 'n andere mening op moeten zouten?

Dat jouw manier van doen leidt tot kwade gezichten in de clubs, kan ik me wel iets bij voorstellen inderdaad.

Jan,

Als je volgende week kwaad voor me staat weet ik niet eens meer waarom je nou kwaad bent. Geloof me enige waarde hechten aan wat er zich hier afspeelt is verloren energie.. in een club drink ik met ijsberen maar ik weet de dag erna al niet meer wie je bent. Ik ken eigenlijk alleen de oude garde, nieuwe beren hou ik niet eens meer bij en dat bedoel ik niet lullig het interesse is er gewoon niet van mijn kant.

Badslippers
19 juli 2015, 23:54
Misschien verschaft het volgende citaat uit het boek SOS Sex van Goedele Liekens (blz. 116) enige helderheid:

Vlak na een orgasme is de eikel of clitoris altijd uiterst gevoelig. Zo sensitief dat elke aanraking heel even onaangenaam aanvoelt.
Probeer je je partner daar dan aan te raken, dan zal die vrijwel zeker je hand wegduwen, of op zijn minst reageren. Indien niet, dan zit de kans er dik in dat er iemand vals heeft gespeeld!

Goedele Liekens? Is dat niet die Belgische seksuologe die vrouwen aanraadt om een pannenlikker te gebruiken om zich te stimuleren i.p.v. een dure dildo? Geen wonder dat ze zoveel onzin uitkraamt als hierboven. Het is inderdaad een feit dat de clit redelijk gevoelig is na een orgasme. Juist dat feit en de precaire handelingen die ze daarna beschrijft zijn bij uitstek geschikt om te "Faken". Vrouwtje begint wat te kreunen en met haar ogen te rollen als Linda Blair in haar beste dagen ("Remember The Exorcist") terwijl jouw tong als pannenlikker overuren draait in een poging haar clit te vinden. En ineens begint ze te schokken als een sidderaal en duwt ze je hoofd of hand weg. "Mission Accomplished". Ga toch weg. Inderdaad, Razzie waardig dit soort taferelen.

En wat weet Goedele nou van gevoelige eikels? Niks. Elke ijsbeer droomt immers van de vrouw die het laken door zijn reet en het wit uit de ogen zuigt op het moment suprême. Niks gevoelige eikel. Zuigen kreng, totdat de laatste druppel eruit is. Kan mij niet lang genoeg duren.

Ik las in dit topic ook nog ergens iets over squirten. Weet niet meer wie dat schreef. Doet er ook niet toe. Had in ieder geval een halve keukenrol nodig om de het matras en de molton droog te deppen. Was natuurlijk gewoon zeik. Bosco kwam ook een keer met rode oren vertellen dat hij een wijf zo goed had gebeft dat ze squirte. Recht in zijn bek. Toen hij me dit verhaal vertelde meurde hij uit zijn bek alsof hij de wc-pot had leeg gezopen. Ook dat wijf had hem gewoon in het mondje gepist. Tja, ijsberen houden van de illusie. Niks mis mee. Gisteren probeerde hij mijn rode vlam nog wat info te ontfutselen over het magische orgasme en of ik mijn plichten wel goed deed. Hij mocht blij zijn dat hem dat geen gebroken ruggegraat en neustussenschot opleverde, zo hard kwamen de klappen van mijn stoeipoesje aan. Bosco probeerde er nog iets van te maken. Zo van "If BS is lickin' like lassie is your Fleddermaus then wet and do you come?". Het enige wat ik me van die scene kan herinneren is dat Bosco daarna de trap op moest kruipen zoveel slaag kreeg hij vanwege zijn impertinente vragen. "That's my Baby".

sofaking
20 juli 2015, 00:12
Over squirten is het helemaal niet zo zwart-wit als Badslippers het voorstelt.
Ik heb ook al wel eens aan plasseks gedaan, en ik heb wel wat verschillen vastgesteld.
Bij één dame heb ik me in één sessie laten beplassen en daarna een squirt mogen ontvangen, en de twee ervaringen waren wel degelijk totaal verschillend. (Had ik het op voorhand geweten dan had ik iets meegebracht om een staaltje te nemen en naar een labo te sturen;)
Wat temperatuur, consistentie en smaak betreft was de plas en de squirt beduidend verschillend. Laat ons even aannemen dat de vloeistof plas is, dan is die bij het squirten wel onherkenbaar gewijzigd. (Dus ook qua warmte, vettigheid...)
Ik heb wel een andere squirter gehad waar het duidelijk plas was, dat zal ook wel gebeuren, maar is dus niet altijd zo, naar mijn ervaring.
Goedele Liekens is tegen prostitutie. Begrijpelijk want zij wil haar advies verkopen aan koppels waar het seksueel niet goed meer gaat, en dan zijn de DVP's rechtstreekse concurrentie.

CCR5d32
20 juli 2015, 01:42
Mooie verhalen Sofaking en Flipper...ik lees mee en smul ervan...we want more!

Picasso 1
20 juli 2015, 02:06
Squirten wordt voornamelijk veroorzaakt door inwendig over de G-spot te wrijven, regelmatig gaat het gepaard met een orgasme maar dat hoeft niet zo te zijn.
Orgasmes worden voornamelijk veroorzaakt door uitwendig de clitoris te stimuleren maar daar wordt in principe niet bij gesquirt.

Zijn bij vrouwen in principe dus twee verschillende fenomenen.

Geen idee of het klopt maar heb dit ergens gelezen bij door vrouwen berichtte ervaringen. :rolleyes:

En wat weet Goedele nou van gevoelige eikels? Niks. Elke ijsbeer droomt immers van de vrouw die het laken door zijn reet en het wit uit de ogen zuigt op het moment suprême. Niks gevoelige eikel. Zuigen kreng, totdat de laatste druppel eruit is. Kan mij niet lang genoeg duren.

Tijdens het klaar komen heb je absoluut gelijk, echter daarna moet ik de dames wel afremmen. Mee eens met wat Goedele beweert, de eikel is daarna te gevoelig en verder aan zitten is pijnlijk onaangenaam.

CCR5d32
20 juli 2015, 02:12
google zo maar wat omdat ik me nog nooit met deze materie heb beziggehouden:

http://www.viva.nl/sex-en-liefde/de-waarheid-squirten/

"In tegenstelling tot het raadsel van de G-spot is over squirten geen twijfel: het bestaat. Er was wel discussie over wat de vloeistof precies was die vrouwen produceren als ze ejaculeren. Een stel onderzoekers dook het lab in en dit is hun conclusie: squirten is niet meer dan een onvrijwillige uitstoot van urine."

Die BS is zo gek nog niet!!!!!!!

Pis en wat kutvocht erdoor zodat het er een beetje anders uitziet en je ruikt de komende uren als een gierput

Ik las in dit topic ook nog ergens iets over squirten. Weet niet meer wie dat schreef. Doet er ook niet toe. Had in ieder geval een halve keukenrol nodig om de het matras en de molton droog te deppen. Was natuurlijk gewoon zeik. Bosco kwam ook een keer met rode oren vertellen dat hij een wijf zo goed had gebeft dat ze squirte. Recht in zijn bek. Toen hij me dit verhaal vertelde meurde hij uit zijn bek alsof hij de wc-pot had leeg gezopen. Ook dat wijf had hem gewoon in het mondje gepist. Tja, ijsberen houden van de illusie. Niks mis mee.

Over squirten is het helemaal niet zo zwart-wit als Badslippers het voorstelt.
Ik heb ook al wel eens aan plasseks gedaan, en ik heb wel wat verschillen vastgesteld.
Bij één dame heb ik me in één sessie laten beplassen en daarna een squirt mogen ontvangen, en de twee ervaringen waren wel degelijk totaal verschillend. (Had ik het op voorhand geweten dan had ik iets meegebracht om een staaltje te nemen en naar een labo te sturen;)
Wat temperatuur, consistentie en smaak betreft was de plas en de squirt beduidend verschillend.

Flipper
20 juli 2015, 08:31
Eeeeeen hier komt de ervaring van een quirtende dame:

"Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken en het is regelmatig urine wat eruit komt, maar zodra de blaas goed leeg is van te voren dan komt er een doorzichtige vloeistof uit die erg op water lijkt.. gewoon vocht, duidelijk geen urine"
Wat ook weer met mijn ervaring overeenkomt, het was eerder doorzichtig en volkomen reukloos.

Jan Verplancke
20 juli 2015, 11:40
Jan,

Als je volgende week kwaad voor me staat weet ik niet eens meer waarom je nou kwaad bent. Geloof me enige waarde hechten aan wat er zich hier afspeelt is verloren energie.. in een club drink ik met ijsberen maar ik weet de dag erna al niet meer wie je bent. Ik ken eigenlijk alleen de oude garde, nieuwe beren hou ik niet eens meer bij en dat bedoel ik niet lullig het interesse is er gewoon niet van mijn kant.

En wat heeft dit precies te maken met de post waarop je reageerde? Vrij weinig volgens mij.

Jan Verplancke
20 juli 2015, 11:48
Ja maar niemand zegt dat je met slechte dames naar de kamer hoeft te gaan. Soms heel soms wil ik nog wel eens een optic dame eruit kiezen om daarmee te gaan puur voor haar uiterlijk, maar meestal kies ik toch voor kwaliteit.
Er zijn ook dames die ervoor kiezen om mannen anders te benaderen.. Gek genoeg zitten deze meestal de hele avond alleen op een krukje. Maar ik geef toe dat mn poel met favorieten in happy meer dan droog is.
En dat dat de reden is waarom ik er nu bijna 1,5 maand niet geweest ben.. terwijl ik toch 1 a 2x per week ging.

Het ging over deze post toch?

Wie heeft het over verplicht meegaan met slechte dames? Het ging volgens mij over de opvattingen van dames over beren en het hardop uitspreken van die opvattingen. Weliswaar in het Roemeens, maar een beetje clubganger verstaat na jaren tussen Roemeense dames gezeten te hebben in clubs de hoofdlijnen wel. Dat die opvattingen negatief zijn, is voor mij niet heel erg confronterend. Ik wist dat al wel. Net zoals de meeste beren. De meeste beren beseffen echt wel dat ze die dames mogen neuken omdat ze betalen en dat er zonder betaling niet veel geneukt zou worden met 20-jarige Roemeense dames.

De meeste beren snappen ook wel dat het niet alleen beren zijn die over dames zeggen dat ze hangtieten hebben, dat hun kut ruikt naar een gierton en dat ze zuigen alsof ze een pikante jalapeño oppeuzelen, maar dat dames onderling ook wel lachen, klagen en soms ook positief spreken over beren. "Die vent stinkt uit zijn bek, die kerel wil alleen maar AO en die heeft 'n pin van bekant 'n meter". Eens dat het niet netjes is en zeker niet professioneel en handig om dat luidop te verkondigen in de club, maar de boodschap an sich kan moeilijk als een grote verrassing komen.

Of zoals een - populaire en hier veel besproken dame, geroemd om haar GFE ++++ - weleens zei: 'als wij zo'n forum zouden hebben en op internet klanten gedetailleerd zouden beschrijven en op zouden schrijven wat we echt zouden vinden van hun prestaties en uiterlijk, dan zouden er niet veel klanten meer komen'.

Flipper
20 juli 2015, 12:43
Jan..

Ik ga niet meer reageren op iets wat niet met beffen te maken heeft.. het intereseert me gewoon geen ene fuck wat die roemeentjes van me denken,..ze zijn als een pakje sugaretten voor me, als het leeg is koop ik een nieuw pakje. Voor hen ben jij niet jan jij bent die klootzak die haar 50 euro moet geven en dan moet oprotten omdattie zn kont niet goed gewassen heeft.

Groet.

Jan Verplancke
20 juli 2015, 12:49
Jan..

Ik ga niet meer reageren op iets wat niet met beffen te maken heeft.. het intereseert me gewoon geen ene fuck wat die roemeentjes van me denken,..ze zijn als een pakje sugaretten voor me, als het leeg is koop ik een nieuw pakje. Voor hen ben jij niet jan jij bent die klootzak die haar 50 euro moet geven en dan moet oprotten omdattie zn kont niet goed gewassen heeft.

Groet.

Ik was er niet maar bijter wel en die zegt ook dat de sfeer niet erg goed was , en hij bevestigt ook dat de dames steeds minder moeite willen doen.
De kijk van de dames op ons dat stoort me steeds weer. Ook de ijsberen die roemeens verstaan geven niet mis te verstaan hoe over ons gedacht wordt op

...

Flipper
20 juli 2015, 12:52
Als ik dit zo lees he.. ben ik echt een van de netste en leukste klanten die ze kunnen hebben.Sterker nog dat is ook wat de dames zeggen over me. Ik ga eigenlijk zelden met roemeentjes alleen in happy en daar misschien maar met 2 of 3 echte leuke meiden van boven de 25. :)

Maar je hebt nog steeds geen woordt over beffen gerept.. heb je wel sex jan?

deket
20 juli 2015, 14:11
Beste Bosco, hoe kan je 100% zeker weten of een meid meermaals achtereen klaar zou komen. Moet je mij toch eens vertellen, kan ik immers wat bijleren

Badslippers
20 juli 2015, 14:37
google zo maar wat omdat ik me nog nooit met deze materie heb beziggehouden:

http://www.viva.nl/sex-en-liefde/de-waarheid-squirten/

"In tegenstelling tot het raadsel van de G-spot is over squirten geen twijfel: het bestaat.

Net als dat het vrouwelijk orgasme voor mij een raadsel is/blijft, is het zogenaamde squirten dat ook. Ik verbaas me altijd weer opnieuw over de stelligheid waarmee ijsberen (in het algemeen) allerlei zaken m.b.t. seks beweren. Alsof het hier om exacte wetenschap gaat. Alleen al het feit dat er wekelijks talloze artikelen verschijnen en boeken geschreven worden door allerlei seks-experts zou toch te denken moeten geven over die stelligheid.

Mijn kennis is inderdaad beperkt en ik moet het dan ook doen met eigen ervaringen maar vooral "Google"! Dus type ik in:
"Squirting is a myth" (https://www.google.nl/search?q=squirting+is+a+myth&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=6uSsVZesAubgyQO_6YVQ)
Een snelle scan levert op dat wat CCR5d32 hierboven beschrijft: de samenstelling is vooral urine met wat ondefinieerbare stofjes. Verder Googlen zou die ondefinieerbare stoffen wel in kaart kunnen brengen, dunkt me.
Leuk dat CCR5d32 me wat credits toeschrijft dat ik zo gek nog niet ben. Dat is echter teveel eer want zulke dingen moet ik gewoon opzoeken. Vervolgens laat ik daar wel mijn boerenslimheid op los en kom tot de conclusie dat enige scepsis op zijn plaats is. In een hoerentent mag ik die scepsis graag laten varen en wil ik het liefst een mooie illusie voorgeschoteld krijgen. Daar buiten is het weer "back to reality". Misschien is dat wel het verschil met sommige ijsberen die buiten de saunaclub in de illusie blijven hangen.

Squirten? Ik heb zo mijn vraagtekens. Dames van plezier tot een daadwerkelijk orgasme beffen? Zal best voorkomen. Dames die jou als de beste sekspartner uitroepen? Lachwekkend. Ijsberen die dat vervolgens geloven? Talrijk. Flipper die dames een daadwerkelijk orgasme bezorgt (beffend danwel naaiend)? Zal zeker voorgekomen zijn in zijn carrière, daar twijfel ik niet aan. Flipper die denkt dat hij dames een orgasme bezorgt (terwijl ze het niet hebben gekregen)? Niet meer te tellen. Hetzelfde geldt vanzelfsprekend voor ondergetekende. Het zou van een absolute domheid getuigen als ik me hier als buitenbeentje zou opvoeren op wie de ijsberenwetmatigheden niet van toepassing zouden zijn. Bovendien vind ik het wel prettig als de dames me bij de neus nemen en me laten geloven in iets wat er eigenlijk niet is.

Red Devil
20 juli 2015, 14:37
Mee eens met wat Goedele beweert, de eikel is daarna te gevoelig en verder aan zitten is pijnlijk onaangenaam.
Daar wordt dan ook "misbruik" van gemaakt in het SM-spel "post-orgasmic torture (http://www.pornhub.com/view_video.php?viewkey=0c840215e3572cf5a352)", waarbij de dominant doorgaat met aftrekken nadat de onderdanige is klaargekomen. De onderdanige moet daarbij zijn vastgebonden ... :biggrin:

Flipper
20 juli 2015, 14:43
Tja als je het zo stelt bs.. Misschien heb je wel gelijk.. Ik begin er zelf langszamerhand aan te twijfelen.

Maar ik weet wel dat ik beffen erg leuk vind.. En ik krijg nooit klachten... Het is dus of jullie zijn zo slecht.. Of ik ben zo goed.
Of ik wordt bij de neus genomen.

Een van doe drie dus.. Het antwoord zullen we nooit weten.

Jan Verplancke
20 juli 2015, 14:45
Als ik dit zo lees he.. ben ik echt een van de netste en leukste klanten die ze kunnen hebben.Sterker nog dat is ook wat de dames zeggen over me. Ik ga eigenlijk zelden met roemeentjes alleen in happy en daar misschien maar met 2 of 3 echte leuke meiden van boven de 25. :)

Maar je hebt nog steeds geen woordt over beffen gerept.. heb je wel sex jan?

Ja hoor, maak je daar maar niet druk over, Mr. Inhoudelijke Data. In tegenstelling tot jou ook zonder dat ik met de geldbuidel moet rammelen. Mijn reactie op Strijker zeker ook over het hoofd gezien? Een beetje de zeurpiet uithangen over anderen, maar zelf de ene na de andere ad hominem deponeren, van de hak op de tak springen en je stellingen niet onderbouwen.

Je spreekt jezelf ook voortdurend tegen. Het lijkt soms alsof er meerdere mensen onder dit ene account hun "bijdrage" leveren.

Jan Verplancke
20 juli 2015, 14:47
Net als dat het vrouwelijk orgasme voor mij een raadsel is/blijft, is het zogenaamde squirten dat ook. Ik verbaas me altijd weer opnieuw over de stelligheid waarmee ijsberen (in het algemeen) allerlei zaken m.b.t. seks beweren. Alsof het hier om exacte wetenschap gaat. Alleen al het feit dat er wekelijks talloze artikelen verschijnen en boeken geschreven worden door allerlei seks-experts zou toch te denken moeten geven over die stelligheid.

Mijn kennis is inderdaad beperkt en ik moet het dan ook doen met eigen ervaringen maar vooral "Google"! Dus type ik in:
"Squirting is a myth" (https://www.google.nl/search?q=squirting+is+a+myth&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=6uSsVZesAubgyQO_6YVQ)
Een snelle scan levert op dat wat CCR5d32 hierboven beschrijft: de samenstelling is vooral urine met wat ondefinieerbare stofjes. Verder Googlen zou die ondefinieerbare stoffen wel in kaart kunnen brengen, dunkt me.
Leuk dat CCR5d32 me wat credits toeschrijft dat ik zo gek nog niet ben. Dat is echter teveel eer want zulke dingen moet ik gewoon opzoeken. Vervolgens laat ik daar wel mijn boerenslimheid op los en kom tot de conclusie dat enige scepsis op zijn plaats is. In een hoerentent mag ik die scepsis graag laten varen en wil ik het liefst een mooie illusie voorgeschoteld krijgen. Daar buiten is het weer "back to reality". Misschien is dat wel het verschil met sommige ijsberen die buiten de saunaclub in de illusie blijven hangen.

Squirten? Ik heb zo mijn vraagtekens. Dames van plezier tot een daadwerkelijk orgasme beffen? Zal best voorkomen. Dames die jou als de beste sekspartner uitroepen? Lachwekkend. Ijsberen die dat vervolgens geloven? Talrijk. Flipper die dames een daadwerkelijk orgasme bezorgt (beffend danwel naaiend)? Zal zeker voorgekomen zijn in zijn carrière, daar twijfel ik niet aan. Flipper die denkt dat hij dames een orgasme bezorgt (terwijl ze het niet hebben gekregen)? Niet meer te tellen. Hetzelfde geldt vanzelfsprekend voor ondergetekende. Het zou van een absolute domheid getuigen als ik me hier als buitenbeentje zou opvoeren op wie de ijsberenwetmatigheden niet van toepassing zouden zijn. Bovendien vind ik het wel prettig als de dames me bij de neus nemen en me laten geloven in iets wat er eigenlijk niet is.
http://www.henkboon.nl/wp-content/uploads/product-spijker-op-de-kop.png

Flipper
20 juli 2015, 14:50
Weet je wat.. Jullie waarderen niets.. Ik hou er gewoon mee op bij het ibf.. Zoek het lekker zelf uit stelletje mafkezen.

Jan Verplancke
20 juli 2015, 14:54
Weet je wat.. Jullie waarderen niets.. Ik hou er gewoon mee op bij het ibf.. Zoek het lekker zelf uit stelletje mafkezen.

http://24.media.tumblr.com/2620bc1ab82bbb119bb9af8367f06725/tumblr_mh06luyrGB1rt1g2so1_500.gif

Jan_Wandelaar
20 juli 2015, 15:12
Je gaat toch niet uit vrije wil aan iemand haar zeiksluiter liggen lebberen!!!! Laat staan dat je ervoor betaald!!!!

Wanneer een vrouw goed gelikt wil worden dan smeert ze er maar pindakaas op, en roept ze de hond erbij..........

J.W.

Znipper
20 juli 2015, 15:15
In een hoerentent mag ik die scepsis graag laten varen en wil ik het liefst een mooie illusie voorgeschoteld krijgen. Daar buiten is het weer "back to reality". Misschien is dat wel het verschil met sommige ijsberen die buiten de saunaclub in de illusie blijven hangen.

Bovendien vind ik het wel prettig als de dames me bij de neus nemen en me laten geloven in iets wat er eigenlijk niet is.

Beffen? Ik begin er nog geeneens aan, redenen:

- In itt de "mooie illusie" van BS neem ik de grote boze buitenwereld realiteit wel mee de club in. Hele grote kans (99,99%) dat de dame niet "geniet" maar dat zij op een heel gemakkelijke manier haar centjes verdiend en als bonus d'r poes krijgt schoongelikt. Daarnaast vind namaak gekreun hinderlijk. Deze fakezooi is vaak slecht geacteerd en niet bevorderlijk voor mijn libido dus begin ik er ook niet aan.

- ik ga naar een club voor de sex. Mijn sex. Ik ben de klant en wil graag zelf genieten, waarom zou ik, terwijl ik de betalende partij ben, in godsnaam de rollen omdraaien? Zonde van mijn tijd en geld.

Ter afsluiting: wat een vermakelijk draadje! En voor de "be(f)lievers": ga vooral door met posten hoe de dames al dan niet gillend klaarkomen op jullie geoefende tong. Ik lig hier in een deuk van het lachen!

CCR5d32
20 juli 2015, 15:45
Beffen? Ik begin er nog geeneens aan, redenen:

- In itt de "mooie illusie" van BS neem ik de grote boze buitenwereld realiteit wel mee de club in. Hele grote kans (99,99%) dat de dame niet "geniet" maar dat zij op een heel gemakkelijke manier haar centjes verdiend en als bonus d'r poes krijgt schoongelikt. Daarnaast vind namaak gekreun hinderlijk. Deze fakezooi is vaak slecht geacteerd en niet bevorderlijk voor mijn libido dus begin ik er ook niet aan.

- ik ga naar een club voor de sex. Mijn sex. Ik ben de klant en wil graag zelf genieten, waarom zou ik, terwijl ik de betalende partij ben, in godsnaam de rollen omdraaien? Zonde van mijn tijd en geld.

Ter afsluiting: wat een vermakelijk draadje! En voor de "be(f)lievers": ga vooral door met posten hoe de dames al dan niet gillend klaarkomen op jullie geoefende tong. Ik lig hier in een deuk van het lachen!

Onderschrijf je post volledig. Echter, veel klanten gaan met andere intenties naar een club, al dan niet onbewust. Het gevoel van eigenwaarde verhogen en zichzelf wijs maken dat de dames hem als een hele leuke kerel zien.
Het klaarlikken van dames past natuurlijk perfect in dit plaatje.
Nadenken over waarom een dame van 25 buiten de club met een grote boog om hem heen loopt, laat staan dat ze er maar aan moet denken iets van sex met hem te hebben, past daar niet in, dus dat hoort men liever niet, omdat anders de kunstmatig opgekrikte eigenwaarde weer als een pudding in elkaar zakt.

Maar goed, ieder zijn beleving.
Ik ga naar een club omdat ik daar sex kan hebben met dames die irl geen enkele interesse in me zouden hebben, en geniet daarvan, wetende dat het natuurlijk allemaal een illusie is.
Maar een ieder die een andere mening heeft respecteer ik ook volledig, laat hem lekker genieten en heeft verder niemand last van.

Iets zegt mij dat, juist het feit dat bepaalde beren hier geprikkeld raken als ze met een andere blik op de feiten worden geconfronteerd, ze ergens ook wel weten dat het niet helemaal goed zit wat ze denken.
Immers, als je clubt, geniet en helemaal content bent met hoe het gaat, dan maakt het je toch geen zak uit wat een ander vindt?

Maar goed Znipper, in essentie: zoals jij geniet van een heerlijke blowjob, genieten andere mannen blijkbaar net zoveel van het verzorgen van een befsessie. Waarschijnlijk omdat dit hun ego streelt of hun zelfbeeld opkrikt, of gewoon simpel omdat het een goed gevoel geeft om de ander al dan niet schijnbaar te laten genieten. Is verder ook niks mis mee en begrijpelijk dat ze liever niets anders horen dan hun eigen beleving.
Dus in principe genieten ze net zo erg als wij, alleen dan op een andere manier...Voor mij prima!

Badslippers
20 juli 2015, 16:04
Misschien nog wat tips voor deze amateur.
Hoewel ik beffen zeer appricieer vind ik het wel een ongemakkelijk aangelegenheid. Onnatuurlijke houding, nekkramp, ademhalingsproblemen, claustrofobie (vooral als de dijen ferm bijeen geknepen worden), tongriem draait overuren, kaken die protesteren. Ja ja, de beffer heeft het zwaar.
Kussentje onder de kont. Mwoahhh, is iets comfortabeler maar nog steeds niet je van het. 69 dan. Dan heb ik het liefst een kussen onder mijn kop anders moet je je kop telkens opheffen. Andere positie? Hmmm, blijft behelpen. Reetlikken is veel comfortabeler. Gewoon kont omhoog, billen uitelkaar en je tong in die pindakaaspot steken. Jammie.

Znipper
20 juli 2015, 17:21
Maar goed Znipper, in essentie: zoals jij geniet van een heerlijke blowjob, genieten andere mannen blijkbaar net zoveel van het verzorgen van een befsessie. Waarschijnlijk omdat dit hun ego streelt of hun zelfbeeld opkrikt, of gewoon simpel omdat het een goed gevoel geeft om de ander al dan niet schijnbaar te laten genieten. Is verder ook niks mis mee en begrijpelijk dat ze liever niets anders horen dan hun eigen beleving.
Dus in principe genieten ze net zo erg als wij, alleen dan op een andere manier...Voor mij prima!

Yup, iedereen geniet op zijn manier en ik ben er ook blij om immers ... meer beren die "genieten" = meer aanbod (lees vrouwen) die gecreëerd wordt = meer dames voor Znippertje om uit te kiezen! :smiley:

Bosco
20 juli 2015, 17:46
Beste Bosco, hoe kan je 100% zeker weten of een meid meermaals achtereen klaar zou komen. Moet je mij toch eens vertellen, kan ik immers wat bijleren

Ervaring beste deket, en als je wat wil bijleren dan vraag je het toch gewoon aan je meisje, die heeft het een aantal keren meegemaakt. Alhoewel ze dat ook niet zal toegeven tegen jou. :biggrin:

deket
20 juli 2015, 18:14
Dan heeft die ervaring je toch niet geleerd, en ik ga niet over mijn huidige partner uitwijden, dat vele meiden, zeker dvps uitstekende actrices zijn, die voir een Hollywoodnominatie in aanmerking komen, ook ervaring.
En over die Renate van je kan ik niet oordelen, heb haar nog niet geproefd

Knabbel
20 juli 2015, 20:05
Eenieder moet doen waar hij zich het prettigst bij voelt, en uiteindelijk betalen we allemaal voor de door ons gewenste illusie, waarbij ieder dat op zijn manier ervaart en niets is zo fijn als dat zij je dan ook nog het gevoel geeft alsof jij de enige bent die dat ook bij haar klaarspeelt. Na een kleine 20 jaar ervaring met dvp's, waarvan de laatste 13 jaar vrijwel alleen in (sauna)clubs, kom ik tot de conclusie dat beffen echter niet direct mijn voorkeur geniet. Zeker niet omdat ik in de beginjaren nog een bril droeg en wel eens de eerste 10 minuten per abuis de matras heb kaalgevreten. Een stiekem tongetje en stimulerend vingertje bij de achterdeur, al dan niet in combinatie met de voordeur, doet vaak al meer wonderen in een veel korter tijdbestek en kan ook een stimulans in de goede richting geven om een dame wat losser te krijgen. Ik maak me dan ook na 500 dames te zijn gepasseerd (excel is your friend) zeker geen illusies hoeveel ik er heb klaargebeft. Ik schat 5, waarvan ik het merendeel waarschijnlijk niet eens heb opgemerkt en de andere 2 zich uit medelijden maar lieten gaan. Een willekeurige greep: "Boooaaah Schatzi das war so gut, ich bin 3 mal gekommen, eigentlich müsste ich dir zahlen!" Repliek: "Das scheint mir 'ne passende Lösung, fangen wir mal bei € 50.- an" Fazit: zo goed bleek het dan toch ook weer niet te zijn... Nee, dat squirten moest ik dan maar eens proberen en op advies van BS met snorkel en al naar de kamer met een specialiste in watermanagement. Ze spande zich in, en hoe... madame raakte dusdanig de controle over de spieren kwijt, dat er pardoes na wat geknetter een eetlepel vol satésaus onder m'n mik lag te dampen. Dat was tot heden de enige keer dat ik zeker wist dat het niet gefaked was.

Picasso 1
20 juli 2015, 21:36
Iets zegt mij dat, juist het feit dat bepaalde beren hier geprikkeld raken als ze met een andere blik op de feiten worden geconfronteerd, ze ergens ook wel weten dat het niet helemaal goed zit wat ze denken.
Immers, als je clubt, geniet en helemaal content bent met hoe het gaat, dan maakt het je toch geen zak uit wat een ander vindt?

:biggrin:

Iets zegt mij ook dat, juist het feit dat bepaalde beren hier getriggerd worden door andermans positieve sensaties van door beffen genietende dames en daar veel op tegenin gaan, mogelijke iets meer zegt over eigen herontwaakte frustraties.
Immers, als je clubt, geniet en helemaal content bent met je persoonlijke objectieve ervaringen, dan maakt het je toch geen zak uit hoe een ander bericht over zijn eigen positief ervaren befsensaties?

deket
20 juli 2015, 21:46
Luister, dat is de 2de keer dat ik een (ex)dvp bij mij heb en telkens is het de teneur van,"je moest eens weten, hoe we de klanten kunnen laten geloven dat we een orgasme krijgen"en vooral, hoe ze echt denken over de klanten globaal

CCR5d32
20 juli 2015, 21:51
Luister, dat is de 2de keer dat ik een (ex)dvp bij mij heb en telkens is het de teneur van,"je moest eens weten, hoe we de klanten kunnen laten geloven dat we een orgasme krijgen"en vooral, hoe ze echt denken over de klanten globaal

Plast ze ook in de mond van de klant en denkt hij dan dat ze spuit?
Zoals gezegd lik ik niet dus mij maakt het niet uit, maar ben benieuwd gezien de ervaringen van de likkoningen hier

Ace2
20 juli 2015, 22:58
Ik heb eigenlijk niet zoveel toe te voegen, maar ik doe het toch maar....................................

Uitgangspunt zal toch echt moeten zijn dat het vaak is gespeeld. De dames hebben zoveel sex dat het gevoel van genot weg is. Het is helaas niet anders.

Zijn er dan geen uitzonderingen? Ik hoop het wel. Je weet echter nooit wanneer je er eentje te pakken hebt. Ik ga er van uit dat als ik regelmatig met een dame ga en dat als ze niet klaar komt of niet klaar kan komen dat als ze een andere wel klaar komt dat dat dan echt is. De vraag is dan weer is een orgasme bij een dvp het nastreven van genot of het forceren van een fysiek trucje? Heel af en toe ben ik echt overtuigd dat sprake is van een orgasme.

Of beffen de beste methode is weet ik niet. Ondanks dat ik het veel en graag doe, merk ik ook dat als je meisjes wat beter (veel beter ;) ) leert kennen, dat je dan intensievere sex kunt hebben. Nagenoeg zonder uitzonderingen komt het dan tot wederzijds genot bij: nzc, buiten de club en wederzijdse oprechte genegenheid (al was het maar vanwege een eenmalige reden) . Beffen speelt dan alleen als voorspel een (ondergeschikte) rol.

Flipper
20 juli 2015, 23:05
Jongens.. de een beft niet, de ander kan alleen maar als een lul schijven, de man men de wijsheid over squirten heeft nog nooit een squirt gezien. In de tussentijd is er alweer een kruisje bijgekomen bij mij.. en het heeft me geen cent gekost. Dus ik zou zeggen iets doe ik goed. Fijne avond nog. Succes met praten over beffen.

Big30
20 juli 2015, 23:16
http://cdn.meme.li/instances/300x300/57907082.jpg

Koning, keizer, admiraal, wie is de grootste Befkoning van ons allemaal?

CCR5d32
20 juli 2015, 23:19
Jongens.. de een beft niet, de ander kan alleen maar als een lul schijven, de man men de wijsheid over squirten heeft nog nooit een squirt gezien. In de tussentijd is er alweer een kruisje bijgekomen bij mij.. en het heeft me geen cent gekost. Dus ik zou zeggen iets doe ik goed. Fijne avond nog. Succes met praten over beffen.

Jij was toch gestopt hier? je bent nog sneller terug dan BP :smile2:

CCR5d32
20 juli 2015, 23:19

Bef Ik Graag30 misschien?:smile2:

Willem2
20 juli 2015, 23:22

Flipper blijft altijd en onder zijn eigen naam dat in tegenstelling tot veel andere ijsberen.......

Flipper
20 juli 2015, 23:24

Dacht je dat serieus.. na al die fictie die ik hier schijn te verkondigen neem je uitgerekent dat serieus.

Flipper
20 juli 2015, 23:35

Als je mij vraagt heb ik de volgende nominaties..

1) scoobert
2) bosco
3) knabbel???? :)

Scoobert zn record ligt boven dat van mij dus..

:)

CCR5d32
20 juli 2015, 23:39
Dacht je dat serieus.. na al die fictie die ik hier schijn te verkondigen neem je uitgerekent dat serieus.

Nee hoor, wist wel dat je terug zou komen, om je ongenoegen wederom te uiten, alleen ben je nog sneller dan verwacht.
Let wel: zeg niet dat je fictie verkondigt: als jij het zo ervaart en ervan geniet en beleeft, is toch heerlijk! Alleen blijft het jouw mening en beleving. Net zoals ik de mijne heb. Ik zie je uitspraken dus niet als fictie, omdat ik ook gewoon mijn bescheiden mening geef waarbij ik benadruk dat dit niet de enige waarheid is...

Maar goed, heb het idee dat je het inmiddels al wat beter kan relativeren dat er ook andersdenkenden zijn...
Ben alleen maar blij dat je er weer bent, kunnen ik en Znipper weer smullen!

Flipper
20 juli 2015, 23:52
Nee hoor heb het er met de dvp waarmee ik een etentje had ook nog over gehad :) ze was vrij duidelijk. Ze gaf ook wat nadere toelichtig. Maar die houd ik voor mezelf anders gaat dat circus weer loos hier en daar heb ik geen zin in.

Jan Verplancke
20 juli 2015, 23:53

Op de Tilburgse kermis geweest zeker?

Jan Verplancke
20 juli 2015, 23:55
Nee hoor, wist wel dat je terug zou komen, om je ongenoegen wederom te uiten, alleen ben je nog sneller dan verwacht.
Let wel: zeg niet dat je fictie verkondigt: als jij het zo ervaart en ervan geniet en beleeft, is toch heerlijk! Alleen blijft het jouw mening en beleving. Net zoals ik de mijne heb. Ik zie je uitspraken dus niet als fictie, omdat ik ook gewoon mijn bescheiden mening geef waarbij ik benadruk dat dit niet de enige waarheid is...

Maar goed, heb het idee dat je het inmiddels al wat beter kan relativeren dat er ook andersdenkenden zijn...
Ben alleen maar blij dat je er weer bent, kunnen ik en Znipper weer smullen!

Een DVP zegt het, dus dan is het waar hè. :) Dan denk je dat iemand afhaakt omdat hij wel inziet dat hij zich belachelijk maakt, maar dan is hij toch weer terug. En hoe... ik gier het uit om al die wijsheden van iemand die deze eeuw nog geen niet-commerciële kut heeft gezien.

Flipper
21 juli 2015, 00:09
Jan ouwe keyboard rukker. Zijn de youporn filmpjes al op.. of heb je blaren op je handen.

der lickmeister
21 juli 2015, 00:48
Ik verbrand mijn tong niet aan deze discussie, maar liever aan een natte kut

Strijker
21 juli 2015, 01:06
Had deze discussie eigenlijk al vaarwel gezegd maar wil toch nog een nuance toevoegen, en dan wel de ambiance waarin men zijn ervaringen met beffen tijdens betaalde seks heeft opgedaan.

Op dit forum voeren de Sauna- en FKK clubs de boventoon en de meeste leden van dit forum zullen daar hun ervaringen opdoen.
Heb zelf (nog) geen ervaring met dit fenomeen maar o.b.v. wat ik erover heb gelezen en gehoord komt het op mij over alsof het te vergelijken is met een raambuurt.
Dus m.a.w. wat meer lopende band werk waarbij dames 6 - 7 dagen per week, gemiddeld 10 -12 keer per dag seks hebben, met evenzoveel verschillende klanten.
Correct me if I am wrong!
Dat die dames niet 10 – 12 keer per dag klaarkomen staat als een paal boven water, zeer waarschijnlijk zelfs niet 1 keer per dag.

Mijn betere ervaringen m.b.t. het succesvol beffen bij betaalde seks heb ik opgedaan in enkele massagesalons, waarbij ik dan te maken heb met dames die 3 dagen per week werken.
Dames die ongeveer 4 – 6 sessies per dag hebben van 1 uur waarbij ze gemiddeld per dag tijdens 2 - 3 sessies, behalve het geven van een massage ook intiem gaan.
Daarnaast ook in een privéhuis waar de werkdruk iets lager ligt dan in de gemiddelde raambuurt en dus ook dan in de Sauna- en FKK clubs.
Weet 100% zeker dat ik de dames die ik daar veelvuldig heb bezocht, diverse keren naar een echt orgasme heb gebracht.

Laat echter wel duidelijk zijn dat ik mij geen illusies maak over mijn kansen bij deze, 20 - 25 jaar jongere, zeer aantrekkelijke dames, mocht ik ze in het weekend in een goed gevuld café tegenkomen.
Sta wat dat betreft stevig met beide benen op de grond.
Heb gedurende de afgelopen 10 jaren met een enkele DVP wel eens iets gedaan buiten de werksfeer om.
Maar dat betrof dan bijvoorbeeld het bezoeken van een concert van een band die wij beiden leuk vonden of iets dergelijks.
Met enkele dames heeft het bij dit soort uitjes wel eens geleidt tot seks aan het eind van de avond.
In hoeverre de tijdens deze uitjes genuttigde alcoholische versnaperingen hier een rol in gespeeld hebben, tsja, wie zal het zeggen. …..?
Feit is wel dat ik toch al weer 10 jaar vrijgezel ben.

Dit zijn mijn ervaringen. Een ieder moet er maar van vinden wat hij er van wil vinden.
Eerlijk gezegd zal het mij een worst zijn wat anderen er van vinden.

Jan Verplancke
21 juli 2015, 01:18
Jan ouwe keyboard rukker. Zijn de youporn filmpjes al op.. of heb je blaren op je handen.

Grote mond heb je weer. Straks weer huilie huilie doen?

bref-jefke
21 juli 2015, 01:25
Ik verbrand mijn tong niet aan deze discussie, maar liever aan een natte kut
Gelijk heb je, want de heren die denken dat ze een dvp met neuken tot een orgasme laten komen, zitten wel helemaal fout.
En misschien een trucje om te weten of het gefaked is of niet, vraag om haar duim + wijsvinger in haar kutje te steken, terug uit halen en beide vingers uit elkaar halen, het geil tussen de vingers
blijft kleven en hoe verder je dit uit elkaar trekt en uiteraard blijft plakken hoe beter het was, ( oh ja.... trukje komt van een roemeense dame)
En ja als het allemaak fake is wat best zou kunnen, waarom gaan we dan nog een dvp, kun je beter naar www.xhamster.com kijken kost niets...
Trouwens ik lik alleen, maar maak steeds goeie afspraken voor ik met een dame naar de kamer ga...en ja je geeft geld om hun te plezieren, maar dat is een bewuste keuze...en de dame die dan toch
probeert de "slimme" uit te hangen ken ik bij een volgende ontmoeting niet meer.
Ook nog voor de persoon die in 2011 gestopt is met beffen, je wilt waarschijnlijk wel dat ze uw wapen afzuigen zonder condoom, even gevaarlijk hoor...

Badslippers
21 juli 2015, 01:31
En misschien een trucje om te weten of het gefaked is of niet, vraag om haar duim + wijsvinger in haar kutje te steken, terug uit halen en beide vingers uit elkaar halen, het geil tussen de vingers blijft kleven en hoe verder je dit uit elkaar trekt en uiteraard blijft plakken hoe beter het was

Hoezo haar duim en wijsvinger? Is het geil anders van samenstelling als ik mijn duim en wijsvinger gebruik?

Strijker
21 juli 2015, 01:36
Hoezo haar duim en wijsvinger? Is het geil anders van samenstelling als ik mijn duim en wijsvinger gebruik?

De vingers van dames zijn gemiddeled wat dunner dan de vingers van mannen.
Dus misschien moet het geil qua viscositeit wat dikker zijn om tussen de wat dunnere vingers van dames te blijven hangen.

bref-jefke
21 juli 2015, 01:57
Neen natuurlijk niet, maar als ze hetzelf doen is voor hen een meerwaarde, dan wanneer je het zelf doet ...je bent tenslotte een heer en het is aan haar om het bewijs te leveren of niet soms...
of je al dan niet goed bent of niet...

Jan_Wandelaar
21 juli 2015, 02:17
en hoe verder je dit uit elkaar trekt en uiteraard blijft plakken hoe beter het was ...

Hoe verder je het uit elkaar kunt trekken, en hoe beter het plakt, des te groter de kans dat je zojuist met je tong in het kwakkie van je voorganger hebt liggen roeren.

J.W.

Znipper
21 juli 2015, 08:37
Hoe verder je het uit elkaar kunt trekken, en hoe beter het plakt, des te groter de kans dat je zojuist met je tong in het kwakkie van je voorganger hebt liggen roeren.

J.W.

Bon appétit!! :-)

Flipper
21 juli 2015, 08:45
Grote mond heb je weer. Straks weer huilie huilie doen?

Jan jij weet niet wanneer je voor de gek gehouden wordt he. Het is gewoon als ik um hier prik hoe hoog gaat jantje springen. Je bent wat ze een forumtrol noemen. Jij maakt nog geen spons in een badkuip nat. Om mensen als jij kan ik alleen maar hartelijk lachen. Ik heb gewoon een rothekel aan arrogante pestkoppen.

Als ik zie waarop je reageert wat jou triggers zijn dan vermoed ik het volgende.

Je bent een wat oudere man, die van jonge meisjes houd. Je hebt enige technische kennis en een strenge moeder gehad in je jeugd die jou een beeld in heeft geprent hoe de wereld moet zijn. Jonge meisjes geven jou een gevoel van dominatie en controle iets wat je in je leven niet hebt.je hebt een verstoort zelfbeeld van jezelf je denkt dat je heel wat bent, maar de maatschappij erkent het niet. Niemand neemt jou serieus, en daarom zit je hier zo hard te proberen he jonge..

Hou op tegen me te praten. Zielig ventje.

Picasso 1
21 juli 2015, 10:29
Neen natuurlijk niet, maar als ze hetzelf doen is voor hen een meerwaarde, dan wanneer je het zelf doet ...je bent tenslotte een heer en het is aan haar om het bewijs te leveren of niet soms...
of je al dan niet goed bent of niet...

What the fuck.....
Denk je alles al langs te hebben zien komen en dan lees je dit. :biggrin:

bref-jefke
21 juli 2015, 10:57

J.W.

Tiens ik wist niet NZC gedaan werd, vroeger voor het Aids tijdperk jaren 80, misschien wel, maar nu...zo te zien heb je overal kommentaar op, maar weet je niet echt hoe het werkt. Trouwens nog nooit opgemerkt dat de dames zich na elke klant gaan douichen en ook hun kutje schoonmaken, maar ja je bent waarschijnlijk de expert die alles beter weet....

Flipper
21 juli 2015, 12:27
Dr zij n ijsberen jefke die proberen alle meiden zonder te neuken. Iets waar ik me graag tegen uitspreek trouwens. Maar goed dat is weer iets anders. Eigenlijk haal je even een punt aan.. gentlemen.. ik denk dat als je iemand met respekt behandelt dat je hoopt dat die persoon de dvp dat ook wederzijds doet. Met een mooie befbeurt of massage zeg iets waar ze plezier aan beleeft hoop je op een wederrzijds genoegen zeg maar. Tenminste zo was dat vroeger...

Tegenwoordig ligt dat toch moeilijker. Wellicht dat daar ook het verschil in ervaringen zit.ik zie dat bepaalde beren die van een goed potje beffen houden eigenlijk altijd best een redelijke klik hebben met de meiden. Misschien omdat ze wat socialer zijn. Sommige zetten beffen hier weg alsof je een muur aan het witten bent met tex.. anderen alsof je de sixtijnse kapel schildert... volgens mij telt de insteek hoe je naar een kamer gaat mee. Of je een ouwe geile viezerd bent of een leuke knuffelbeer die even een gezellig uurtje wil hebben. :)

Kleine toevoeging, zo heb je een dvp.. DAME van plezier.. maar tegenwoordig is het vaak een vzp.
viswijf zonder plezier...kijk maar naar happy.. daar koop je de vis per kilo de laatste maanden. Dan hoef je ook geen gentlemen te zijn, althans dat is mijn persoonlijke mening. Sterker nog gentllemens zijn er nog maar weinig in happy.

Knabbel
21 juli 2015, 13:38
Wellicht kan deze zelfbenoemde befspecialist verheldering brengen in het oraal bevredigen van een vrouw:

http://brabantsebeffer.nl

Flipper
21 juli 2015, 14:02
Nooit aan gedacht ... brilliant eigenlijk.. alleen dat 40+ beffen nouuuuuu.. das niet mijn doelgroep hahha.

Don Rudo
21 juli 2015, 14:36
^^ om alle misverstanden te voorkomen: niet mijn website!

carry on, business as usual

Jan_Wandelaar
21 juli 2015, 14:47
... maar ja je bent waarschijnlijk de expert die alles beter weet....

Ik ben inderdaad de expert die alles beter weet. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

J.W.

Jan Verplancke
21 juli 2015, 15:10
Jan jij weet niet wanneer je voor de gek gehouden wordt he. Het is gewoon als ik um hier prik hoe hoog gaat jantje springen. Je bent wat ze een forumtrol noemen. Jij maakt nog geen spons in een badkuip nat. Om mensen als jij kan ik alleen maar hartelijk lachen. Ik heb gewoon een rothekel aan arrogante pestkoppen.

Als ik zie waarop je reageert wat jou triggers zijn dan vermoed ik het volgende.

Je bent een wat oudere man, die van jonge meisjes houd. Je hebt enige technische kennis en een strenge moeder gehad in je jeugd die jou een beeld in heeft geprent hoe de wereld moet zijn. Jonge meisjes geven jou een gevoel van dominatie en controle iets wat je in je leven niet hebt.je hebt een verstoort zelfbeeld van jezelf je denkt dat je heel wat bent, maar de maatschappij erkent het niet. Niemand neemt jou serieus, en daarom zit je hier zo hard te proberen he jonge..

Leuk autobiografisch stukje en een grote mond voor iemand die telkens meent de huilie uit te moeten hangen.

Flippertje is een soort Aad de Mos. Roept vanalles, maar zit er altijd naast. Aad roept dat speler X een goede aankoop is, dan weet je eigenlijk al dat het een miskoop gaat worden. Op het moment dat Aadje roep dat Sparta zich ging handhaven, wist iedereen die Aadje kent al dat er volgend jaar topwedstrijden tegen Telstar en Almere op het programma zouden staan. Zo is het ook met Flippertje. Autobiografisch zal het best een net stukje zijn, maar verder...

Jan_Wandelaar
21 juli 2015, 15:25

Zo te zien houdt de persoon Jan Verplancke Flipper nogal bezig. Jan heeft zich in het hoofd van Flipper genesteld, en druk nu op zijn knopjes. Er is geen alleswetende expert voor nodig om uit te vogelen wie er hier nu de zieligste is van de twee.

J.W.

rmjhexe
21 juli 2015, 15:52
:a014[1]:Laat iedereen in zijn waarde en voor de beren die graag beffen; let op veel dames nemen het niet zo nou met douchen dus smakelijk als je ze gaat beffen en ze is net van te voren afgevuld:bibber_2:

Flipper
21 juli 2015, 18:59
Jannen via een forum een grote mond hebben werkt gewoon niet dat is per definitie zielig. En dat wilde ik even laten zien. Zoals willem al zei ik schrijf onder MIJN naam iedereen kent me. Ik heb niets te verbergen en ben totaal in persona aanspreekbaar voor iedere ijsbeer hier. Dus als ze eeb probleem met me hebben lossen we dat toch samen op.

Flipper
21 juli 2015, 19:10
Ik snap niet waarom iemand zich zo druk kan maken over een verhaaltje over beffen. :)
Hij staat op negeren, dat is de beste oplossing voor beiden denk ik.

Jack42
21 juli 2015, 19:19
Er is geen alleswetende expert voor nodig om uit te vogelen wie er hier nu de zieligste is van de twee.

J.W.

Inderdaad als je de naam flipper verandert in flikker dan ben je erg zielig. (Zie post #138)

brabantsebeffer
21 juli 2015, 19:46
ik weet wel dat ik beffen verrukkelijk vind om te doen

deket
24 juli 2015, 21:35
mijn meisje is in tegenstelling tot aantal forumleden geen liegebeest,maar degene die hier dacht haar te hebben doen klaarkomen,zal niet bewust gelogen hebben,dat is ook al wat. hij zal zoals vele klanten erin gelopen zijn