PDA

Volledige versie bekijken : Erika (Roemeense) ex-Laura GP

Nacer
19 juli 2015, 16:00
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Erika / Laura (Roemeense)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Been
Piercing:JaLichaamsdeel:Tong
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:80 euroTijdsduur:60 minuten
Service:Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Massage, Vingeren
Extra info: werkzaam geweest in o.a. LR/ GP

vrije jongen
7 augustus 2015, 11:56
ik dacht het meisje zich gisteren Lisa noemde, maar leeftijd, uiterlijke kenmerken (strikjes op de benen denk ik?) en service komen overeen. leuk meisje, goede service... oh ja:

---> Feigenblatt sinds drie dagen

palimo
7 augustus 2015, 12:31
Heb gisteren Lisa gesproken, leuke dame, zeker wat ouder dan 23.
Ze komt uit Bochum, en vertelde voorheen ook in FReude te hebben gewerkt.
De in het profiel van Laura genoemde a-cups komen ook niet overeen.
Dus ik denk niet dat Laura <> Lisa is.

ik dacht het meisje zich gisteren Lisa noemde, maar leeftijd, uiterlijke kenmerken (strikjes op de benen denk ik?) en service komen overeen. leuk meisje, goede service... oh ja:

---> Feigenblatt sinds drie dagen

vrije jongen
8 augustus 2015, 10:05
Het meisje in Feigenblatt noemde zich ook Lisa (volgens haar zelfde naam in GP). Deze had a cupjes, erg slank, paar tats, tongpiercing, 23... etc. Kan natuurlijk een andere zijn. Is inmiddels al minstens 4 dagen niet in GP geweest.

vrije jongen
29 november 2015, 11:04
--> nu in Sharks onder de naam Erika. Nog een weekje en dan een maand op vakantie. Heeft overigens ook in LR gezeten vroeger...

vrije jongen
29 november 2015, 17:31
Erika was er al vroeg en heeft niet hoeven klagen over weinig kamers. Eigenlijk dacht ik dat ze al naar huis was, maar rond een uurtje of 11 kwam ze weer eens tevoorschijn en toevallig liep ik net langs haar stekkie bij het paaldanspodium. Even een kort babbeltje... die strikjes op haar kuiten kwamen me bekend voor, maar hoeveel meiden hebben dat inmiddels al. Als clubervaring noemde ze alleen Livingroom... ik had in ieder geval het idee dat het met de service wel goed zou zitten. Een drie kwartier later zei ik tijdens wat gepijp iets tegen haar, waardoor ze direct opkeek en zei: ken ik je niet uit Feigenblatt...

Maar goed. Eerst via de zoenvraag naar een kamertje boven. Tijdens de 40 seconden wachttijd kreeg ik al een snel tongzoentje en op de kamer ging dat lekker verder. Zoenen was goed, maar wat hectischer dan je bij de echte GFE toppers hebt. Pijpen goed, wat gecontrolleerd pussysliden, vingeren erlaubt en tijdens de 69 (prachtig kontje!) werd eerst de tong en daarna ook een vingertje in de anus aangemoedigd. Ik kreeg tijdens het perineum likken zowaar ook nog een paar uithaaltjes naar het zuiden;). Voor mijn gevoel was ik inmiddels al eeuwen in de club, dus er werd voornamelijk geprutst en kwam het niet echt meer tot neuken. Maar ook met dit soort onzin maak je het uur makkelijk vol; de reverse pussylides zijn nog de moeite waard om te noemen: zie je je eikel zo tussen die schaamlippen door te voorschijn komen terwijl je wat met haar kontje speelt. Met volle handen en tongen handmatig dan het hoogtepunt bereikt. Goede sessie en het aanbevelen waard. Zeker als je bedenkt dat ik de laatste klant was op een drukke dag.